Sivuja: 1 ... 1075 1076 [1077] 1078 1079 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7626754 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16140 : 15.08.2012 19:08:19 »

Jeiii  smitten
Olen ihan ihastuksissani. Kävin äsken kävelyllä ja tupsahdin yhtäkkiä 20-30 sudenkorennon kesteille. Ne olivat syömäpuuhissa ja minä hyvä syötti hyttysille ja paarmoille. Seisoin ainakin 5min paikoillani ja katselin. Yksi laskeutui päähäni ilmeisesti aterioimaan. Tuli ihan metsänkeiju fiilis  laugh
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16141 : 15.08.2012 19:49:04 »

Koirat.  Grin Juoksee toisesta huoneesta asti tänne matolle oksentamaan.  Grin

Se johtuu siitä et niil on huono olo ja hätä, sä oot niitten äiti .
tallennettu

.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16142 : 16.08.2012 09:07:52 »

Pieni ei halunnut yksin oksentaa..  Smiley Ja kaipa tosta matolta saa tukevamman otteen jalkojen alle kuin liukkaalta lattialta.

Hmm, kertookohan jotain tästä ajasta, että tuo murina-ketju on ollut aktiivisempi kuin kahvitupa?  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16143 : 16.08.2012 11:11:21 »

Eikä Cheesy

Törmäsin taas siihen, että asiat sujuu naurettavan helposti, kun on oikee suunta ja oikea aika Cheesy

Mahtavaa, kiitos yläkertaan  smitten

Ja tähänhän sopii taasen tuo minun lyhyt ja ytimekäs uneni, jossa olin lukkoon menneen kotioven takana ilman avaimia, mutta se ovi aukenikin yks kaks itsestään  Smiley
« Viimeksi muokattu: 16.08.2012 13:18:55 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16144 : 17.08.2012 09:23:35 »

Kissakin on taas oma leppoisa ja kehräävä itsensä. Aurinko paistaa taas omissa energioissa. Töissä on tullut töppäiltyä, muttei mitään krusiaalia, toivottavasti.  Grin

Kuitenkin uutta suuntaa elämälle katselen. Ehkä uutta työpaikkaa. Kuka tietää. Olo on kuitenkin rauhallinen ja levollinen. Toivottavasti teillä muillakin.

Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16145 : 17.08.2012 10:18:12 »

Wouu! onnee ja iloo..ainakin tuhat kiloo.. Smiley
Tältäkö se tuntuu kun rakastuu.. Wink   http://www.youtube.com/watch?v=K7lTApflRMU&feature=related    smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16146 : 17.08.2012 12:57:23 »

No okei Marie.. Grin    Ite tosiaanki tykkään tämmösistä haikeista biiseistä.... :Smiley     Kiss
http://www.youtube.com/watch?v=qxxPPDhWmkA&feature=related       smitten smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16147 : 17.08.2012 13:28:39 »

Päivää tupaan!
Marjat anoppilassa kerätty ja mehut eilen keitetty, luulis 25l riittävän hetkeksi  Smiley. Varsinkin karviais-raparperi-vadelmasta tuli erittäin hyvää  smitten.
Niksi-pirkassa oli että karviaiset ja viinimarjat sais nopeiten marjapoimurilla, oli pakko kokeilla ja toimi oikein hyvin.
Tekninen laji sano, mut kyllä se karviaisten kohdalla nopeutti reilusti (silti kainaloita myöten puskassa ja jestas että ne piikit tuntuu).

Eilinen sain intensiivikurssin yrtteihin sun muihin, kun naapurin rouva tuli juttelemaan. Hieman itteni tyhmäksi tunsin kun en lipstikkaa ja minttua erottanu rikkaruohoista  2funny.
Ens vuonna sitten teen niillekkin jotain, nyt ne on jo parhaan teränsä menettäny ja lipstikka kukkii komeesti ja korkeella..lehdet ihan keltaiset ja mauttomat (kun vertaa naapurin samoihin).

Kyllä taas tuli anoppia raastava ikävä kun sen puutarhassa puuhasin  Cry. Huomasi kyllä, että rakkaudella sitä on laitettu ja tuhansia tunteja vietetty kukkapuskien sun muiden kimpussa. Nyt päässy vähän villiintymään kun kukaan ei ole valvomassa ja rakkaudella käskyttämässä  2funny. Vaikka käyhän se täällä kääntymässä niin ei se silti ole sama asia, henkimaailmaa on vaikea halata kun on paikalla mut ei läsnä.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16148 : 18.08.2012 12:12:53 »

Hyvää syntymäpäivää Mariellle.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16149 : 18.08.2012 14:01:27 »

Hyvää synttäriä Marie!! smitten

Sit sellanen ujo kysymys: onko kellään kokemusta mistään puhdistuskuureista tai sellasesta ohjelmasta, mikä tehdään ennen raskaaksi tulemista? Tai homeopatiasta ennen raskaaksi tuloa ja raskauden aikana?

Turha varmaan kertoo miks mietin tällaisia.  Grin
Pelkään vaan et raskaana taas allergiat pahenee ja tahtoisin välttää sen poskiontelotulehduskierteen, ihmeelliset suolistokrampit ja sellaset ihme heikotuskohtaukset niinku taju lähtis. Ja tahtoisin et synnytys onnistuis ilman sektiota, eikä mua erotettais heti puoleks vuorokaudeks mun vauvasta. Näin voi välttyä vauvan koliikilta, refluksilta, allergioilta ja imemisongelmilta. Tai ainakin tietäisin, että en ole itse syyllinen niihin. Sad Tiedän että mun omat pelot ja stressi ei tee myöskään odotusaikana hyvää vauvalle, joten jotenkin tahtoisin oppii luottaan et seuraava vauva voi syntyä turvallisesti ja terveenä.

*muoks, olipas paljon kirjoitusvirheitä
« Viimeksi muokattu: 18.08.2012 14:05:26 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16150 : 18.08.2012 14:37:46 »

Tuli tunne, että olen turhaan huolissani. Tuli tunne, että huoli/pelko on suurin "ongelma" tässä asiassa.
Lakkaan murehtimasta.
En tiiä mikä täällä kävi, joku sellanen enrgia vaan täytti mut tunteella et sen seuraavan lapsen tuleminen on
"suojeltu ja siunattu" asia... Cry smitten  <--itku siis siksi kun liikutuin kiitollisuudesta.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16151 : 18.08.2012 20:46:36 »

Voi jippistys, onnellista odotusta Tiigris!
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #16152 : 18.08.2012 21:02:46 »

Tuli tunne, että olen turhaan huolissani. Tuli tunne, että huoli/pelko on suurin "ongelma" tässä asiassa.
Lakkaan murehtimasta.
En tiiä mikä täällä kävi, joku sellanen enrgia vaan täytti mut tunteella et sen seuraavan lapsen tuleminen on
"suojeltu ja siunattu" asia... Cry smitten  <--itku siis siksi kun liikutuin kiitollisuudesta.

Mulla tuli mieleen..kun luin tuota sun tekstiä..päivällä... meinasin kirjottaa, et ihan turhaan murehit..kyllä kaikki mennee hyvin.. Cheesy
Et nyt jo tavallaan alitajunnassa sitä mietit.. idiot2   Ei se kannata murehtia .. ennakkoon.. smitten
Siunausta teille.. Wink smitten smitten

Ps. mulla tuli mieleen vielä tuosta kirjotuksesta että se oli niinku "hiljainen pyyntö/kuiskaus.. t.kysymys"..
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16153 : 18.08.2012 23:54:03 »

Hyvää synttäriä Marie!! smitten

Sit sellanen ujo kysymys: onko kellään kokemusta mistään puhdistuskuureista tai sellasesta ohjelmasta, mikä tehdään ennen raskaaksi tulemista? Tai homeopatiasta ennen raskaaksi tuloa ja raskauden aikana?

Turha varmaan kertoo miks mietin tällaisia.  Grin
Pelkään vaan et raskaana taas allergiat pahenee ja tahtoisin välttää sen poskiontelotulehduskierteen, ihmeelliset suolistokrampit ja sellaset ihme heikotuskohtaukset niinku taju lähtis. Ja tahtoisin et synnytys onnistuis ilman sektiota, eikä mua erotettais heti puoleks vuorokaudeks mun vauvasta. Näin voi välttyä vauvan koliikilta, refluksilta, allergioilta ja imemisongelmilta. Tai ainakin tietäisin, että en ole itse syyllinen niihin. Sad Tiedän että mun omat pelot ja stressi ei tee myöskään odotusaikana hyvää vauvalle, joten jotenkin tahtoisin oppii luottaan et seuraava vauva voi syntyä turvallisesti ja terveenä.

*muoks, olipas paljon kirjoitusvirheitä

Hei Pikästä aikaa Tigru Kulta!  smitten
Älä pelkää, älä varo, älä tunne syyllisyyttä,, äläkä aliarvoi tulevaa lastasi.
Sinulle tulee juuri sellainen vauva, lapsi ja tuleva aikuinen jonka tilaat, joka opettaa kaiken mitä pitääkin. Olet hänet tilannut, jos et tänään niin ajassa, jota et muista.
Hurjasti Onnea ja Onnea ensimmäisellekin lapselle! ( en muista olenko käynyt täällä hänestä onnittelemassa  Undecided )
Hurjasti haleja sinne teidän perheelle!!!!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16154 : 19.08.2012 08:55:49 »

Tsemppiä Tiigrikselle vauvapuuhiin  smitten

Lakkaan murehtimasta.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 1075 1076 [1077] 1078 1079 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: