Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 171425 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #285 : 27.07.2008 17:00:55 »

Kiitti ***Wild Star***  Kiss

Sekin on surullista, kun en näe tänään tv:stä Perhosvaikutusta, koska digiboxi otti ja päsähti - on nyt huollossa ja ties kuinka kauan  Undecided 
Niin, murheensa kullakin    Undecided
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #286 : 27.07.2008 17:52:01 »

Voi... Nyt olen surullinen tai pikemminkin huolissani... Sillä nuorin tyttöni on yhtäkkiä taas huonovointinen. Nyt häntä on ruvennut jälleen särkemään ilmeisesti päästä, vaikka ei oikein ota selvää kun hän välillä kertoo että kipu on ties missä.  Cry He olivat juuri viikonlopun isänsä luona ja nyt exä toi vanhimman tyttäremme luokseni ja lähti käyttämään pienokaista päivystyksessä kun tuo kipuilu ei tunnu menevän ohi sillä särkylääkkelläkään. Mitä jos jotain onkin pahasti vialla...  Undecided Oli todella raastavaa kun en voinut lähteä heidän mukaan, koska täytyy ajatella tuota vanhempaakin tyttöstämme kuinka hänellä olisi kurjaa siellä meidän kanssa taas maleksia (viimeksi oli minun mukana) ja kun kohta, parin tunnin päästä kahdeksalta on heidän nukkuma aikansakin... Kunpa pikkuiseni pääsisi siksi kotiin ja kaikki olisi kunnossa...  Cry
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #287 : 27.07.2008 21:55:53 »

 Voi Ippuska. Cry

Suurena kissaystävänä voin kyllä kuvitella miltä sinusta tuntuu.Ja päälle huoli,että saavatko hyvän kodin.
Kyllä saavat,koska tulet pitämään aivan varmasti siitä huolen.
Paikallislehti,noitten Esmiraldan jo neuvomien kaupan ilmoitustaulun lisäksi.
Jaa saako täällä ihan omalla topicilla kysyä,josko joku juuri nyt haluaisi?
Kaikki kun eivät käy tässäkään,,,En tiedä.

Rakkauden Valo!Kaikki kääntyy varmaan hyväksi tyttösi kanssa.Suojelusta hänelle. angel smitten
Minkälaiset ilmat teillä siellä?Jos samanlaiset kuin meillä,niin aurinko ja heikko juominen tulisivat mieleen.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #288 : 28.07.2008 00:23:17 »

Kiitos Chandra myötätunnostasi  Kiss smitten

Rakkauden Valolle  angel angel angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #289 : 28.07.2008 10:36:29 »

Tyttö pääsi eilen kotiin joskus ennen kymmentä. Hänellä oli kaikki veriarvot ym. ok ja niska ilmeisesti vain venähtänyt, sitä kipuili ja aristi. Isän luona oli pudonnut sohvalta, joten todennäköisesti siitä tullut. He olivat myös olleet telttailemassa ja sielläkin hän on saattanut nukkua jotenkin huonosti, että niska on kipeytynyt. Jos pahenee tai ei mene parissa päivässä ohi, on mentävä uudestaan lääkäriin. Nyt on ainakin taas ihan pirteä oma ja leikkii tuolla huoneessa siskon kanssa.  smitten Vaikka vielä niskaa vähän aristeleekin. Meillä on jokatapauksessa torstaina se sydämen ekg ja verenpaineiden ottaminen yms. kun oli vieläkin kuulunut niitä sivuääniä sydämestä... Sekin voi kyllä olla ihan harmitonta... Jotenkin kummaa kyllä kun kaikki tällaiset kasaantuvat nyt samaan aikaan...  :Smiley Jos tällaiset alkavat jatkua isä viikonloppujen jälkeen (tämä 2 kerta) niin sitten kyllä alan ihmettelemään ja keskustelemaan että missä mättää...  knuppel2 En kyllä usko, sillä hyvä isä hän on kyllä tähän asti ollut, enkä lähde tässä mitään syyllistämään, mutta jos jatkuu niin eihän se enää voi olla sattumaa...  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #290 : 02.08.2008 20:53:10 »

Minun murheeni ovat niin vähäpätöisiä...

Mutta minun on aika myöntää, että kaikki ei ole kohdallaan...
Vaikka vietän aikaa ihmisten kanssa ja tapaan uusiakin ihmisiä, tuntuu välillä että olen vain varjo siitä mitä olen. En naura hirveästi ja olen hiljaa, mieluummin jään usein kotiin ajatusteni kanssa kuin lähden mihinkään.

Mitä ihme painotaakkaa kannan harteillani ja miksi. Miksi en nauti olostani, missä on itsevarmuuteni ja iloisuuteni. Olen vain allapäin...

Luotan elämään ja sen kauneuteen... Luotan siihen että saan apua kun pyydän ja pyydän sitä nyt, enkeleiltä ja oppailta ja ikuiselta itseltäni, että näkisin asiat ja elämän tarkoituksen ja kaiken sen rakkauden nyt tässä hetkessä. Osaisin olla kiitollinen siitä mitä minulla nyt on...

Tunteet tulevat ja menevät eikä minulla ole hätää, tiedän sen.
Kiitän teitä kaikkia rakkaita ystäviäni täällä, että olette mukana niin iloissa ja suruissa...
Kyllä tämä olo tästä...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #291 : 02.08.2008 21:14:06 »

Voi Kayleeta!

Luulenpa että tuollaiset 'aallot' kuuluvat nuoruuteen. Ne hidastuvat kun tulee vanhemmaksi. Nuoruus on sellaista ihanan myrskyisää. Yks päivä aallon pohjalla, sitten yhtäkkiä huipulla.

Nyt mennään mainingeilla... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #292 : 02.08.2008 21:36:49 »

No mulla on ollut taipumusta aika syväänkin masennukseen ihan lapsesta saakka, että tämä ei ole mikään uusi homma.  Undecided  saturnus skorpioni 12. huoneessa on varmaan sellainen mikä altistaa ihmistä kriittiseen ja tuomitsevaan itsetutkiskeluun... No joka kerta ollaan muututtu ja asiat on sitten joskus taas paremmin...
Mutta tämä olotila on muhinut minussa nyt jo 4kk, että saisi alkaa jo pelastusrenkaita näkymään..
Itsehän oman todellisuuteni luon ja olen omasta olostani vastuussa.. Kovasti yritän tsempata itseäni muuttumaan...

Mutta sen aika ei kai ole vielä, olen vielä niin heikko ja keskeneräinen....

Tarvitsen vielä yksinäisyyttä.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 21:38:34 kirjoittanut Kaylee » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #293 : 02.08.2008 21:56:07 »

Meinasin just sanoa että ei kai se yksinäisyyteen liity. Minua ei masenna, mutta ei hetkautakaan, ilman "suuria tunne-elämyksiä" mutta kun niitä tarkkailee, kehittääkö niitä sitten toisaalta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #294 : 02.08.2008 21:56:21 »

Kauniisti myönnät heikkouden ja keskeneräisyyden.  smitten

Kun ei torju puutteitaan, niin pääsee polulla eteenpäin ja löytää taisteluhalua. Pää pystyyn vain!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #295 : 02.08.2008 22:02:54 »

Mun mielestä yksinäisyys tekee terää joskus...
Ei sitä auta hirveesti lähtee ihmisten keskelle, ennen kuin on ehjännyt itsensä. Muuten toisten ihmisten energiat sekoittavat liikaa omiani. Tiedän että olen nyt liian herkkä.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #296 : 02.08.2008 22:28:57 »

 
Kävin äsken nostamassa tarotin itselleni ja mitä huomasinkaan,,, Cry  Cry  Cry
Miksi Arkiviisu onkin nyt "vieras"? Embarrassed

Et kai sinä meitä jättänyt ole,sillä toit tänne niin paljon iloa kuvien,musiikin,kirjoitustesi ja aitojen tunteitten myötä.
Kiitos siitä ARKIVIISU! Kiss angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #297 : 02.08.2008 22:31:09 »

sehän on Aaviisuinen..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #298 : 02.08.2008 22:48:24 »

 
 smitten

Voi KIITOS WILD STAR!!!!!!!!!!!!!!!! Kiss smitten smitten
Ihanaa että muistutit!!!!! angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #299 : 03.08.2008 18:55:56 »


 smitten

Voi KIITOS WILD STAR!!!!!!!!!!!!!!!! Kiss smitten smitten
Ihanaa että muistutit!!!!! angel smitten

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss

onpas  Cheesy kun muistitte miuta Chandra  ja ***Wild Star*** ... en ole kadonnut ; on vain "sellainen vaihe meneillään" että olen poissa omalta koneelta aika paljon ... on mulla kyllä kone käytössä MUTTA jotenkin en halua vieraan koneen kautta napsutella  Huh .... kävin kyllä katselemassa viikollakin kuulumisia ; että täällä ollaan ja vaffasti  smitten

t. Aaviisuinen
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: