Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 107323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #90 : 08.01.2008 21:48:52 »

Mielenkiintoinen päivä...aamulla ensin positiivisia uutisia tuon palkankorotuksen myötä ja iltapäivällä kunnon yhteenotto työpaikalla  henkilön kanssa joka alentui kyseenalaistamaan tekemiseni ja hyökkäämään kaverinsa juorujen perusteella kimppuuni. Uskomatonta miten läpinäkyvää.... idiot2

Tuo voisi liittyä Plutoon.  Minulla on ollut vähän samaa. Räikein tapaus oli eräs henkilö, työkaveri, joka oli itse töpännyt pahasti mutta hänellä ei ollut kanttia myöntää sitä. No, hän yritti samaa eli kyseenalaisti minun tekemiseni ja hyökkäsi -mutta miten kävikään: Hän teki itsestään naurunalaisen, ja nyt saa todella varoa sanomisiaan.

 Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #91 : 08.01.2008 21:55:53 »

Selkikselle vielä: naisten on suhteessa helpompi kehittää jalkoja kuin miesten, koska naisten jalkalihakset ovat suhteessa 6 % vahvemmat kuin miehillä (ottaen huomioon painoero ja rasvaprosentti) ja tämähän näkyy yksinkertaisesti siinä, että jalkapäivä onnistuu! Ja siinä, että miehillä taas yläkroppa kehittyy nopeammin ja voimaa ja lihaksia kertyy sinne.

No joo, tämä oli vähän off topic, mutta menkööt.  Wink

Ehkä kuvaa myös itseäni: parempi tänä vuonna jättää tuopin kallistelu ja kallistella vaikka niitä puntteja välillä  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #92 : 08.01.2008 22:15:40 »

Mulla kyllä joko menee aivan loistavasti tai olen tullut hulluksi. Viimeiset vuodet ovat olleet niin h****n rankkoja, etten enää jaksa välittää.

Atomi, tästä voisin kirjoittaa vaikka kirjan (ehkäpä teenkin sen myöhemmin) mutta usko pois, että et ole yksin tuntemustesi kanssa.

Minullakin oli viime vuoden puolella tunne, että tulen hulluksi. Tai että olen jo tullut hulluksi.

Tässä täytyy muistaa kuitenkin yksi juttu: hulluus ja nerous käyvät käsi kädessä, eli on vaikea sanoa, kumpi on tapahtunut: Joko olet tullut hulluksi tai kokenut täydellisen valaistuksen. Mitä itse luulet?

Minä veikkaisin, että kyseessä on Pluto, joka testaa Kauriita ja meidän sietokykyämme nyt perinpohjin. Meille asetetaan ihmeellisiä vaatimuksia ja kaikenmaailman hulluja vastapuolelle, jotta joutuisimme eräänlaisen "helvetin tulen" eteen.  Tuttua on täälläkin, usko pois.

Sinua tuntematta on vaikea sanoa, kumpi on kyseessä, mutta minä veikkaisin Pluton tuloa ja henkisen sietokyvyn testausta. Eli et ole tullut hulluksi. Jos tästä selviät niin jotain parempaa odottaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #93 : 08.01.2008 22:25:18 »

Miten tuon Pluton vaikutusajan näkikään ?  Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #94 : 08.01.2008 22:31:29 »

Miten tuon Pluton vaikutusajan näkikään ?  Smiley Smiley

http://www.astro.com

Sieltä valitse ephemeris ja katso vuosia, esim. 2008, 2009 niin näet missä Pluto liikkuu, milloin se tulee lähelle Aurinkoa (tai muita tärkeitä kohtia)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #95 : 09.01.2008 00:59:16 »

Kauriit jo nauttivat kultavaunuista ja minulle ei yrityksistä huolimatta löydy työpaikkaa Cry

Olen ollut tiukissa haastatteluissa jotka ovat menneet hyvin...toivoa on siis ollut...mutta taas ovat ottaneet talon sisältä jonkun tms.  Embarrassed

Olen marginaaliammatissa, eikä ole paljon tarjolla semmoista mitä osaan/kiinnostaa/pystyn terveyden vuoksi tekemään, nyyh Undecided

Just tein hakemuksen taas...on vain "tulipalon sammutus duuni", jotta saisin rahaa idiot2

Ehkä se tästä paremmaksi vielä kääntyy. Aion uhmata epäonneani  knuppel2 Shocked

 tickedoff

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #96 : 09.01.2008 08:24:04 »

Panacod  !

On varmasti ikävää lukea täältä toisten hehkutuksia, jos itse tuntee olonsa huonoksi  Sad

Mutta usko pois, sinunkin aikasi vielä tulee.   Smiley Smiley

Ei se meikäläiselläkään aina ole asiat hyvin menneet, vuoristorataa tämä elämä on ollut. Ja näin on varmasti useammilla kauriilla, kuten tältäkin palstalta on voinut lukea.

Tsemppiä, tsemppiä tuleviin työpaikka- ja muihin haasteisiin  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #97 : 09.01.2008 10:58:59 »

Jokin aika sitten oli käärmeissäni, kun muilla tuntui menevät hyvin, ja olin vielä paikoillani. Pikku hiljaa alkoivat palaset loksahtelemaan paikoilleen, ja tässä taas ollaan, vauhti tuntuu kokoajan yltyvän. Olen töiden osalta saanut hienosti buukattua keikkaluonteista työtä kesälle saakka.
Pahaa pelkään, että nyt kun siitä julkisesti riemuitsen, niin tulee takapakkia.

Panacodinkin aika vielä koittaa!
tallennettu

kauris, nousu leijona.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 09.01.2008 11:05:16 »

Panacod, sinulla on paaaljon töitä meidän kipuilevien kanssa.. no heh (lääkenimi on Panacod).. ihmettelen mikä on sellaisten henkilöiden radix tai ap kartalla, joilla ei millään työtä löydy? Serkullani sama. Olen auttanut kaikenlaisten visualisointi ja affirmaatio ja käytännön neuvojen kanssa, mutta nyt ei enää. On palannut maahan. Ai niin hän saattaa olla nousukauris muttei yhtään varma. Exäni nousukauris saa ripotellen keikkatöitä. Ex  aurinko kauris sai aina duunia mutta paljon muuta hänessä ei ihmisenä ollutkaan, kuin työ.

Määritteleekö työ kauriita liikaa?

No toivottavasti kaikki osaavat pitää hauskaa ja asiat järjestyvät.  jousimies
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #99 : 09.01.2008 21:24:29 »

Kiitos kun tsemppaatte  smitten

Olen tänään ollut ahkera (yhtä reipas kun Avattareni) ja selvitellyt koko päivän koulutusmahdollisuuksia.  idiot2
Ei oppi ojaan kaada  2funny

Hieman parempi fiilis kun on saanut taas jotain aikaan, vaikkei sitä työtä näy Sad

Mulla taitaa olla joku merkki vinksin vonksin kartalla kun kovin koetellaan, pluto väärin päin? Heh! buck2  Grin

Panacod smiley6600
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #100 : 10.01.2008 16:41:02 »

 smitten Täällä yksi nouseva Kauris ja aurinkomerkiltään Neitsykäinen lueskelee ja toteaa, että ihan kuin omia juttuja lukisi  coolsmiley
Mennyt vuosi oli kuin tervassa taapertamista.  Tuntui, että kaikki maailman työt oli minun tehtäväkseni laitettu.  Omasta mielestä kaikki tuli tehtyä viimeistä piirtoa myöten (niinkuin neitsyet yleensä tekee..) mutta eikö vain ollut aurinkokauris siinä takana puukkoa heiluttamassa ja selkään puukottamassa aina kun pystyi! En kuitenkaan halunnut kertoilla esimiehelle tai vaikertaa vaan odottelin coolina lomaa ja lepoa.
 :angel:Sitten kuin taikaiskusta kaikki muuttui!  Joulukuun palkassa tuli erilaisia yllättäviä palkalisiä, joita en osannut ollenkaan odottaa! Cheesy Nyt on sitten tarjottu ihan uusia työjuttuja ja tuntuu, että joka päivä tulee lottovoittoja vaikkei ole edes rasteja laittanut itse ruutuihin!
Toivon kaikille, olivatpa kauriita tai muita merkkejä, ihanaa elämää!
tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #101 : 11.01.2008 09:34:43 »

Olen nyt hakenut erääseen koulutukseen, ja näköjään tähtikartan mukaan asioiden pitäisi lutviutua... Jos tämä nyt kohtaloni sitten on.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #102 : 24.01.2008 22:38:18 »

Kuulkaas Kauriit!

Nyt on Venuskin siirtynyt Kauriiseen, Jupiterin lisäksi, joten nyt jos koskaan (lisäksi taivaalla on kaunis  jupiter aspect_tri saturnus kuvio) meidän täytyy näyttää mistä se kana pissii!

Monella meistä on vielä viime vuosien aikana kertynyttä kasaa selvitettävänä, se voi vielä jatkua. Mutta mitä jos nyt otettais se asenne, että samalla kun pestään vanhaa p..kaa niin samalla tehdään tilaa uudelle ja paremmalle.

Ja nyt, sekä Jupiter että Venus Kauriissa, nyt jos koskaan!! Jos joku haluaa näyttää työelämässä niin nyt olis aika!

Niin minäkin teen, ja tuloksia näkyy!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #103 : 24.01.2008 23:07:38 »

Jos joku vielä empii niin miten ois Pave Maijanen:Elämännälkä

"Tää niitä aamuja on kun en tiedä
kannattaako nousta vai jäädä
vetää peitto yli pään
ja hautautua alle kivisen kuoren
aamuyössä sydän yksin lyö
eikä pääse läpi surujen vuoren
pelko pimeyttä pitkin liikkuu
tuntuu niinkuin päivää ei tulisikaan

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
jokin täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimeinkin herättää

Elämän nälkä hyökkää jalkopäästä ei voimiaan säästä
minut pystyyn kiskaisee
elämän nälkä istuu olkapäällä käskee lähde jo täältä
mua eteenpäin rohkaisee
elämän nälkä
eteenpäin rohkaisee

Verhot sivuun liukuu ja katson
kuinka valo pois työntää varjon
joka sieluni yöhön kietoi
vaikka irti siitä päästä tahdoin
kun olin maahan lyöty eikä kukaan
voinut yli syvän virran mua kantaa
elämä välissä taivaan ja maan
elämä syksyyni valonsa tuo

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
se täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimein herättää

Elämän nälkä ... "
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #104 : 25.01.2008 01:39:36 »

Liikuttavaa on kauriin ilo.. ! smitten sillä on totta että tuntuu jotenkin ettei kauriina olo yleensä ole mitenkään sujuvaa  jos voisi asian näin ilmaista..
Mulla on ollut kans ihan ok.. mikä tarkoittaa aika hyvää..! Ja nyt on tuo plutokin siirtymässä kauriiseen, jee jippii ?!
Osaako joku tietää siitä enempää?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: