Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #300 : 10.08.2008 22:49:34 » |
|
: Yksinäisyys on vaikea valinta, joukkojen keskellä!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #304 : 11.08.2008 14:54:39 » |
|
: Yksinäisyys on vaikea valinta, joukkojen keskellä! Miksi valita yksinäisyys, Kotkansilmä?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #305 : 12.08.2008 19:26:49 » |
|
Tänään olen surullinen, koska mut on jätetty. Petetty ja sitten jätetty.
Oon pettyny itteeni kun elän vaan omissa harhakuvissani sokeena todellisuudelle. Pettynyt, koska mä en nähnyt. Koko mun minä-kuva on kerralla muserrettu. Mä oon surullinen ja pettynyt itteeni koska mä olen heikko. Mä sorruin. Mut sorrettiin, mutta mä tein viimeisen päätöksen itse. Mun vika.
Kehenkään ei voi enää luotaa, ei edes näköjään itseensä. Jos ennen mun vahvuus oli itseluottamus, niin mikä se on nyt? Ehkä terävä kieli ja rautaiset nyrkit. Niillähän tässä maailmassa pärjää, mutta miten käy kun tämä maailma mun osaltani loppuu? Ei pärjätä enää nyrkein niissä matseissa.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #307 : 12.08.2008 20:15:45 » |
|
valaistumiseen ne tällit vaan johtaa, Leijona. mitä edes tapahtui?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #308 : 12.08.2008 20:54:30 » |
|
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lappajärvellä+etsittiin+kadonnutta+kalamiestä/1135238564320
lainaan tähän erään runoa samaisesta järvestä:
Järveni
Järvelleni Rannallasi olen kasvanut sinut tuntemaan, sinua kunnioittamaan, ja sinua rakastamaan oppinut
vaari opetti minut pikkupoikana kalastamaan kalojasi varomaan karikkojasi pintaasi lukemaan merkkejäsi seuraamaan
näytti kalapaikat varoitti itätuulesta kertoi miten kurotat ylös uutta vettä kohti sateen edellä aallon muodosta joka myrskyä ennustaa
varottelevat järvelle yksin menemästä tiedä kuulemma mitä voi sattua
mutta minä tiedän aalloillasi saan huoletta kellua kalojasi rauhassa kalastaa rannallesi nuotion sytyttää lokkeja kuunnellen nukahtaa
ja jos jotain kuitenkin sattuu niin se on sinun tahtosi ja minä hyväksyn sen saanhan silloin olla kanssasi ikuisesti
sinä, minä veneellä selälläsi laineesi liplatus lokkien kirkuna
täälä asuu rauha
kiitos siitä, kun olet olemassa
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.08.2008 20:56:50 kirjoittanut marix »
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #310 : 12.08.2008 21:04:51 » |
|
Lionheart: Mitä sitten on sattunutkaan lähetän , Voimia! marix: onko sinun tuttuja/ sukua tuo etsitty mies?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #312 : 12.08.2008 21:22:29 » |
|
ei sukua, mutta kyllä mä nimen tiiän. kotipaikkakunnalta on ny tän kesän aikana kuollu niiiiin monta ihmistä, että eikö tuo ny jo lopu.. enkä mä usko tuota hukkuneeks ennen ku se todistetaan. ja se runo on yhen leijonan kirjottama samalta paikkakunnalta..
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #313 : 12.08.2008 21:40:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #314 : 12.08.2008 21:40:50 » |
|
Tänään olen surullinen, koska mut on jätetty. Petetty ja sitten jätetty.
Oon pettyny itteeni kun elän vaan omissa harhakuvissani sokeena todellisuudelle. Pettynyt, koska mä en nähnyt. Koko mun minä-kuva on kerralla muserrettu. Mä oon surullinen ja pettynyt itteeni koska mä olen heikko. Mä sorruin. Mut sorrettiin, mutta mä tein viimeisen päätöksen itse. Mun vika.
Kehenkään ei voi enää luotaa, ei edes näköjään itseensä. Jos ennen mun vahvuus oli itseluottamus, niin mikä se on nyt? Ehkä terävä kieli ja rautaiset nyrkit. Niillähän tässä maailmassa pärjää, mutta miten käy kun tämä maailma mun osaltani loppuu? Ei pärjätä enää nyrkein niissä matseissa.
Voi sinua! Heikkoudessa on myös voimaa, se on elämistä syvästi, tunteiden kokemista! Itse elämän ydin. Olet rohkea! Kyllä sinä löydät taas itseluottamuksesi! Varmasti!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|