Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 61592 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #60 : 06.07.2011 14:14:12 »

Mulla on stelliumi  aurinko neptunus merkurius skorpionissa 9. huoneessa (porphyry). Se on osana leijaa, jodia ja t-ristiä.  pluto ja  uranus  neitsyessä on sekstiilissä stelliumiin ja  chiron kaloissa kolmiossa siihen.

Näen kyllä jonkin verran ihmisten läpi, jos niin voi sanoa. Samoin kokonaisuuksien takana olevat vaikuttimet vaistoan herkästi tai muuten tiedän asioiden todellisuuden. Ja yleensä energian laadut tunnistan. Herkästi tiedän milloin joku valehtelee minulle, tai joku asia muuten perustuu valheellisuuteen tai petokseen. Usein saan kaivettua viimeisen totuuden esiin asiasta kuin asiasta jos tarve vaatii.

Nuorempana tuli päästeltyä milloin mitäkin piikittelyä muille, ja usein ne osu liian arkaan paikkaan. En sitä silloin edes tajunnut mutta siperia opetti pitämään suuta soukemmalla.

Jossain tulkinnassa oli että astrologin tai näkijän vikaa olis vaikka ammatiksi, mutta en nyt ihan niinkään koe ainakaan vielä.

Pari kertaa olen kyllä saanut merkkejä jonkun poismenosta.

Jospa joku haluaisi kommentoida karttaa, kutistin orbit 80 %:iin, niin on vähän selvempi.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #61 : 07.07.2011 11:34:25 »

No eipä ole selvänäköisyys sitten lapsuuden palannut. Intuitio on voimakas, mutta tällä hetkellä levossa maallisten asioiden takia.

Kartalla ovat:
 askendentti aspect_sex kuu
 askendentti aspect_squ uranus
 askendentti aspect_tri neptunus
 askendentti aspect_sex pluto

 kuu aspect_squ merkurius
 kuu aspect_ssx uranus
 kuu aspect_sex neptunus
 kuu aspect_con pluto

 merkurius aspect_tri  saturnus
 merkurius aspect_sex uranus
 merkurius aspect_ssx neptunus
 merkurius aspect_squ pluto

 uranus aspect_ssx neptunus
 uranus aspect_ssx pluto

 neptunus aspect_sex pluto

8:ssa huoneessa minulla on kalat ja Apollo. 12:toista huoneessa on  rapu ilman planeettoja tai asteroideja.

Kehitystä odotellessa.  Smiley

Edit:  plutokuu ja IC  vaaka (huone 3);  uranus  skorpioni (huone 4)  ja  neptunus  jousimies (huone 5).
« Viimeksi muokattu: 07.07.2011 11:39:15 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #62 : 30.10.2011 17:47:06 »

Löytyy myös  neptunus aspect_con kuu, mutta tämä on tarkoitettu enemmänkin näiden omien ongelmien kanssa painimiseen.  Cheesy Tämä herkkyys onkin siinä mielessä kiusallinen, että mitä enemmän sitä käytän muiden ihmisten "katsomiseen" sitä vaativammin se pakottaa minut suuntaamaan sen näkemisen sinne omiin ongelmiin.

Tuo onkin muuten v-mäinen aspekti. Ihmiset saattavat luulla että sitä on vähän pihalla kuin lumiukko vaikka asia olisi päinvastoin. Neptunus ei ole periaatteessa mulla mitenkään korostunut planeettana mutta kun se aspektoi sekä Kuuta että Aurinkoa, niin seurauksena on kyllä tiettyä yliherkkyyttä kaikelle, josta toisinaan on onneksi jotain hyötyäkin, kuten kaikenlainen ennakointi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #63 : 30.10.2011 19:17:42 »

Mitkäs kertois kyvystä kommunikoida hyvin eläinten kanssa? Tai luonnon yleensä?
Entäs sitten kun on niin ylikehittynyt empatiakyky, että se on liki ajatustenlukua?

Aavistan ennalta, tai jotenkin muuten tiedän, asioita toisinaan, mutta ei minusta selvänäkijäksi olisi. Tai ainakin taäytyisi treenata.
Parantajankykyjä voisi olla, ainakin eläimiin.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #64 : 12.04.2012 12:44:57 »

Mulla on kolmioita kartalla 7.  Ilmeisesti edellisten elämän merkitys on valtavan suuri ja olen selvinnyt monista haasteista. Näen enneunia jatkuvasti, intuitio on hyvin vahva, tarotkorteista katson.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 12.04.2012 20:24:10 »

Kuuhilda
Tuosta kyvystä kommunikoida eläinten kanssa.
Minulla on yks ystävä, joka tietää esim. lehmälaumasta heti, jos siellä on sairas yksilö.
Se ei ole pelkästään taitoa lukea eläinten luonnonmukaista käyttäytymistä, vaan astetta enemmän aistitasolla.
Hällä on   merkurius rapu /  aurinko rapu keskipisteessä (asteen heitolla)  ceres rapu.
 ceres huolehtii kotieläimistä.
Sitten tuo  merkurius rapu aspect_sex pluto neitsyt
ja yodin kärjeksi kvinkunsilla   saturnus rx  vesimies ja kannaksi  kuunsolmu leijona.
Lisäksi vesikolmio  merkurius rapu aspect_tri neptunus skorpioni aspect_tri chiron jupiter kalat.
Eli kyllä siellä on tuo kommunikoinnin ja viestinnän planeetta kuvioissa mukana.
Hällä on kyllä myös  askendentti kaksoset ja DC  jousimies galaktisessa keskipisteessä,
jossa "viestit" tulevat mistä tulevatkaan.
Pluton seurana on DNA asteroidi, joka on myös yhellä toisella koiriensa kanssa kommunikoivalla ystävällä.
Tuli vain huomattua, en tiedä onko merkitystä?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #66 : 12.04.2012 20:31:15 »

Mitäs merkkaa  neptunus aspect_tri kuu, joista  neptunus  jousimies 1. huoneessa,  kuu leijona 8. huoneessa?  Huh

Mulla myös  neptunus aspect_con venus, ja  neptunus aspect_ssx mars ja tietty se Pluto-Neptunus sekstiili mikä vissiin oli kaikilla mun ikäluokassa  idiot2
Mun venus kauris 1. huone,  ja mars vesimies 1. huone.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #67 : 12.04.2012 21:11:18 »

Oon kuullu tuosta galaktisesta keskipisteestä, mutta missä se on siellä jouskarissa? Mulla  :askendentti:9 astetta  jousimies
DNA nököttää ylhäisessä yksinäisyydessään  huoneessa 9  vaaka

Mutta   pluto 29  vaaka tekee kyllä kaikenlaista.
Se on 5 orbilla yhtymässä  saturnus
ja  aspect_con  keskitaivas orbi 2
 aspect_tri  aurinko vesimies
 aspect_squ merkurius  vesimies
 aspect_sex ykköshuoneen  jousimies  neptunus

Sit  ceres 26 astetta  kauris  aspect_con Lilithiin, huoneessa kaksi, eli 3 orbilla  aspect_squ pluto
 ceres aspect_sex vesta
 ceres aspect_squ keskitaivas
 ceres aspect_ssx aurinko

Ja tuolla  merkurius joka on 2 astetta  vesimies on  pluto että  saturnus  aspect_squ  buck2

Mites tuo  vesta ? Eikö siihen liitetä paljon  neitsyt symboliikkaa? Ja  neitsyt liitettiin pienempiin eläimiin ja niistä huolehtimiseen?


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #68 : 12.04.2012 23:23:56 »

Galaktinen keskipiste on about 27 ja risat  jousimies.
Mää luulen että tuon avulla vois erottaa akanat oikeista kanavoinneista,
se kun on tulkittu semmoseksi tiedonlähteeksi,
ei tiedä mistä tieto tulee, mutta on tarve sitä laittaa muillekin.
Se tais olla Suomen kartan nousulla tänä vuonna..tietäjä iänikuinen  Huh

Aivot ei jaksa nyt ajatella, mut jotenkin mielikuva, että tuossa  vesimies aaltoviivoissa vois olla pointtia sanoja sisältämättömälle kommunikoinnille.
En tiijä. Talitintit alkavat laulaa titityytään, kun päivän pituus on about 7 tuntia eli tammi - helmikuulla.
Eli  aurinko  merkurius ja  saturnus  Undecided
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 12.04.2012 23:37:07 »

Galaktinen keskipiste on about 27 ja risat  jousimies.



Taalla kartalla Uranus Jousimiehessa 27 astetta (ja risat) ja yhtymassa Saturnukseen ja MC:hen...

On monta kertaa sanottu, etta tulevaisuudessa urani tulee urkenemaan kanavoinnilla. Tieda sitten, onhan tuota tullut harrastettua jo aikalailla. Smiley Mukavaa hommaa. Kanavoin auttaessani ihmisia ja tullut ihan jotain tekstejakin kanavoitua. Tietoa ja informaatiota tulee sitten myos.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #70 : 13.04.2012 07:56:40 »

Jaaha.
 neptunus on 28  jousimies ja kun sillä on tuo plutosekstiili, niin ollaanko me kaikki tässä ikähaarukassa sitten tämmösiä
"Ei tiedä mistä tieto tulee, mutta on tarve laittaa sitä muillekin"   henkisiä?

 vesimies ... merkurius...ennakkoluuloton sanansaattaja  Undecided

Vai tarvitaanko siihen sitten muuta, kun vahva neptunus vaikutus kartalla yleensä? Undecided

Vai sittenkin tuo  ceres  aspect_con Lilith...
Lilith vie sen eläimistä huolehtimisen kenties sinne toisille tasoille sitten...pois fyysisestä Huh
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #71 : 13.04.2012 12:02:00 »

Mielenkiintoinen uusi asia tuo Galaktinen keskipiste ja pitääpä etsiä tietoa, mitä se tarkoittaa. Ja jos on hyviä linkkejä, niin otetaan vastaan tietoa  Wink.

Minulla on askendentti 26 astetta  jousimies ja  keskitaivas 23 astetta  jousimies. neptunus menee jo kauas eli 21 asteeseen. Näihin tekee aspekteja  plutochiron ja  saturnus ja vois kais lukea myös  uranus  aspect_ssx mukaan soppaan.

En kyllä ole selvänäköinen, mutta joskus voisi päteä tuo lause "Ei tiedä mistä tieto tulee...". Mutta siis mielenkiintoinen uusi tutustuttava tuo galaktinen keskipiste.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #72 : 13.04.2012 21:04:36 »

Jaa että galaktinen keskipiste? Minulla se yhtyy neptunukseen kuudennessa huoneessa ja kolmioi kuuta. Olen intuitiivinen ja näen unia.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #73 : 13.04.2012 23:27:00 »

Multa löytyy  neptunus 29  jousimies. Täytyy perehtyä tähän tarkemmin, kun kerran näin "sattumalta" osui aihe kohdalle ja asia on ollut mielen päällä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #74 : 16.04.2012 21:09:52 »

Mulla  neptunus  skorpioni 29 astetta mutta vielä ei ole avautunut kosmisen pisteen pointti
mutta jos kartalla on muita 27-29 pisteitä niin niiden yhteyttä kannattaa tutkailla kun miettii
missä elämäntilanteissa ovat voineet olla mukana, sitä kautta mulle jotain on kyllä auennut..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: