Sivuja: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1168
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7547741 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15585 : 20.02.2012 18:29:46 »

Kiitos tsemppauksista kaikille, toiv. ne auttavat  smitten
Epäilen kyllä. Käy joka paikassa niin, että kolmen lapsen yh-äipälle ei töitä tipu Angry Selvä se.

Tiigris, minä luin ja muistan tuon viestin.
Sitä en tiiä miksen vastannut. Ehkä siksi, että tuommoiseen ei voi vastata mitään tyyliin "chek", eikä löytynyt hyviä sanoja.
Olisi varmaan kyllä joku pieni tsemppiä! toivotuskin auttanut Sad
Seuraavaksi laitat että nyt tarvii olkapäätä, tahi tukee! Vastatkee!

Mulle vastataan ja monesti ei, se on ihan henkimaailman juttuja mikä juttu ottaa siivet alleen ja mikä ei. Itse en ainkaan osaa ottaa sitä minuun itseeni kohdistuvana kritiikkinä....jos se on semmoista niin se kannattaa osoittaa niin että minäkin tajuan Cheesy

Julkinen foorumihan tämä on, eikö se ole silloin kaikkien sopivaa kommunikoida sääntöjen alla aivan mielin määrin ja kelle vain, tai jättää kommunikoimatta yhtä hyvin?
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15586 : 20.02.2012 18:53:05 »

Tuohon vastaamattomuuteen, lähinnä astrologisia tulkintoja pyydettäsessä,
olen ottanut itse sen tyylin, että jos tyyppi ei osaa eikä viiti tulkinnasta edes kiittää tai kommentoida mitään, vaikka ees sen, etten ymmärtänyt, voisitko selittää,
ja käy silti foorumilla lukemassa, niin olen kylmän viileesti poistanut koko tulkinnan ja pitänyt vastedes mielessä ettei kannata nähdä vaivaa tietyille tyypeille. Siinä on kuitenkin oma hommansa tehä karttoja ja pähkäillä.
Vanhojen tuttujen nimimerkkien reaktion tietää, oppinut tunnistamaan ja heille vastaakin sitten herkemmin.
Sinänsä harmittaa tuo tulkintojen poistaminen, koskapa täällä käy vieraita / lukijoita enämpi kuin kirjoittajia,
että ehkä jotakuta ois kiinnostanutkin se tulkinta..
Sitten täällä on vastapainoksi taas mahtavia tyyppejä, joilta on saanut yksityisviestien kautta apua ihan muissakin kuin astro-asioissa.
Sitten esim. tää kahvitupa on tuntuviksi vähän semmonen sisäpiirin tupa, ettei tänne hirveesti ota kantaa.
Välillä miettii sitäkin, jotta onko sopivaa edes heittää astrologinen näkemys jostain asiasta..

Mun mielestä Nikin just astrotulkinnat on parhautta. Aika vähän täällä astrologiaa kuitenkin puhutaan.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15587 : 20.02.2012 20:51:18 »

Kääks! Nytpä muistin että hiljattain Nikki minun kysymättä kommentoi jotain untani (jossa oli miehiä ja punaisia autoja) astrologisesti tulkiten ja en sanonut mitään, koska yksinkertaisesti hämmennyin. En ymmärtänyt sanaakaan siitä tulkinnasta ja siitä johtuva reaktioni tuntui itsestänikin aika tyhmältä, nielin koko jutun. Embarrassed
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15588 : 20.02.2012 20:58:27 »

sorgen, sekin yks helmasynti, mennä tulkitsemaan pyytämättä.. Sad
punainen tais olla Marsin väri ja toimii usein varoittavana värinä..
unet menee usein yksyhteen astrologisten transiittien kanssa,
eli vapaa energian kulku niin ylhäällä kuin ihmismielessä,
siks niitä tulee tulkittua astrologisesti,
pyytämättäkin Embarrassed
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15589 : 21.02.2012 00:19:58 »

Minäkin (kaksosena?) olen joskus räjähdellyt tasaisesti. Olen kuitenkin pitänyt sitä aina ongelmana, vaikka olen itsekin tuonut esille että parempi niin kuin mitä tapahtuisi jos pommin jättäisi muhimaan. Vähään aikaan se ei ole ollut ongelma, ja aika on yleensäkin tuntunut, nyt kun tätä kirjoittaessani pohdin, paljon pidemmältä ilman sitä tiettyä temperamenttisuutta muita ihmisiä ja elämää kohtaan.  :Smiley
   Vastaamattomat kysymykset hermostuttavat suuresti tästä huolimatta.  Cheesy

Olisi jännä saada tulkinta. Tiedä sitten vastaisinko. Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15590 : 21.02.2012 08:55:10 »

Mun mielestä kanssa nikin astro-tulkinnat on ihan parhautta! Aika vähän täällä sitä kuitenkin tosiaan on.
Esim. just tuo luvatta tulkittu Indiumin uni-tulkinta oli mielenkiintoinen Wink

Sekavat aamufiilikset, mutta tänään olis tarkotus tehdä kaikkea kivaa, niinkun nyt lähteä eväsretkelle metsään smitten
Sekavuudesta huolimatta jotensakin stabiili olo. Eilen olin kyllä ihan epätasapainossa ihmisten ilmoilla pyörimisen jälkeen; iski oikein masennuksen ja surkeuden alho, mutta meni iltaan meneessä ohi.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15591 : 21.02.2012 09:20:22 »

Huamenta tupahan!

Mä kanssa tykkään lujaa noista nikin tulkinnoista!  Minäkään en aina ymmärrä  kaikkea, ja tulee sellainen tunne, että nikillä on niin paljon sanottavaa, että häiritsevät täytesanat jää kiireessä pois.  Sitten käy niin, että tälläinen tavallinen astrotumpelo ei aina pysy mukana.  Kuitenkin, ei voi kuin ihailla sitä astrologian hallintaa, mikä nikin kirjoituksista  välittyy!  On ihanaa, että joku alan hyvin hallitseva selvittelee näitä juttuja täällä!

Mitä sitten tulee 'luvatta tulkitsemiseen', eikö se oo niin, että jos tänne jonkin unen tai muun tapahtuman kirjoittaa julkiseksi, niin silloin jo tavallaan pyytää sen tulkinnan, vaikkei sitä suorasanaisesti pyydäkään.  Miksi sen muuten tänne kirjoittaisi? 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15592 : 21.02.2012 10:03:40 »

Mäkin komppaan kaikkea ylläolevaa vaikka toistaminen on hölmöä  Cheesy Ja tuli heti mieleen et toivottavasti oon itse muistanut vastata ja kiittää kun nikki on mulle jotain tulkinnut..
Ja tottakai tupaan kuuluu myös astrologinen näkökulma asioissa, onhan tää astrofoorumi, eikä tää keskustelu ole millään tapaa sen ulkopuolella.

Jee, ylihuomenna on meidän viikon kohokohta kun mennään taaperokerhoon. On kertakaikkiaan mielenkiintosta seurata kun 6-7 kappaletta 9-12-kuukautista laitetaan lattialle muutaman viltin ja yhden ison lelukopan ympärille. Siinä sit vaan möngitään toisten yli niinku niitä ei oliskaan tai hakataan palikalla toista päähän.  Grin

Mä olin aika yllättyny siitä miten ujo mun poika oli siellä viime viikolla kun oli eka kerta. Se oli ainoa joka pysytteli tiiviisti äitin kyljessä kiinni ja sit kun toinen vauva tuli heilumaan sen naaman eteen, niin alahuuli meni rullalle, silmiin tuli säikähtänyt ilme ja alkoi vaain kuulua pieni vaimea "yhyhyyyy"...
Taitaa olla aikamoinen vierastus päällä ja eihän hän oo kauheesti muiden lasten kanssa vielä ollut. No, nyt on hyvä aika aloittaa sellanen ja ihan rauhassa  Smiley ..Varmaan jos oltais USA:ssa niin saatas jo joku autismidiagnoosi moisesta epäsosiaalisesta käytöksestä.. Grin Mutta kyl mä uskon et kun me joka viikko siellä käydään, alkaa hänkin tottua ja lopulta nauttia siitä muiden läsnäolosta.  Smiley

Musta on tosi ihana et tällanen järjestetään 300 metrin päästä mun kotoa. Ei ole liian vaikee lähteä sinne, vaikka onkin aamu kymmeneltä, mikä on mulle käsittämättömän aikanen aamu.

Onko kukaan teistä koskaan tilannut juicy couturen tracksuittia? Mä tahtoisin jonkun ihanan turkoosin, keltasen tai pinkin velourasun kotiasuks, jotta mä voisin hyvillä mielin avata oven ku ovikello soi yhtäkkiä, ts. etten hengais kotona aina jossain reikäsessä yli-isossa t-paidassa ja rumissa legginsseissä.. Mulla on henkkamaukalta toi mun punanen velourpuku mut menin tyhmä käyttään sitä raskaana ollessa joten se pääs pikkasen venähtämään. Niin siis toi tracksuitti tuli mieleen myös siitä, et sellasessa puvussa vois lähtee vaikka parinsadan metrin päähän taaperokerhoon... Ois helpompaa lähteminen jonnekin kun ei omia vaatteita tarvis vaihtaa!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15593 : 21.02.2012 10:11:12 »

"Jee, ylihuomenna on meidän viikon kohokohta kun mennään taaperokerhoon. On kertakaikkiaan mielenkiintosta seurata kun 6-7 kappaletta 9-12-kuukautista laitetaan lattialle muutaman viltin ja yhden ison lelukopan ympärille. Siinä sit vaan möngitään toisten yli niinku niitä ei oliskaan tai hakataan palikalla toista päähän"

Grin Grin Grin
Voin kuvitella tän sieluni silmin Cheesy
Jotain aivan ihanaa smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15594 : 21.02.2012 10:16:48 »

Se on kyl oikeesti niin koomisen näköstä touhua et ei voi olla nauramatta. Sit on hassua miten erilaisia yksilöitä ne kaikki on, ulkonäöltä ja luonteelta.. Ihan parasta oli kun yksi tyttö oli niin kauheen kiinnostunut kaikista muista vauvoista et kävi jokaista vuoronperään lääppimässä ja hekotteli mennen tullen, siltä ei ainakaan rohkeutta puuttunut.
Huomasin et oli tosi helppoa tutustua niihin äiteihin, varmaan se et naurettiin niin paljon kevensi sitä tunnelmaa ja teki kaikkien olon heti alkuun avoimeksi.  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15595 : 21.02.2012 12:28:23 »

Mitä sitten tulee 'luvatta tulkitsemiseen', eikö se oo niin, että jos tänne jonkin unen tai muun tapahtuman kirjoittaa julkiseksi, niin silloin jo tavallaan pyytää sen tulkinnan, vaikkei sitä suorasanaisesti pyydäkään.  Miksi sen muuten tänne kirjoittaisi?  

Joo siis ei muakaan se haittaa yhtään että joku tulkitsee vaikka unen ilman että erikseen pyydän. Että ei tarvi semmosia yhtään anteeks pyydellä myöskään sun Nikki! Smiley Mullahan se häpeä tässä oli kun en tajunnut, enkä sanonut etten tajunnut. Smiley

Mainitsin sen, että en kysynyt tulkintaa, ihan siksi vain että välittyy oikea kuva heillekin, jotka eivät uniketjua lueksi. Sehän olisi tuplanoloa jos olisin erikseen pyytänyt, enkä sitten sanonut yhtään mitään.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 12:42:52 kirjoittanut Indium » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15596 : 21.02.2012 15:33:54 »

Se on kyl oikeesti niin koomisen näköstä touhua et ei voi olla nauramatta. Sit on hassua miten erilaisia yksilöitä ne kaikki on, ulkonäöltä ja luonteelta.. Ihan parasta oli kun yksi tyttö oli niin kauheen kiinnostunut kaikista muista vauvoista et kävi jokaista vuoronperään lääppimässä ja hekotteli mennen tullen, siltä ei ainakaan rohkeutta puuttunut.
Huomasin et oli tosi helppoa tutustua niihin äiteihin, varmaan se et naurettiin niin paljon kevensi sitä tunnelmaa ja teki kaikkien olon heti alkuun avoimeksi.  Smiley

Vauvat murtaa jään  smitten

Mulla on ongelma. Mä mietin nyt jatkuvasti semmosta ajatusta, että mitä teen sitten kun saan perinnön? buck2
Siis en tiedä miksi tämmönen aate tulee mieleen koko ajan, koska mulle ei pitäisi olla tulossa mistään yhtään mitään perintöjä, vaikka mikä tulis.
Oiskohan asia silläviissiin, että oon nähnyt jotain tähän liittyvää unta, ja se on jääny pyörimään päähän? Mitä se perintö unessa voisi sitten tarkoittaa? Tai vaikkei unessa vaan muuten symbolisesti kun se kerran mun päässä nyt on, eikä lähde mihinkään  idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15597 : 21.02.2012 22:24:40 »

Bongasinkin sinut tuolta jo Solnishko smitten
Kiva kun oot selkä  Grin

Tuo sähköshow koko maassa oli kyllä ihan järkyttävä  Shocked Toivottavasti nyt on sitten tältä talvelta ohi mokomat.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15598 : 21.02.2012 23:24:35 »

Tuosta kukonlaulun aikaan heräämisestä tuli mieleeni, että olen nyt herännyt varmaan kuukauden kuin kello 5 aikaan aamulla enkä meinaa saada unta enää sen jälkeen.  buck2 Kun töihin pitää nousta ajoissa niin unet jää usein siihen 5. Viikonloppuna olen todennut saman jutun, tosin 7 jälkeen sitten taas nukahtaa uudestaan. Mutta mikä siinä on, että aamulla klo 5-7 ei sitten uni tule millään?  Shocked
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15599 : 22.02.2012 05:04:34 »

On normaalia herätä pari kertaa yön aikana. Lääkäri kohottaa kulmiaan kun toinen tahtoo "nukkua kuin tukki" kokonaiset 6 - 9 tuntia. On pitkälti oman mielen temppuilusta kiinni jäädä hereille yöllä. Muita syitä ovat valaistus, elektroniikka, ravinto, liikunta ja sen sellaiset. Keho voi olla epätasapainossa energiakulutuksen ja -varastoinnin suhteen, jolloin voi tulla pirteydenpuuskia. Viime kädessä avainsana on kuitenkin rentoutuminen.

Mikä minä olen sanomaan? Kirjoitan tätä neljältä aamuyöstä. En toisaalta ole nukahtanutkaan vielä. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 ... 1168
  Tulostusversio  

Siirry: