Ippuska
|
|
« Vastaus #285 : 27.07.2008 16:00:55 » |
|
Kiitti ***Wild Star*** Sekin on surullista, kun en näe tänään tv:stä Perhosvaikutusta, koska digiboxi otti ja päsähti - on nyt huollossa ja ties kuinka kauan Niin, murheensa kullakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #287 : 27.07.2008 20:55:53 » |
|
Voi Ippuska. Suurena kissaystävänä voin kyllä kuvitella miltä sinusta tuntuu.Ja päälle huoli,että saavatko hyvän kodin. Kyllä saavat,koska tulet pitämään aivan varmasti siitä huolen. Paikallislehti,noitten Esmiraldan jo neuvomien kaupan ilmoitustaulun lisäksi. Jaa saako täällä ihan omalla topicilla kysyä,josko joku juuri nyt haluaisi? Kaikki kun eivät käy tässäkään,,,En tiedä. Rakkauden Valo!Kaikki kääntyy varmaan hyväksi tyttösi kanssa.Suojelusta hänelle. Minkälaiset ilmat teillä siellä?Jos samanlaiset kuin meillä,niin aurinko ja heikko juominen tulisivat mieleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #288 : 27.07.2008 23:23:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #290 : 02.08.2008 19:53:10 » |
|
Minun murheeni ovat niin vähäpätöisiä...
Mutta minun on aika myöntää, että kaikki ei ole kohdallaan... Vaikka vietän aikaa ihmisten kanssa ja tapaan uusiakin ihmisiä, tuntuu välillä että olen vain varjo siitä mitä olen. En naura hirveästi ja olen hiljaa, mieluummin jään usein kotiin ajatusteni kanssa kuin lähden mihinkään.
Mitä ihme painotaakkaa kannan harteillani ja miksi. Miksi en nauti olostani, missä on itsevarmuuteni ja iloisuuteni. Olen vain allapäin...
Luotan elämään ja sen kauneuteen... Luotan siihen että saan apua kun pyydän ja pyydän sitä nyt, enkeleiltä ja oppailta ja ikuiselta itseltäni, että näkisin asiat ja elämän tarkoituksen ja kaiken sen rakkauden nyt tässä hetkessä. Osaisin olla kiitollinen siitä mitä minulla nyt on...
Tunteet tulevat ja menevät eikä minulla ole hätää, tiedän sen. Kiitän teitä kaikkia rakkaita ystäviäni täällä, että olette mukana niin iloissa ja suruissa... Kyllä tämä olo tästä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #291 : 02.08.2008 20:14:06 » |
|
Voi Kayleeta! Luulenpa että tuollaiset 'aallot' kuuluvat nuoruuteen. Ne hidastuvat kun tulee vanhemmaksi. Nuoruus on sellaista ihanan myrskyisää. Yks päivä aallon pohjalla, sitten yhtäkkiä huipulla. Nyt mennään mainingeilla... :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #292 : 02.08.2008 20:36:49 » |
|
No mulla on ollut taipumusta aika syväänkin masennukseen ihan lapsesta saakka, että tämä ei ole mikään uusi homma. 12. huoneessa on varmaan sellainen mikä altistaa ihmistä kriittiseen ja tuomitsevaan itsetutkiskeluun... No joka kerta ollaan muututtu ja asiat on sitten joskus taas paremmin... Mutta tämä olotila on muhinut minussa nyt jo 4kk, että saisi alkaa jo pelastusrenkaita näkymään.. Itsehän oman todellisuuteni luon ja olen omasta olostani vastuussa.. Kovasti yritän tsempata itseäni muuttumaan... Mutta sen aika ei kai ole vielä, olen vielä niin heikko ja keskeneräinen.... Tarvitsen vielä yksinäisyyttä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 20:38:34 kirjoittanut Kaylee »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #293 : 02.08.2008 20:56:07 » |
|
Meinasin just sanoa että ei kai se yksinäisyyteen liity. Minua ei masenna, mutta ei hetkautakaan, ilman "suuria tunne-elämyksiä" mutta kun niitä tarkkailee, kehittääkö niitä sitten toisaalta.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #294 : 02.08.2008 20:56:21 » |
|
Kauniisti myönnät heikkouden ja keskeneräisyyden. Kun ei torju puutteitaan, niin pääsee polulla eteenpäin ja löytää taisteluhalua. Pää pystyyn vain!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #295 : 02.08.2008 21:02:54 » |
|
Mun mielestä yksinäisyys tekee terää joskus... Ei sitä auta hirveesti lähtee ihmisten keskelle, ennen kuin on ehjännyt itsensä. Muuten toisten ihmisten energiat sekoittavat liikaa omiani. Tiedän että olen nyt liian herkkä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #296 : 02.08.2008 21:28:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #297 : 02.08.2008 21:31:09 » |
|
sehän on Aaviisuinen..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #298 : 02.08.2008 21:48:24 » |
|
|
|
|
tallennettu