Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 108382 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #105 : 25.01.2008 08:20:41 »

Koska tuo Venus on siirtynyt Kauriiseen ja kauanko tuo  jupiter aspect_tri saturnus kestää ?

Olen nimittäin menossa tänään työpaikkahaastatteluun ja jos nuo siirtymät ovat tapahtuneet juuri nyt, ennustaa se tosi hyvää minun
haastatteluni onnistumiselle  Cheesy Smiley Oikein sopiva päivä valittu haastatteluun. Toivotaan parasta. Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #106 : 26.01.2008 18:49:38 »

Astrofriikki, miten meni haastattelu? Toivotaan parasta.

Tuo Jupiterin ja Saturnuksen kolmio on vielä taivaalla,  jupiter 8 astetta Kaurista ja  saturnus 7 Neitsyttä eli varsin tarkka vielä. Tosin helmikuussa jo kuvio hajoaa koska  jupiter etenee ja  saturnus peruuttaa. Viikon päästä orbi on jo 4 astetta.

Venus, se pienempi onnentuoja (Jupiter on se suurempi) on Kauriissa 17.2.2008 asti.  Viikon päästä lauantaina 2.2.  venus ja  jupiter kohtaavat 10 asteessa Kaurista. Taitaa tulla hyvä päivä, varsinkin vuodenvaihteessa syntyneille...  (minulla on jo treffit sovittu tuolle päivälle  Wink)
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 19:10:12 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #107 : 27.01.2008 10:57:09 »

Ihanaa että kauriille on tulossa valoa. Itse luen tällä hetkellä pääsykokeisiin ja niihin lukeminen on mennyt muutamaa laiskotuskohtausta ja sairastelua lukuunottamatta tosi hyvin - ja olen aika yllättynyt siitä. Jupiter onkin siellä MC:ni päällä, eli ei ihme että yliopistoon pääseminen (Jupiter) on nyt se tärkein asia elämässäni. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #108 : 27.01.2008 15:10:31 »

Kaurisenergiaa - kiitos, hyvin meni haastattelu. Ainakin tuntui siltä. Jotenkin vaan olen jäänyt pohtimaan, haluanko todella vaihtaa työpaikkaa.... Smiley Riippunee vastauksesta.  Smiley Smiley

Ebenia - tsemppiä pääsykokeisiin lukemiseen.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #109 : 30.01.2008 01:17:59 »

Huomasin että minulla on iso kasa planeettojan ohittamassa minua ja se näkyy elämässäni hurjana sekamelskana.knuppel2

Tapahtumia on riittänyt. Haastatteluissa olen juossut ja opiskelupaikkoja on jo kaksi. uglystupid2

Tänään olin haastattelussa josta saatan saada paremman tehtävän kuin mitä olin hakemassa...huomasivat että minulla on laaja osaaminen. Räätälöivät tehtävän minulle. Selviää piakkoin tämä case Wink

Olen ajatelljut niin, ettei nämä muut työpaikat olleet sitten tarkoitettu minulle ja joku suojelee minua nyt etten joudu niihin idiot2 Joku johdatus kait näilläkin asioilla on angel

Panacod smiley6600
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Atomi
Vieras
« Vastaus #110 : 30.01.2008 11:53:37 »

Tänne iloketjuun pitää näköjään välillä pistäytyä tsemppiä hakemaan, kun plutoketju manaa edelleen pahoja vuosia kauriille. Kumpi saa voiton - Plutoninen taistelu vai Jupiterin onni? Mulla on Jupiter vielä tällä hetkellä niskan päällä.   Smiley
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #111 : 28.02.2008 19:49:03 »

Plutoninen taistelu voittaa, ainakin tällä kauriilla. Olen hakenut kahta eri työpaikkaa kuukauden sisällä, eikä onnistu ... Angry Sad Sad

Kai tämä on sitten tulkittavissa niin, että täytyy kääriä hihat ja jatkaa entistäkin uutterammin vanhassa työpaikassa. Undecided

Ne ongelmat, anteeksi mahdollisuudet, eivät sieltä mihinkään katoa, mutta jos vaikka oppisi uuden asenteen niihin......tuskin sentään   Cheesy Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #112 : 28.02.2008 21:31:28 »


Venus, se pienempi onnentuoja (Jupiter on se suurempi) smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #113 : 01.03.2008 19:09:57 »

Moi!
Tämän kauriin näkökulmasta kuluneen talven muutoksen on olleet kahdenlaisia. Pitkän sairastelun jälkeen sain viimein diagnoosin ja hoidon. Tämä oli suuri helpotus niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tuntuu kuin viiden vuoden painajainen olisi päättynyt. Omassa elämässä muutenkin monia asioita on auennut uudella tavalla niin parisuhteeseen kuin työelämäänkin liittyen. Joitain karujakin tilanteita on tässä kevään aikana koettu. Koen kuitenkin että muutos on viimeisen viiden vuoden pysähtyneeseen tilanteeseen verrattuna vain hyvästä. Ja uskon myös että on paljon itsestäkin kiinni miten hyödyntää ympäröivät muutosvirrat.
Rohkeesti vaan tulta päin hyvät ystävät!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #114 : 02.03.2008 10:21:16 »

Tuo Theodoran äskeinen viesti mielestäni kiteyttää oleellisen. Paljon vanhoja rakenteita on murtunut, jotkut niistä varsin karulla tavalla, ja uusi elämä on aukeamassa meille Kauriille. Jos yrittää roikkua vanhassa ja jo aikansa eläneessä, tulee väkisinkin kohtaamaan ongelmia. On siis oltava rohkea ja otettava elämään uusia asioita.

Kyllähän minullekin tuo avioero tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, kaikkein karmeinta asiassa oli se, että mies keskittyy nyt vain ja ainoastaan minun mollaamiseeni (lasten kustannuksella) ja se on aivan ....vetin raskasta. Ja lakimiehet rikastuu.

Mutta paljon uutta on tullut, sekä työelämässä että muutenkin. Kyllä lopputulos tästä kaikesta on positiivinen ja voitollinen, mutta paljon uudistumiskykyä se vaatii.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #115 : 05.03.2008 16:09:51 »

Kurjaa, K-energiaa mutta onhan sinulla 2+2 muuta miestä.. erossa menee maku aina SIITÄ miehestä.. ehkä voi olla ystävä sitten joskus, jos se on välttämätöntä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #116 : 17.03.2008 22:43:16 »

Täällä Pluto rusentaa ihan urakalla... varsinkin tuolla ihmissuhdesaralla... Sit varmaan vielä joku hiton Hammurabi naureskelee mulle pilven reunalta  buck2 Milloinka tuo Pluto lähtikään kiitämään...? Mulle alkaa jo riittää - viime vuosikin oli parempi!  Cry
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #117 : 18.03.2008 13:18:25 »

Vastaan vaikka oikku olenkin..Mulla tuo pluto pyöritti pari vuotta sitten oikein kunnolla. Oli hetkiä kun ei oikeasti tiennyt jaksaako enää sekuntiakaan  buck2.
Kaikki mitä ikinä oli ajatellut mistään vaihtui..asuinpaikka, ystävät, suhde, työ jne. Myös koko maailmankatsomus vaihtui.

Näin jälkikäteen en tiedä miten selvisin, mutta kiitollinen olen. Vahvempana ja varmempana kuin koskaan, ikinä mistään.

Pluto teki kohdallani todella perusteellista työtä, kaivoi kaikki salaisuudet (jopa sellaiset joista en tiennyt), hajotti ja repi paloiksi kaiken mitä en tarvinnut  tickedoff.

Rankkaa se on. Sattuu ja tekee kipeää, silti siitäkin selviää  smitten

"Tämä päivä on vain tämä päivä"
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mammamma
Vieras
« Vastaus #118 : 18.03.2008 18:45:18 »

Voi kiitos eppana... Tuohan helpotti kovasti  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #119 : 19.03.2008 19:41:11 »

Heh. Pluto on vasta juuri siirtynyt Kauriiseen eli nyt vasta lämmitellään.  Grin

Tosiaankin, uskon että nuo Pluton ohitukset pitää ensin itse kokea ennen kuin pystyy sanomaan mitään, mutta paljon menee varmaan uusiksi. Pluton tarkoitus on tuhota vanhaa jotta uutta voisi syntyä.

Itselläni on juuri tarkka  pluto aspect_con ceres eli huoltajuuskiista on pahimmillaan: Mies tekee kaikkensa viedäkseen lapset, ja siinäpä onkin taistelua kerrakseen.

Mutta muuten katselen elämää aika odottavin ja uteliain silmin.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: