Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: millaisia sinun tuntemasi rapu naiset ovat?  (Luettu 32282 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #15 : 01.01.2008 22:30:41 »

Minun hyvä ystäväni on rapu ja hän on ihana ihminen. Ensin ajattelin että mikäs kovanaama tuo on, mutta kun tutustuin, niin kyllä tuokin luulo katosi. Ystävälleni läheiset ovat tärkeitä ja hän masentuu, jos hänen hyvällä ystävällään on jotain vialla. Hän auttaa ja haluaa kuunnella, hän ei tuomitse vaan ymmärtää. Erittäin hyvä huumorintaju. Seurustelusuhteissa hän saattaa huomaamattaan roikkua, mutta tarkoittaa sillä vain hyvää... rapuystäväni on huomaavainen ja varovainen, ja hänen ei ole helppo luottaa toisiin..
Hän kyllä osaa pitää hauskaa!  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #16 : 01.01.2008 23:21:54 »

ihana lukea kuinka kaikki kirjoittavat kauniisti näinkin "vaikeasta" merkistä smitten
tuli ihan hyvä mieli Cheesy
onneksi nytten alkoi uusi vuosi. vuosi 2007 oli minulle nimittäin aivan kauhea. koko vuoden odotin että vuosi vaihtuisi ja alkaisi parempi kausi. nyt sitten jännittyneenä odottelen että mitä tästä tulee.
pelottavaa




 rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 03.01.2008 09:21:18 »

ihana lukea kuinka kaikki kirjoittavat kauniisti näinkin "vaikeasta" merkistä smitten
tuli ihan hyvä mieli Cheesy
onneksi nytten alkoi uusi vuosi. vuosi 2007 oli minulle nimittäin aivan kauhea. koko vuoden odotin että vuosi vaihtuisi ja alkaisi parempi kausi. nyt sitten jännittyneenä odottelen että mitä tästä tulee.
pelottavaa




 rapu

Eihän rapu ole edes vaikea  Grin  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 03.01.2008 18:48:56 »

Mitä vaikeaa nyt ravussa olisi? Pikkuisen herkkä, josta se oikukkuus voi johtua... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cheba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #19 : 04.01.2008 00:43:39 »

Oi kuinka hyvin tunnistin itseni Grin Täällä myös erittäin herkkis ja vaikea rapunainen. Mietin ihan liikaa asioita,  koko ajan kehittelen jostain jotain ongelmaa. Kiinnyn ja luotan liikaa ihmisiin, sitten on vaikea päästää irti. Vaadin toisilta paljon koska olen erittäin vaativa myös itseäni kohtaan, siksi varmaan petynkin niin herkästi. Ailahtelevaisuus- erittäin tuttua. Ja ainahan minä olen ollut sellainen huolehtiva kanaemo, lapsiakin halusin heti kun mahdollista ja onneksi niitä siunaantuikin smitten Mutta on tämä rapuna oleminen vain vaikeaa..Liian herkkä, liian tunteellinen, liian sinisilmäinen..Ja mitähän vielä? Shocked
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 04.01.2008 01:01:35 »

Sydämellinen, hellyttävä, rakastettava ja erittäin miellyttävä ihminen,
mutta ah' miten välillä karmeen itsekeskeinen ja itseriittoinen!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #21 : 07.01.2008 21:05:48 »

Mitä vaikeaa nyt ravussa olisi? Pikkuisen herkkä, josta se oikukkuus voi johtua... :Smiley

Nii-in. Myöhän ollaan mahottoman mukavia ihmisiä  smitten

Varokoon, joka muuta väittää  knuppel2

En kuitenkaan malta olla pistämättä mielikuviinne sitä tunteiden kirjoa, kun joskus rapuäitini, rapuminä ja murkkuikäinen raputyttö "neuvoteltiin"  Grin tickedoff  Cry coolsmiley
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #22 : 07.01.2008 22:14:44 »

oi voi, voin kuvitella.. oma äiti myös rapu, äidin äiti rapu.. kuten minäkin..  tickedoff uglystupid2 Huh Angry knuppel2
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #23 : 07.01.2008 22:44:22 »

Minulla oli lapsuudessa/nuoruudessa ystävänä rapu-tyttö/nainen.
Hän oli aika erilainen kuin minä.  Wink
Kotikeskeinen, lämmin, huolehtivainen.
Äidin tyttö.
Minä porhalsin pikku ponilla maita ja mantuja ympäri sitä maalaiskylää, välillä hukassa koko päivän ja nukuin yöni joskus naapurissa. (rapu-tytön luona) Hän oli kerran tulossa vastavierailulle yökylään meille, pääsimme noin 20m heidän portistaan ulos, kun hän alkoi itkeä koti-ikävää ja palasi kotiinsa.  Smiley
(olimme silloin n.7v)

Aikuisena kärsivällinen ja tunnollinen perheenäiti ja vaimo. Näin siis pääpiirteittäin.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 22:46:52 kirjoittanut Mirjam* » tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #24 : 09.01.2008 13:41:19 »

Lapsuudenystäväni on aurinko rapu ja olen tuntenut muitakin sekä mies- että naispuolisia (itselläni DC Ravussa), mutta kerron nyt tässä vain naispuolisista kun heistä nimenomaan kysyttiin. Rapu on johtava merkki ja muistan, että tämä lapsuudenystäväni usein leikeissä halusi hiukan "pomottaa", vaikka onkin itseäni vuotta nuorempi. Tunneherkkä on myös ja ilmeisesti myös fyysisesti herkkä, kärsi jo lapsena allergioista ja aikuisenakin ollut joitain terveysongelmia. Muistan, että hän oli pienenä se tyttömäisempi meistä, itse en ole koskaan rimpsumekoista perustanut. Pikkutavaran keräily ja kaikenlainen "hamstraus" ovat aina olleet hänelle ominaista. Nykyään asuu perinteisesti itse rakennetussa omakotitalossa perheen kanssa maalla ja työskentelee sosiaalialalla. Smiley Niin, ja eläimistä pitää myös, lemmikkikin löytyy.

Sittemmin olen tuntenut pari Rapu-naista, joille alkoholi maistui melkoisen hyvin, mutta ystävinä olivat mukavia ja rehellisiä. Ainakin toisella oli paljonkin erilaisia lemmikkieläimiä. Toinen oli töissä lastentarhassa, toinen museossa (hyvin Rapu-Kauris-akseliin sopivaa...). Nyttemmin ainakin toinen on perustanut perheen, hän haaveili jo tutustumisemme aikaan lapsista.

Neljäs Rapu-nainen jonka tunnen, on entinen luokkakaverini. Hänellä tosin on paljon Vaaka-painotusta kartallaan, mutta rapumaisuus näkyy silti. Hän on kunnianhimoinen ja pitkäjänteinen, suunnittelee elämäänsä järjestelmällisesti. Haluaisi perheen ja lapsia, ehkä ne pian saakin. Kouluttautui aikuisiällä uudelleen (kuulemma unelma-ammattiinsa) sosiaalialalle.

Olen varmaan jo aiemminkin Rapu-ketjuissa maininnut, mutta minusta Riitta Väisänen on aika hyvä esimerkki Rapu-naisen "arkkityypistä". Riitta on aurinko rapu ja askendentti rapu, kuu kauris. Täytyy myös tietysti aina ottaa muukin kartta huomioon, koska se voi joko vahvistaa tai heikentää henkilön rapumaisuuksia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #25 : 09.01.2008 19:12:49 »

Hyvissä ystävissäni on 2 rapunaista, jotka ovat hyvinkin erilaisia keskenään.

Olen tuntenut toisen jo yli 20 vuoden ajan, hän on  aurinko  aspect_con kuu  rapu askendentti skorpioni , äärimmäisen tarkka tuo Auringon ja Kuun yhtymä, syntymä juuri hetken ennen uuttakuuta. Siis ikivanha Kuu! Hän on tunteikas, herkästi loukkaantuva, melko takertuvakin joihinkin vanhoihin loukkauksiin. Hän ei mielellään poistu kotoaan, ja näkisittepä hänen kauniin kotinsa! Pitsiliinoja, vanhaa tavaraa, keräilyesineitä, enkeleitä. Ystävänä lojaali, ihana ihminen. Hänellä on hieman torjuva ulkokuori aluksi ja hänkin kätkee joskus tunteensa roisin, mustan huumorin kaapuun ( kuu rapu un liitän hulvattoman huumorin). Tyylillisesti "riittaväisästä", pitää suurista koruista ja pitkistä hameista vähän hippityyliin.

Rapunainen nro 2 on  askendentti leijona ja  kuu jousimies ja hyvin ulospäinsuuntautunut, ulkonäöltään todella tyylikäs ja huoliteltu (mitä rapunainen nro 1 ei aina ole). Ammatillisesti ja yhteiskunnallisesti johtavassa asemassa. Rapunainen 1 ei ole työorientoitunut vaan on kotiäitinä. Yhteistä heille on herkkätunteisuus ja kaunis koti, joka on ihastuttavilla yksityiskohdilla sisustettu. Molemmat ovat hauskoja  Smiley

Nousu- ja kuumerkillä on yhteisistä piirteistä huolimatta todella suuri vaikutus!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 10.01.2008 09:44:10 »

Eivät ota elämää draamana ja spektaakkelina vaan huolestuvat oikeasti heh.

No huolehtivaisia, perhekeskeisiä, joku marttyyri ja loukkaantuvainen. Esim kun äitini ja serkkuni ovat rapuja, ovat hyvää pataa, mutta persoona on eri kuin minun.

Ei kovin suurta paloa filosofian suuntaan.

Turvallisuus ja kumppanihakuisia.

Matkailevat.

Pari muuta rapunaista.. no urakeskeisiä, edelleen matkailevat.

Ihan kivoja. Eli kyllä heidän kanssaan juttuun tulee.

Rapumiehessä jotain samoja piirteitä.

Hassua että joku on tässä elämässä just vaikka rapu, kun toinen jotain muuta.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 11:26:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #27 : 10.01.2008 16:30:44 »

Olen joskus aikaisemminkin kirjoittanut tästä samasta rapu-aiheesta jonnekin samantyyppiseen topicciin. Omassa ystäväpiirissäni on siis yksi rapu. Rapu ja oinas ovat kovin erilaisia ainakin äkkiseltään, mutta meitä yhdisti/yhdistää hauska huumori ja huulen heitto Smiley Kävimme joskus pienenä mökillä, ja jäi mieleen, että tällä raputytöllä oli mukana hirveät kasat jotain tuoksuvesiä ja voiteita vaikka me muut istuimme likaisina mökissä koko vklopun Grin Lisäksi hän ei ikinä puhunut/puhu mitään ihastuksistaan. Nyt kun olemme parikymppisiä, hänestä on tullut aivan erilainen: ulkonäköön liittyviä pakkomielteitä (liippaa syömishäiriön rajamailla, vaikuttaa siltä, että useilla ravuilla ongelmia tällä saralla tai ainakin erittäin tarkkoja ulkonäöstään), kauheaa vertailua, selkään puukottamista, kiukuttelukohtauksia, kettuilua, pomottelua, on kuin pahanenkin murkkuikäinen, olenkin pitänyt tietyn välimatkan tähän henkilöön etten joutuisi kokemaan näitä "kylmiä jaksoja", koska olen itsekin melko herkkis... Lisäksi perhepiirissäni on muutama rapu. Minulle he eivät ole henkilökohtaisesti tehneet mitään, mutta lähipiirilleni ovat: pettämistä, valheita, piikittelyä, kateellisuutta, kaksinaamaisuutta yms. asiaan sotkettu mukaan viattomat lapsetkin..

En tiedä sitten ovatko ravut niin herkkiä, että kun heitä tarpeeksi on loukattu, he kostavat sen lähipiirilleen/muuttuvat katkeriksi. Mutta tosiaan, aurinkomerkin perusteella ei voi tietenkään näin jyrkkiä johtopäätöksiä tehdä, varmasti näillä myös ikäviä aspekteja ym. kartalla.

Yleisesti ottaen olen tullut rapujen kanssa hyvin toimeen pitämällä heihin tietyn välimatkan, hauskaa huumoriseuraa kyllä Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #28 : 10.01.2008 18:28:17 »

Tuntemani rapunaiset...hm. Heissä on kyllä eroja. Eräs parhaimmista ystävistäni on rapu, tosin hänellä on  kuu vesimies , joten olenkin ajatellut, että se lienee meitä yhdistävä tekijä. Onhan itsellänikin  kuu skorpioni , veden merkissä, ettei kai se yhtälö sitten ihan kaamea ole. Tämä rapu on todella tunteellinen ja herkkä ja oikein kanaemo huolehtiessaan lapsistaan. Kyllä hieman riittaväisästä häivähtää, ehkä lähinnä sellaisessa luonnollisuudessa. Mutta röyhelöitten ja hörhelöitten ystävä hän ei ole. Hellan ääressä viihtyy ja lapset kaiken edellä. Hän on selvästi ns. käytännön ihminen. Käytännön hommat siis luistaa hienosti. Ja hoitoalalla.

Eräs toinen rapuystäväni on räväkkä ja rempseä tytteli. Ei ehkä heti ekana olisi  rapu tullut mieleen, mutta se hän on. Ei niinkään ole vannoutunut äitifriikki, joskin tunteella lapsensa hoitaa.
Näillä molemmilla rapunaisilla on silmissä sellaista syvyyttä ja vetistä tunteellisuutta. Ja käytännön tyyppi ehdottomasti, sellainen rivakka jokapaikan höylä. Tulisuutta löytyy muuten molemmista, kierroksia löytyy kiitettävästi, jos aihetta ilmenee. Grin

Sitten eräs kolmas rapu ystäväni...Hänen karttaansa en tiedä tarkemmin. Hänkin on enemmän käytännön ihminen, mutta paljon jähmeämpi, kuin nämä kaksi aiemmin mainittua. Äitipersoona ilman muuta.
Joskus näillä saattaa tuntosarvet olla turhan herkillä, eli turhaan pahoittavat mielensä oletetuista asioista, mutta he kai ei voi sille mitään, että ne tuntosarvet jatkuvasti tutkailee tilannetta ja aistii mahdollisia negatiivisia viboja.
tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #29 : 16.01.2008 21:06:27 »

Oikein mukavia tapauksia ovat olleet.
tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: