Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intuitio tai selvännäkökyky kartalla  (Luettu 61634 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #30 : 13.04.2009 21:39:58 »

Oi, katsoisitko mullekin, kukkamaaria! On todella kiperä tilanne lähes kaikilla elämänalueilla ja kestänyt erittäin pitkään, Monte Christon kreivi -fiilikset, tunnelin päässä ei valoa näy vaikka kuinka kaivaisi! uglystupid2
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #31 : 13.04.2009 23:43:57 »

Pluto skorpioonissa ja 1 huoneessa vielä kertoo sen olevan identiteetissäsi. Molemmat pluto ja skorpiooni puhuvat jonkinnäköisestä selvänäköisyydestä, joka saattaa yhdistyä tuonpuoleiseen.

Oho. Mielenkiintoista...toisaalta, käsittääkseni aika monella (ellei kaikilla?) sukupolveni edustajalla on Pluto skorpionissa. Ehkä olemme kaikki hieman selvänäköisiä... Wink

Lainaus
pluto aspect_sex neptunus voisi melkein sanoa että viestit tuonpuoleisesta ilmenevät unissasi. Kuolleet saattavat ottaa yhteyttä sinuun.  Cheesy Pluto kylläkin puhuu myös uudistumisesta, yksinäisyydestä, kuolemasta ja jälleensyntymästä. Pluton ja neptunuksen aspekti kyllä vähän sanoisi sitä että saatat aistia herkästi henkien läsnäolon ja alitajuntasi tuo viestejä kuolleilta, tai sitten se ilmenee suuntanasi tähän okkulttiin ja tietoon elämästä ja kuolemasta sekä jälleensyntymästä. Saatat nähdä unia entisistä elämistä ja ehkä jopa tulevistakin. Tästä en kumminkaan tiedä tarpeeksi.

Joo, olen samaa mieltä. Unissani olenkin aina nähnyt kaikkea kummallista. Mutta mielestäni kukaan kuollut ei ole (onneksi? Cheesy) vielä ottanut yhteyttä minuun. Yhtään henkeä en ole koskaan nähnyt, olen kylläkin aika kiinnostunut hengistä (esim. "Riivatut talot" -sarjaa tulee katsottua). Minusta tuntuu, että tosiaan olen nähnyt unia entisistä elämistäni, mutta en usko, että tulevista. Ja tässä yhteydessä pitäisi kai miettiä, uskooko edes reinkarnaatioon. Sen voin sanoa, että telepaattinen taito on minulla vahva. Se taito on niin luonnollinen osa minua, että en edes huomaa käyttäväni sitä hyväksi. Esim. minulla on jo puhelin kädessä kun joku soittaa. Tai tiedä, mitä joku seuraavaksi aikoo sanoa. Tai saan selvän ajatuksen, mitä joku ajattelee (jopa ihan vieras ihminen).

Lainaus
neptunus aspect_sex merkurius Kertoisi kommunikaatiosta unien kautta tai alitajunnan, mutta lähinnä näkisin tämän hyvänä kirjailijan aspektina, kun mielikuvitus sopisi siihen, tai mediakirjoittaminen.

Joo-o...minulla on hyvä mielikuvitus, myönnetään. Ja koulussa sain hyviä arvosanoja fiktiivisistä tarinoistani. Mutta en usko, että minusta on sentään kirjailijaksi tai toimittajaksi. Ensinnäkin, "toimittamista" olen kokeillut, ei tuntunut kivalta. Kirjan kirjoittamiseen minulla ei ole tarpeeksi pitkäjänteisyyttä. Mutta ehkä kuvien avulla kommunikointi, jos sellainen on mahdollista, voisi tulla kohdallani kyseeseen, vaikka en mikään taitelija olekaan.

Lainaus
neptunus aspect_sex aurinko Tässä ilmenee selvänäköisyyden herkkyys ehkä voimakkaimmillaan. Tässä ilmenee jopa empaattisuus. Saatat tuntea toisten kipuja, mikä on vähemmän kivaa, mutta sulla on kykyä myös auttaa niissä, jos herkkyytesi sallii.

Joo...ehkä tunnen tällaisia "henkisiä kipuja", toisten tunteita. Mutta en usko, että tunnen heidän fyysisiä kipujaan. Siinäpä se...tilasin kerran luonnetulkinnan näiltä sivuilta, ja siinä sanottiin, että mun tosiaan pitäsi auttaa ihmisiä (siinä viitattiin Chironiin ja siihen, että se on kaksosissa, en tiedä oliko huonesijainnilla merkitystä, se on joka tapauksessa 8. huoneessa), mutta olen liian herkkä siihen...jos perustelen, menee turhan henk. koht.

Kiitos paljon LYV tulkinnastasi, se oli osuva! Smiley smitten
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #32 : 14.04.2009 09:00:37 »


Luen kyllä tietoisesti energioita, olen tehnyt sitä aina...mutta niinhän kaikki tekevät. Nyt kiinnostaisi oppia katsomaan korteista. Olisiko vapaaehtoisia...sillee leikkimielellä?

 Ojsan! Jospa määkin pääsisin jonon jatkoksi?  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #33 : 14.04.2009 12:26:09 »

tuo  pluto  aspect_sex  neptunus on ollut päällä monia kymmeniä vuosia, se löytyy lähes jokaisen kartalta, joten sitä ei kannata tulkintoihin kovin intensiivisesti ottaa mukaan ellei nuo molemmat planeetat muuten olen tärkeässä asemassa kartalla.  Smiley

joka tapauksessa noiden kaukaisempien planeettojen merkitykset tulevat esille yksilöllisesti enemmän silloin kun ne ovat kytköksissä johonkin persoonalliseen tekijään kartalla (  aurinko  askendentti  kuu  merkurius  venus  mars )
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #34 : 14.04.2009 16:20:25 »



Kiitos paljon LYV tulkinnastasi, se oli osuva! Smiley smitten

Eipä mittään! Any time! Grin
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #35 : 08.07.2009 11:09:53 »


    smitten smitten smitten

Tunnen joukon selvänäkijöitä ja heille kaikille on yhteisenä piirteenä uranus 10. huoneen kärjellä.

Mulla  uranus  keskitaivas :n päällä enkä silti koe itseäni selvännäkijäksi. Tosin ajoittain saatan nähdä välähdyksiä tulevasta (pelottavan moni enne on toteutunut Embarrassed ), mutten siltikään harkitsisi ammatinvaihdosta Grin

Mulla on lisäksi  neptunus aspect_con merkurius - tosin kertooko enemmän värikkäästä mielikuvituksesta/kielellisestä lahjakkuudesta kuin suoranaisesta selvännäkemisen lahjasta Huh

Miehellä  neptunus aspect_sex aurinko ja on varsin herkkävaistoinen kaveri.  aurinko vielä ihan Skorpionin rajamailla, tosin vielä Vaa'an puolella, mikä varmaan osaltaan lisännee herkkävaistoisuutta! Mies on uskomattoman hyvä ihmistuntija ja näkee ihmisten läpi - tälle kaverille ei auta valehdella, koska huomaa sen! Lisäksi  merkurius skorpioni , mikä varmaan vahvistaa alitajunnan toimintaa ja vaistomaisuutta.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 09.07.2009 11:32:52 »

Tässä taannoin näin Astrodatabankin materiaalin perusteella tehdyn tutkimuksen ammattiselvänäkijöistä ja vaikka erinäiset aspektit voivatkin herkistää voimakkaasti kyseiselle kyvylle, niin ihan Kalat aurinkomerkkinä näyttää altistavan selvänäölle! Minulla on kaksi Kala-veljeä, jotka sinänsä ovat hyvin rationaalisia tyyppejä (kotikasvatus ei ole suosinut mitään henkisyyttä), mutta ainakin vanhempi veli supervetisen karttansa kanssa olisi selkeä lahjakkuus, jos hän vain haluaisi kykyjään kehittää eteenpäin.

Itse en pidä itseäni minään selvänäkijänä, mutta unet ovat olleet minulle aina hyvin informatiivisia. Esimerkkejä:

-näen unia entisistä elämistä. Yleensä aktivoijaksi tarvitaan Pluton transiitti
-näen enneunia silloin tällöin
-näen telepaattisia unia
-saan oppailta opastusta unien kautta. Ryhdyin opiskelemaan astrologiaakin unioppaiden ankaran painostuksen jälkeen!!

Unet antavat lisäksi aika terävänäköistäkin analyysia kanssaihmisten luonteenlaadusta, joten vaikka en normaalissa valvetilassa näkisi yhtään mitään, niin unissa se totuus paljastuu!

Intuitio toimii usein siten, että päähän vain yhtäkkiä pälkähtää jokin ajatus, ja voilà, kohta asia alkaa kehkeytyä ja kehittyä.

Toisten ihmisten tunnetilojen aistiminen joskus hyvin rajullakin tavalla on myös minulle ominaista. Uskoisin Rapu-nousun olevan tähän syyllinen. Tällainen on varmastikin varsin tyypillistä muille Vesi-nousuisille tai joilla on esim. Neptunus askendentilla.

Minulla Aurinko on Kaksosissa huoneessa 12, samassa huoneessa sijaitsee myös Merkurius Ravun merkissä. Molemmat aspektoivat Uranusta ja Plutoa, jotka ovat yhtymässä Neitsyessä. Neptunus ei ole kartallani erityisen voimakas noin muuten.


« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 13:40:19 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 09.07.2009 12:05:29 »

Liekö tuo tutkimus sama jota meillekin esiteltiin ja josta kirjoitin tuolla henkisessä astrologiassa?
Mihin huoneeseen sulla Lilli sijoittuu nuo  uranus pluto neitsyt?
Onko sulla mitään 9 huoneessa? Porphuryn huonejaolla?
Aattelin noita enneunia.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 09.07.2009 13:19:54 »

Yhdeksäs huone on minulla tyhjä, Porphyrylla huoneen kärki tulee Vesimieheen.

Pluto ja Uranus ovat 4. huoneessa. Porphyryn ja Placiduksen erot ovat melko pienet: Saturnus siirtyy kuitenkin 11. huoneesta (Placidus) 10. huoneeseen ja Jupiter siirtyy 2. huoneesta 1. huoneeseen, jossa se on yhtymässä Venukseen.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 09.07.2009 13:27:58 »

Eli se 4 huone toisena alitajunnan huoneena selittää nuo enneunet.
Ja sullahan on molemmissa ( kaksoset/ neitsyt) taustalla jumalten sanansaattaja  merkurius,
niinkuin itselläkin ( skorpioni stelliumin osana)
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #40 : 09.07.2009 14:21:39 »

Juuri mietein tätä asiaa ja sitten tämä topikki onkin taas nostettu.  Smiley

Olen paljon miettinyt, että mitä se intuitio oikeastaan on. En usko salamanlailla mieleen tuleviin enteisiin, että ihan itselle tuntemattomista asioista voisi  yhtäkkiä yksityiskohtaisesti nähdä kaiken. Olen miettinyt, että onko se intuitio sitten sellaista kokemusperäistä järkeä, tai sellaista asioiden yhteenliittämiskykyä ja seurausten todennäköisyyksien arviointia. Mitään kun ei voi sataprosenttisesti ennustaa, aina voi tulla jotain pientä mikä muuttaakin suunnan!
Ja se peruskysymys, että jos kerrot mututuntumistasi henkilölle, muuttaako hän käyttäytymistään niin että asiat eivät taas tapahdukaan niin?

Olen vahvasti sitä mieltä, että intuitio on aistien ja järjen yhteispeliä. Sitä ei voi olla ilman toista. Eli siis kartalla, neptunus ja kuu tuovat ne sellaiset tuntemukset, mututuntumat, että nyt on jotain. Saturnus ja uranus prosessoivat sen tuntemuksen ymmärrettävempään muotoon ja kertovat mikä on todennäköisin vaihtoehto. Neptunus yleensäkin tuo pinnalle monia sellaisia aistikokemuksia, jotka ovat täysin puutaheinää, niiden todellista tarkoitusta on vaikea ymmärtää ilman saturnusta. Kaavamaiseen ajatteluun kangistunut saturnus taas kehittelee miljoonia eri mahdollisuuksia, eikä osaa poimia niitä oikeita vihjeitä.

Loppukommenttina vielä, että uskon meillä jokaisella olevan kyky käyttää intuition kanssa tekemisissä olevia aistejamme. Meidän pitää vain löytää ne. Luonnossa nämä aistit olisivat vahvana.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #41 : 10.07.2009 11:35:51 »

Tässä vielä lainaus toisesta ketjusta, tekstit ovat nikiltä:

Lainaus
Sitten tuo henkinen herkkyys tai peräti selvänäkö/-kuulo. Siitä on tehty joku tutkimus.
Tutkimukseen on otettu 80 selvänäkijän karttaa ja tutkittu yhteisiä vallitsevia piirteitä.
Viidesosan (22,5%) kartoilla oli että
1.  9. huoneen hallitsija on leijonassa
Niemi-Mattila selitti tästä että Apollonin papittaret olivat näkijöitä.
 leijona uskaltaa ja HALUAA tuoda kykynsä esille (ammattina näkijä)
-"valaistuminen" tulee sydämestä ( leijona),pyyteetöntä

2. ( 20%) aurinko kalat

3. ( 15%) MC:n hallitsija on leijonassa (MC:n ja Desc:n planeetat voivat toimia myöhemmällä iällä)

4.( 14%) Descendentin hallitsija on  kalat.ssa
-tärkeä suhde alitajuiseen

jos näitä ei löydy kartalta niin niitä vastaavia asioita voi kuitenkin löytyä eli (järjestyksessä)
1. jupiter aspect_con aurinko (näiden väliset aspektit yleensä)
 aurinko on 9. huoneessa
 jupiter leijona tai  jupiter 5. huoneessa

2. aurinko 12 huoneessa
 neptunus/ aurinko aspektit
 neptunus leijona tai  neptunus 5 huoneessa

3. aurinko/ saturnus aspektit (siksi tuolla ylläkin oli MC,joka on  kauris/ saturnus aluetta,koskapa  saturnus tekee henkisyydestä tai selvänäöstä konkreettista,toisekseen  saturnus ON henkinen planeetta)
 saturnus leijona tai  saturnus 5.huoneessa
 aurinko 10 huoneessa tai kauriissa  kauris

4. venus/ neptunus aspektit
 neptunus vaaka tai  neptunus 7 huoneessa
 venus 12 huoneessa tai  venus kalat

Tuo Porphuryn huonejakohan korostaa jotenkin "niin ylhäällä kuin alhaalla" samanarvoisuutta.
Akseleiden välissähän on vastaavuudet samankokoisina karttaympyrän molemmin puolin.
Luku 3 on jupiterin luku ja "henkinen",  jupiter on 9 huoneen ja 12 huoneen hallitsija.
Isä,poika ja pyhä henki?
Näin minä näkisin jotta miksi sitä käytetään henkisen astrologian tulkkina.

Jotain altistavia tekijöitä tämän tutkimuksen perusteella löytyy omalta kartalta:

Aurinko 12. huoneessa
Neptunus 5. huoneessa
Jupiter Leijonassa
Venus-Neptunus -aspekti
Aurinko-Jupiter -aspekti
Aurinko-Saturnus -aspekti

Tuskin minusta ammattiselvänäkijää koskaan tulee, astrologian kanssa olen kuitenkin jo edennyt harrastusta pidemmälle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #42 : 10.07.2009 14:08:00 »

En tiedä tuosta nepparista, intuition ja selvänäkökyvyn kannalta..
Olen aina luottanut intuitiooni ja vaistoihini, sillä se kanava on minulla todella auki..
Toki Neptunus myös hajoittaa ja sumentaa..

Itselläni stellium 9 huoneessa pitäen sisällään  aurinko kuu jupiter merkurius. Neptunus oppositioi tätä kolmoshuoneesta ja jousimiehen merkistä.

Liekö tämä syypää siihen, että aavistan asioita etukäteen. Toisinaan selvästi, joskus vain osittain.
Unielämäni on myös täynnä mitä kummallisimpia, irrationaalisia mutta samalla hyvinkin järkeenkäypiä viestejä.

Tuosta aavistamisesta vielä...
Tajusin jo lapsena, että minulla on kyky aavistaa asiat etukäteen. En tosin arvannut että kaikki eivät "aavistele" mitään..

Viimeeksi eilen kävi illalla niin että ommellessani pöydän ääressä illalla yhtäkkiä tuli ajatus, että nyt meni joku. Joku on kuollut. Soitin lähimmät ihmiset läpi, onneksi kaikki vastasivat.
Tänään työpaikalta tullessani lippu oli puolitangossa.
Naapurini kuoli eilen. Cry

Sattumaa?

Ehkä, mutta kun sattuu niin usein...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #43 : 28.07.2009 00:29:19 »

Mulla menee kartalla ainakin nää:

Neptunus   Sekstiili   Pluto   
Neptunus   Sekstiili   I ( nousemerkki,skorpioni)   
Pluto   Yhtymä   I ( nousumerkki, skorpioni)
Uranus   Yhtymä   Neptunus   
Kuu   Trini   Neptunus

Vaikuttaako noi jotenki ?
Lisäksi mulla on tosi paljon planettoja 8 huoneessa, nimittäin aurinko,merkurius, ja venus.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #44 : 02.04.2010 13:11:36 »

Tää on varmaan ihan ikivanha mutta olisin superkiitollinen jos joku haluisi vähän selitellä..

 neptunus aspect_tri askendentti
 neptunus aspect_con mars uranus venus saturnus
 neptunus aspect_opp chiron
 neptunus aspect_sex pluto

 pluto aspect_sex askendentti venus neptunus saturnus
 pluto aspect_squ aurinko
 pluto aspect_tri chiron

 uranus aspect_tri kuu
 uranus aspect_opp jupiter chiron
 uranus aspect_con mars

 saturnus  aspect_conmerkurius venus neptunus
 saturnus aspect_tri askendentti
 saturnus aspect_ssx aurinko
 saturnus aspect_opp chiron


tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: