Sivuja: 1 ... 872 873 [874] 875 876 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5602395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13095 : 22.02.2011 17:02:05 »

Terveiset lomalta!  smitten

Vaikka pakkanen on suht kova niin hyvin menee. Olimme tulossa 5-vuotiaan poikani kanssa kaupungilta kun hän kiljaisi yht'äkkiä: VALVOVA RAKENNUSMESTARI TIMO HARJAKAINEN!!!!

Ja matkustajia nauratti.  Smiley

 2funny Ehkä parempi näin kuin huutaa että PIENI MUNA, ISO SIELU. Cheesy

*A*

Tuli sekin, tosin vasta tuon Harjakaisen jälkeen.  Grin Poika ei ymmärrä kummankaan kaksimielisiä heittoja mutta hauskoja ne ovat silti... !
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13096 : 22.02.2011 18:47:50 »

Koitahan saada unenpäästä kiinni vähän aikaisemmin, kaulakoru.

Olen ollut kymmenen vuotta masentunut, että kaikenlainen koittaminen on koitettu!
Kiitos kuitenkin koittamisen toivotuksista, varmasti tarkoitit ihan hyvää smitten smitten smitten

Terv.Iloinen lumikki
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13097 : 22.02.2011 18:57:25 »

Olen samaa mieltä Elwyn.

t.Iloinen lumikki
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13098 : 22.02.2011 22:52:50 »

Koitahan saada unenpäästä kiinni vähän aikaisemmin, kaulakoru.

Olen ollut kymmenen vuotta masentunut, että kaikenlainen koittaminen on koitettu!
Kiitos kuitenkin koittamisen toivotuksista, varmasti tarkoitit ihan hyvää smitten smitten smitten

Terv.Iloinen lumikki

Äkkiä citalopram-lääkitys ja D-vitamiinia 2000 IU per päivä! Kunnon D-vitamiinia voi tilata jenkeistä.
http://www.naturemade.com/Products/D-Vitamins/Vitamin-D-2000-IU-LSG
Suomessa on maailman pienimmät D-vitamiini suositukset, vaikka tarve on suurin. Ihminen saa auringosta kesällä 100 000 kertaisen IU-määrän D-vitamiinia. Yliannostukista ei ole olemassa tilastoituja tietoja, ja suositus on, että D-vitamiinia tulisi pohjoismaissa, euroopassa ja USA:ssa syödä kesälläkin.
Pohjoisempana enemmän.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13099 : 24.02.2011 15:32:01 »

muutama kuva itsestään ja myös yksi kuva rintakarvoistaan  2funny crazy2
2funny 2funny
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13100 : 24.02.2011 17:33:54 »

Jaahas, aamupuuro ja kaupungille, kaupan kautta. On se kumma kun niitä "ehdokkaita" alkaa tippumaan nettideittipalveluun vaikka olen ilmoittanut että en ole mukana koko palvelussa. Tänään kävin taas kurkkaamassa ja joku ehdokas oli lähettänyt muutama kuva itsestään ja myös yksi kuva rintakarvoistaan  2funny crazy2 En kyllä innostunut ollenkaan, päinvastoin mutta eihän sitä tiedä vaikka joku toinen innostuisikin  Grin

Jaa, ootko menny tai onko kaverisi menny vastaamaan FB:ssa Badoo-nimisen palvelun kysymyksiin, että mitä mieltä olet kaveristasi, onko hän viehättävä, lähtisikö se illalliselle tms?
Jos, niin se on tietojen varasteluohjelma, joka pöllii kaikki sun ja kaverisi tiedot nimineen ja kuvineen pävineen deittisaitille, halusit tai et. Mä ilmoitin FB:ssa, että jokainen, joka vastaa moiseen paskapalveluun musta, on entinen kaveri.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13101 : 24.02.2011 23:04:10 »

Hittolainen... mulle on iskenyt luki-härö, kun lueskelin aiheiden nimiä. Olikohan eräänkin aiheen nimi "Uranuksen transiitit" niin sain uranuksesta uroksen. Ja kompositiokartat on edelleen mulle kompostikarttoja... voi jehna. Milloin mä opin lukemaan oikein? Tai no, saanpahan halvalla huvitettua itteäni. Yleensä, kun nämä väärin luetut asiat päätyvät jotenkin aikuisviihdepainotteisiksi...  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13102 : 25.02.2011 10:58:31 »

Tai no, saanpahan halvalla huvitettua itteäni. Yleensä, kun nämä väärin luetut asiat päätyvät jotenkin aikuisviihdepainotteisiksi...  Cheesy

 Grin Sinne ajatus, missä mieli. Grin Cheesy

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13103 : 25.02.2011 11:03:32 »

Aivan todella mukava päivä tänään! smitten
Aamusta alkaen.. Smiley Kävin kaupas heti aamusta vietyäni pojan päiväkotiin, ja nuo huurteiset, jäiset, vitivalkoiset puut ovat mielettömän kauniita! smitten

Kun mies tulee töistä niin lähdetään sukulaisiin, miehet menee toisaalle hoitaan lapset ja me naiset mennään naisteniltaan anoppilaan! Ihanata vaihtelua.. nähdä ystäviä ja istua höpöttämään.. smitten

Lauantaina mennään isän synttärikahveille, ja isommat ipanat jää ehkä mummolaan.. Smiley Kyllä vkl:t on sitten laatuaikaa kun saa olla perhe yhdes. angel smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13104 : 25.02.2011 23:42:44 »

Mä tein blogin, että voin saarnata ja vouhkata.  Grin

Kävin tänään ekaa kertaa zumbassa, ihan älyttömän kivaa!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13105 : 26.02.2011 20:38:21 »

Kävin tänäänkin jumpassa, se oli ihan paska.  Grin Meikällä oli teiniangstimeininki, teki melkein mieli räkäistä lattialle ja sen jälkeen ryystää kuuluvasti. En sitten tehnyt sitä.

Ei tullut yhtään sellainen energinen olo, lähinnä vaan nuupauttaa. Pöh. Tilaus olisi lähteä miehen kanssa ulos rilluttelemaan, mutta ei mun tee yhtään mieli. Ehkä jään kotiin. Jotenkin energiat alhaalla.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13106 : 27.02.2011 23:10:39 »

Meillä oli eilen älyttömän hauskaa, hengailtiin epäbaarissa, josta saa tosin ostaa juotavaa. ja tuoda omia. Lauantai-iltaan valmistauduin siivoamalla hajulukon kylppäristä, koska pesukoneen poistovedet eivät enää menneet putkeen, vaan tulvivat reunojen yli.

Ja nyt olen onnellinen käytetyn auton omistaja. Auto on niin makee!
Eikä olla edelleenkään rikkaita TAI varsinkaan ton hankinnan jälkeen. Tunnen myös kalvavaa eko-omatuntoa, mutta meidän työt (freelancerius ja keikkahommat) vaativat autoa. Ja se on niin makea ja kiva ja JEES. Olen niin onnellinen, hassuakin kyllä....  smitten Saanko olla rakastunut autooni? Joohan? JOO!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13107 : 28.02.2011 16:34:01 »

Minulla on ollut aina jonkinlainen rakkaus suhde autoon.Samoin pyörään,sekä veneisiin.Ne kuljettavat ja vievät paikkoihin,joihin en helpolla muuten pääsisi.Kun vaihdoin autoa,niin siinähän oli aikamoinen hyvästely rituaali,kun toivottelin sille hyvää jatkoa.
Muihin vehkeisiin en ole tuntenut samaa kiintymystä.   Grin   
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13108 : 01.03.2011 15:24:45 »

Minulla on pakko olla auto, koska nykyinen kouluni on 47km:n päässä, eikä sinne mene sujuvasti joukkoliikennettä. Muutenkin elämäni olisi erittäin hankalaa, ellei autoa olisi. Toki, jos elämäntilanteeni olisi toinen käyttäisin joukkoliikennettä. Mutta täällä mjeilläpäin tulee melkeinpä halvemmaksi käyttää omaa autoa, kuin joukkoliikennettä. Täällä kun ei ole sellaisia ihania etuja, että kahdella eurolla saisi ajella bussilla tunnin kaksi ihan miten sattuu. Täällä mennään pisteestä A pisteeseen B ja maksetaan vähimmillään se 2-3e ellei enemmän. Toki siirtolippukin on ja kuukaiskortti, mutta edelleen ne ovat hintavia.

Joukkoliikenteenkin maksut ovat kaupunkikohtaisia ja niihin panostetaan jos panostetaan. Kaupungit itse saavat määrittää sen rahallisen tuen, jonka liikennöitsijöille antavat. Olen tästä antanut palautetta paikallisille liikennöitsijöille silloin, kun olin äitiys/lastenhoitovapaalla, eikä meillä ollut autoa, vaan liikuin lasten kanssa kaksostenrattailla. Vastauksena sain, että "voi voi, emme voi asialle mitään".

Kaiken kukkuraksi unelmoin vielä maastoautosta. Minulle pienet kauppakassit eivät sovi. Mitä enemmän peltiä ympärillä, sitä turvallisempi olo.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13109 : 01.03.2011 15:41:51 »

Kyllä mä voisin elää autotonta elämää, mutta:

mulla menisi ratsastusretkeen ratsastuksineen 6 tuntia.

Sitten kun ihminen vielä tekee sen 8-10 tuntia päivässä töitä ja joinakin päivinä tämä esim. 12-13, niin en kyllä halua kuluttaa bussin penkkiä, varsinkin kun jatkoyhteydet ja pitkän matkan linkat eivät todellakaan ole helposti yhteen järjestyviä. Eilen btw tulin linkalla töistä ja istuin penkille, johon joku oli kussut!!! En huomannut heti, mutta sitten tuli se lemu ja melkein laattasin!

Vaihdoin mahdollisimman kauas paikkaa ja pyysin miestä tulemaan vastaan pysäkille, menin jotenkin ihan rikki siitä. Herkkis  Undecided
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 872 873 [874] 875 876 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: