Mäkin komppaan kaikkea ylläolevaa vaikka toistaminen on hölmöä

Ja tuli heti mieleen et toivottavasti oon itse muistanut vastata ja kiittää kun nikki on mulle jotain tulkinnut..
Ja tottakai tupaan kuuluu myös astrologinen näkökulma asioissa, onhan tää astrofoorumi, eikä tää keskustelu ole millään tapaa sen ulkopuolella.
Jee, ylihuomenna on meidän viikon kohokohta kun mennään taaperokerhoon. On kertakaikkiaan mielenkiintosta seurata kun 6-7 kappaletta 9-12-kuukautista laitetaan lattialle muutaman viltin ja yhden ison lelukopan ympärille. Siinä sit vaan möngitään toisten yli niinku niitä ei oliskaan tai hakataan palikalla toista päähän.

Mä olin aika yllättyny siitä miten ujo mun poika oli siellä viime viikolla kun oli eka kerta. Se oli ainoa joka pysytteli tiiviisti äitin kyljessä kiinni ja sit kun toinen vauva tuli heilumaan sen naaman eteen, niin alahuuli meni rullalle, silmiin tuli säikähtänyt ilme ja alkoi vaain kuulua pieni vaimea "yhyhyyyy"...
Taitaa olla aikamoinen vierastus päällä ja eihän hän oo kauheesti muiden lasten kanssa vielä ollut. No, nyt on hyvä aika aloittaa sellanen ja
ihan rauhassa 
..Varmaan jos oltais USA:ssa niin saatas jo joku autismidiagnoosi moisesta epäsosiaalisesta käytöksestä..

Mutta kyl mä uskon et kun me joka viikko siellä käydään, alkaa hänkin tottua ja lopulta nauttia siitä muiden läsnäolosta.
Musta on tosi ihana et tällanen järjestetään 300 metrin päästä mun kotoa. Ei ole liian vaikee lähteä sinne, vaikka onkin aamu kymmeneltä, mikä on mulle käsittämättömän aikanen aamu.
Onko kukaan teistä koskaan tilannut juicy couturen tracksuittia? Mä tahtoisin jonkun ihanan turkoosin, keltasen tai pinkin velourasun kotiasuks, jotta mä voisin hyvillä mielin avata oven ku ovikello soi yhtäkkiä, ts. etten hengais kotona aina jossain reikäsessä yli-isossa t-paidassa ja rumissa legginsseissä.. Mulla on henkkamaukalta toi mun punanen velourpuku mut menin tyhmä käyttään sitä raskaana ollessa joten se pääs pikkasen venähtämään. Niin siis toi tracksuitti tuli mieleen myös siitä, et sellasessa puvussa vois lähtee vaikka parinsadan metrin päähän taaperokerhoon... Ois helpompaa lähteminen jonnekin kun ei omia vaatteita tarvis vaihtaa!