Sivuja: 1 ... 912 913 [914] 915 916 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5603212 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13695 : 06.06.2011 13:28:09 »

En ymmärrä miksi se paha olo pitäis pitää sisällä? Täällä on kuuntelevaa ja auttavaa porukkaa, saa valittaa! Se helpottaa kumminkin oloa, kun saa edes vähän purkaa tunteitaan. Smiley

No joo, mutta en tiiä mitään kamalampaa kuin valittavat ihmiset. No, ehkä aiheesta saa valittaa, mutta se pitää osata lopettaa johonkin. Käyttää se energia vaikka siihen avun etsimiseen...

Tänään onkin ollut parempi päivä.

Puhuin muorin kanssa puhelimessa. Se neuvoi että jos tulee maitorupea vauvalle niin sekoittaa tervaa, kermaa ja sokeria kaikkia yhtä paljon ja laittaa sen koverrettuun nauriiseen/lanttuun ja uunin jälkilämpöön hautumaan... Afro
Varmaan ihan pätevä vanhan kansan konsti!! Nykyään kaikki hoidetaan vaan heti jollain kortisoneilla sun muilla MYRKYILLÄ.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #13696 : 06.06.2011 13:49:03 »


Siis mää rikoin jo kolmannen lasin vähän ajan sisään! Pelottavaa  Shocked

*A*

Mitä asioita olet miettinyt tai tehnyt juuri ennen kuin hajotit nämä lasit? Jotain sellaista mikä veisi sinua väärään suuntaan? Mulle tulee se ajatus, että nuo olisivat joitakin merkkejä.

Tama tuli myos minulle mieleen. Itse rikoin yhdessa vaiheessa todella paljon laseja ja lautasia, varomattani ja myohemmin ymmarsin, etta se johtui siita, etta energiani oli hajanaista ja olin todella taynna vihaa ja katkeruutta monta asiaa kohtaan, mutta en osannut ilmentaa tama millaan tavalla. Sitten tama nakyi omituisena huolimattomuutena ja tavaroiden hajoamisina, kun kohtelin niita kaltoin (kuten kohtelin rajusti itseanikin ja vaarinkaytin energiaani)....Smiley En tieda sopiiko sinun tilanteeseesi, mutta tammoinen oppilaksy liittyi minulla tuohon.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13697 : 06.06.2011 16:38:46 »

Kansanperinteestä ja skandinaavisesta mytologiasta löytyy toimivia tatuointiaiheita coolsmiley

Helleviikko tulossa, kivaa Cheesy Pitää ladata jääkaappi täyteen kylmiä juomia, rehuja ja muuta kivaa Cool

Hellettä on tosiaankin odotettu! Oon raksalla töissä ja siellä kyllä tulee kuuma. Toivottavasti ruskettuis, kunhan ei tuu työmiehen rusketusta ! Wink mutta ihana kesä ja kuuma!
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13698 : 07.06.2011 11:11:43 »

Kiitos Soma  smitten

Mä olen niin täynnä rakkautta koko maailmaa kohtaan! Mä olen mennyt mun elämässä vaikeimman kautta, mutta sieltä pimeydestä voi ihan oikeasti päästä valoon! Mitä enemmän tuntee onnellisuutta, sitä enemmän sitä saa! Eikä tämä ihminen tullut mun elämään tekemään mua onnelliseksi, vaan se tuli, koska mä olin jo onnellinen ja se resonoi mun kanssa. Tuossa on aikamoinen oppiläksy kaikille, jotka etsivät rakkautta.  Wink  Se mitä olet, sitä vedät puoleesi.

Ja vaikka mä saisin viettää vain pari päivää elämästäni hänen kanssaan, olen niin onnellinen siitä, että olen vain saanut kokea ne hetket smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13699 : 07.06.2011 16:25:22 »

Mulla on niin voimaantunut olo, kiitoksia muutamalle ihmiselle  Cool smitten

Oon nyt saanut itseni sellaseen mielentilaan, että en ota vauvan itkukohtauksia liian tunteella ja oon lakannut soimaamasta itseäni. Kyllä vauva tuntee et mä rakastan sitä ja teen kaikkeni, sen vaan on nyt vielä varmaan kova ikävä sinne mistä se tuli tähän maailmaan, sopeutumisvaikeuksia..

Äsken syötiin, se oli ihan rauhallinen ja ihan tyhjästä alkoi ihan järjetön karjuminen ja meinasi tukehtua maitoon joka oli suussa, siitä sitten kimpaantui kahta kauheemin, kakoi yski ja huusi ja ravisti päätään ja koko kehoaan puolelta toiselle... Sitä karjumista kesti varmaan 10min ja raukan pää oli ihan punanen ja naama ihan kyynelissä ja kroppa ihan hikinen. Sit mä vaan päätin että nyt mennään suihkuun äkkiä ja riisuin itseni ja vauvan, juoksin suihkun alle ja kun pidin vauvaa siinä pystyasennossa sylissä niin se röyhtäsi varmaan kymmenen kertaa  Shocked

Ei ihme et sen masu on pipi kun se nielee ilmaa ihan kauheesti noissa huudoissa. Mut sit se rauhottu siihen suihkuun ihan kuin taikaiskusta ja oli rauhallinen pukiessa, sit syötin sen loppuun, laitoin koppaan ja zzzzzzzz, uni tuli.... Smiley

tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13700 : 07.06.2011 18:16:58 »

Joo, luontoäiti voitti tämän erän. buck2

Oli tosi kiva kävellä, otin kengätki pois ja aattelin maadottaa ihan kunnolla. Ihanan kuuma asvaltti oikein poltteli jalkoja ja lämmitti kivasti. Pistin kengät ja sukat jalkaan ja aloin ihmetellä kipua.. päkiänkokoset rakkulat molemmissa jaloissa. :Smiley

Nyt on mies apteekissa hakemassa mulle apua, en taho mitään verenmyrkytyksiä. Onneks kotona oli Septidiniä, niin sain edes pahimmat p*skat pois. Varmaan.

Jes.

Ei rakkailla astrolaisilla ois vinkkejä miten tästä nyt selviää hengissä? Wink



Poltin jalkapohjat viimekesänä laiturilla,kun päivän pesin mattoja.Hirmuiset rakkulat jaloissa.Ja lisäksi melko mustat,kun niissä oli multaa,mäntysuopaa,kaikkea töhnää.Istuin laiturilla jalat joessa illan.Laitoin sitten nilkkasukkiin reilusti perunajauhoja,kun ei ollut sen kummempaa.Paranivat sitten kuitenkin aika pian.Valkovaseliinia laitoin muistaakseni ja kookosrasvaa paketista.   Tsemppiä kintuille    smitten
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13701 : 07.06.2011 19:22:05 »

Nesteen juominen on tosiaan tärkeää... Ei tee mieli mitään kahvia juoda kyllä ollenkaan ja kun lenkiltä tulin niin tuntu että join vettä kuin joku kameli!  Grin Ihanaa, jatkuisipa nämä kelit, ja vaikka ei jatkuisikaan niin on ainakin tullut nautittua!!
Tuntuu että kaikki on ihan yhtä aurinkoa, niin luonto kuin ihmisetkin!
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13702 : 07.06.2011 20:10:03 »

Joo, ei kyllä tee yhtään mieli mitään alkoholia juodakaan tällasella säällä! On hauskaa ilmankin tällä säällä!! Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13703 : 08.06.2011 14:06:16 »

Näin hajusteallergikkona niin toivois että kukaan ei käyttäis mitään hajuvesiä, kun joskus julkisilla paikoilla tulee ihan tuskanen päänsärky, aivastelu ja kurkunkuristustunne siitä hajusekameskasta..


Mutta hei, hyviä uutisia. Me saatiin diagnoosi.
Vauvalla on maitoallergia, se tuli selväks jo parin minuutin päästä maitoaltistuksen aloituksesta: vauvan iho tuli päästä varpaisiin täyteen punapikkuista ihottumaa... Määränä oli siis 2 millilitraa lehmänmaitopohjaista korviketta suuhun.. Niin vähänen määrä ja tollainen reaktio. Hyvä että me tutkittiin tää asia.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13704 : 08.06.2011 14:12:41 »

Nuo maitotuotteet kyllä taitaa olla aikamoista myrkkyä, vaikkei allergioita olisikaan. Mä olen nyt parisen viikkoa vältellyt kaikkia maitotuotteita ja tajusin juuri, että mun allergiaoireet (kissat, pölyt, hajusteet) on kadonneet!  Shocked

Tosin mulla on ollut myös homeopaattinen hoito päällä, olen saanut noita energiahoitoja... ja olen rakastunut. Että sekin voi vaikuttaa. 2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13705 : 08.06.2011 14:59:37 »

Mutta hei, hyviä uutisia. Me saatiin diagnoosi.
Vauvalla on maitoallergia, se tuli selväks jo parin minuutin päästä maitoaltistuksen aloituksesta: vauvan iho tuli päästä varpaisiin täyteen punapikkuista ihottumaa... Määränä oli siis 2 millilitraa lehmänmaitopohjaista korviketta suuhun.. Niin vähänen määrä ja tollainen reaktio. Hyvä että me tutkittiin tää asia.

Itse olen ollut maidosta sitä mieltä jo vuosia, ettei ole ihmisravinnoksi kelpaava tuote kellekään enää nyt, kun pilattu kaikenmaailman käsittelyillä sekä pilkkomisilla. Hyvä, ettei lapsesi tarvitse sitä juoda, säästyy tulvaisuudessa monelta turhalta terveysmurheelta.  Smiley
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13706 : 08.06.2011 15:08:27 »

Maidosta sellalista, että pastöroimatonta maitoa saa vain suoraan tiloilta, mutta homogenoimattomia maitotuotteita löytyy jonkin verran: Luomumaito ja kuohukerma.

Itse olen lektiiniteorian eli veriryhmäruokavalion kannalla. Sen mukaan maitotuotteet sopivat vain ja ainoastaan immunotyypille/veriryhmälle B. Kaikilla muilla maidon lektiinit aiheuttavat lektiinivaurioita (=suolinukka menee ruvelle ja sitten ruuan muitakin proteiineja pääsee suolesta verenkiertoon), vaikka laktoosi ei tuottaisikaan ongelmia. Ja veriryhmää B on vain 13% koko maailman väestöstä, eli suurimman osan ei pitäisi käyttää maitotuotteita.

Sitten on eräs hassu juttu, johon olen törmännyt karppaus.info-sivustolla: Aika moni kertoo maidon aiheuttaneen ongelmia niin kauan kun vielä söi viljoja, mutta viljojen poisjättämisen jälkeen on maitotuotteita voinut nauttia ongelmitta.

Itse kun olen B-veriryhmää niin maito sopii erinomaisesti. Olin silti pirpanana allerginen kaikelle mikä on lehmästä lähtöisin, maidon lisäksi jopa naudanlihalle. Ruoka-allergiat kuitenkin onneksi menivät ohi 'siedätyshoidolla,' eli söin kaikkea ja olin maitoruvella joka puolelta.

Vaikka minulle maito sopiikin, niin homogenoituja maitotuotteita en käytä. Pastörointia pidän pienempänä pahana, mutta maitorasvapallosten koon sorkkiminen onkin sitten jo toinen juttu. Niinpä käytän vain kuohukermaa ja luomumaitoa ja niistä teen kefiirisienellä itse kefiiriä, joka on sitten se yleishapanmaitotuote minulle. Veriryhmä B ja kefiirisieni ovat muuten molemmat kotoisin Keski-Aasiasta.  Smiley

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13707 : 08.06.2011 15:21:57 »

Maidosta sellalista, että pastöroimatonta maitoa saa vain suoraan tiloilta, mutta homogenoimattomia maitotuotteita löytyy jonkin verran: Luomumaito ja kuohukerma.

Itse olen lektiiniteorian eli veriryhmäruokavalion kannalla. Sen mukaan maitotuotteet sopivat vain ja ainoastaan immunotyypille/veriryhmälle B. Kaikilla muilla maidon lektiinit aiheuttavat lektiinivaurioita (=suolinukka menee ruvelle ja sitten ruuan muitakin proteiineja pääsee suolesta verenkiertoon), vaikka laktoosi ei tuottaisikaan ongelmia. Ja veriryhmää B on vain 13% koko maailman väestöstä, eli suurimman osan ei pitäisi käyttää maitotuotteita.

Sitten on eräs hassu juttu, johon olen törmännyt karppaus.info-sivustolla: Aika moni kertoo maidon aiheuttaneen ongelmia niin kauan kun vielä söi viljoja, mutta viljojen poisjättämisen jälkeen on maitotuotteita voinut nauttia ongelmitta.

Itse kun olen B-veriryhmää niin maito sopii erinomaisesti. Olin silti pirpanana allerginen kaikelle mikä on lehmästä lähtöisin, maidon lisäksi jopa naudanlihalle. Ruoka-allergiat kuitenkin onneksi menivät ohi 'siedätyshoidolla,' eli söin kaikkea ja olin maitoruvella joka puolelta.

Vaikka minulle maito sopiikin, niin homogenoituja maitotuotteita en käytä. Pastörointia pidän pienempänä pahana, mutta maitorasvapallosten koon sorkkiminen onkin sitten jo toinen juttu. Niinpä käytän vain kuohukermaa ja luomumaitoa ja niistä teen kefiirisienellä itse kefiiriä, joka on sitten se yleishapanmaitotuote minulle. Veriryhmä B ja kefiirisieni ovat muuten molemmat kotoisin Keski-Aasiasta.  Smiley



Mäkin olen B- ryhmää ja vaavi kans... Suurin osahan näistä vauva-allergioista häipyy kun ikää tulee, oppii sietään paremmin. Pienen suoli on vielä niin kehittymätön ja herkkä...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13708 : 08.06.2011 16:13:27 »

vehnäalergiassa se suolinukka on nii vähäistä että siks laktoosiongelmat on yleisiä, eli ei välttämättä ookkaa maitotuotteille allerginen vaan vehnälle.
mutta mä juan maitoo pimeesti, ei siis allergiaa, mutta veriryhmä o A- mutta mon aina juanu litran pari päivässä.

sain kämpän raivattua, melkeen, makkarin jätin kun ei näillä helteillä voimat riitä, pistin vaan oven kii. jos ny pysyis nää muut huoneet, vois ehkä saada kokonaisvaltasen järjestyksen hetkeks. jännityksellä ootan mimmosen jutun täti kasaa Me Naisiin Tongue
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13709 : 08.06.2011 20:36:32 »

Miksi päiväunia nukkuessa kuolaa todennäkösemmin tyynylle kuin yöunilla?
*kyselee epätietoinen*  uglystupid2

soma, mäkin inhoan maitoa. Se haisee ja maistuu ihan navetalle ja ihmisten, jotka juo maitoa, hengitys haisee, noh, sellaselle kuin maitoo kaatuu jonnekin ja kuivuu - siitä tulee jotenkin sellanen oksennuksen/härskin hajunen. Samoin kyllä ihmisten jotka syö paljon lihaa, niin niiden hengitys haisee vähän mädäntyneelle, jopa suoraan sanoen ulosteelle. Ja tähän kun yhdistää sen et ihminen polttaa tupakkaa niin johan siinä jo pyörtyy.  uglystupid2

Tosin aina ihmisen ruokavalio ei vaikuta siihen hengityksen hajuun, jos hampaissa on reikiä tai ihmisellä on ientulehdus, niin hengitys haisee joka tapauksessa.

Mulla on oikeasti ylimaallisen herkkä ja hyvä hajuaisti ja haistan usein asioita, joita muut ei haista. Töissäkin mä haistoin potilaan hengityksestä et sillä on suolitukos - raportoin seuraavalle vuorolle et mun mielestä ton uuden potilaan hengitys haisee käyneelle ja ulosteelle hyvin voimakkaasti ja kukaan muu ei ollu haistanut sitä. No, se mummu kuoli pari tuntia myöhemmin suolitukokseen. Kerran haistoin että yksi potilas haisee ihan samalle kuin syöpäpotilaiden hengitys ja pitkälle levinnyt syöpähän siltä nuorelta ihmiseltä löydettiin.

Tän hajuaistin takia mä en kestä ees keskivoimakkaita hajuvesiä, saan niistä armottoman jysärin.

En yritä mitään tässä elvistellä.  Smiley

Mainittakoon, että mulla on huono näkö ja melko huono kuulokin, varmaan sen takia toi yks aisti on niin hyvä, kompeisoi tilannetta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 912 913 [914] 915 916 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: