Sivuja: 1 ... 1076 1077 [1078] 1079 1080 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7626762 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16155 : 27.08.2012 13:47:29 »

Voi kiitosta teille kaikista lohdullisista ja rohkaisevista sanoista... Smiley Saa nähdä mitä tulee, tuleeko mitään, koska tulee - ei siis oo kiire... angel
Siis niinkuin että pullat ei ole VIELÄ uunissa.

On pitänyt käsitellä tunteita paljon, ennen kuin uskalsi päättää et seuraava saa tulla. Halusin päästä pelosta pois. elkään kyl vieläkin, mut en niin paljon. Tavallaan luotan. Vähän haparointia, mut halu uskoa ihmeisiin ja siihen et asiat menee niinkuin parhaaksi kaikille on, on suuri. Kyllä se tästä.  angel

Tämä ajatus ainakin antaa mulle ihan hirveesti energiaa ja puhtia päiviin ja olen innostunut. Siis olotilani on innostunut, on sitten tv:n katselua, kiukkuisen lapsen nukkumaan laittamista Cheesy , ulkilua sateessa... Eli arkisissakin asioissa pysyy se mielentila. Se kertoo, että päätös on hyvä ja oikea on nyt ajoitus tälle.  angel

Mukavaa viikkoa teille!
Eikö olekin ihanaa, kun voi kohta taas kietoutua neulepaitoihin ja vetää jalkoihin villasukat, sytyttää kynttilöitä ja tunnelmoida pimenevässä illassa? Tulee ihan sellainen olo että tahtoo vähän vaihtaa sisustusta ja leipoa jotain mistä tulee kotoinen tuoksu. Syksy on kyllä jotenkin niin romanttista.
 smitten

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16156 : 27.08.2012 16:15:32 »

Onnellista odotusta Tiigris  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16157 : 29.08.2012 21:55:32 »

Mä hehkun  smitten Niin hyvä olo, ja riemua ja rattoa ja ihania hassuja juttuja koko elämä täynnä, ja ikävätkään asiat ei tunnu ikäviltä....
Ihan omituista Cheesy Ei mitään erityistä syytä, mutta just hienoa, kun sitä ei tarviikkaan olla Smiley
Ja tää hehkuminen myös näkyy ympäristöön, sen huomaa...kevyt olo  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16158 : 30.08.2012 09:55:25 »

Grin Grin
Mä just väännän tässä ex- kaksoset mieheni kanssa, ja tuo kaksi pientä kinaavaa lasta ja kiusoittelu sopii tähän edelleen, mutta hyvä tarkotus on poissa ja vänkääminen saa ikävämpiä piirteitä...mutta ei siis tosiaan oo kadonnu minnekään.
Kaksoset!  Tongue
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16159 : 30.08.2012 10:32:28 »

mulle tulee eteen vaan sammakoita  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16160 : 30.08.2012 14:22:56 »

Diipa daapa. Mikään ei taas näytä onnistuvan, kun ihmisten kanssa yrittää olla tekemisissä. Haluis kuitenkaan ihan keskenäänkään aina olla.  Angry Ja harvemmin minä täällä naam nurinpäin olen, että ei voi olla siitä kiinni.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16161 : 30.08.2012 19:47:41 »

Vai sammakoita  :Smiley
Ja kyllä vaan *Identiteettikriisi*, totta on Cheesy

Ja voi kökkö SanctAstra...saman oon saanu itte ihmisten kanssa huomata koooovin usein. Ei toimi. Paitti nyt on kyllä viimeaikoina ihmisetkin toiminu hyvin...noin yleensä ottain...

Mutta siis kuulkaa, mikä on, kun yhtäkkiä samana päivänä entiset ukkelit rupee kyseleen että mikä mun on ja onko mikä ja he on niin kovin huolissaan musta?! Kun pikemminkin on päin vastoin, niinkun eilen tohon kirjottelinkin, että oon ihan toooosi tyytyväinen kaikkeen ja kaikki on hienosti... idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16162 : 31.08.2012 09:45:44 »

Ehkä noin...jotain tuommosta sen täytyy olla...pitäis varmasti katkoa taas noita energiasiteitä...vaikuttas vähän siltä...tai sit ne on mun oman muuttumisen myötä katkeemassa ittestään, ja siksi nuo reagoi tuollaviissiin...

Riimut tiesi tälleen:

"Dagaz

Olet tekemässä elämässäsi 180 asteen käännöstä, jonka jälkeen tähänastinen elämä käy sinulle täysin mahdottomaksi. Tämä on hetki, johon tarttumalla sinulla on mahdollisuus muuttaa täysin elämäsi kulku. Ole valmis hyppäämään tuntemattomaan ja tekemään täysin omia ja itsenäisiä päätöksiä. Olet murtautumassa toisenlaiseen todellisuuteen ja tarvitset siihen kaiken omaamasi rohkeuden."

smitten
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 10:23:47 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16163 : 31.08.2012 21:51:40 »

tänää otettiin lisää koepaloja lumista, tai niistä arvista mistä jo kertaalleen otettiin, vähä enemmän ja syvemmältä. melko kipee käsi kun kahesta kohtaa otettiin. 4 vkoo ootellaan taas patologilta tuomioo. reilun viikonpäästä olis pedarioikeudenkäytni. mutta muute mnee hyvi Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Yep
Vieras
« Vastaus #16164 : 01.09.2012 11:33:47 »

Voimia Ironia!  smitten

tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16165 : 01.09.2012 15:44:17 »

no mon ihan hyvällä meingillä. ainoo mikä vituttelee täsä kohtaa on alakerran koira joka haukkuu oikeestaan 24/7. kuusviikkoo kestäny ja ny alkaa pinna kiristyä kun joka arkiaamu pitää herätä 6, 7,8 ja9. ja nukkuun ei pysty ennen 01 samasta syystä. Vaikken mitään koirista tajuakkaa ni on käsitys ettei ne hauku koko aikaa.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16166 : 01.09.2012 15:49:50 »

Tsemppiä vaan ironia!
Juu ei kuulu haukkua, mahtaako olla ettei osaa olla yksinään, ja sit jätetty yksin pitkiksi ajoiksi, tjtn. Omistajanhan ei oikeesti välttistä ees aina tiedä että sen koira häiriköi..toki jotkut ei vaan välitä. Mut mä pistäisin lapun postiluukusta, et hei, kamoon, ei oo kivvoo...ja jos ei tehoo niin sit isännöitsijälle....uskoisin kyllä että siitä on jo valitettukin...
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16167 : 01.09.2012 22:00:22 »

Siunausta Ironialle !   Kiss
tallennettu

.
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #16168 : 01.09.2012 23:03:24 »

Tsemppiä Ironialle ja kaikkea hyvää.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Indium
Vieras
« Vastaus #16169 : 01.09.2012 23:10:31 »

Tsempit ironialle täältäkin.

Mun yläkerrasta kuului kans tuntikausia pienen koiran hätäistä haukuntaa ja vinkunaa tänään. Kävi niin hemmetin sääliksi pientä, kun sen vois opettaa että yksin on ihan ok olla ja ei oo hätää. Tietämättömyyttä vai laiskuutta omistajalta, en tiiä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1076 1077 [1078] 1079 1080 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: