Sivuja: [1] 2 3 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 168869 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 19.09.2007 17:59:20 »

Kas kun kiukutti äkkiä tuo ...onnellinen, koska... tickedoff

Arvaatkaapa vain kuinka usein Esmiralda on näin negatiivinen?

Ei yleensä! Iloa, onnea katselen sinisillä silmilläni!  Cheesy, mutta joskus on näitä päiviä.

On kai niitä muillakin!  Shocked

Minä olen tänään surullinen, koska pääni pyörii niin hurjasti asioita, ideoita, unelmia ja tekemistä. Eikä resurssit riitä. Ei ulkoinen aika eikä sisäinen energia. On vaikea hiljentyä, rauhoittua. Ja kun se ei muuten onnistu, niin roppa tekee flunssan. En ole sitä sairastanut varmaan viiteen vuoteen, niin ny......

Olen surullinen energiani puutteesta.  Cry

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 19.09.2007 18:07:53 »

Vaihtaessani uuteen kännykkään puolet numeroista katosi eli jäi vanhaan rikkinäiseen enkä tiedä saanko ne takaisin! Mutta ei hätää olin tallentanut ne koneelle+paperille (niitä on jo viittäsataa), eli en pysty olemaan kunnolla surullinen, varsinkin kun.. ei ole muita murheita!

Kaupassa oli "venäjän mafiaa" eli henkilöllisyyden tarkastukset käynnissä k.o. maalaisia kohtaan, ehken sittenkään ole kaikkein pahin pallolla tallaaja.. aika vähällä selvittiin. On hassua että vaikka miten tiedostan ihmisten vaihtelevan henkisen tason, kuitenkin onnistun elämään nk hyvyyden kuplassa.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 12:13:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 19.09.2007 18:29:35 »

Olen surullinen koska mieheni sähläsi pikku hupelissa välinsä muutamaan sukulaiseen ja minustakin on leivottu piru siinä sivussa suvun silmissä......Vaikken ollut edes paikalla.  Cry
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.09.2007 18:40:58 »

Voi hyvät tyssykät ja maailman meno!

Kun on surullinen ja väsynyt, suree muidenkin murheita. Jospa ne näin voisi tyhjentää tähän paperille...tai öh...nettiruutuun, ja se vähän helpottaisi.

Ainakin ne 'tunteet' lähtevät siitä aika laajalle, kauas...hiivattiin asti!  Wink

Huomenna uusi päivä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #4 : 19.09.2007 19:11:40 »


...aina kun tuntuu, että pääsee "jaloilleen" niin sitten taas mätkähtää mahalleen ja taas ja taas ja taas    tickedoff

Kiukuttaa  myös ihmiset jotka eivät osaa puhua tai edes jotenkin kommunikoida ja näin saavat sopivaa sotkua aikaiseksi  Angry

Tänään yksi "alainen" alkoi pomottaa, ai että ggrrssttkskljfklisugoföo!!! knuppel2 Siihen soppui sen työharjoittelu! Kaikenlaisia hörhöjä!!!

Huh, kylläpäs helpotti!
Kiitos ketjusta, tulee tarpeeseen aina välillä.





tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.2007 14:29:44 »

Ardith, suuri voimahali sinne!  smitten
Kyllä elämä kantaa, usko pois.. Kaikella on tarkoitus,
ja sinähän olet selviytyjä, vahva sellainen!  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.09.2007 16:02:16 »

Totaalinen tyhjyys. Petetty. Työ valunut hukkaan. Itsetunto murentunut. Maailman epäkohdat. Kehenkään ei voi luottaa. Pakko vaihtaa alaa. Ei ymmärrystä. Pakko jatkaa eteen päin. Ei tietoa huomisesta. Pelottaa. Taas tilanteessa jossa mitataan uskoa. Niitä tulee näemmä kahden vuoden välein.

Hyvä kun syljit ulos, Ardith!! Me olemme tässä, sinua tukemassa! Löydä se pieni onnenmurunen. Osaat ainakin kirjoittaa ja ilmaista epätoivoasi. Löydä muutakin.  Kiss
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.2007 21:41:38 »





...  vanhempi lapseni on lentämässä pois kotoa , opiskelupaikkakunnalle.
 Olen pakannut lapsen tavaroita,cd:t, dvd:t, liinavaateet, astiat, "akkarit" jne... Pakkasin mukaan myös roope-pankin ja vanhan unikaverin, joka on reissannut hänen mukanaan ympäri maailmaa  Wink (ylppärilakin piilotin vaatehuoneeseen, onpahan tultava kotona käymään ennen vappua Grin)

Hyllyköt purettu, tietsikkapöytä , kaikki ...

Toiset ovat iloisia kun lapset muuttavat pois kotoa, minusta tuntuu haikealta  Cry
Tyhjenee yksi huone  Cry








tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.09.2007 21:46:33 »

Kuulehan kultainen sulka!

Tuttua on, mutta kyllä se lapsellakin on haikeaa.

Muistan kun vanhin poika kantoi innokkaasti aina pyykkiä minulle kotona vieraillessaan. Ihmettelin, etteikö siellä talossa ole pyykkitupaa. Katsoi poika minua vähän haikeasti ja vastasi: -Mihin muuhun minä sitten sinua tarvitsisin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #9 : 20.09.2007 21:51:44 »


 Cry


Tarvitseehan äitiä pakastimen täyttämiseen ja mehujen keittämiseen  Smiley

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 21.09.2007 07:33:59 »

Ardith, pettyä voi myös liike-elämässä ja vähän kaikessa (henkiset liikkeet tai henkilöt tai keskustelut)  - aina on rakennettava asiat uudelleen. KAIKKI kuitenkaan bisneksissä eivät ole pettäneet eivätkä tule pettämään, eikä joka järjestö ole huono. Olet ehkä laskenut liikaa ajatuksen "järjestö" varaan. Niinhän minäkin petyin "järjestöaktiiviin", onneksi en koskaan itse ollut sellaisessa. Mutta esim Unicef ei varmaan pettäisi? Vai olitko jo siinä?

Ihmiset luovat systeemit, luo sinä oma kuviosi, se ei petä sinulle.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 07:53:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 21.09.2007 08:19:24 »

Tyhjyys täyttyy. Eilen messuilla mietin taas, miten paljon ihmisiä on - kohtaavatko he? Miten tärkeä toinen on toiselle paitsi asiakkaana ja kauppiaana? Heh.

Ihmiset toimittavat asioitaan, maailma pyörii, anna omankin maailmasi pyöriä, älä jää suruun.. liiaksi. Se usein osoittautuu kuplaksi, siis se suru ja sen aiheuttaja.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 08:29:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #12 : 21.09.2007 08:37:12 »

koska.. Tiedän että tie on yksinäinen, kun astun tuosta ovesta ulos..

Ja ne kaikki asiat mistä haaveilin..
Ne olivatkin täyttä  neptunus aspect_tri venus -epätodellista unelmaa..

Ja aikani niihin uskoin ja annoin itseni olla itsestäänselvyys,
unelmien takia, en sanonut vastaan, sillä en osannut puolustaa itseäni..
 neptunus aspect_opp mars

Mutta koska olen kuitenkin aivan
ehdoton rakkaudessa  pluto aspect_opp venus
ja minussa on rohkeutta olla uskollinen itselleni
 pluto aspect_tri mars, lähdin pois..

Toivottavasti  mars aspect_sex venus ja
 pluto aspect_sex neptunus tuovat minulle onnea
todellisen rakkauden löytämisessä..
Sitten taas joskus..

Siinä oli minun mystinen suorakaiteeni.. Joka taitaa olla aikamoinen haaste rakkauselämässä..


Tigrinum ...  Kiss

Mutta koska olen kuitenkin aivan
ehdoton rakkaudessa  pluto aspect_opp venus
ja minussa on rohkeutta olla uskollinen itselleni
 pluto aspect_tri mars, lähdin pois..

...rohkeutta olla uskollinen itselleen ~  smitten  angel

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 21.09.2007 09:22:52 »

Ehkä hän löytää jonkun joka haluaa kestää ja kustantaa hänen leikkinsä - sinun taakkasi hänen ei tarvitse olla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #14 : 21.09.2007 10:45:48 »

Voi Tigrinum miten hyvin sinä kuvailit tuota touhua. Cry
Voin sanoa,että se leikki on jokaisen ulottuvilla oli sitten köyhä tai rikas.
Se on jos vaiheessa pelottava ja useat kuolemat olen minäkin surrut.
Ihania,lämpimiä ihmisiä,joiden elämä on tavalla tai toisella loppunut kesken huumeitten myötä.

Oikein sinä ajattelet!
Ei sinun ole pakko tuota sivusta katsoa,eikä myöskään kuulua edes sellaiseen elämään.
Se vie sinut tavalla tai toisella mukanaan.Sivustakatsojana olet aina toisella sijalla,päihteet voittavat kaiken,aivan kaikin,vaikka selvinpäin ja itsekin katuvina muuta uskottavasti luvataan.Sillä lupaus on lupaajalleen itsellekin sillä hetkellä totta.Silloin on halu lopettaa ja päästä irti kaikesta tuosta.Raja milloin ei enää pääsekkään on hiuksen hieno,eikä kukaan voi edes itse sitä tietää.

En sinulle nyt muuta sano,koska hyvin tiedät missä mennään.
Sydämestäni täällä sinun päätöstäsi hiljaa tuen ja toivon elämääsi tervettä uutta suhdetta,jossa sinä olet etusijalla,ei fantasiamaailma! smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: