Sivuja: 1 ... 1041 1042 [1043] 1044 1045 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7550390 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15630 : 24.02.2012 19:12:24 »

^ se on niin kovin kaukana täältä Hämeestä.. Undecided Muuten hyvä idea.
Oletpas sinä kovin kaksonen.  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15631 : 25.02.2012 00:25:15 »

Kiitti kaikille  Cheesy
neppis, mukava kuulla että samassa tilanteessa olleet tulee sanomaan että kyllä se siitä lutviutuu. Joo ja mua kans hieman hätkähdytti miten rohkeesti tätä rotaatiota nyt aletaan vetämään.  Tongue jos oisin vähän itse saanut säveltää tätä, pitäisin vaikka kaks-kolme kiinteetöntä päivää viikossa, mut tiiä sit, menkööt näin. Parsakaalilla aloiteltiin tänään ja 5 tuntia oli kulunu syömisestä niin poika heräs nukuttuaan 10min päikkäreitä sellaseen nyyhkyttävään ja uikuttavaan surulliseen ja vaikeroivaan itkuun ja missään ei ollu hyvä, syliin ei saanu ottaa, kieri tossa lattialla asennosta toiseen puoltoista tuntia ennen ku rauhottu.. Mut niin, sit se meni ohi ja loppuilta oli ok mut tos ennen nukahtamista päästi varmaan 6 aika miehekästä paukkua naureskellen  Cheesy se on ihan oikein..... Tällasta tää varmaan nyt tulee olemaan, kyl ne kuidut sun muut siellä masussa kipristelee kun on tottumaton.. Tosin veikkaan et nyt voi olla suukin kipeä, kun kuolaa tulee paljon ja jyrsii kauheella vimmalla kaikkea, et vaikee sanoo oliko toi kipuilu nyt hampaantekotuskaa vai masukipua. Tiedä sit nii näistä vauvoista, ne on yhtä salatiedettä koko poppoo.  Tongue

Katsotaan, sanoi lääkäri ja eteen päin, sanoi mummo lumessa!

Hyvät unikuvat kaikille!
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15632 : 25.02.2012 03:48:16 »

Vauvat ovat varmaan kuin simejä. Pitää tarkistaa jokainen tarve yksi kerrallaan joka ikinen kerta, kun itkee, varmuuden vuoksi, jotta "pelaaminen" (elämä) sujuu helpommin ja vauva lopettaa nopeammin itkunsa. Pitää sitten keksiä ne kaikki vauvan tarpeet. Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15633 : 25.02.2012 09:14:01 »

Juu, melkosia Simejä Cheesy

Toi kyllä Tiigris kuulostaa tosi rankalta. Ja että joutuukin pieni vauva kärsimään tuommoisesta  Angry
Toivotaan, että olo helpottuu pallerolla mahdollisimman pian! Että löytys oikea apu  smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15634 : 25.02.2012 13:06:08 »

Tiigris: Meiltä oli noin 150 km matka tuonne Hirvensalmelle, mutta kyllä kannatti. Tavlviaikaan on kyllä ikävä ajella pitkiä matkoja. 3 kertaa  kaksoset   Cheesy buck2 Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 25.02.2012 13:11:23 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #15635 : 25.02.2012 13:20:43 »

Ruokasooda neutraloi ampparin happaman myrkyn jos sitä saa heti laitettua pistokohtaan. Äidilläni jonkinlainen yliherkkyys niille myös, turpoaa koko raaja hurjasti ja on kauan kipeä jos amppari pistää eikä ole mitään apuja mukana. Kerran sitten jossain pihavarastossa ampparit luulivat että pesää uhattiin, hän sai yli kymmenen paukkua ympäri kroppaa eli tilanne olisi voinut olla aika hurja. Saman tien keittiöön ja ei soodaa säästelty, reaktio jäikin hyttysen pistoa vastaaviin pikku paukamiin.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15636 : 25.02.2012 14:34:40 »

Tiigrikselle voimia!

Ötökkäfobia on kamalaa, varsinkin kun siinä ei ole aina mitään järkeä.  Saan ihan jäätävän pelko-paniikin ihan mistä tahansa öttiäisestä tai hämyhäkistä  idiot2.
Tuntuu, kun tää pahenis vaan joka vuosi  Tongue. Viimekesänä kanan tuoksu houkutteli sisälle 7 isoa raatokärpästä ja arvatkaa kuka lukittautui vessaan pariksi tunniksi ihan paniikissa...tiesin kyllä ettei ne tee mitään, mut se pelko oli liikaa.
Toissa vuonna yritin saada otteen tuosta ja uskaltauduin damissa eläintarhassa perhostaloon!
Meni hyvin siihen asti kunnes niille tuotiin uusia hedelmiä ja yksi hemmetti lensi suoraan päin näköä (luoja se oli iso), toinen istui olalle...kiljuen ulos ja komea oksennus suoraan kukkaistutukseen. Hillitön tärinä ja säikkyily jatkui koko päivän  crazy2.
Kuulostaa koomiselta ja varmaan näyttikin, mut oikeasti olis mahtavaa jos saisin tuota edes hiukan pienemmälle  2funny tickedoff.

Täällä  leijona on pikkasen näreissään kun ei saa öitään kunnolla nukuttua..Maanataina tultiin sieltä anopin hautajaisista kotiin ja sitten olenkin höpöttänyt kaikki yöt läpeensä. Juttua kuulemma riittää, eikä niissä ole järjen häivääkään- ja jos tökkii/komentaa olemaan hiljaa on vastaus ollut kovaääninen "Kalakalakalakala!".
Mua naurattaa suunnattomasti koska nukun tosi hyvin, tuota taas ei  2funny ...

tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Indium
Vieras
« Vastaus #15637 : 26.02.2012 13:03:44 »

Kuuntelin eilen bussissa Palefacen Shangri-la-levyä ja sen bonusraidalla on Miesten vuoro -dokumentin jonku miehen puhetta:

Siellä sitten niin eristyksissä ollessa niin minä sain luvan istua ulkona ruokatunnin aikaan ja tuota.. se oli yks kaunis päivä ku menin roskapönttöä vasten istumaan. Mulla oli sortsit jalassa, kahvimuki kädessä, pilvetön taivas.
Ni mä näin sen semmosen sinisen perhosen siellä taivaalla liitelevän, ja mä että onpa kaunis perhonen, istuispa tuohon mukille, se vois sopia siihen se nimittäin oli sinisävyinen se muki ja siihen oli maalattu ruohotupsuja ja kukkia muistuttaan niinku kesästä. Tää perhonen laskeutu siihen mukille ja sitte mä ajattelin, että aukasis vähä noita siipiä, ni se aukas vähä niitä siipiä. Ja tuona hetkenä tapahtu jotain täällä näin. Sillä siunaamalla hetkellä niinku se rikkimenny maailmankuva, se sieltä niinku raivattiin kokonaan pois.

Oih, ihana! Meni oikein kylmät väreet!  Cheesy

Itsellä monesti erilaiset hyönteiset istuneet olkapäille tai käsivarsille hetkeksi lepäilemään ja puhdistamaan silmiään. Se on mukavaa, pitää vain itse malttaa olla ihan paikoillaan. smitten Olisinko ala-asteella ollut kun oikein iso sudenkorentokin otti ja istahti mun käsivarrelle. Se oli jännä tilanne pienelle tytölle. Grin Ei kyllä koskaan ole noin käynyt, että olisin ajatellut "tekispä se näin" ja se olisi tehnyt niin. Ihan omia aikojaan ovat tulleet ja menneet.

Ampparit joskus erehtyvät yrittämään raaputtaa pesänrakennusmateriaalia iholta. Mitä, vaikutanko minä lahoavalta puulta vai? Huh
« Viimeksi muokattu: 26.02.2012 13:06:33 kirjoittanut Indium » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15638 : 26.02.2012 15:29:03 »

Siis mulla jumittaa toi yks radiokanava...mikä lie iskelmä nyt onkaan.
Ja siis alkaa ahdistaa, kun nää Suomailaset biisit on niin surkeita ja melankolisia ja kaameita! Miks ne tommosta jollottaa...kuka tuommosta tarvii ja haluaa kuunnella?
Siis Edelmanin tää " tiedän olevani ujo ja hiljainen ja tavallinen ja surkea ja blaa, ja sä oot aivan liian hyvä mulle mutta ekkö sä ny edes voisi kattoa muhun surkimukseen kun mä ny kuitenkin yritän, pliis, jos vaan, niin oon ikuisesti kiitollinen surkeudessani?"
Ja Anna Eriksonin jos mulla oli sydän niin kuolisin tähän - biisi on kanssa ihan kamala. Yyyyh.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15639 : 26.02.2012 15:51:05 »

Siis Edelmanin tää " tiedän olevani ujo ja hiljainen ja tavallinen ja surkea ja blaa, ja sä oot aivan liian hyvä mulle mutta ekkö sä ny edes voisi kattoa muhun surkimukseen kun mä ny kuitenkin yritän, pliis, jos vaan, niin oon ikuisesti kiitollinen surkeudessani?"
Ja Anna Eriksonin jos mulla oli sydän niin kuolisin tähän - biisi on kanssa ihan kamala. Yyyyh.

Joo. Just yyyyyh.

Entäs ne "sun kanssa on niin käsittämättömän vaikea olla yhdessä, koska mä en sano ääneen mitään siitä miten sun pitäis tajuta kohdella mua, eli meidän ongelmat on sun syytä"-biisit joita ainakin Irina on suoltanut aika monta? Eeeeäääärgh. En ymmärrä. tickedoff
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15640 : 26.02.2012 16:19:03 »

Oi ihanaa, joku muukin on tätä mieltä!!! Suomalainen lyriikka saa minut niin ärsyyntyneeksi ja raivon partaalle. No, tämä nyt on ehkä vähän yleistystä, mutta kuitenkin!
Omista teoksista olen saanut pariin otteeseen kritiikkiä, että ovat liian iloisia suomalaisiksi, ei sovi suomalaiseen kirjaan tällaiset tekstit.  2funny
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15641 : 26.02.2012 16:36:54 »

Joo! Eikä tuo muutoin minulle edes kuuluisi että mistä aiheista biisejä nyt rustaillaan, mutta kun ne ankeimmat viisut jostain syystä päätyy voimasoittoon useammalle kanavalle eli ei pääse pakoon kuin kotonaan, minä kun en osaa korviani sulkea musiikilta ja sen sanoilta. uglystupid2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15642 : 26.02.2012 18:25:45 »

No joo, onhan meillä sitten vaikka Frontside Ollie  2funny Huippu herttanen ja positiivinen biisi  smitten
Siis just se, kun niitä kuulee kuitenkin. Ja kuka oikeesti jaksaa kuunnella sitä kun toitotetaan miten surkeita ollaan?

Miksi hemmetissä meillä pitää olla semmonen melankolinen imago? Miksi siitä haluataan pitää kiinni ja viljellä tämööästä surkeutta?

Irinasta oon kyllä sitä mieltä, että se on ollu läheisissä tekemisissä narsistisen tyypin kanssa, osuu aika hyvin semmoseen suihteeseen nuo jutut. Mut joo, se ei pääse irti tästä yhestä ja samasta teemasta  Undecided
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #15643 : 26.02.2012 18:53:31 »

... On se hienoa kun voi tarjota omaa sormeaan perhosellekin. angel

2funny

Ei jumaliste. Sain taas mieleeni kaikkea muuta kuin herttaisen kuvan. Menee vahvasti sinne aikuisviihteen puolelle.  Grin

Huomaa, että on ollut sairaana ja alkaa parantua, kun juurichakran asiat pyörii mielessä.

Kiitos ja anteeksi tästä OT:sta.

Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15644 : 26.02.2012 22:17:10 »

Ja tällasesta keskustelusta tulee aina väistämättä mieleen eput Cheesy

"mutta minä jäänyt laivasta oon
elämän suureen vaivastaloon
mä en ole sankariainesta, se kunniasta
ja maineesta"

Mmmmh, ja Murheellisten laulujen maa...
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Sivuja: 1 ... 1041 1042 [1043] 1044 1045 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: