Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 61652 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #45 : 02.04.2010 13:11:36 »

Tää on varmaan ihan ikivanha mutta olisin superkiitollinen jos joku haluisi vähän selitellä..

 neptunus aspect_tri askendentti
 neptunus aspect_con mars uranus venus saturnus
 neptunus aspect_opp chiron
 neptunus aspect_sex pluto

 pluto aspect_sex askendentti venus neptunus saturnus
 pluto aspect_squ aurinko
 pluto aspect_tri chiron

 uranus aspect_tri kuu
 uranus aspect_opp jupiter chiron
 uranus aspect_con mars

 saturnus  aspect_conmerkurius venus neptunus
 saturnus aspect_tri askendentti
 saturnus aspect_ssx aurinko
 saturnus aspect_opp chiron


tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
dodobien84
Vieras
« Vastaus #46 : 02.04.2010 17:16:20 »

En tasan tarkalleen tiedä intuitiosta, mulla on vain osviittaa siitä. Esim. tuossa itseni esittelyssä jotain taisi mennä harhaan erään henkilön arvailussa, mutta menköön... Toivottavasti hän löytää myöskin minut näiden kirjoittelujeni kautta. Ja tämä vain SINULLE; olet ilmeisesti oolut kova reissaamaan, olet ujo (ilmeisesti jotain epämukavaa historiassasi) etkä sen takia halua/uskalla esitellä itseäsi suoraan. Ei se mitään kaikki ok! Olet mitä ilmeisimmin PALJON fiksumpi kuin minä joten jätämpä tämänkin palapelin osasen tänne. Tiedän että löydät tämänkin Wink
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #47 : 03.04.2010 21:25:35 »

Ai siis minulle? Onhan tuossa perää..
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
dodobien84
Vieras
« Vastaus #48 : 04.04.2010 04:08:04 »

Heh heh heh!
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #49 : 04.04.2010 04:50:48 »

Ai siis minulle? Onhan tuossa perää..

Että mennäänkö sitten naimisin nyt vai heti ja tehdään paaaljon lapsia! Wink
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #50 : 05.04.2010 00:40:54 »

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Fawnette - 03.04.2010  21:25:35
Ai siis minulle? Onhan tuossa perää..


Että mennäänkö sitten naimisin nyt vai heti ja tehdään paaaljon lapsia! 
 

 

No tehäänpä näin.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #51 : 05.04.2010 09:35:31 »

Olen kuullut että tyttäreni 12. huoneen  jupiter aspect_tri pluto saattaisi indikoida jonkinlaista selvänäkökykyä..
Hällä myös t-risti   leijonajupiter  aspect_con kuu aspect_opp neptunus vesimies ja  aspect_squ  venus aspect_con mars skorpioni
Mutta,
kannattaa kuulma varautua siihen että tyttö näkee sellaista mitä muut eivät/ on alttiina viesteille tuonpuolisesta.. Huh Toistaiseksi olemme saaneet olla rauhassa. :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
dodobien84
Vieras
« Vastaus #52 : 05.04.2010 13:17:56 »

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Fawnette - 03.04.2010  21:25:35
Ai siis minulle? Onhan tuossa perää..


Että mennäänkö sitten naimisin nyt vai heti ja tehdään paaaljon lapsia! 
 

 

No tehäänpä näin.

"Saku Sammakko kosio matkallaan aha, aha...." Pistänpähän YV:tä tulemaan. Muista katsoa!  smitten Heh heh heh!
tallennettu
DonSimon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #53 : 16.04.2010 21:15:33 »

heh heh, noh, löytykö?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #54 : 19.05.2010 22:11:26 »

Mulla on synt.kartalla mahdollisuuksien kolmio, jossa esiintyvät  pluto  mars  neptunus  uranus
Eikös mahdollisuuksien kolmio viittaa jotenkin synnynäisiin valmiuksiin tjn? idiot2

Laitan vielä kuvan että ymmärtäisitte sillä en osaa oikein "muodostaa" näitä lauseita kunnolla :----D

tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #55 : 05.06.2010 18:57:08 »

Useilla oikeilla selvännäkijöillä on ainakin  askendentti aspect_con neptunus 12 H, tai  neptunus H 8  skorpioni, tai vain hyvin aspektoitunut  neptunusuranus on enemmän intuitiota, voi olla selvänäköäkin. merkurius on yleensä mukana menossa tai  esim  jupiter aspect_con neptunus

Kartallani on hyvin tarkka (alle yksi orbi)  neptunus  vaaka 12 h aspect_con  skorpioni  askendentti
 aspect_ssx  kuu
 aspect_ssx  merkurius
 aspect_sex  venus
 aspect_ssx  saturnus
 aspect_squ  uranus
 aspect_sex  pluto
 aspect_squ  chiron

Tiedän itseeni liittyvät asiat ja tunnen fiilikset ja energiat. Mieheni tavatessa tiesin hänen olevan lasteni isä, että minulla tulisi olemaan avioliiton ulkopuolinen suhde, jonka jälkeen nuorin lapsemme syntyisi. Ja eroavani miestäni, kun saan hänestä tarpeekseni. Esim. tämän vuoden tammikuussa menin työpaikkahaastatteluun, josta en odottanut mitään. Ja istuutuessani haastattelijoita vastapäätä tiesin asian olevan selvä: minut valitaan.

Olen vuosien varrella ollut jostain syystä kiinnostunut jostain julkisuuden ihmisestä ja sitten huomannutkin tavallaan etukäteen perehtyneeni tähän ihmiseen ja hänen ajatuksiinsa ennen meidän yhteistyön alkamista. Omassa työssäni intuitiivisuus auttaa aivan mielettömästi, tiedän vaan miten asiat menevät. angel  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #56 : 12.06.2010 15:46:24 »

Jatkan vielä.  askendentti aspect_con uranus, okkultismin ja astrologian hallitsija. Tapasin aviopuolisoni noin 9 v ennen kun alettiin seurustella ja tiesin heti että tämän kanssa menen naimisiin. Kun olen ensi kertaa tavannut jonkun elämässä merkittävän ihmisen, olen vaan tuijottanut ja muistan sen hetken hyvin tarkkaan.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #57 : 27.06.2010 22:15:32 »

Mulla  uranus aspect_squ askendenttineptunus aspect_squ askendenttiuranus aspect_squ merkurius ja  neptunus aspect_squ merkurius.Uranus-Neptunus-yhtymäni on 3. huoneessa, merkuriukseni löytyy 12. huoneesta.Kai nämä aspektit voisivat pitää sisällään intuitiivisia kykyjä, mutta pitkälti olen kokenut ne vaan lähinnä ajatusten sekamelskana  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #58 : 05.07.2011 23:47:06 »

En oikee tiiä että onko mulla mitään varsinaisia 'selvännökökykyjä', mutta ainakin todella vahva intuitio, ja osaan lukea ihmisiä todella tarkkaan, jopa saatan tietää ajatukset Cheesy Olen myös auroja nähnyt vilahdukselta, mutta aistin ne ihmisten tunnetilat muutenkin (: Enneunia oon joskus nähnyt, ja vaarini sisko on selvännäkijä, ja tekee kotain energiahoitojakin.

Ainiin joo, mulla on suuri vesikolmio kartalla, osallisina  aurinko merkurius 11h:rapu: , jupiter 4h  skorpioni ja  kuu  saturnus 7h  kalat

Ja tosiaan kuukalat olen. Sitten oli vielä näitä muita jotka ajattelin tähän asiaan liittyvän:
 pluto bQ  merkurius
 pluto aspect_squ askendentti
 pluto aspect_con kuunsolmu
 neptunus uranus aspect_sex kuunsolmu
 kuu aspect_con saturnus
 neptunus bQ  askendentti
 uranus aspect_squ Pars Fortunae

12. huoneen kärki 1 astetta leijonaa ja 12. huone sisältää  venus joka taas on MC-merkkini, härän hallitsija :d Koko 12. huone on pelkkää leijonaa.

8. huoneen kärki 5 astetta oinasta, ja pitää sisällään ainoastaan Pars Fortunaen. 8. huone jatkuu sitten härän merkissä ja härässä on  pallas

Ja sitten oli vielä tietysti nää:
 neptunus aspect_con uranus
 neptunus uranus aspect_sex pluto
 jupiter aspect_squ uranus

Ja kuun semisquaret  neptunus uranus

Mulla on kyllä hurjan vesipainoitteinen kartta ja se varmaan tuo just sellaista 'herkkyyttä' sitten  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #59 : 06.07.2011 10:29:51 »

kyllä mä pidän itteeni selvänäkösenä tai sensuuntasena ny ainaki.
http://www.astro.fi/images/radix_web/12.12.1977_22:51_0_-02:00_61.284_-21.47_00.png

mutta viittaako mikään tossa mun kartassa ny siihen. ei o 8. huoneessa mitään.
mutta
 pluto  aspect_squ   kuu
 pluto aspect_sex  aurinko
 pluto aspect_sex  venus
 pluto  aspect_sex  mars
 pluto  aspect_ssx  uranus
 pluto  aspect_sex   neptunus
 neptunus  aspect_squ  askendentti
 neptunus aspect_con  aurinko
 neptunus aspect_con  venus
 neptunus  aspect_tri  mars
 neptunus  aspect_ssx  uranus
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: