Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: millaisia sinun tuntemasi rapu naiset ovat?  (Luettu 31996 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« : 28.12.2007 23:34:16 »

olen tässä miettinyt että onkohan kaikki ravut yhtä sekaisin oman päänsä ja tunteidensa kanssa kun minä.minä en osaa muuta kun miettiä ja olla kokoajan aivan sekaisin.
itse en tunne yhtään rapunaista..ainostaan itseni Smiley tai no,ongelma on siinä että en taida tuntea itseäni  Sad

kertokaapas kaikki kokemuksennne rapunaisista. millaisia he ovat olleet?ihan luonteeltaan yms..





 rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2007 00:25:55 »

Tunnen vain yhden rapunaisen :Smiley

Hän on erittäin sydämellinen, taiteellinen, laatutietoinen, tyylikäs, inhoaa talven pimeyttä ja elää vain kesälle, auringolle ja merelle.

Hassu juttu sattui hänen kanssaan kerran... Järjestimme yhdessä tapahtumaa. Meillä oli puoliksi jaettu käytettävä budjetti...mutta mutta. Hän ei tingi laadusta tippaakaan, joten päätin olla diplomaatti ja antaa hänelle enemmän rahaa käyttöön kun huomasin ettei tästä rauhanomaisesta kädenväännöstä tule loppua ennen huomista päivää. Jos joku asia on "henki ja elämä", voin joustaa sillä maailmani ei siihen romahda laugh Yllätyin kun en ollut kohdannut vastaavaa tinkimättömyyttä aiemmin Shocked Kaikki olivat tyytyväisiä ja tapahtuma onnistunut Cheesy

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.2007 14:50:43 »

olen tässä miettinyt että onkohan kaikki ravut yhtä sekaisin oman päänsä ja
kertokaapas kaikki kokemuksennne rapunaisista. millaisia he ovat olleet?ihan luonteeltaan yms..

Hei "herkkäapu"

Oma äitini on  aurinko rapu ja  askendentti rapu

 aurinko ja  merkurius Huone 1  rapu
 jupiter ja  pluto Huone 12  rapu

*************

Klikkaa
R A P U   rapu- Vedenmerkki


*************

Hän on erittäin huolissaan
kaikista maailmalla tapahtuvista asioista
sekä tietysti perhe-piirissä tapahtuvista asioista
- aina pitää olla jokin asia, josta huolestua

Käyttää energiaansa muiden asioista huolehtimiseen

Haluaa auttaa taloudellisesti pulassa
olevia perheenjäseniä
- hänen tapansa osoittaa rakkautta
- vähemmän olen havainnut
hänen osallistuvan keräysapuun tmv.


Äitini on myös läheisriippuvainen

Anteeksiantaminen on vaikeaa
- pitkävihaisuutta

Hän on myös arka tutustumaan uusiin ihmisiin



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 29.12.2007 15:02:58 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2007 19:12:11 »

Tunnen muutamia  Smiley Paras ystävättäreni on sekä aurinkomerkiltään rapu että myös nouseva rapu. Hän on hauska, lojaali, suora ja ystävällinen. Hän ei ole yllättävää kyllä kovin herkkä, tai oikeastaan hän kätkee tunteensa kuorensa alle, ei tuo herkkyyttään esille.
Toinen rapunainen taas on hyvin herkkä myös ulospäin, sellainen itkeskelijä  Wink

Itse nousevana rapuna olen välillä hyvinkin ailahtelevainen tunteissani ja tunnetilat vaappuu edestakaisin. Olen miettinyt olenko ihan tasapainoinen kun mielialat vaihtelee niin usein  Grin

Rapunaisissa, ainakin oman kokemukseni mukaan on tyypillistä rakkaus eläimiä kohtaan, ja monella myös lapsia ja kaikkia olentoja kohtaan. He aistivat hyvin myös muiden mielialoja. Rapuihmiset ovat taipuvaisia myös mököttämään  :Smiley
Rapu usein myös kätkee pahanolonsa ja surunsa ronskiin huumoriin.

Ravuilla saattaa olla myös itseluottamuksen puutetta, tämän tunnistan itsessänikin oikein hyvin.

Parhaita puolia ravuissa on lämpö, itse aistin sellaisen ja minun on helppo olla rapuihmisten seurassa.
tallennettu
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #4 : 30.12.2007 01:30:26 »

Itsellänikin rapuna on ollut pientä ongelmaa tämän itsensä tuntemisen kans.. johtuisko just tästä ailahtelevaisuudesta sitte. Huomaa monesti ihmettelavänsä että miksis minä nyt näin käyttäydyn? Joskus tekee mieli huutaa itselle että no mikäs nyt on vikana? idiot2  Grin Olen päättänyt jättää itsetutkiskelut vähemmälle ku ei oikein meinaa päästä perille siitä ollaanko tässä nyt lintu vai kala  Shocked
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2007 10:20:44 »

olis niin hienoa jos osaisi päättää olevansa ajattelematta. ystäväni ovat sanoneet että minun kanssani on vaikeaa olla kun saatan kehittää päässäni yksinkertaisestakin asiasta ongelman. joskus saatan olla huolissani siitä että en ole huolissani.. miksi en ole huolissani?onko tulossa eteen jotain jonka takia en juuri nyt ole huolissani. välillä mietin että olenko ihan täysjärkinen,välillä syytän jopa ikääni.
olen käymässä päässäni läpi jotain, vielä vain en ole saanut selville että mitä. en osaa ottaa asioita yksitellen mietintään ja siitähän sekasotku syntyy. onko tämä sitä henkistä kasvua?
olen koko ikäni ollut tämmöinen "vaikea ihminen". onhan minulla tietysti hyviäkin jaksoja jolloin en vaivaa päätäni niin paljoa.
nyttenkin kuin olen tehnyt eräässä minulle tärkeässä asiassa todella väärin ja loukannut sillä rakastamaani ihmistä niin minulla on huono olo sen takia kun minulla ei ole huono olo tekemiseni takia. uglystupid2
kyllä mä vaan voin sanoa että jotain on vialla... tää on ihan hullua tää tämmönen elämä *huokaus*

minun pitäs opetella hallitsemaan tunteeni tai ainakin ottaa ne yksi kerrallaan.


 uglystupid2 rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 30.12.2007 10:54:08 »

...minun pitäs opetella hallitsemaan tunteeni tai ainakin ottaa ne yksi kerrallaan.


Hei "herkkärapu"

 rapu

Tehtävä:


    * Muistuttaa omalla herkkyydellään kanssakulkijoita
       tunteiden ja toisista huolehtimisen tärkeydestä,
       pehmeistä arvoista.

Haaste:

    * Olla uppoamatta tunteiden suohon,
    muistaa kauris :den käytännöllisyys.


http://kuutarha.nettisivut.fi/aurinkomerkit/rapu_21_6-22_7/


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 30.12.2007 13:43:20 »

Juu, tiedän nuo tunnekierteet aurinkorapuna ja kuukalloina!

Ehkä parasta mitä olen oppinut, on pitää ne ittellänsä eikä kaataa ympäristöön. Jos niin vain sellaiselle, joka haluaa kuunnella. Kyllä ne iän myötä helpottuu ja oppii niitä hallitsemaan tai ainakin tutut asiat. Mutta kun uutta tulee koko ajan lisää!  Huh 

Ja minä en ainakaan osaa mökötättäääää... Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #8 : 30.12.2007 14:08:06 »

joo mulla on kans tuo mökötys hukassa.. enkä todellakaan ole pitkä vihainen.. vain harvoissa tapauksissa. jos suutun (ja vaikka kuinka päättäisin olla ikuisesti vihainen sille ihmiselle) niin vartin päästä olen jo niinku mitään ei ois tapahtunu ja unohtanu koko jutun  Cool
tallennettu
ato
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #9 : 30.12.2007 14:31:30 »

Hei
Tunnen useita rapu-naisia ja mielestäni niitä on kahdenlaisia; joko äiti-tyyppejä ja tai aitonaisia, naisellisen avuttomia naisen perikuvia. Yleensä ovat kiinnostuneet kodista, perheestä ja lapsista. Myös huolehtimis-vietti on hyvin korostunut. Pitävät joko kukkamekoista ja rimpsuhameista tai ovat luontoihmisinä safarihenkisesti pukeutuneita. Tunnollisia puurtajia, usein jonkin verran huomaamattomia. Tämä aitonainen -tyyppi kyllä huomataan; se on nainen, jolle aina avataan ovet ja kannetaan kassit. Rapunaiset ovat kyllä ystävällisiä ja helposti lähestyttäviä, mutta heistä itsestään on vaikea päästä selville, he puhuvat mieluiten perheestään ja lapsistaan kuin itsestään.

Mutta kertokaapa minulle jousimiestytöistä (ämmistä) vai tuleeko jousimies naisista koskaan ämmiä? Kun vielä jousimies on nouseva merkki?

terv. ato
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10 : 31.12.2007 11:11:31 »

Tyttäreni on  rapu ja nousumerkkinä  vaaka, joka hieman taitaa tasoitaa elämän polunturhia mutkia  idiot2 toivon näin...
Hän on aloitteleva murkku, eli pussahduksia raivarista kyyneliin löytyy suuri eleisen draamakuningatteren toimesta. Ehkäpä nekin tasoittuvat... toivon niin  :Smiley
Kaikkea kaunista rakastaa ja haalii ympärilleen, kantaa huolta pienistä ja muiden mielestä turhistakin asioista ja puolustaa heikkoja ja pieniä... hieno ihminen  smitten
Vanhasta irtautuminen on toisinaan vaikeaa, koska kehittää tunnesiteen vanhoihin vaatteisiinkin ja rikkinäisiin esineisiin  tickedoff Uuden aloittaminen ja uskallus ovat myös joskus kiven alla ja saa tehdä töitä, että lapsi uskalsi yrittää em.ajaa polkupyörällä  buck2 monasti intohimo syttyy kun vain uskaltaa, näin kävi uimisen kanssa  Grin
Äitinä pelkään eniten hänen naiiviutensa ja auttamisen halun vuoksi  Embarrassed Häntä on helppo sumuttaa linssiin, jos vain osaa ja niitä ihmisiä valitettavasti on tuolla maailmassa, jotka "haistavat" tämän tyyppiset "sinisilmät"... toivon, että  vaaka nostaa päätänsä ja antaa harkintaa enemmän tytölleni, joka on päästettävä aikanaan maailmaan kokeilemaan omia siipiään  angel
tallennettu
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #11 : 31.12.2007 14:06:15 »

Hei!
Täällä yksi rapunainen.
Mietittävää minullakin riittää ja sekaisin taidan olla aina.. Jos joskus pohdittava näyttää vähenevän, keksin kyllä taas jotain minka kanssa painiskella. Ja ei kai ole yllätys että kirjoitan päiväkirjaa Wink
Elän tunteella, saatan itkeä ihan pienistäkin jutuista, tai sitten vetäistä herneet nenään jostain mitättömästä asiasta ja seuraavana hetkenä jo nauran. Mieliala vaihtelee siis todellakin vauhdilla. Läheisille onkin joskus vaikeaa pysyä mun ajatuksenjuoksun ja mielialojen perässä. Cheesy
Intoudun helposti asioista, mut kiinnostus lopahtaa sit ihan yhtä nopeasti. Valintojen tekeminen on vaikeaa, jään pohtimaan ja punnitsemaan vaihtoehtoja.. Vanhasta irtipäästäminen on joskus (liian usein) vaikeaa.

Panacodin kuvauksesta tunnistin kyllä itseni, en vaan ole tullut ajatelleeksi että laatutietoisuus ja tyylikkyys voisi olla rapumainen piirre. Laatua se olla pitää, niin vaatteissa, kengissä kuin kodinkoneissakin. Laadukas tuote kestää käyttöä ja niin rakkaita kenkiä saa pitää vuosikausia smitten Liittyiskö jotenkin Jaspiksen mainitsemaan vanhasta irtautumisen vaikeuteen..? Ehkä. Rapu pitää rakkaistaan tiukasti kiinni, niin ihmisistä kuin tavaroistakin..

Ja kai tuo laatuajatus sopii myös ihmissuhteisiin, vaadin ystäviltäni paljon. en jaksa jutella diibadaabaa, sellaista täytehuttua. Haluan puhua kunnolla asioista, pohtia juttuja, kertoa mitä oikeasti ajattelen ja kuulla mitä ystäväni ajattelee.
Olen uudessa seurassa arka enkä jaksa jutella niitänäitä, smalltalkia.. Mut sit kun tunnen oloni tarpeeksi turvalliseksi ja hyväksytyksi, puhun melko paljon. Sit kun joku on saanut mun luottamuksen ja keskustelu sujuu, pystyn kertomaan hankalistakin asioista kiertelemättä, suoraan. Inhoan taka-ajatuksia ja kiertelyä, sellaista kaksinaamaisuutta. Tahdon mieluummin kuulla karun totuuden kuin kaunistellun tarinan. Vitsailen paljon itseni ja muiden kustannuksella, saatan olla joskus todella piikikäs kommenteissani, itseluottamus heittelee tunteiden mukaan.

Sellainen rapunainen, kummajainen jopa itselleen laugh
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #12 : 31.12.2007 18:24:00 »

Yhdyn "Panacodiin"
onneksi raha ,ja hyvä maku
eivät kulje käsikkäin.
Muuten tässä oltais jo ihan hukassa Wink
 aurinko rapu mutta luulen ,että'  kuu oinas
tekee minusta räiskyvän persoonan.
Mitä mieltä ikinä olenkaan sen pystyn sanomaan
uskon myöskin omaan  askendentti leijona
IHMINENHÄN MINÄKIN OLEN
 angel angel angel
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #13 : 31.12.2007 19:22:55 »

Mä tunnen kaksi sosiaalisesti erittäin lahjakasta, aktiivista, vitsikästä ja viksua rapunaista. Toinen on paras ystäväni ja toinen mummini. Myös mieheni on rapu, mutta sitä ei tietenkään tähän ketjuun lasketa. Kaikkia näitä rapuja yhdistää tunneviisaus.  smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #14 : 31.12.2007 21:46:15 »

Mä tunnen kaksi sosiaalisesti erittäin lahjakasta, aktiivista, vitsikästä ja viksua rapunaista. Toinen on paras ystäväni ja toinen mummini. Myös mieheni on rapu, mutta sitä ei tietenkään tähän ketjuun lasketa. Kaikkia näitä rapuja yhdistää tunneviisaus.  smitten

Taidan kuulua myös näihin sosiaalisiin..yms. kuu jellonassa ja nousu vaaka tainnu tehdä tehtävänsä  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: