Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: millaisia sinun tuntemasi rapu naiset ovat?  (Luettu 43418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #45 : 24.02.2011 21:48:39 »

Kuuluuko muutosvastaisuus rapuihin?

Minulla oli käytännönjaksolla ohjaajana rapunainen ja kun toin esille ehdotuksiani, jotka olisivat helpottaneet hänen työtään ja uudistaneet työympäristöä (kyse oli ihan pienistä, jopa edullisista muutoksista), hän tyrmäsi kaiken vedoten rahallisten resurssien vähyyteen. Voin sanoa suoraan, että se oli täyttä BS:iä. Hän oli takertunut vanhoihin kankeisiin juttuihin, eikä uskaltanut uudistautua.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Eeva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #46 : 28.03.2011 12:12:40 »

Minä olen rapu ja olen aina ihmetellyt nopeasti vaihtuvia mielialojani, mutta sain tietää nyt, että olen niin herkkä että aistin toisten mielialat ja "vaivun" niihin. Kun aloin miettimään tätä niin näinhän se on, en vain ollut tiedostanut sitä.
Tosiaan, tuon tiedostamisen tiellä olevana totean myös miten täytyy oikein keskittyä vahvistamaan itseään, kuitenkaan luomatta pysyvää panssaria ympärilleen, jotta jaksaisi kanssakäymistä ympäröivään maailmaan.
Täytyy ottaa etäisyyttä toisten mielipiteisiin ja tunteisiin, ja yrittää vain ymmärtää ettei ole aina tehtävissä mitään.
Jättää siis huolehtiminen.
Johtavana merkkinä haluaa vastuuta, vaikkei voi kantaa vastuuta jokaisen sivuavan ihmisen tunnoista.
Herkillä kuuihmisillä pelot joka suuntaan aiheuttavat ylireagointia.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: