Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 108771 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #120 : 19.03.2008 21:59:51 »

Minun mieskauriiltani kuulin juuri tänään kauniit sanat.

Hän on nimittäin kantanut omaa 'ristintaakkaansa' jo kohta 50 vuotta. Hänen yksi poikansa on ollut fyysisesti sairas, alkoholisti ja skitsofreenikko ja ollut aina takerruksissa isäänsä.

Nyt mieheni ilmoitti, että tuntuu kuin suuri taakka olisi harteilta puonut, kun 'poika' on muuttunut. Ei enää vaadi, ei soittele, ei pyytele, vaan on kohteliaampi ja huomaavaisempi ja sanoo: 'Ei sinun tarvitse minusta enää huolta kantaa'.

Tätä minä toivoinkin, kun kauriiden tulevaisuudesta puhuttiin.  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mammamma
Vieras
« Vastaus #121 : 20.03.2008 21:41:18 »

Milloika se Pluto muuten edellisen kerran kauriin merkeissä rymysi? Tässä "kuviossa" alkaa nimittäin olla jotakin tuttua...  knuppel2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #122 : 21.03.2008 19:49:17 »

Milloika se Pluto muuten edellisen kerran kauriin merkeissä rymysi? Tässä "kuviossa" alkaa nimittäin olla jotakin tuttua...  knuppel2

Pluto liikkuu TOOOSI hitaasti, se oli viimeksi Kauriissa 1762-1778.

Siltä ajalta on tuskin muistoja meillä kellään, mutta tokihan voi olla että Pluto on tehnyt muita kovia ohituksia, esim. yhtymän / opposition  askendentti:iin tai Kuuhun, ne varmasti tuntuvat.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #123 : 23.03.2008 14:02:47 »

Siis tarkoitatko, että Pluto pistää hitaudellaan päreiksi tämän ns. kauriin ihanan kauden? 16 vuotta...?  Sad
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #124 : 23.03.2008 21:31:47 »

Siis tarkoitatko, että Pluto pistää hitaudellaan päreiksi tämän ns. kauriin ihanan kauden? 16 vuotta...?  Sad

Juu. 16 vuotta itkua ja hammastenkiristystä tiedossa.  Wink

Ei vaan, minun mielestäni Pluto todellakin tuntuu siinä että se poistaa elämästä sen, mitä ei siihen kuulu, joskus varsin rankalla tavalla.

Jupiter tuo sitä onnea ja iloa, mutta tokihan tuo Pluto siinä taustalla vaikuttaa. Eihän tässä vielä tiedä mitä kaikesta jää käteen.  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #125 : 27.03.2008 19:45:21 »

*ugh*... Tuntuu että se todellakin ravistelee elämäni perusarvoja, mitä olen pitänyt hyvinä tässä kovassa maailmassa Cry Kuten että ahkeruus palkitaan... Ei ainakaan nykyisessä työpaikassa  Angry Lieneekö sitten alan / työpaikan vaihto ajankohtainen... Olen kyllä miettinyt molempia jo pidemmän aikaa...
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #126 : 31.03.2008 22:22:57 »

Just, sain juuri kuulla, että miesystävästäni on tulossa isä, enkä minä ole lapsen äiti...  Undecided  Hemmetti tätä tosielämän saippuaa!
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
mammamma
Vieras
« Vastaus #127 : 01.04.2008 12:15:52 »

Just, sain juuri kuulla, että miesystävästäni on tulossa isä, enkä minä ole lapsen äiti...  Undecided  Hemmetti tätä tosielämän saippuaa!

 Sad Ei tässä tosiaan telkkaria enää tarvi, kun Pluto pistää parastaan  Sad
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #128 : 02.04.2008 23:02:02 »

Minulla onkin mennyt nyt kaikki ihan uusiksi! Lopetin työt ja aloitin parisuhteen vanhan rakkauteni kanssa, jonka kanssa seurustelin yläasteella - olen hyvin onnellinen. smitten Ehkä se Plutokin voi tuoda jotain positiivistakin elämään?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #129 : 02.05.2008 21:24:48 »

Oliskohan aika nostaa tätä vanhaa aihetta...

Kuinka teillä Kauriilla nyt menee?

Tässä on ensimmäiset 4 kk takana tätä vuotta, ja ainakin itselläni alkuvuosi on ollut varsin vaihderikas. Työelämässä on menty eteenpäin vakaasti, olen saanut itse toteuttaa omia juttuja ja sehän on hauskaa.

Toki alkuvuosi on ollut myös aikamoista tarpomista eli pari isoa juttua oikeudessa, tosin ne edistyvät varsin hyvin omalta kannaltani ja mikäs on nyt puskiessa koka tr.  jupiter liikkuu 7:ssa jolloin juuri lakimiehistä on suuri apu.

Ja se ihanin juttu on tietysti että tapasin aivan IHANAN Rapu-miehen jonka kanssa tuli salamarakastuminen ja pian juhlitaan kihlajaisia! Siis uskomatonta miten molemmat tuntevat samalla tavalla ja vahvasti...

No sen näkee miten asiat etenevät jatkossa mutta nyt ainakin tunne on hyvä, vahva ja pysyvä. Ja mies on upea, tietysti... Wink

Kuinkas teillä muilla?
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 21:26:46 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #130 : 02.05.2008 22:46:20 »

Kuinkas teillä muilla?

Tänne kuuluu myös tosi hyvää - ja yllättäen, minullekin on tosissaan elämään tullut tämä Rapumies!  Grin Ei kovin yllättävää tämä meidän molempien rapuihastus, ottaen huomioon karttojemme samanlaisuudet. Wink

Olen saanut uuden työpaikan, josta tykkään todella paljon! Nyt olen lisäksi päättänyt, että jätän opiskelut suosiolla ensi vuodelle, ei nyt ole aika opiskelulle vielä.

Olen hyvin onnellinen. Smiley Kaikki on kerta kaikkiaan loistavasti.

Lisään vielä, että mies on siis Aurinko Rapu, Kuu Skorpioni ja Nousu Leijona. Smiley Eli sopii aika hyvin minulle, Hänen aurinkonsa on yhtymässä IC:heni ja Kuuhuni, lisäksi hänen Kuunsa osuu 7.huoneeseeni DC:lle ja minun Venukseni (vesimies) on hänen 7.huoneessaan jne...Wink Aikamoisen täydellinen match jo näin astrologisesti katsottuna.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 22:52:19 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #131 : 03.05.2008 08:20:53 »

Tänne kuuluu myös tosi hyvää - ja yllättäen, minullekin on tosissaan elämään tullut tämä Rapumies!  Grin Ei kovin yllättävää tämä meidän molempien rapuihastus, ottaen huomioon karttojemme samanlaisuudet. Wink

Vai että Rapu sullakin! Wau! ONNEA! smitten

Ompa kiva kuulla että sullakin elämä on lähtenyt rullaamaan. Onhan tässä vielä aikaa 8 kk tehdä tästä vuodesta vieläkin parempi...

Tsemppiä vaan muillekin Kauriille jotka eivät ole vielä päässeet kunnolla vauhtiin tai pesevät vielä vanhoja likapyykkejään (tosin onhan mullakin nuo oikeusjutut vielä kesken mutta hyvällä mallilla)... Ja jos elämä oikein tympii niin kokeilkaa Rapu-miehiä!!  Grin

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #132 : 05.05.2008 22:00:54 »

Tällä kauriilla on ollut kyllä mahtavat 4 - kuukautta. Olen töissä saanut mahtavia mahdollisuuksia, mitä olisi ennen voinut kuvitellakkaan. Tuntuu, että kaikki menee sykleissä, kaikki hyvä tulee samaan aikaan ja sitten hetki rauhallisempaa, ja sit taas mennään... Rakkausrintamalla on ollut hiljasempaa, pientä vipinää kyllä, mutta ei mitään vakavaa...
Mahdottoman kreisiä  Cheesy
tallennettu

kauris, nousu leijona.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #133 : 06.05.2008 15:41:31 »

Hienoa sirahvi!  Smiley

Jatka samaan malliin ja ota kaikki hyöty Jupparista. Eiköhän se vielä rakkausrintamallakin natsaa, onhan tässä vielä vuotta jäljellä...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Atomi
Vieras
« Vastaus #134 : 07.05.2008 21:08:42 »

Hmmmm... Minä olen ihan pihalla, kun en tiedä mitä elämälläni tekisin. Tuolla toisessa ketjussa kyllä jo sain välähdyksen ryhtyä vetämään henkisiä kursseja isolla rahalla. Eihän se hullumpaa hommaa olisi - homma itsessään on jo valmiiksi hanskassa.    :Smiley  Siis tarttis tehrä jotain....jotain muuta ku nyt....tai sitte lakata tekemästä yhtään mitään...tai ruveta vaikka ryyppäämään....tai lähteä sirkukseen...   knuppel2 Iloa kyllä piisaa ihan koko kopallinen - voisin vaikka myydä tarvitseville...   2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: