Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #16215 : 29.09.2012 23:21:43 » |
|
Eiks se niin ole, että sitä saa toisilta takaisin mitä heihin itse heijastaa?
Ei kai se ihan noinkaan vain oo. Siis noin mustavalkoista.  Mieli, tuo egon juoksutin, vie meitä juuri sinne!!! Minne ei kuitenkaan ehkä pitäisi. Koska, jos joskus olisi edes pieni aavistus jostain!! Joka kantaa perille. 
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16216 : 30.09.2012 11:19:53 » |
|
no, eipä eemeli malttanu ootella torstaihin, tuli jo ke iltana käymään. Mulla on kutina että täyskuu nyt merkkaa jotain, kolmesta eri paikasta sitä nyt on tarjottu. maalasinki siitä ton. Pistin sille mms:nä ja se oli sitä mieltä ettei oo sen käsi, kun ei oo arpia. sanoin, etten nää sen arpia kun ne on niin osa sitä, ja ilman niitä se ei olis se. että onhan se sen peukalokin tossa. sitte tuli viesti että kaikkee hölmöö naiset saa hänet tekeen, kun täällä hän istuu ja tuijottelee peukaloitansa..
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16217 : 02.10.2012 13:04:00 » |
|
Sain hassun sähköpostiviestin jostain Sodakylän liepeiltä, husky-farmilta. En edes tunne kyseistä ihmistä, joka mulle viestin laittoi. Siis viesti tuli ihan oikeasta sähköpostiosoitteesta, ettei ollut mikään spammi-viesti. Viestissä kyseltiin kahden miehen/pojan puhelinnumeroita, nimetkin mainittiin. Vastasin toki kauniisti viestiin, että nyt posti taisi tulla osoitteeseen, johon se ei ollut tarkoitettu, koska en kyseisiä ihmisiä tuntenut, joiden numeroita kyseltiin. Posti oli tullut eilen ja juurikin samaan aikaan, kun olin töissä aiheuttanut sähkökatkoksen.  Sähköt sain takaisin pyytämällä niitä Arkkienkeli Mikaelin nimeen. Hauskoja yhteensattumia, vaikka sellaisia, yhteensattumia, ei ole olemassakaan. 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16218 : 02.10.2012 15:53:01 » |
|
Voihan Venäjä! Olis yksi talo kiikarissa, mutta... Oikeastaan mitään muttaa ei pitäis olla; halutaan koko perhe asua maalla ja kulkeminen järjestyy varmasti jotenkin.. No ehkä se ainoa mutta on se, että onko tää se oikea talo. Joku jos haluais nostaa korttia, heilutella heiluria, heittää jotain näkemystä asiaan, niin kiitos 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16219 : 06.10.2012 23:12:02 » |
|
Haa! Kyllikki6 bongattu! Eips oo näkynyt  Mulla on tosi veskarimainen meininki nyt menossa  :  Vähintäänkin koetan pelastaa maailman 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #16220 : 07.10.2012 10:20:50 » |
|
Hihii  Kone sanoi sopimuksen irti ja meni tovi, että sai uuden tilalle.. kännykällä ei viittinyt alkaa romaaneita rustaileen, lueskellut vaan muiden juttuja. Joo-o.. asuntoasia meni tässä jaossa ohi, mutta eipä nykyisessäkään hätiä mitiä. En tiedä onko tää jotain universaalia muutosta vai loksahteleeko mulla vaan lopultakin jotkut leegot paikoilleen, mutta tuntuu jotenkin luottavaiselta.. Siltä, että älä nyt hättäile siinä, kyllä kaikki järjestyy
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #16221 : 07.10.2012 21:22:36 » |
|
^ mulla ainakin loksahtelee leegot paikoilleen kun saan kohta hammasimplantin  (oliko VÄHÄN puujalka?  ) Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Mä meen huomenna varhaisultraan selvittään onko masussa ketään, oon vuotanut monta päivää. Se aina säikäyttää vaikka viim. raskaudessa oli saman tapaista mut harmitonta. Kyl mä tänä aamuna sit olin j vähän positiivisemmin mielin kun aamulla meinasin oksentaa ja pyörtyä suihkussa ja röyhtäytti ja pieretti niin hirveesti ja kaikkee muuta mukavaa ja naisellista, tissitkin oli ihan kuin oisin yön aikana käyny jossai laitattamassa Pamelat  eli ei niin hehkeetä kaikki, mut lupaavaa  Kiitos ja anteeks.. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16222 : 09.10.2012 00:12:57 » |
|
Toivoin saavani uuden patjan, mutta sitä en saanut. No tuli mahdollisuus ostaa kokonaan uusi sänky. Todella hienoa! Saan vihdoinkin nukuttua kunnolla! 
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #16223 : 09.10.2012 06:33:48 » |
|
Karsinta ohi ja pääsin koulutuksessa jatkoon  . Vuoden alusta olis mahdollisuus päästä tekemään sijaisuuksiakin eli sais taloudenkin kuntoon. Aivan huippua, vaikka raskasta kyllä tämä. Ei paljon jää aikaa tai energiaa muuhun :  .
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #16224 : 09.10.2012 09:32:30 » |
|
hienoo eppana  Mulla ja Eemelillä meni ny sukset ristiin. taas. emmätajua. se ymmärtää jotenki väärin mut aina. aattelinki sitte että eikai siinä mitää, jos ekat 2 vkoo on jo tämmöstä vääntämistä etten tuu kuulluksi ni mitäköhän se olis jatkossa...
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #16225 : 20.10.2012 19:33:22 » |
|
Siivosin tossa pari iltaa takaperin joitain semmosia vanhoja viestejäni pois, joilla ei tee enää mitään (ei hätää, pyrin olemaan pilaamatta oikeasti merkityksellisiä ketjuja) ja pakko sanoa että tuli aika jännä olo. Tuskin omiksi viesteiksi niitä tunnisti, vaikka vasta vuosi sitten ne kirjoitin. Menipä sitten vuoden vaihduttua enemmän tai vähemmän uusiksi lähes kaikki mitä olin pitänyt onneni avaimina. Tässähän tarvii ihan tosissaan tutustua itseensäkin uudestaan kaiken tämän jälkeen.  Ei tässä tosiaan enää onneksi myllerrä kuin mun oma kova pääni hetkittäin, ja sekin koko ajan pienemmän osan aikaa. Kyllä se ilo vielä voittaa. Mitä teille kuuluu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
 |
« Vastaus #16226 : 21.10.2012 00:57:40 » |
|
Tänne kuuluu sellaista, että minua savustetaan ulos työpaikalta naurettavilla perusteilla. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
 |
« Vastaus #16227 : 21.10.2012 13:35:07 » |
|
Myös tänne kuuluu kriisiä työpaikalla. Huomasin olevani jossain oudossa sodassa ymmärtämättä itse miksi. Kaikki on ollut hyvin monta vuotta. Monilla tuntuu olevan nyt hyvin vaikeaa.
Vuoden 2012 piti olla henkisen avautumisen vuosi? Ihmiskunnan piti herätä henkisyyteen ja energian nousta. Nyt ainakin näyttää entistä synkemmältä.
Mutta pimeintä on aina ennen auringon nousua. Ei heitetä toivoa vielä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #16228 : 26.10.2012 11:29:57 » |
|
Siivosin tossa pari iltaa takaperin joitain semmosia vanhoja viestejäni pois, joilla ei tee enää mitään (ei hätää, pyrin olemaan pilaamatta oikeasti merkityksellisiä ketjuja) ja pakko sanoa että tuli aika jännä olo. Tuskin omiksi viesteiksi niitä tunnisti, vaikka vasta vuosi sitten ne kirjoitin.
Tota samaa mietin, kun välillä nousee noita vanhoja ketjuja ylös. Että olenko minä tosiaan kirjoittanut näin?  Jotkut viestit taas on semmosia, että voisin vieläkin kirjoittaa niin. Mutta hyvä juttuhan se on, tietää että on kehittynyt. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #16229 : 28.10.2012 21:19:51 » |
|
Jaaha. Näyttäs ainakin tässä vaiheessa vielä siltä, että ei ne ihmiset muuta äänestystapojaan ihan helpolla... kokkarit ja ässdeepee ekoina, sitten keskusta ja peeässät ja vasemmisto ja vihreät ja kristilliset...ihan sama rakenne. Josko nuo kotona möllöttävät lähtis uurnille niin sit vois näyttää vähän toiselta kyllä :  Ja no voihan se siit'ä vielä muuttua..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|