Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: millaisia sinun tuntemasi rapu naiset ovat?  (Luettu 32285 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 31.10.2010 23:05:57 »

Ehkä se ei ole uhraamista, vaan sinne kuoreensa vetäytymistä ja asioiden torjumista, ainakin ravulta.
Ja Leijona hukkuu ylpeyteensä. Ei varmasti nöyrry.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #46 : 04.11.2010 21:36:09 »

Tunnen monia rapunaisia (ja joitakin miehiä) Mielestäni he ovat ihan kiinnostavia, mutten yleensä pääse heihin kovin hyvin sisälle. Tiedä sitten yritänkö tarpeeksi. Ravut ovat jotenkin liian introvertin oloisia enkä ehkä välitä hirveästi sellaisten ihmisten seurasta

koska

itse olen  aurinko vesimies, mutta kaiketi aika vahvalla rapu-latauksella. Planeettoja ei ole kuin  jupiter rapu, mutta neloshuone ehdottomasti painottunein. ( mars venus neptunus uranus saturnus) ja kaikki on  kauris (huoneen kärki kuitenkin jousimies)
Koen sen jotenkin rajoittavan omaa sosiaalista puoltani, mikä ärsyttää joskus paljonkin. Vaikka olen periaatteessa sosiaalinen niin välillä olen niin kotiinvetäytyvä angstilöllerö ettei mitään rajaa. Sitten ärsyttää kun muut pitää hauskaa kun itse istuu neljän seinän sisällä murjottamassa. Sad (Sen takia hakeudunkin ehkä mieluiten ilma- ja tulimerkkien seuraan. )
Pitäisi yrittää aina muistella niitä rapujen hyviä puolia, mutta voitte kai tekin myöntää ettei  aurinko vesimies tollasella 4.huoneen latauksella hirveen harmoniselta tunnu. Cheesy


tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #47 : 04.11.2010 22:01:52 »

Minä ehkä juuri pidän ravuista siinä mielessä, että heistä paljastuu aina uusia puolia. Ravuista ei heti näe kaikkea ja onkin mukava tutustua heihin pikku hiljaa ja rauhassa. Ehdottoman luotettavia ystäviä. Oma läheisin ystäväni on rapu ja no, aika kauan kesti, että oppi tuntemaan, mutta koen silti tulevani yleensä rapujen kanssa hyvin toimeen ihan alusta astikin. En itse ehkä vaadi heti mitään avautumista, vaan pidän siitä, että toisiin tutustuminen menee omalla painollaan ja siitähän ravutkin yleensä pitävät.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #48 : 21.12.2010 20:57:37 »

Aloitus viestiin vastaus: pari rapunaista tunnen. Ovat molemmat tosi läheisiä ihmisiä, toinen mummoni, joka maailman sydämellisin ihminen Smiley aina ajattelee vain muiden parasta. Myös tosi herkkä ihminen.
Toinen työkaverini, jonka kanssa samanlainen huumorintaju, ja paljon samoja asioita elämässä.
Silti tämän ravun kanssa otetaan jatkuvasti yhteenkin, mielipiteiden osalta  knuppel2
välillä maailman ärsyttävin, välillä ihanin  2funny
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #49 : 22.12.2010 13:29:47 »

Äitini on rapu, ja hän pilasi elämäni.

Koskaan en ollut tarpeeksi hyvä äidilleni, hän vähätteli ja mitätöi minua koko lapsuuteni - tunsin olevani jotenkin hävettävä. Vasta aikuisiällä läpikäyty terapia on palauttanut itsetuntoni.

Äitini on aina ollut arkkityyppinen marttyyri - hänessä ei ole mitään vikaa, koko maailma on häntä vastaan, kaikki haluavat hänelle pahaa. Leijona-isäni kanssa ottivat yhteen lähes joka päivä vielä siihen aikaan kun asuin kotona, varmaan siis vieläkin. Mikäli asiat eivät mene äitini haluamalla tavalla, hän saa raivokohtauksen tai sitten sulkeutuu omiin oloihinsa itkemään ja mököttämään. Hän ei todellakaan ole mikään pullantuoksuinen kodinhenki, vaan itsekäs, omaa etuaan tavoitteleva selkäänpuukottaja.

Näin kauniita sanoja minulla siis ihmisestä, jonka olisi pitänyt olla elämäni tärkein nainen, mutta epäonnistui surkeasti. Emme ole puhuneet yli 10 vuoteen.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #50 : 23.12.2010 19:34:25 »

Hui, Dissolven teksti kosketti - käsittelee erinomaisesti kehittymättömän Ravun käytösmalleja. Siskoni on samanlainen, täysin kehittymätön Rapu, vieläpä tupla-Rapu ja Kuu huomionkipeässä, dramaattisessa ja pahimmillaan naurettavan oikukkaassa Leijonassa Shocked

Koskaan en ollut tarpeeksi hyvä äidilleni, hän vähätteli ja mitätöi minua koko lapsuuteni - tunsin olevani jotenkin hävettävä. Vasta aikuisiällä läpikäyty terapia on palauttanut itsetuntoni.

Äitini on aina ollut arkkityyppinen marttyyri - hänessä ei ole mitään vikaa, koko maailma on häntä vastaan, kaikki haluavat hänelle pahaa. Leijona-isäni kanssa ottivat yhteen lähes joka päivä vielä siihen aikaan kun asuin kotona, varmaan siis vieläkin. Mikäli asiat eivät mene äitini haluamalla tavalla, hän saa raivokohtauksen tai sitten sulkeutuu omiin oloihinsa itkemään ja mököttämään. Hän ei todellakaan ole mikään pullantuoksuinen kodinhenki, vaan itsekäs, omaa etuaan tavoitteleva selkäänpuukottaja.


Vahvistin siskooni sopivat mallit Dissolven kirjoituksesta... Siskoni vielä on lisäksi ainakin jossain määrin alkoholisti (+ huumeet ainakin jossain vaiheessa ollut kuvioissa), ihmissuhteissa sotkee kuvioita ja kun toinen lähtee, siskoni itkee perään ja pyytelee anteeksi, kunnes ollaan taas kaveria/pariskuntaa aina seuraavaan yhteenottoon asti... Ei tiedä termiä 'uskollisuus', harrastaa parisuhteen ulkopuolisia suhteita (no, tämän selittänee siskon kaksikko  venus mars kaksoset vähintään yhtä häilyvässä 12. huoneessa Huh). Oma elämänhallinta on täysin hukassa, laskujakaan ei osaa maksaa ja on täysin riippuvainen muista ihmisistä, yksin ei osaa olla eikä hoitaa asioitaan itsenäisesti.

Todella ikävä esimerkki Ravusta Sad  Siskon kanssa en ole väleissä, mielummin keskityn omaan elämääni kuin pahoitan mieltäni jatkuvasti siskoni tempausten ja vähättelyni ja haukkumiseni takia Undecided

Huomasin, että esimieheni (tai -naiseni) on myös Rapu. Todella herttainen ihminen, joka esimiesasemastaan huolimatta ajattelee alaisiaan ja esim. leipoo koko työporukalle Smiley  Hoitaa hommansa tunnollisesti ja auttaa mielellään muitakin, on hyvin pidetty esimies. Hyvää juttuseuraa Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #51 : 28.12.2010 07:15:10 »

Laitoin liitteeksi äitini kartan, jos kiinnostaa vilkaista.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
yksinäinen susi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #52 : 28.12.2010 11:35:34 »

Minä olen rapu ja olen aina ihmetellyt nopeasti vaihtuvia mielialojani, mutta sain tietää nyt, että olen niin herkkä että aistin toisten mielialat ja "vaivun" niihin. Kun aloin miettimään tätä niin näinhän se on, en vain ollut tiedostanut sitä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 28.12.2010 20:22:05 »

Dissolve, luin karvat pystyssä muistojasi äidistäsi. Oletko koskaan tutustunut narsistin oireisiin?


tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #54 : 24.02.2011 22:48:39 »

Kuuluuko muutosvastaisuus rapuihin?

Minulla oli käytännönjaksolla ohjaajana rapunainen ja kun toin esille ehdotuksiani, jotka olisivat helpottaneet hänen työtään ja uudistaneet työympäristöä (kyse oli ihan pienistä, jopa edullisista muutoksista), hän tyrmäsi kaiken vedoten rahallisten resurssien vähyyteen. Voin sanoa suoraan, että se oli täyttä BS:iä. Hän oli takertunut vanhoihin kankeisiin juttuihin, eikä uskaltanut uudistautua.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Eeva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #55 : 28.03.2011 13:12:40 »

Minä olen rapu ja olen aina ihmetellyt nopeasti vaihtuvia mielialojani, mutta sain tietää nyt, että olen niin herkkä että aistin toisten mielialat ja "vaivun" niihin. Kun aloin miettimään tätä niin näinhän se on, en vain ollut tiedostanut sitä.
Tosiaan, tuon tiedostamisen tiellä olevana totean myös miten täytyy oikein keskittyä vahvistamaan itseään, kuitenkaan luomatta pysyvää panssaria ympärilleen, jotta jaksaisi kanssakäymistä ympäröivään maailmaan.
Täytyy ottaa etäisyyttä toisten mielipiteisiin ja tunteisiin, ja yrittää vain ymmärtää ettei ole aina tehtävissä mitään.
Jättää siis huolehtiminen.
Johtavana merkkinä haluaa vastuuta, vaikkei voi kantaa vastuuta jokaisen sivuavan ihmisen tunnoista.
Herkillä kuuihmisillä pelot joka suuntaan aiheuttavat ylireagointia.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: