SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16200 : 18.09.2012 16:11:00 » |
|
Paljon onnea Tiigrikselle uuteen odotukseen. Itse tyydyn katselemaan muiden vauvoja. Ne ovat suloisia silloin, kun niissä on palautusoikeus.  Täytynee alkaa tehdä aarrekarttaa, jotta asiat alkaisivat tulla todeksi. Täytyy olla jotain konkreettista, jotta jaksaa positiivisesti ajatella. 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #16201 : 18.09.2012 16:11:40 » |
|
Voi hurja miten hienoa Tiigris  . Kuuhilda, mulla on vähän samoja kokemuksia tuosta nepparista ykkösessä yhdistettynä nousujouskariin.. Mysteeri kyllä, mut kenelle vai kaikille, jopa itselleen? Sitten siinä on mulla vielä toi riemastuttava  joka varmaankin "auttaa" tuota sekasotkua.
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16202 : 18.09.2012 16:31:37 » |
|
Lohduttavaa Eppana  Juu-u, mysteeriä kerrakseen....Jupiter mullakin avustaa samoin, kun se on Uranuksen kanssa yhtymässä Ascilla..... On siinä kyllä monenmoista soppavärkkiä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16203 : 18.09.2012 17:33:43 » |
|
Kiitti kaverit onnitteluista  Mun on vaikea uskoo tätä todeksi. Hei, saanko liittyy klubiin neptunus 1. huoneessa + asc  !? Ja mulla myös Uranus siellä ykköshuoneessa.. Ja sopat nkyllä semmoset. Tuntuu että ristiriitaa on ja paljon, haaveita ja epärealistisia odotuksia itseltä ja muilta. Nämä ykköshuoneen asukit oppositiossa 7. huoneen aurinkoon, marsiin ja merkuriukseen... No, tottunut oleen outolintu, ei sitä mikskään voi muuttaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16204 : 18.09.2012 19:33:06 » |
|
Juu, tulkaa kaikki koloistanne vaan, jaetaan tämä mysteeri 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16205 : 18.09.2012 22:01:41 » |
|
OK, mä nostin paholaisen. Luulisin, että se liittyy näihin mun "kiusanhenkiin"...en kysynyt sen kummemmin mitään, koetin vaan mitä mulle haluttais sanoa. Voinkohan tulkita sen niin, että he haluavat "demonisoida" minut, nähdä minussa paholaisen, ja mun tulee suhtautua tähän vaan kevyen humoristisesti ja silmää iskien?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16206 : 19.09.2012 16:26:30 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16207 : 19.09.2012 17:44:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16208 : 24.09.2012 22:04:34 » |
|
Mahdotonkin on mahdollista :  Yksi maanvaiva naapurini muuttaa pois  Kaksi vielä jäljellä...olenkohan jo onnistunut olemaan tarpeeksi kamala, että karkoittaisin heidätkin 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16209 : 25.09.2012 09:17:52 » |
|
tapasin ke miehen, jonka kanssa meni ihan v*tun lujaa  no, kun oon tämmönen hätähousu ni säikytin sen vissiin mäkeen. yhtäkkiä se ei vastannukka viesteihin ja ihmettelin mitä ihmettä. Jos haluaa olla itekseen ni on sitte, kunhan sanoo eikä alota radiohiljaisuutta. Aika vahva fiilis oli siitä että olin löytäny omani. Miten voikaan muka oma intuitio olla näin pielessä..
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Yep
Vieras
|
 |
« Vastaus #16210 : 25.09.2012 10:30:04 » |
|
tapasin ke miehen, jonka kanssa meni ihan v*tun lujaa  no, kun oon tämmönen hätähousu ni säikytin sen vissiin mäkeen. yhtäkkiä se ei vastannukka viesteihin ja ihmettelin mitä ihmettä. Jos haluaa olla itekseen ni on sitte, kunhan sanoo eikä alota radiohiljaisuutta. Aika vahva fiilis oli siitä että olin löytäny omani. Miten voikaan muka oma intuitio olla näin pielessä.. Ehkäpä sun intuitio ei ollutkaan pielessä. Mutta tämän kaverin intuitio ei edes herännyt. Jos hän koki aivoillaan ja sinä sydämellä, saatoit todellakin säikäyttää tämän kaverin. Joskus kannattaa jarrutella, jotta toinenkin ehtii mukaan, vaikka intuitio sanois mitä. Järki ja sydän siis yhteispeliin. Toivon sydämestäni, että löydät Elämäsi Miehen! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16211 : 25.09.2012 10:58:50 » |
|
Kiitti  mäki toivon. Torstai on toivoa täynnä ja jousimiehen onnenpäivä  Kyllä mää tilaa annan ja rauhaa, en vaan oo ajatustenlukija. Ihan levollisin mielin mä tässä oon, tulee takas jos on tullakseen. Jos ei, ni ei alunperinkään mua varten ollu.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #16212 : 25.09.2012 14:12:46 » |
|
tapasin ke miehen, jonka kanssa meni ihan v*tun lujaa  no, kun oon tämmönen hätähousu ni säikytin sen vissiin mäkeen. yhtäkkiä se ei vastannukka viesteihin ja ihmettelin mitä ihmettä. Jos haluaa olla itekseen ni on sitte, kunhan sanoo eikä alota radiohiljaisuutta. Aika vahva fiilis oli siitä että olin löytäny omani. Miten voikaan muka oma intuitio olla näin pielessä.. Miehet haluaa saalistaa. Ne säikähtää ja ahdistuu jos nainen on liian aktiivinen.  Nimim. koettu monta kertaa!  Minäkin toivoisin löytäväni elämäni miehen mutta hiljaista on sillä saralla aina ollut!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16213 : 26.09.2012 10:29:45 » |
|
Päätin illalla luopua koko tyypistä. kun ei kerran halua ni ei . ettekä usko kuka aamulla soitti 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16214 : 29.09.2012 23:15:14 » |
|
No niin, nyt mä en sitten tahdo mennä nukkumaan enää...epäilen että saan taas hirmusia painajaisia...ja varmaan saankin kun tälläin etukäteen oletan  Taidan koettaa homeopatiaa, josko se rauhottas, ettei noita tule nytten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|