Sivuja: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5549713 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13665 : 01.06.2011 17:19:59 »

Upeeta, mahtavaa, upeeta, mahtavaa!  Cheesy Hienoa Ironia!

Kunpa munkin elämä ottais onnistumisien kautta tulta alleen.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13666 : 01.06.2011 18:05:42 »

Onnea Ironia!  smitten Ymmärsinkö oikein, että sinulla itsellä on myös tuo adhd... Jos ymmärsin, niin miten se ilmenee? *utelias*


Täällä ollaan onnellisia kanssa  smitten Saatiin uus refluksilääke vauvalle... Hän on sitäpaitsi nukkunut ihan sikapaljon  Grin Ihan niinkuin ne normaalit vauvat kai nukkuu ihan monta tuntia putkeen heräämättä kiljuen - voi elämä, ehkä me saadaankin vielä nauttia ihan normaalista tyytyväisestä vauvvuudesta!!  Smiley Äitin sydän pakahtuu......... Ihana nähdä hänet rauhallisena! No nyt hän itkee mut toi on normaalia itkua, ei mitään kipua... Joo, tullaan!!  smiley6600
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13667 : 01.06.2011 18:19:10 »

joo, adhd ollaan Smiley
no se tässä on hauska juttu kun en ikäpäivänä olis luullu että mulla moinen olis, kun aina luulin että se on kumipallomaista poukkoilua ja puihinkiipeilyä.

mä en saa mitään aikaseks jos ei o pakko, mutta saatan toki ylikeskittyä johonkin.
diagnosoimattomana seurasin impulssejani, siis sain jotain päähäni ja tein niin. yleensä tuhlasin kaikki rahani johki tosi järkevään. mm. ostelin kahdet 300€n kengät ja jätin vuokrat maksamatta.

tunteet vetää nollasta sataan alle nanosekunnin. alotan projekteja ja jätän ne kesken.
esim mullo varmaa 30 000 hamahelmee ko emmä sitte tehnykkä niistä mitää vaikka innostuin.

kyllästyin joka ikiseen työpaikkaani.
jokaisen koulun jätin kesken.

jnejne.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13668 : 01.06.2011 21:06:28 »

new rockit on kalliita. ja hienoja.
http://www.vanderbylia.com/new-rock-1/punk-collection/m-punk010-s1-nomada-negro-punk-acero-piradm-tc-recicle-ace.html
nää on makeet.
ed hardyllä on kans mukavia kenkiä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13669 : 01.06.2011 21:09:40 »

ironia, no jopas... Varmaan aika moni jolla toi on, voi epäillä sairastavansa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, kun sillekin on tyypillistä noi tollaset yliampuvat innostumiset yms. joten hienoa kun tietoisuus leviää!

Sun ei ole sitten mitään hyötyä käyttää amfetamiinia, koska todennäköisesti et juuri huomaa sen vaikutusta.  Wink  -älkääkä nyt tosikot ottako tästä herneitä, en oo mikään narkkari enkä suosittele kellekään- ... Tunnen vaan adhd-tyypin, joka pettyi piriin kun se ei antanut mitään....

Voiko olla lievä adhd... Vai onko se vaan impulsiivinen ja harkitsematon luonne... Itsellä jokainen koulu venynyt vuodella yli, lintsasin puolet lukiosta ja AMK:sta, harrastan juuri samanlaista päätöntä shoppailua, en saa aikaseks mitään jos en halua. Kuulostaa toi hamahelmijuttukin NIIN multa, mulla on varmaan kaapillinen täynnä kaikkia askartelutarvikkeita, joista on pitänyt tehdä jotain mut enpä oo tehnyt.. Sit joskus kun innostun niin voin saada vaikka mitä aikaseks, esim kuudennella luokalla kirjoitin kirjan jossa esittelin 150 koirarotua ja piirsin ne kaikki myös, tein sitä muistaakseni viikonloppuisin yötäpäivää. Kaikkia luovia projekteja teen yötäpäivää syömättä ja nukkumatta. mut nyt en voi kun mulla on vauva ja mä oon opetellu pois harkitsemattomuudesta, koska mun on pakko olla vastuullisempi. Kyllästyin siihen että olin aina kusessa koska olin yrittänyt luistaa velvollisuuksista. Se alensi vaan mun itsetuntoa.

tavallaan mussa ei oo enää jäljellä tuota, vaikka joku sisäinen palo mulla on, et voi kun nyt vois tehdä sitä tai tätä. Yllytyshullukin oon aina ollut. Musta tulee hengenvaarallinen ideoija sitten kun saan vähän alkoholia. Hyvä ettei oo tarvinnu juoda vuoteen. Mut ei ollu harvinaista, et heräsin jostain muualta kun omasta kaupungista....  askendentti jousimies  ??
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13670 : 02.06.2011 10:13:07 »

Mä oon kyllä sitten suurinpiirtein ton vastakohta. En ole ikinä jättäny mitään opintoja tai muutakaan kesken. En ole ikinä herännyt vieraasta paikasta ja miettinyt missä oikein olen. En koskaan shoppaile mitenkään hulluna. Enkä tee juuri edes heräteostoksia.

Kai sitten aika tylsä tapaus...  askendentti rapu ...
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13671 : 02.06.2011 12:42:16 »

Mä oon kyllä sitten suurinpiirtein ton vastakohta. En ole ikinä jättäny mitään opintoja tai muutakaan kesken. En ole ikinä herännyt vieraasta paikasta ja miettinyt missä oikein olen. En koskaan shoppaile mitenkään hulluna. Enkä tee juuri edes heräteostoksia.

Kai sitten aika tylsä tapaus...  askendentti rapu ...

Heh, no jos puhutaan tylsistä tapauksista, niin tämän  askendentti kauris :iin tylsempää tuskin löytyy! Cheesy  Vaikka onkin stellium Jousimiehessä ja tavara läjähtää vielä 11. huoneeseen, niin joku vastuullisuuden voima aina pidättää tätä Jouskaria tekemästä mitään tyhmää ja pistää aina harkitsemaan vähintään kolme kertaa ennen isoja päätöksiä...

No, enpäs kyllä itsekään ole herännyt koskaan niin, että sitä on tullut ihmeteltyä, missä ollaan... Yhdet opinnot jätin kesken, mutta onneksi toiset sain loppuun. Ja tuo rahapolitiikka: olen ääripihi ihminen. Venytän joka ikistä senttiä, budjetoin, tuijotan pankkitiliä kauhuissani (vaikka ei tarttiskaan) ja teen Excel-taulukoita kuukausittaisesta rahanmenosta Grin  No, toisaalta, sitten kun ostan tavaraa ja vaatteita, saatan sijoittaa niihin huomattavan määrän rahaa, koska arvostan tavaroissa brändiä (statustietoinen  askendentti kauris Cool ) sekä brändin yli laatua ja kestävyyttä.

Ja Ironialle paljon tsemppiä ja onnea smitten

Kuulostaisi siltä, että mun siskolla saattaisi myös olla ADHD - tai sitten bipolaarinen mielialahäiriö Huh  Hänen elämänsä on myös impulssien varassa, elää täysin tässä hetkessä ja rahankäyttöä ei hallitse, saattaa tuhlata ties mihin ja on rahaongelmissakin tällä hetkellä. Mitään asioita ei saa vietyä loppuun saakka (tai no, sai kuitenkin AMK-tutkinnon loppuun), mielenkiinnon kohteet vaihtelevat koko ajan, menee täysin virran mukana, kaverisuhteet muuttuvat koko ajan - suurin osa näistä "vanhemmista" kavereista on saanut jo tarpeekseen ja lähteneet eri suuntiin Huh  Ja ajoittain on erittäin masentunut, ehkä juurikin tästä päämäärättömyydestä, ja silloin hyvä kuin pääsee sängystä ylös tai edes lähdettyä kauppaan... Paha vaan, kun 'lääkitsee' itseään alkoholilla ja huumeilla (myöntänyt päivittäisen pilven polttelun) - mielialalääkitys hänellä on, mutta ei taida ottaa lääkkeitä säännöllisesti...
« Viimeksi muokattu: 02.06.2011 12:58:27 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13672 : 02.06.2011 12:49:41 »

masennus on adhd:n liitännäinen.
sitä masentuu kun ei ymmärrä miksei suju.

mulla muuten   askendentti neitsyt
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13673 : 02.06.2011 12:59:49 »

masennus on adhd:n liitännäinen.
sitä masentuu kun ei ymmärrä miksei suju.

mulla muuten   askendentti neitsyt


Loogista ja ymmärrettävää, että masennus tulee ADHD:n seurauksena... Mun siskolla on  askendentti rapu , joka tuo vielä tunneimpulsseihin oman mausteensa crazy2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
nukku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #13674 : 02.06.2011 18:53:24 »

Hei, missä päin Suomea tuo kahvitupa sijaitsee? Olisi hauska piipahtaa joskus.  Smiley
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #13675 : 02.06.2011 21:40:09 »

nyt sille että alan ite luennoitteen , ettei tytöt enää jäis ylivilkkaitten poikin varjoon. adhd tytöillä kun ilmenee haaveilulla ja semmosena." ei ylivilkkautena"

Oho, tuota en tienny. Voisikko selventää mitä haaveleminen täs yhteydes tarkoittaa, miten "pahaa" sen haaveilun pitää olla jotta ois adhd?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13676 : 03.06.2011 07:38:59 »

http://paivitasala.wordpress.com/testeja/adhd-tyttojen-oireet-piirteet/
tossa on listattuna "oireistoo"
on siellä muutama muuki testi. Smiley
(on siis mun ylläpitämä blogi)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #13677 : 03.06.2011 11:32:41 »

Olen joskus vakavasti epäillyt olevani adhd-tapaus. Pärjäsin koulussa, siitä huolimatta että nukuin tunneilla ja piirtelin vihkoon. Huomasin jossain vaiheessa, että vaikka kuinka yritän en osaa kuunnella tunneilla, vaan suurin osa asioista menee ihan ohi. Ongelma poistui sittemin. Yliopistossa taas on ollut suuria ongelmia, en ymmärrä miksi en saa asioita tehtyä samaan tahtiin kuin muut. Tuolta listastahan löytyi osuvia kuvauksia;  'jos saisin elää oman rytmini mukaan, menisin nukkumaan klo 3 ja heräisin klo 11', minähän elän tuon rytmin mukaan! Tosin vain nyt kun ei ole menossa kursseja. Pakollisten asioiden hoitaminen ahdistaa.

Eräs lähisukulaiseni on sellainen tapaus, että saisi adhd-diagnoosin varmaan heti jos hakisi. Kämppä on aina kaaos, koulut jätetty kesken, impulsiivinen tuhlailu, ja siellä se taiteilee kaiken tämän keskellä.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2011 12:27:56 kirjoittanut Amber » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13678 : 03.06.2011 12:09:58 »

Äh... Mie täällä taas...  Shocked  (vauva nukkuu!!!!)

somalle:

-soija/riisi/kauramaitoa TAI maustamaton jugurttia/piimää
-banaania
-pari dl mustaherukoita/mustikoita/puolukoita/vadelmia

Siinä paras smoothie! Joku muu tais kyllä jo mainostaa aika lailla samaa reseptiä.. Mut toi on tosi hyvä toi banaanin ja kirpeiden marjojen yhdistelmä, banaani meinaan vie sen liian kirpeyden esim herukoista ja puolukoista, mut lopputulos kuitenkin sopivan raikas, ei liian makea...

...

Hei Tiigris

Oletko jo tutustunut Shaha:n smoothieksiin ja raaka-ravinto-resepteihin.
http://www.facebook.com/smootila?sk=app_7146470109

Elämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #13679 : 03.06.2011 18:47:44 »

Huono on meikän turnauskestävyys nykyään, krapulakin näköjään kestää pari päivää crazy2

Jospa se tästä angel


aijjaii, pahalta kuulostaa. Saatan ehkä samaistua sinuun sunnuntaina. lomalomaloma!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: