Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevat merkit  (Luettu 35136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #30 : 21.05.2012 07:31:18 »

Leijonaharjainen,

kyselit nousumerkistäsi mutta kirjoittelenpa noista kaikista kun ne siihen iskit..

Aurinko Leijona on dramaattinen ja esiintymishaluinen sekä lojaali ja reilu.
Synnynnäisenä johtajana olet melko omavaltainen. Olet valmis antamaan muille
melkein mitä vain kunhan he vain osaavat pyytää oikealla tavalla.

Kuu Oinaassa taas on nopea ja lyhytjänteinen. Halu kokeilla kaikkea uutta.
Mikäli arki muuttuu liian kaavamaiseksi se ahdistaa sinua koska rajoittaa
vapauden tunnettasi. Tästä syystä rauha ja hiljaisuus hermostuttavat sinua.
Sinun tulisikin olla riittävän aktiivinen jotta energiasi ei purkaudu negatiivisesti
muihin ihmisiin. Olet hyvin suorasukainen ja puhut suusi puhtaaksi suuttuessasi.
Lepyt kuitenkin nopeasti mutta et pidä jankuttamisesta. Kaipaat lähellesi ihmistä
joka ei hermostu aivan pienistä. Et anna kenenkään vaikuttaa elämääsi liikaa.

Nouseva Neitsythän on hyvin asiallinen ja usein antaa kuivan viileän vaikutelman.
Neitsyt on ujo ja arka tutustumaan uusiin ihmisiin kun pelkää tunteiden osoittamista.
Tämä asetelma tekee ihmisestä velvollisuudentuntoisen ja sen myötä voikin olla
hyvin kriittinen koska arjen pitää hänen mielestään sujua tyylillä.
Järkevä ja rauhallinen asennoituminen hankaliin asioihin vaikka muut olisivat
epätoivon partaalla niin tämä merkki pitää hermot kasassa koska luottaa siihen,
että vaikeuksista selvitään sitkeän työnteon ja ahkeruuden avulla.
Siis hyvin tarkka ja järjestelmällinen merkki, tämän merkin tulisikin muistaa,
että elämässä on muutakin kuin arki!

PS Nousumerkkisihän on se osa sinua mikä sinusta näkyy useimmiten ulospäin.

-M-

Paljon kiitoksia sinulle, Minsa!  Smiley
Kieltämättä tunnistan tuosta itseni aika hyvästi. Pidän ns.hektisestä elämästä, ja olen jollain tavalla jopa kärsimätön. Toimintaa pitää siis olla. Toisaalta oma rauha ja hiljaisuus on myös todella tarpeen. Suutun harvoin, mutta kun sen teen, niin se huomataan. Osoitan suuttumukseni kuitenkin lähinnä semmoisella viileällä vetäytymisellä, kuin kamalalla räyhäämisellä. Enkä ole pitkävihainen tyyppi, asiat voi aina sopia, kun niitä ollaan hetki mietitty. Parisuhteessa tarvin rinnalleni kohtuu rauhallisen tyypin, jolla on jalat ehkä hiukan enemmän maassa kuin minulla. Semmoinen "toppuuttelija" pitää toisen olla, että ei mene liian draamaksi tämä elämä.  Grin Ja tuohan on kyllä totta, että nousumerkki on se, joka näkyy useimmiten ulospäin. Uudet tuttavat ja ei niin läheiset kaverit pitävät minua yleensä rauhallisena, järjestelmällisenä ja jopa ujona. Mutta kun paremmin tutustuu, niin monet sanookin minun olevan kaikkea muuta kuin rauhallinen ja ujo.  Grin
Mutta tosiaan, vielä kerron kiitokset, oli mielenkiintoista luettavaa!  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #31 : 21.05.2012 20:59:44 »

No Kuumerkki on erittäin suuri osa meitä arjessa eli on sinussa vahvaa Oinasta..  :Smiley
Me useimmiten haluttais sellainen mies mitä luullaan tarvitsevamme mutta sitten pitkäaikaisen suhteen jälkeen ällistytään
siitä, ettei se kuvitelma pitänytkään paikkaansa kun Mr Right löytyy. Parisuhteen toinen osapuoli kun voi olla vaikka toisen
Kuumerkki mikäli vaan AC/DC akseli sama niin löytyy sitä yhdistävää ja kiinnipitävää voimaa.

-M-
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #32 : 22.05.2012 08:19:24 »

No Kuumerkki on erittäin suuri osa meitä arjessa eli on sinussa vahvaa Oinasta..  :Smiley
Me useimmiten haluttais sellainen mies mitä luullaan tarvitsevamme mutta sitten pitkäaikaisen suhteen jälkeen ällistytään
siitä, ettei se kuvitelma pitänytkään paikkaansa kun Mr Right löytyy. Parisuhteen toinen osapuoli kun voi olla vaikka toisen
Kuumerkki mikäli vaan AC/DC akseli sama niin löytyy sitä yhdistävää ja kiinnipitävää voimaa.

-M-

Aivan.  Smiley Itse asiassa juuri elämässä mies, joka on aurinko-oinas, nousu-leijona ja kuu-kaksonen. Saa nähdä mitä tästä tulee. Varsinaista seurustelua ei ole, sillä elämäntilanne on vielä hetken aikaa se, että välimatka erottaa liikaa. Itse asiassa minä voisinkin sitoutua, mutta miestä tuntuu vaivaavan luottamuspula (mistä noista aina tietää..). Olemma siis vanhoja tuttuja, ja tunteet toisiamme kohtaan ollu jo pitkään, kunnes "uskalsin" itse asian miehelle myöntää ja tehtiin pari "ratkaisevaa siirtoa". Mutta kuitenkin, asiaan. Eli voisin ainakin äkkiseltään kuvitella, että noin merkkejen puolesta sopisimme hyvin yhteen.  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #33 : 22.05.2012 15:53:31 »

alussa pittääkin vähän pittää jarrua päällä eikä antaa tunteille liikaa valtaa kun
silloin usein mennään metsään jos liian nopeasti edetään seurustelussa...

Maltti on siis valttia.. nauti kesästä kun Venushan perääntyy niin ei ole välttämättä
kauhean hyvä rynnätäkään juuri nyt suhteeseen..  coolsmiley

-M-
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #34 : 22.05.2012 16:02:21 »

alussa pittääkin vähän pittää jarrua päällä eikä antaa tunteille liikaa valtaa kun
silloin usein mennään metsään jos liian nopeasti edetään seurustelussa...

Maltti on siis valttia.. nauti kesästä kun Venushan perääntyy niin ei ole välttämättä
kauhean hyvä rynnätäkään juuri nyt suhteeseen..  coolsmiley

-M-

Kyllä nautin kesästä, kiitos.  Smiley Samoin sinä!  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: