Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #15570 : 19.02.2012 19:37:59 » |
|
Kiitos kaikille tuesta.  Uskon, että osaan tehdä ja teen oikean päätöksen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #15571 : 20.02.2012 07:52:32 » |
|
Ave;  Mulla olis tänään työhaastattelua luvassa. Ja tuo yks muksu täytyy ottaa sinne mukaan...sillä on tapana möläytellä kaikkia kivoja lausahduksia aina esim. joulupukin ja lääkärin kuullen, joten toivon, ettei tänään kuulla mitään sellaista 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #15572 : 20.02.2012 10:43:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15573 : 20.02.2012 13:06:43 » |
|
Joskus miettii et miks toisten kirjoituksiin kaikki vastaa jotain ja sit toisten taas ei mitään, vaikka kysyisivät jotain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
 |
« Vastaus #15574 : 20.02.2012 13:26:23 » |
|
Samaa olen miettinyt kuin Tiigris. Itse valitettavasti tunnun usein kuuluvani jälkimmäiseen ryhmään. Onneksi sentään muutama aloittamani aihe on herättänyt jonkinlaista keskustelua. Ilahduttava poikkeus kaavasta.  Ei ole kyllä kivaa, jos vain tiettyjen nimimerkkien viesteihin kommentoidaan. Esim. täällä kahvituvassa saan usein jupista itsekseni... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15575 : 20.02.2012 13:28:57 » |
|
Minä Lizzy ainakin pidän sinun jutuistasi aina. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15576 : 20.02.2012 13:46:57 » |
|
No mulla tuli vaan mieleen siitä, kun kirjoitin tuon viesti et paiskasin vettä täynnä olleen kahvinpannun lattialle miehen jalkoihin.. Mä olin aika sekavissa ja ahdistuneissa tunnelmissa sinä iltana ja jäin kaipaamaan et joku ois sanonut mulle edes jotain. Mutta kukaan ei sanonut mitään. tuli sellanen olo et olen näkymätön. Jos mä kirjotan tänne jotain irrallista neutraalia hölöpölöä et "kävinpäs kaupassa" tai "kääk, haluun nää kengät" nii en mä sellasiin jää odottaan vastausta enkä loukkaannu vaikka kukaan ei menis sen linkin kautta katsoon mistä kengistä oli kyse...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ainhoa
Vieras
|
 |
« Vastaus #15577 : 20.02.2012 13:51:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
 |
« Vastaus #15578 : 20.02.2012 15:24:47 » |
|
Minä olin yhdessä vaiheessa aika pitkään pois ja kai sitä silloin vähän väkisinkin tipahtaa "kahviringistä".  Tiigris, voimia sulle! Varmasti tuollaisissa tilanteissa sekä äiti että lapsi ovat niin väsyneitä, että ei aina mieti ensin ja tee vasta sitten. Mutta onneksi mitään vakavaa ei sattunut. Kahvipannuja saa uusia ja luultavasti lapsikin oli niin väsynyt ettei sen takia tykännyt seurastasi. En jaksa uskoa, että pienellä on mitään sinua tai energioitasi vastaan. Päinvastoin.  Sellaista se on. Kai lapsillakin on hetkensä niin kuin aikuisilla. Itse loukkaannun joskus kun tuntuu, että mies ei huomioi tarpeeksi ja käyttäydyn kuin teini.  Mutta sitten kun kuulee, että kaikki on hyvin, välitän sinusta niin mieli paranee. Joskus on sellainen olo, että on näkymätön, mutta jos vain yrittää jaksaa sen hetken niin onneksi yleensä lopulta huomaa, että ei todellakaan ole. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #15579 : 20.02.2012 15:51:39 » |
|
 Kiitos Lizzy.. Joo, uusi kahvipannu on ostettu ja mies ainakin saa edelleen huumoria irti tosta episodista.. Taitaa olla niin että pikkupojalle on hammas tulossa kun on niin kovin kiukkunen ((edelleen)). On se ihme kun välillä sitä vaan pelkää et entä jos toi lapsi ei tykkääkään musta, mut kyl sen sit aina huomaa et tottakai hän tykkää... Ei se muuten nauraisi mulle niin paljo ja tulisi kuolaisilla käsillään lääppimään mun naamaa ihan märäksi. Lapset vaan kiukuttelee avoimesti toisin ku me aikuiset. Tää on saanut mut ajatteleen, miten tärkee ois et opettelisin yhä enemmän sanoon ääneen mitä tunnen, koska niin usein tukahdutan jos suutun jostakin. Mä haluan et mun lapsi kasvais ympäristössä jossa ilmaistaan tunteet ja annetaan niille oikeus olla olemassa.  Tästä taas huomaa miten tuo pieni ihminen on tullut meitä opettamaan tuntemaan itseämme paremmin.... Mielestäni myös aikuisella ihmisellä on oikeus välillä vähän lapsellisesti suutahtaa läheiselle ihmiselle ja vähä osoittaa mieltään; se on oikeasti paljon terveellisempää kuin se et patoo monen vuoden kiukunpuuskat sisäänsä. Ja kiva Iserena kun oot tuota mieltä, ja kyllä minä ainakin oon huomannut sun olemassaolon täällä vaikken ois mitään kommentoinutkaan.  Itse olen myös kyl välillä huono huomioimaan muita, varsinkin tekstimuodossa. Musta tulee aika omanapainen kun kirjoitan. Noin reaalielämässä olen huomattavasti enemmän kuuntelija kuin puhuja, mut se tuntuu olevan monelle kaksoselle tyypillistä; se kaksosen puheliaisuus tulee ulos tekstinä koska persoonana kaksonen on usein ujo ja kokee kirjottamisen turvallisemmaks kuin puhumisen. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #15580 : 20.02.2012 15:57:08 » |
|
mä vastailisin enemmänkin useemmalle, mutta mä en jaksa kirjottaa pitkiä postauksia, saati että pystysin niitä lukeen. kovasti kyllä mulla on asiaa  Smurffeilla mä siivoon, saan kauheesti aikaseksi kun on nopeetahtista musiikkia ja toi äitin pikku apulainen (Hetahoo 3v) tykkää kans. Sillä oli muuten hyviä juttuja eilen, syötiin ni hän totes, että isistä tulee keiju kun se syö kaikki (hihittelin että tonnikeiju vissiin, ukkokulta kun painaa 125kg  ) sitte totes, että hänelle kasvaa isot polvet kun juo kaiken limpparin. Ja harjas autotallin lattiaa ku isänsä pisti hyllyjä sinne, menin hakeen sen nukkuun illalla sieltä ni totes että isi on mun pikku apulainen, kun se saa noi tavaransa pois lattialta mä tuun tänne imuvoitteen ja moppaan.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #15581 : 20.02.2012 16:00:41 » |
|
Musta tuntuu, että sitä helpommin huomaa ja muistaa ne tilanteet kun ei ole saanut vastausta, kun taas ne kerrat kun saa unohtaa jokseenkin itsestäänselvinä. Ja sitten yleistää ettei koskaan saa vastausta ja masentaa. Ittekin oon yrittänyt muistutella itselleni, että ihmisillä on monia omia syitä miksi eivät vastaa, eikä se useinmiten johdu minusta mitenkään. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
 |
« Vastaus #15582 : 20.02.2012 16:53:28 » |
|
Minäkin olen aina tykännyt lukea Tiigriksen juttuja. Onko se sitten se kaksosmaisuus vai mikä.  Olen ihan samaa mieltä, että kyllä varsinkin läheisille pitäisi joskus saada kiukutella. Se on vain niin paljon parempi kuin, että joku päivä sitten räjähtää totaalisesti. Ja itselleni tyypillisesti se olisi varmasti jostain ihan tyhjästä.  Kun niistä ne räjähdykset usein tuppaa kertyyn ihan pienistä jutuista, jotka kuitenkin olis tosi helppo puhua ja unohtaa. Mun päähän ei vaan mahdu se, että aikuisuus on yhtä kuin olen viilipytty ilman mitään tunteita koko ajan. Minä olin laskiaisen kunniaksi pitkästä aikaa viikonloppuna laskettelurinteessä. Edellisestä kerrasta olikin vierähtänyt 12 vuotta, hurjaa se oli ja jännitti, mutta pääsin ehjänä alas.  Nyt on syöty kaksi laskiaispullaa. Se saa riittää toistaiseksi, vaikka hyviä onkin. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #15583 : 20.02.2012 18:05:03 » |
|
Tuohon vastaamattomuuteen, lähinnä astrologisia tulkintoja pyydettäsessä, olen ottanut itse sen tyylin, että jos tyyppi ei osaa eikä viiti tulkinnasta edes kiittää tai kommentoida mitään, vaikka ees sen, etten ymmärtänyt, voisitko selittää, ja käy silti foorumilla lukemassa, niin olen kylmän viileesti poistanut koko tulkinnan ja pitänyt vastedes mielessä ettei kannata nähdä vaivaa tietyille tyypeille. Siinä on kuitenkin oma hommansa tehä karttoja ja pähkäillä. Vanhojen tuttujen nimimerkkien reaktion tietää, oppinut tunnistamaan ja heille vastaakin sitten herkemmin. Sinänsä harmittaa tuo tulkintojen poistaminen, koskapa täällä käy vieraita / lukijoita enämpi kuin kirjoittajia, että ehkä jotakuta ois kiinnostanutkin se tulkinta.. Sitten täällä on vastapainoksi taas mahtavia tyyppejä, joilta on saanut yksityisviestien kautta apua ihan muissakin kuin astro-asioissa. Sitten esim. tää kahvitupa on tuntuviksi vähän semmonen sisäpiirin tupa, ettei tänne hirveesti ota kantaa. Välillä miettii sitäkin, jotta onko sopivaa edes heittää astrologinen näkemys jostain asiasta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #15584 : 20.02.2012 18:08:50 » |
|
Heissulivei! Lomaa lykkii ja ollut ihan kivan keväinen kelikin, noista lumivuorista huolimatta. Käytiin maalla lasten kanssa ja koirankopista näkyi vaan pieni pala seinää, mutta eipä sen väliä, kun ei oo enää koiraakaan. Pitäis listailla hieman huomiseen lääkärikäyntiin tyttösen oireita (5v), ajattelin tehdä sitä täällä, jos jollain olis heittää jotain villiä arvauksia tai intuitioita asian tiimoilta. Pisimpään jatkunut ja pahin oire on varmasti mahan kovalla olo, johon liittyy epämääräinen vatsakipu. Nyt on valitellut jalkakipuja, välillä tuntuu ettei näe tai kuule kunnolla, mutta missään neuvolan tarkastuksissa ei olla "jääty kiinni". Tummat silmänaluset, hampaiden todella hidas ilmestyminen (vuosi sitten lähti eka ja etuhampaista lähtenyt kolme, neljäs heiluu ja nyt tulossa yksi rautahammas) ja oudon väsynyt.. Tossa nyt kaikki tällä hetkellä mieleen tulleet  K
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|