Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 152193 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
panacod
Satunnainen astroilija
*

Avaruusseikkailija

Profiili
« Vastaus #90 : 09.01.2008 00:59:16 »

Kauriit jo nauttivat kultavaunuista ja minulle ei yrityksistä huolimatta löydy työpaikkaa Cry

Olen ollut tiukissa haastatteluissa jotka ovat menneet hyvin...toivoa on siis ollut...mutta taas ovat ottaneet talon sisältä jonkun tms.  Embarrassed

Olen marginaaliammatissa, eikä ole paljon tarjolla semmoista mitä osaan/kiinnostaa/pystyn terveyden vuoksi tekemään, nyyh Undecided

Just tein hakemuksen taas...on vain "tulipalon sammutus duuni", jotta saisin rahaa idiot2

Ehkä se tästä paremmaksi vielä kääntyy. Aion uhmata epäonneani  knuppel2 Shocked

tickedoff

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 09.01.2008 08:24:04 »

Panacod  !

On varmasti ikävää lukea täältä toisten hehkutuksia, jos itse tuntee olonsa huonoksi  Sad

Mutta usko pois, sinunkin aikasi vielä tulee.   Smiley Smiley

Ei se meikäläiselläkään aina ole asiat hyvin menneet, vuoristorataa tämä elämä on ollut. Ja näin on varmasti useammilla kauriilla, kuten tältäkin palstalta on voinut lukea.

Tsemppiä, tsemppiä tuleviin työpaikka- ja muihin haasteisiin  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sirahvi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #92 : 09.01.2008 10:58:59 »

Jokin aika sitten oli käärmeissäni, kun muilla tuntui menevät hyvin, ja olin vielä paikoillani. Pikku hiljaa alkoivat palaset loksahtelemaan paikoilleen, ja tässä taas ollaan, vauhti tuntuu kokoajan yltyvän. Olen töiden osalta saanut hienosti buukattua keikkaluonteista työtä kesälle saakka.
Pahaa pelkään, että nyt kun siitä julkisesti riemuitsen, niin tulee takapakkia.

Panacodinkin aika vielä koittaa!
tallennettu

kauris, nousu leijona.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #93 : 09.01.2008 11:05:16 »

Panacod, sinulla on paaaljon töitä meidän kipuilevien kanssa.. no heh (lääkenimi on Panacod).. ihmettelen mikä on sellaisten henkilöiden radix tai ap kartalla, joilla ei millään työtä löydy? Serkullani sama. Olen auttanut kaikenlaisten visualisointi ja affirmaatio ja käytännön neuvojen kanssa, mutta nyt ei enää. On palannut maahan. Ai niin hän saattaa olla nousukauris muttei yhtään varma. Exäni nousukauris saa ripotellen keikkatöitä. Ex  aurinko kauris sai aina duunia mutta paljon muuta hänessä ei ihmisenä ollutkaan, kuin työ.

Määritteleekö työ kauriita liikaa?

No toivottavasti kaikki osaavat pitää hauskaa ja asiat järjestyvät.  jousimies
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
panacod
Satunnainen astroilija
*

Avaruusseikkailija

Profiili
« Vastaus #94 : 09.01.2008 21:24:29 »

Kiitos kun tsemppaatte  smitten

Olen tänään ollut ahkera (yhtä reipas kun Avattareni) ja selvitellyt koko päivän koulutusmahdollisuuksia.  idiot2
Ei oppi ojaan kaada  2funny

Hieman parempi fiilis kun on saanut taas jotain aikaan, vaikkei sitä työtä näy Sad

Mulla taitaa olla joku merkki vinksin vonksin kartalla kun kovin koetellaan, pluto väärin päin? Heh! buck2  Grin

Panacod smiley6600
tallennettu

Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #95 : 10.01.2008 16:41:02 »

smitten Täällä yksi nouseva Kauris ja aurinkomerkiltään Neitsykäinen lueskelee ja toteaa, että ihan kuin omia juttuja lukisi  coolsmiley
Mennyt vuosi oli kuin tervassa taapertamista.  Tuntui, että kaikki maailman työt oli minun tehtäväkseni laitettu.  Omasta mielestä kaikki tuli tehtyä viimeistä piirtoa myöten (niinkuin neitsyet yleensä tekee..) mutta eikö vain ollut aurinkokauris siinä takana puukkoa heiluttamassa ja selkään puukottamassa aina kun pystyi! En kuitenkaan halunnut kertoilla esimiehelle tai vaikertaa vaan odottelin coolina lomaa ja lepoa.
 :angel:Sitten kuin taikaiskusta kaikki muuttui!  Joulukuun palkassa tuli erilaisia yllättäviä palkalisiä, joita en osannut ollenkaan odottaa! Cheesy Nyt on sitten tarjottu ihan uusia työjuttuja ja tuntuu, että joka päivä tulee lottovoittoja vaikkei ole edes rasteja laittanut itse ruutuihin!
Toivon kaikille, olivatpa kauriita tai muita merkkejä, ihanaa elämää!
tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #96 : 11.01.2008 09:34:43 »

Olen nyt hakenut erääseen koulutukseen, ja näköjään tähtikartan mukaan asioiden pitäisi lutviutua... Jos tämä nyt kohtaloni sitten on.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #97 : 24.01.2008 22:38:18 »

Kuulkaas Kauriit!

Nyt on Venuskin siirtynyt Kauriiseen, Jupiterin lisäksi, joten nyt jos koskaan (lisäksi taivaalla on kaunis  jupiter aspect_tri saturnus kuvio) meidän täytyy näyttää mistä se kana pissii!

Monella meistä on vielä viime vuosien aikana kertynyttä kasaa selvitettävänä, se voi vielä jatkua. Mutta mitä jos nyt otettais se asenne, että samalla kun pestään vanhaa p..kaa niin samalla tehdään tilaa uudelle ja paremmalle.

Ja nyt, sekä Jupiter että Venus Kauriissa, nyt jos koskaan!! Jos joku haluaa näyttää työelämässä niin nyt olis aika!

Niin minäkin teen, ja tuloksia näkyy!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #98 : 24.01.2008 23:07:38 »

Jos joku vielä empii niin miten ois Pave Maijanen:Elämännälkä

"Tää niitä aamuja on kun en tiedä
kannattaako nousta vai jäädä
vetää peitto yli pään
ja hautautua alle kivisen kuoren
aamuyössä sydän yksin lyö
eikä pääse läpi surujen vuoren
pelko pimeyttä pitkin liikkuu
tuntuu niinkuin päivää ei tulisikaan

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
jokin täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimeinkin herättää

Elämän nälkä hyökkää jalkopäästä ei voimiaan säästä
minut pystyyn kiskaisee
elämän nälkä istuu olkapäällä käskee lähde jo täältä
mua eteenpäin rohkaisee
elämän nälkä
eteenpäin rohkaisee

Verhot sivuun liukuu ja katson
kuinka valo pois työntää varjon
joka sieluni yöhön kietoi
vaikka irti siitä päästä tahdoin
kun olin maahan lyöty eikä kukaan
voinut yli syvän virran mua kantaa
elämä välissä taivaan ja maan
elämä syksyyni valonsa tuo

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
se täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimein herättää

Elämän nälkä ... "
tallennettu

Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #99 : 25.01.2008 01:39:36 »

Liikuttavaa on kauriin ilo.. ! smitten sillä on totta että tuntuu jotenkin ettei kauriina olo yleensä ole mitenkään sujuvaa  jos voisi asian näin ilmaista..
Mulla on ollut kans ihan ok.. mikä tarkoittaa aika hyvää..! Ja nyt on tuo plutokin siirtymässä kauriiseen, jee jippii ?!
Osaako joku tietää siitä enempää?
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 25.01.2008 07:20:41 »

Koska tuo Venus on siirtynyt Kauriiseen ja kauanko tuo  jupiter aspect_tri saturnus kestää ?

Olen nimittäin menossa tänään työpaikkahaastatteluun ja jos nuo siirtymät ovat tapahtuneet juuri nyt, ennustaa se tosi hyvää minun
haastatteluni onnistumiselle  Cheesy Smiley Oikein sopiva päivä valittu haastatteluun. Toivotaan parasta. Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 26.01.2008 17:49:38 »

Astrofriikki, miten meni haastattelu? Toivotaan parasta.

Tuo Jupiterin ja Saturnuksen kolmio on vielä taivaalla,  jupiter 8 astetta Kaurista ja  saturnus 7 Neitsyttä eli varsin tarkka vielä. Tosin helmikuussa jo kuvio hajoaa koska  jupiter etenee ja  saturnus peruuttaa. Viikon päästä orbi on jo 4 astetta.

Venus, se pienempi onnentuoja (Jupiter on se suurempi) on Kauriissa 17.2.2008 asti.  Viikon päästä lauantaina 2.2.  venus ja  jupiter kohtaavat 10 asteessa Kaurista. Taitaa tulla hyvä päivä, varsinkin vuodenvaihteessa syntyneille...  (minulla on jo treffit sovittu tuolle päivälle  Wink)
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 18:10:12 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #102 : 27.01.2008 09:57:09 »

Ihanaa että kauriille on tulossa valoa. Itse luen tällä hetkellä pääsykokeisiin ja niihin lukeminen on mennyt muutamaa laiskotuskohtausta ja sairastelua lukuunottamatta tosi hyvin - ja olen aika yllättynyt siitä. Jupiter onkin siellä MC:ni päällä, eli ei ihme että yliopistoon pääseminen (Jupiter) on nyt se tärkein asia elämässäni. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #103 : 27.01.2008 14:10:31 »

Kaurisenergiaa - kiitos, hyvin meni haastattelu. Ainakin tuntui siltä. Jotenkin vaan olen jäänyt pohtimaan, haluanko todella vaihtaa työpaikkaa.... Smiley Riippunee vastauksesta.  Smiley Smiley

Ebenia - tsemppiä pääsykokeisiin lukemiseen.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
panacod
Satunnainen astroilija
*

Avaruusseikkailija

Profiili
« Vastaus #104 : 30.01.2008 00:17:59 »

Huomasin että minulla on iso kasa planeettojan ohittamassa minua ja se näkyy elämässäni hurjana sekamelskana.knuppel2

Tapahtumia on riittänyt. Haastatteluissa olen juossut ja opiskelupaikkoja on jo kaksi. uglystupid2

Tänään olin haastattelussa josta saatan saada paremman tehtävän kuin mitä olin hakemassa...huomasivat että minulla on laaja osaaminen. Räätälöivät tehtävän minulle. Selviää piakkoin tämä case Wink

Olen ajatelljut niin, ettei nämä muut työpaikat olleet sitten tarkoitettu minulle ja joku suojelee minua nyt etten joudu niihin idiot2 Joku johdatus kait näilläkin asioilla on angel

Panacod smiley6600
tallennettu

Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  

Siirry: