Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikäerosta, kun nainen on vanhempi...?!  (Luettu 28596 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
surusilmä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #45 : 08.03.2011 20:16:12 »

Ei sillä ole mitään merkitystä. Ikä on todellakin vain numeroita!  Smiley Minäkin nauttisin, jos vain saisin mahdollisuuden  Sad Minun tapauksessani mies ei vain halua seurustella, juuri tuon 12 vuoden ikäeron vuoksi... On kamalaa rakastaa saamatta vastarakkautta  Cry Nauti siis onnestasi hyvillä mielin!!!
tallennettu
Repetäti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #46 : 21.03.2011 09:19:10 »

Ei, ikäero ei haavaa tee, vaan persoonallisuus, sen kehittyneisyys/kehittymättömyys  Smiley
Kumppanini on minua 17 vuotta nuorempi, meillä on hyvin samankaltaiset haaveet ja tulevaisuudensuunnitelmat. Ikävä kyllä vain luonteemme/persoonamme/käyttäytymismallimme eivät sovi lainkaan yhteen.
Ja tietysti, minä olen oinas, hän rapu......

Sanoisin näin neljänkympin kriisissä että olen koheltamiseni koheltanut, hyvinkin oinasmaisesti, en jaksa innostua enää päättömästi ja päättömistä.

Mutta suurin tekijä onnistumiselle on kyllä ihminen ja hänen sisäinen olemuksensa, eivät ikävuodet Smiley

Onnea teille jatkossakin ja unohda ne vuodet  smitten
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #47 : 23.03.2011 22:17:04 »

Erosin pitkästä avioliitosta viime vuosituhannen lopulla. Mieheni ei olisi halunnut erota, mutta minulle tuli tarve etsiä itseäni ja vasta astrologian kautta olen vähän ymmärtänyt miksi, miehenikin ymmärsi jollain lailla.
Tapasin noin 4 vuotta sitten miehen joka vaikutti minuun voimakkaasti. Tapailimme ja tunsimme molemmat voimakasta sielunkumppanuutta. Hän on minua 12 v. nuorempi eikä se ole häirinnyt kumpaakaan. Olemme molemmat härkiä ja tahtojen taistelua on käyty, paljon on keskusteltu kaikesta mahdollisesta ja kumppanuus jatkuu...
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: