Sivuja: 1 ... 1039 1040 [1041] 1042 1043 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7554344 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15600 : 22.02.2012 13:32:26 »

On tosiaan kaunis päivä ja hieno auringonpaiste.  Smiley Hurraa, tuo kukonlaulu ei viime yönä toiminutkaan. Heräsin vain kerran neljän aikaan ja sain hyvin unen ja heräsin vasta 7 aikaan! Aika iso syy tuohon heräilyyn on saakelin katti, joka herättää yöllä monta kertaa nyt kun ei pääse ulos ja sitten ei aina saa heti unta.  tickedoff Viime yönä meni hermo ja kissa lensi aika vauhdikkaasti niskavilloista ulos, eipä tullut enää sen jälkeen häiritsemään kun oli vähän aikaa jäähyllä.  knuppel2 Osasyy viime yön hyviin uniin saattoi olla villakoirien siivous sängyn alta ja hyvä tuuletus.  angel

Mutta siis toivotaan, että tämä heräily oli nyt jokin ohimenevä juttu. Jos jatkuu niin sitten pitää miettiä jotain yrttejä tai muuta. Tänään olen ollut pitkästä aikaa reipas ja pirteä.  smitten Tuo aamulla heräily on kyllä kamalaa, huomaa todellakin eron vireystasossa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15601 : 22.02.2012 15:42:34 »

Kertooko jotain mun vireystasosta, että eilisillan kikatin sille, että taikinan vaivaaminen on englanniksi suoraan käännettynä "bother the dough"? Wink

On vai? Voi ie!  2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15602 : 22.02.2012 18:00:30 »

Moikka tänne piiiitkästä aikaa!  Smiley

Oon nyt pitänyt taas taukoa täältä, ihan huomaamattani, ja huomaamattani tullut taas takaisinkin.  Wink
Muutaman viikon sivusta seurannut juttujanne ja nyt tuli sellainen "pakko" fiilis kirjoittaakkin!

Muistaakohan täällä kukaan enää minua, ainakin Tiigris ja Saturnalia on tuttuja näin äkkiseltään, on varmaan muitakin...
Nimimerkit vaihtuu?

Pakko nyt teillekkin kertoa, että olen n. +8 viikolla raskaana.  smitten  smitten  smitten

Pahoinvointia on ollut niin että oon joutunut olla saikulla, mut ehkä sekin joskus helpottaa.
Viimeyönä näin ihanaa unta että olin jo synnyttänyt, unessa lapsi oli suurisilmäinen poika. (jo toinen uni missä lapsi oli poika, tosin on ollut tyttökin mutta siinä tyttöunessa se oli adoptoitu se lapsi mulle..?)

Jännästi elämä menee, oon aina jotenkin ajatellut että en tule koskaan raskaaksi, jostain syystä, ja oli aika ihana yllätys kun olinkin paksuna.  Smiley

Tuntuu että mulla olis jo syvä yhteys tuohon lapseen, vaikka onkin niin pieni vielä  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15603 : 22.02.2012 18:18:28 »

No tottakai muistan, tervetuloa kengu! Ja solnishkolle kans tervetuloa!
Ja voi ihanaa, vauva-uutiset on aina niin mukavia.  smitten
Toivottavasti pahoinvointi helpottaa ekan kolmanneksen mentyä ja muutenki kaikki sujuu!
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15604 : 22.02.2012 18:35:26 »

Hih, munkin on pakko tunnustaa kun ollaan Kengun kanssa jubailtu: eli RV 10+4 menossa.
Tänään kuulin ensimmäistä kertaa sydänäänet... aloin itkeä. Uskomaton tunne  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15605 : 22.02.2012 19:39:33 »

Voi onpas nyt vauvoja tulossa  smitten
Onnea kaikille vauvamasun kasvattajille Smiley

Joo Soma, uskon että kannattaa  buck2
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15606 : 22.02.2012 22:26:48 »

Tänään kuulin ensimmäistä kertaa sydänäänet... aloin itkeä. Uskomaton tunne  smitten
Niin mäkin itkin, joka kerta!

Oikein paljon onnea kaikille lisääntyjille!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15607 : 23.02.2012 00:03:04 »

Sydänäänen kuuleminen on varmasti niitä tunteita, jotka ovat liian vahvoja kirjoitettaviksi ylös.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15608 : 23.02.2012 00:15:49 »

Hih, munkin on pakko tunnustaa kun ollaan Kengun kanssa jubailtu: eli RV 10+4 menossa.

Oi, ihanaa. Onnea.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15609 : 23.02.2012 00:17:49 »

Mulla on ihan kauhee vauvakuume  Grin siihen ei auta nämä joka puolelta tulevat raskaus-uutiset... knuppel2

Me mennään huomenna sinne taaperokerhoon aamu kymmeneks. Ihan epäinhimillinen aika!  crazy2
Täällä mä vaan kukun ja kökin ja häärään, kun pitäs nukkua...
Sit aamulla tarvii kasata itsensä ihmisen näköseks, pukee vauva ja varautuu siihen että se puklaa ja kakkii sillon kun on jo ulkovaatteet päällä ja tarvii alottaa alusta... Niin ei ole vielä kyllä koskaan käynyt, joten eiköhän se nyt käy kun sen tähän kirjoitan?  Tongue

Mä olen ollut reipas yhdessä asiassa.  Smiley
Olen polkenut viitenä peräkkäisenä päivänä crosstrainerilla, joka kerta yli 25min (pisin oli tunti).
Sen kyl tuntee olossa!!

Mä liityin takain facebookkiin mutta salanimellä ja liityin vaan yhteen salaiseen ryhmään,
enkä kerro läheisilleni et oon siellä.  Smiley

Muistakaa et hiukset kannattaa värjätä härkä- vaaka- tai leijonakuun aikaan niin väristä tulee kaunis ja pysyy parhaiten. Leijonakuun aikana ei kannata tehdä permistä, hiukset voi kärähtää. Mut leijonakuun aikana kannattaa leikata hiukset jos haluaa niihin eloisuutta, tuuheutta ja lisää kasvua. Jos taas tahtoo että kampaus pysyy pitkään kuosissaan ja mallissaan niin kannattaa leikkauttaa neitsytkuun aikoihin.  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15610 : 23.02.2012 07:16:52 »

Muistakaa et hiukset kannattaa värjätä härkä- vaaka- tai leijonakuun aikaan niin väristä tulee kaunis ja pysyy parhaiten. Leijonakuun aikana ei kannata tehdä permistä, hiukset voi kärähtää. Mut leijonakuun aikana kannattaa leikata hiukset jos haluaa niihin eloisuutta, tuuheutta ja lisää kasvua. Jos taas tahtoo että kampaus pysyy pitkään kuosissaan ja mallissaan niin kannattaa leikkauttaa neitsytkuun aikoihin.  Wink

Oho  Shocked Jahas.
Mielenkiintoista Smiley
Muita vinkkejä?
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15611 : 23.02.2012 14:05:38 »

Kiitokset onnitteluista!  Smiley
Tänään en oo edes oksentanut kertaakaan, jippii!  skorpioni laittaa just kirjolohta uuniin ja perunat kiehumaan... nam nam  smitten
Lähdetään tänään käymään muutamaksi yöksi pikkusiskollani ja hänen miehellään Haapavedellä kylässä, ihan kiva päästä johonkin muualle täältä neljän seinän sisältä käymään nyt kun oon ollu saikulla niin kauan että tuntuu välillä pää leviävän omalla kämpällä...
Vaikka tuskin sieläkään on sen erikoisempaa, mut onpahan eri maisemat  Grin

Vai on Tiigriksellä jo vauvakuume, eikös se sun poika oo vielä aika pieni?  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15612 : 23.02.2012 14:35:35 »

Hui miten te uskallatte vielä värjätä hiuksia kun jotkut on kuolleet siihen...?  Huh
Mua pelottaa enkä aio enää värjätä. Tosin tää oma väri on aika nätti, en ookkaan nähnyt sitä noin 20 vuoteen  Grin

Mun 24h oksentaminen on muuttunut aamupahoinvoinniksi. Voi jee, jos tää loppuisi nyt tähän. Oon lähinnä maannut sängyssä 4 viikkoa jo. Kiss

Ja kiitos onnitteluista  smitten En ole osannut olla oikein onnellinen, kun oon voinut niin kamalan huonosti. Mutta nyt alkaa onni ottaa jo valtaa.  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #15613 : 23.02.2012 14:39:22 »

Vähän sama juttu täällä, jos on ns. hyvä päivä niin sitä osaa jo olla onnellinen tästä pikkuisesta mikä sisällä kasvaa.  smitten

Tosin nyt alkoi taas etomaan... Mutta onhan tää niin alussakin että ihan normaalia.
Kahvia ei pitäis juoda näköjään yhtään kun heti tulee huono olo.  buck2

Määki oon nyt raskaana ollessani miettinyt että onkohan se sikiölle kuinka haitallista jos värjää hiuksia, esim kerran kolmessa kuukaudessa?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15614 : 23.02.2012 14:41:59 »

Juu mäkin just raskauden takia päätin lopettaa. Sitä paitsi nyt on muotia kaikki maantien harmaat sun muut.  Smiley
Näin Helsingissä mimmin, jolla oli värjätty harmaa tukka. Sikamagee! Lisäksi mun kampaaja kertoi, että jengi haluaa värjätä
juurikasvua. Siis tumman juurikasvun ja vaaleet latvat...  Shocked Shocked Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1039 1040 [1041] 1042 1043 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: