Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 66340 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #60 : 30.10.2011 16:47:06 »

Löytyy myös  neptunus aspect_con kuu, mutta tämä on tarkoitettu enemmänkin näiden omien ongelmien kanssa painimiseen.  Cheesy Tämä herkkyys onkin siinä mielessä kiusallinen, että mitä enemmän sitä käytän muiden ihmisten "katsomiseen" sitä vaativammin se pakottaa minut suuntaamaan sen näkemisen sinne omiin ongelmiin.

Tuo onkin muuten v-mäinen aspekti. Ihmiset saattavat luulla että sitä on vähän pihalla kuin lumiukko vaikka asia olisi päinvastoin. Neptunus ei ole periaatteessa mulla mitenkään korostunut planeettana mutta kun se aspektoi sekä Kuuta että Aurinkoa, niin seurauksena on kyllä tiettyä yliherkkyyttä kaikelle, josta toisinaan on onneksi jotain hyötyäkin, kuten kaikenlainen ennakointi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 30.10.2011 18:17:42 »

Mitkäs kertois kyvystä kommunikoida hyvin eläinten kanssa? Tai luonnon yleensä?
Entäs sitten kun on niin ylikehittynyt empatiakyky, että se on liki ajatustenlukua?

Aavistan ennalta, tai jotenkin muuten tiedän, asioita toisinaan, mutta ei minusta selvänäkijäksi olisi. Tai ainakin taäytyisi treenata.
Parantajankykyjä voisi olla, ainakin eläimiin.
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #62 : 12.04.2012 11:44:57 »

Mulla on kolmioita kartalla 7.  Ilmeisesti edellisten elämän merkitys on valtavan suuri ja olen selvinnyt monista haasteista. Näen enneunia jatkuvasti, intuitio on hyvin vahva, tarotkorteista katson.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 12.04.2012 19:24:10 »

Kuuhilda
Tuosta kyvystä kommunikoida eläinten kanssa.
Minulla on yks ystävä, joka tietää esim. lehmälaumasta heti, jos siellä on sairas yksilö.
Se ei ole pelkästään taitoa lukea eläinten luonnonmukaista käyttäytymistä, vaan astetta enemmän aistitasolla.
Hällä on   merkurius rapu /  aurinko rapu keskipisteessä (asteen heitolla)  ceres rapu.
 ceres huolehtii kotieläimistä.
Sitten tuo  merkurius rapu aspect_sex pluto neitsyt
ja yodin kärjeksi kvinkunsilla   saturnus rx  vesimies ja kannaksi  kuunsolmu leijona.
Lisäksi vesikolmio  merkurius rapu aspect_tri neptunus skorpioni aspect_tri chiron jupiter kalat.
Eli kyllä siellä on tuo kommunikoinnin ja viestinnän planeetta kuvioissa mukana.
Hällä on kyllä myös  askendentti kaksoset ja DC  jousimies galaktisessa keskipisteessä,
jossa "viestit" tulevat mistä tulevatkaan.
Pluton seurana on DNA asteroidi, joka on myös yhellä toisella koiriensa kanssa kommunikoivalla ystävällä.
Tuli vain huomattua, en tiedä onko merkitystä?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #64 : 12.04.2012 19:31:15 »

Mitäs merkkaa  neptunus aspect_tri kuu, joista  neptunus  jousimies 1. huoneessa,  kuu leijona 8. huoneessa?  Huh

Mulla myös  neptunus aspect_con venus, ja  neptunus aspect_ssx mars ja tietty se Pluto-Neptunus sekstiili mikä vissiin oli kaikilla mun ikäluokassa  idiot2
Mun venus kauris 1. huone,  ja mars vesimies 1. huone.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 12.04.2012 20:11:18 »

Oon kuullu tuosta galaktisesta keskipisteestä, mutta missä se on siellä jouskarissa? Mulla  :askendentti:9 astetta  jousimies
DNA nököttää ylhäisessä yksinäisyydessään  huoneessa 9  vaaka

Mutta   pluto 29  vaaka tekee kyllä kaikenlaista.
Se on 5 orbilla yhtymässä  saturnus
ja  aspect_con  keskitaivas orbi 2
 aspect_tri  aurinko vesimies
 aspect_squ merkurius  vesimies
 aspect_sex ykköshuoneen  jousimies  neptunus

Sit  ceres 26 astetta  kauris  aspect_con Lilithiin, huoneessa kaksi, eli 3 orbilla  aspect_squ pluto
 ceres aspect_sex vesta
 ceres aspect_squ keskitaivas
 ceres aspect_ssx aurinko

Ja tuolla  merkurius joka on 2 astetta  vesimies on  pluto että  saturnus  aspect_squ  buck2

Mites tuo  vesta ? Eikö siihen liitetä paljon  neitsyt symboliikkaa? Ja  neitsyt liitettiin pienempiin eläimiin ja niistä huolehtimiseen?

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #66 : 12.04.2012 22:23:56 »

Galaktinen keskipiste on about 27 ja risat  jousimies.
Mää luulen että tuon avulla vois erottaa akanat oikeista kanavoinneista,
se kun on tulkittu semmoseksi tiedonlähteeksi,
ei tiedä mistä tieto tulee, mutta on tarve sitä laittaa muillekin.
Se tais olla Suomen kartan nousulla tänä vuonna..tietäjä iänikuinen  Huh

Aivot ei jaksa nyt ajatella, mut jotenkin mielikuva, että tuossa  vesimies aaltoviivoissa vois olla pointtia sanoja sisältämättömälle kommunikoinnille.
En tiijä. Talitintit alkavat laulaa titityytään, kun päivän pituus on about 7 tuntia eli tammi - helmikuulla.
Eli  aurinko  merkurius ja  saturnus  Undecided
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 12.04.2012 22:37:07 »

Galaktinen keskipiste on about 27 ja risat  jousimies.

Taalla kartalla Uranus Jousimiehessa 27 astetta (ja risat) ja yhtymassa Saturnukseen ja MC:hen...

On monta kertaa sanottu, etta tulevaisuudessa urani tulee urkenemaan kanavoinnilla. Tieda sitten, onhan tuota tullut harrastettua jo aikalailla. Smiley Mukavaa hommaa. Kanavoin auttaessani ihmisia ja tullut ihan jotain tekstejakin kanavoitua. Tietoa ja informaatiota tulee sitten myos.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 13.04.2012 06:56:40 »

Jaaha.
 neptunus on 28  jousimies ja kun sillä on tuo plutosekstiili, niin ollaanko me kaikki tässä ikähaarukassa sitten tämmösiä
"Ei tiedä mistä tieto tulee, mutta on tarve laittaa sitä muillekin"   henkisiä?

vesimies ... merkurius...ennakkoluuloton sanansaattaja  Undecided

Vai tarvitaanko siihen sitten muuta, kun vahva neptunus vaikutus kartalla yleensä? Undecided

Vai sittenkin tuo  ceres  aspect_con Lilith...
Lilith vie sen eläimistä huolehtimisen kenties sinne toisille tasoille sitten...pois fyysisestä Huh
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 13.04.2012 11:02:00 »

Mielenkiintoinen uusi asia tuo Galaktinen keskipiste ja pitääpä etsiä tietoa, mitä se tarkoittaa. Ja jos on hyviä linkkejä, niin otetaan vastaan tietoa  Wink.

Minulla on askendentti 26 astetta  jousimies ja  keskitaivas 23 astetta  jousimies. neptunus menee jo kauas eli 21 asteeseen. Näihin tekee aspekteja  plutochiron ja  saturnus ja vois kais lukea myös  uranus  aspect_ssx mukaan soppaan.

En kyllä ole selvänäköinen, mutta joskus voisi päteä tuo lause "Ei tiedä mistä tieto tulee...". Mutta siis mielenkiintoinen uusi tutustuttava tuo galaktinen keskipiste.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 13.04.2012 20:04:36 »

Jaa että galaktinen keskipiste? Minulla se yhtyy neptunukseen kuudennessa huoneessa ja kolmioi kuuta. Olen intuitiivinen ja näen unia.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #71 : 13.04.2012 22:27:00 »

Multa löytyy  neptunus 29  jousimies. Täytyy perehtyä tähän tarkemmin, kun kerran näin "sattumalta" osui aihe kohdalle ja asia on ollut mielen päällä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #72 : 16.04.2012 20:09:52 »

Mulla  neptunus  skorpioni 29 astetta mutta vielä ei ole avautunut kosmisen pisteen pointti
mutta jos kartalla on muita 27-29 pisteitä niin niiden yhteyttä kannattaa tutkailla kun miettii
missä elämäntilanteissa ovat voineet olla mukana, sitä kautta mulle jotain on kyllä auennut..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 17.04.2012 22:20:58 »

Linnunradan keskusta eli galaktinen keskipiste, Galactic Center (GC)
Vuonna 1950 GC oli 26 Sg 34 (Sagittarius  jousimies) ja v. 2000 se oli 26 Sg 51
ja näyttäs nyt olevan tuolla serenna sivuilla 27  jousimies (kaariminuuteista ei tietoa, tuskin paljon yli)

"Yhteys johonkin kaiken tuolla puolen olevaan"
Henkistä tietoa
Viittaa välinpitämättömyyteen, joka ei kuitenkaan johdu tiedon puutteesta vaan pikemminkin liiallisesta korkeammasta henkisestä tiedosta, jonka ihminen haluaa hylätä.(sisäplaneettojen  aurinko -  mars tai akseli yhtymässä GC:hen)
Tieto on 6-15 kk edellä aikaansa.
Infrapunatietoa.

Persoonallisten planeettojen aspektit GC:hen tuntuvat psykologisesti, kuin "tuonpuoleisesta" tai "muusta maailmasta peräisin oleviksi" tai voi tulla kokemus, ettei ole täältä kotoisin, vaan kuin linnunradan lähettiläs tuomassa maan ulkopuolelta lähtöisin olevaa tietoa, energiaa ja sivistystä.

Vaikkei GC:n asteessa olisi sisäplaneetta, voi siinä olla joku asteroidi tai keskipiste.
GC.n huonesijainti kertoo, millä elämänalueella "kosmos" puhuu ihmiselle.

Linnunradan keskusta HAASTAA siihen yhteydessä olevat ihmiset olemaan muutosta haluavia, rohkeasti tietoa levittäviä, eri näkökantoja esille tuovia ilman oikeellisuuden vaatimusta, sekä AVOIMIA MIELEN VAPAILLE JA TEOREETTISILLE ASSOSIAATIOILLE."

Astro Logos, lokakuu 2001/ Linnunradan keskusta,
koonnut Annika Sipilä
lähteitä:
http://horary.com/skylight/Galactic_article.htm
Philip Sedgwick: Galactic Studies kirjassa Spiritual, Metaphysical & New Trends in Modern Astrology, toim. Joan McEvers, Liewellyn 1988
Paul Hewitt

-
Huomioin, että monilla ammattiastrologeilla on planeettoja 27 asteessa,
esim. tällä foorumin ylläpitäjällä on IC tuossa GC:ssä  aspect_opp merkurius kaksoset MC:llä  Shocked
(karttansa on julkisesti ollut esillä)
Halla-Seppälällä on semisektiiliketju 27 asteissa,
Niemi-Mattilalta löytyy 27 asteisia, Anne-Masseylla on  pallas  :aspect_con:Lilith  jousimies GC:ssä (noitten keskipiste)  jne..
Itelläni tuo osuu 1 huoneeseen ja on  merkurius skorpioni / Alasolmu  aspect_con saturnus vesimies keskipisteessä.
Terveisiä Saturnuksen rengasmatkoilta.. angel

..ei taida tuo linkki toimia..?
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 22:25:17 kirjoittanut nikki » tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #74 : 18.04.2012 07:51:28 »

Olipa selkeä tietopaketti ja GC:n merkitys avautui hyvin!  smitten Kiitos nikki!!!

Minulla on nousuakseli syntymähetkellä tarkalleen yhtymässä GC ( jousimies 26 astetta) ja samassa kimpussa näyttää olevan asteroideja, mutta ovat minulle sen verran oudompia etten lähde sen kummemmin pohtimaan (Martha, Justitia, Picka, Alsatia, Franziska). Tyttären nimiasteroidi on 27 asteessa  smitten.

29 asteessa on DNA asteroidi, MC akseli on 23 asteessa, eli ei tarkkoja yhtymiä kuitenkaan.

Saturnus neliöi tuota GC pistettä eli nousuakselia, joten ehkä siksi en ole kokenut itseäni kovin intuitiiviseksi, ainakaan nuorempana, ainakaan julkisesti. Lisäksi chiron kärjistää tilannetta puolitoistaneliöllä. Matkaa siis vielä on... Pluto on sektiilissä, mutta ei tiukassa.

Joskus on ollut aikoja, että olen puhunut ihmisille "tulevista tilanteista" (ei se mitään ennustamista tai selvänäköä minusta ole ollut) että joku asia tulee menemään jollakin tapaa, sanon sitä kutinaksi. Ja muunlaistakin tietoa. Mutta opin kyllä hyvin nopeasti, että moni ei halua kuulla tietoa, jota ei pysty heti varmentamaan. Viestinviejä "tapetaan", tavalla tai toisella. Minun kohdalla (ehkä syypäänä myös moni muu aspekti) on niin, että toisissa tilanteissa kaivataan tietoa ja kun se on saatu, käännetään selkä ja jopa käytetään tietoa väärin. Eli on pitänyt opetella kovan käden kautta, milloin voi tietoa jakaa (ja kohta ei milloinkaan). Voihan tämä olla sitten sitä , että se on tietoa "jonka ihminen haluaa hylätä".

Mutta se siitä synkistelystä! Kyllä minä joku päivä ymmärrän asian positiivisenkin puolen!

Onko muilla nousuakseli tässä pisteessä? Kokemuksia?
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: