Päivi
|
 |
« Vastaus #16170 : 02.09.2012 09:19:41 » |
|
eilen puhuin 1.krs:n asukkaitten kanssa, tää koira siis asuu mein välissä. että se on alkanu keväällä ton haukunnan, sitä ennen eio oo haukkunu. Sielä on kolme lasta, vanhin lievästi kehitysvammanen + adhd, ja ne 2 muuta vissiin kans jonkin sortin oireistoo. Mulla on ollu kokoajan tunne, että sitä koiraa kiusataan. se haukkuu siis vähän kerrallaan, ei pitkiä jaksoja, alottaa 06 ja saattaa yölläki haukkua, mun mielestä siä on aina joku kotona, ettei siis hauku yksinäisyyttään
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
 |
« Vastaus #16171 : 03.09.2012 10:32:41 » |
|
Mikä siinä on, että mun fb kavereistaki varmaan joka toinen on nyt laittanu kuvan jostain taloyhtiön ilmoitustaululla olevasta lapusta, joka liittyy koiriin. Onko koirat jotenki herkempiä haukkumaan näin syksyllä? Aamukahvia juodessani selailin lehtistä, jonka sain vanhasta opinahjostani. Siellä on rehtori vaihtunut. Se, joka oli minun aikanani jäi eläkkeelle ja uusi rehtori on astunut puikkoihin. Olin yllättynyt, että miksi sain tuon lehtisen, mutta ihan mukava sitä oli lueskella ja taas todeta miten elämä menee eteenpäin. Tajusin, että ensi keväänä tulee neljä vuotta siitä kun valmistuin. Ihan oikeasti mihin se aika oikein katoaa.  No, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.  Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16172 : 03.09.2012 11:51:12 » |
|
solis aamusta vesivahinkoki. olis ny piisannu.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16173 : 04.09.2012 13:59:10 » |
|
Jokainen meistä ANSAITSEE sen, että ne unelmat ja haaveet, jotka sydän tuntee oikeiksi, tulevat toteen!  (Tämä ei liittynyt mitenkään ironian vesivahinkoon, sorry for you!  )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16174 : 04.09.2012 14:11:16 » |
|
Voisko joku lähettää hirveesti jotain hedelmällisyystaikoja tänne? Et jos nyt ei ihan solut kohdanneet toisiaan, niin tulis ainakin joku neitseellinen sikiäminen..?!  Pitäis unohtaa koko asia nyt pariksi viikoksi, mutta IHAN mahdotonta. Mä kuulostelen koko ajan miltä mun mahassa tuntuu. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #16175 : 06.09.2012 16:55:48 » |
|
JIPPISTYS !!! Tämä pässi pääsi haluamaansa kouluun  . Tiedossa 3 kk sisäistämistä, 3 karsintaa ja sen jälkeen mahdollisuus oppisopimukseen mikäli työnantaja tykkää että sovin porukkaan. Mut nyt siis tervetuloa stressi ja kiire sekä hetken varoituksella mikä tahansa työvuoro. Oon niin onnellinen  .
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16176 : 06.09.2012 22:38:56 » |
|
Onnee kouluun  meillä on maailman paras hualtomiäs. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16177 : 07.09.2012 14:48:13 » |
|
Mukava lukea positiivisia asioita, kun ne sitten nostaa omaa mielialaa myös. Itse koin onnistumisen tunteita töissä. Esilletuomani asiat otettiin myönteisesti vastaan. 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #16178 : 10.09.2012 19:27:32 » |
|
Tupa on hieman hiljainen.. mutta enpäs itsekään ole ehtinyt paljoa foorumille taas.. On se kivaa kun mies tuntuu päivä päivältä vaan vieläkin komistuvan silmissä.  Iiks, nyt on vaikka mitä suunnitelmaa edessäpäin, mutta sen tiedän kyllä että sitä lapsiasiaa en aio lykätä, sitä sais sitten lykätä loputtomiin. Prioriteettejä, prioriteettejä.. Ellei sitten biologia pakota lykkäämään.  Hihii, elämä on hauskaa... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16179 : 11.09.2012 05:40:38 » |
|
 mullaki taitaa olla treffit viikolloppuna...tyypin kanssa on telepatia kunnossa ja ollaan toisitamme tykätty viimeset 10v, mutta aina kun oon ollu vapaa-se varattu ja toisinpäin.. ans kattoo mitä tästä tulee..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16180 : 12.09.2012 14:52:46 » |
|
Täällä tosiaan on hiljaista ollut.. Arvatkaas kun tyhmä minä =P jossain typeryyden tilassa menin soittelemaan kolmelle selvänäkijälle ja nyt on puhelinlaskun saldo 150€, just maksoin 1000€ hammaslääkärilaskun niin ei tarvis enää tyhmäillä tällä tavalla. Oli vaan joku niin kauhee tarve saada jotain tukee siihen et mä kuvittelen mihin elämäni on menossa ja apua siihen et osaisin jättää vanhoja asioita taakse, mut ne selvänäkijät puhu taas paljon ristiin ja yks puhu ihan silkkaa diipadaapaa.  Sit kun oon nostellut täällä päivittäin noita riimuja ja tarotteja, niin ne kaikki sanoo mulle koko ajan jotain että oon menossa väärään suuntaan, tai et mun motiivit on vääriä. Mun on vaikee kyl uskoo sitä!  vai viittaiskohan tuo jälkimmäinen siihen kun suuntaan kauheesti energiaa työkavereiden kanssa välien lämmittelyyn, tapaamisiin, järjestän baby showeritkin yhdelle ja meen törsään rahojani et saan askarreltua överihienon vaippakakun ja kaikkee, vaikka nää ihmiset ei oo mulle mitenkään kauheen uskollisia ja luotettavia ystäviä, vaikka mä niin koko ajan toivon et ne olis ja suren asiaa. Mulla vaan tuöli tästä kaikesta sellanen pelko et mitä jos maailmankaikkeus vihjailee mulle et mun vauva-unelma ei tuu toteutuun lähiaikoina.  Tai et mun uuden ammatin opiskeluhaave on ihan väärä. Mä vaan niin unelmoin näistä kahdesta muutoksesta ihan sikana. Tuntuu et jos mitään muutosta ei tuu, niin mä jään tuleen makaamaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16181 : 12.09.2012 14:56:21 » |
|
Olipas se negatiivista sössötystä.. Mut Tigrukaan ei oo aina iloinen ja luottavainen... Päin vastoin, hauras ja surullinen.  Tällaisessa mielentilassa ei luoda ihmeitä ja hyvää tulevaisuutta, vaan ruokitaan pelkoja, pahinta on vielä tiedostaa se et tästä on vain haittaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16182 : 12.09.2012 16:10:06 » |
|
Minä haluan UGGin saappaat, crocsin kumpparit, pitkän ja limenvihreen törkeen kalliin hienon naisellisen sadetakin, tuulen- ja vedenkestävän ulkoiluasun säähän kuin säähän, tyylikkäät saapikkaat ilman korkoo kaupungille, jotkut tennarit, pari perus hupparia ja pari neulepaitaa eri väreissä, hyvin istuvat farkut tummansinisinä ja vaaleemman sinisinä, konjakkiset korkkarit ja käsilaukun, vaaleen beigen käsilaukun, mustat lyhytvartiset matalakorkoiset kiilakorkonilkkurit, tummanharmaan sohvanx2 (2 ja 3 istuttavat), valkoisen karvamaton, jonkun hyllykön lastenhuoneeseen ja siihen sopivat laatikot, älypuhelimen. Njaa, siinä ne sit olikin. Kaikki ei tietenkään oo prioriteettilista ykkösinä, mut suurimmalle osalle noista olis kyllä käyttöä. Ugh, materialisti on puhunut.  ps. en oo shoppaillu pitkään aikaan... Ulkoilin tänään tunnin sateessa ilman sadevarustusta, lapsella siis tietty oli kumpparit ja sadevermeet ja äiti hytisi vieres lenkkareissa ja tuulipuvussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16183 : 12.09.2012 16:12:21 » |
|
Oi hyvä Tigru, RELAA!!! Anna mennä, hyppää siihen kyytiin mitä tarjotaan, ja mene vaan elämän mukana, äläkä murehdi tuollaviissiin  Ei sun haaveet ja toiveet ja unelmat ole vääriä!! Miten ne vois olla? Ja siis tuo ihmisten miellyttäminen....ei siinäkään ole mitään väärää. Susta tuntuu ihan karmeelta, jollei sulla ole ystäviä siinä elämässä hyörimässä joka nurkalla, joten tottakai koetat parantaa oloasi näin, ja se vie sut jonnekin tai tuo sulle jotakin, josta taas pääset eteenpän. Nostin sulle tommosen: "Tarot Sauvojen nelonen (käännetty) Epävarmuus yllättää kesken hyvältä vaikuttaneen etenemisen. Intohimon liekki on vaarassa sammua, koska lupaukset eivät pidäkään paikkaansa. Jotain ratkaisevan tärkeää puuttuu pelistä. " Mitä puuttuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #16184 : 12.09.2012 18:09:25 » |
|
Voi itkuinen rotta noiden kelan paperien kanssa  ! Tuskastuneena yritän täällä ymmärtää että kukamitähäh..ja rasti ruuttun sekä liiteet kohtaan "kuka näitä kysymyksiä keksii/mitähän tälläkin oikeasti tarkoitetaan". (Tavallinen ihminen-kela sanakirja on hukassa  . ) Hyviäkin uutisia: mulla ei ole enää varaa polttaa tupakkaa- eli pakkolakko paukahti  . Kerrassaan mainiota ja upeaa, oikeesti koska jos olis varaa niin varmaankin olisin jatkanu vielä ja se olis taas tehny opiskelusta vaikeampaa koska paikka on savuton. Nyt saan siis yhden viikon alle- sen vaikeimman  . Mikähän siinä on, että jo pari kk kun oon tätä topikkia päivittäny, niin päädyn aina sivulle 939  ? Oon yrittäny lukea olisko siellä jotain ihan erityisen tärkeetä just tähän hetkeen, mut ei mikään ainakaan varsinaisesti "pomppaa silmille". Iso halaus Tigrulle ja muille.
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|