Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 168905 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #315 : 12.08.2008 23:33:51 »

Lionheartille:

En tiedä mitä on tapahtunut enkä väitä tietäväni, millaiselta sinusta tuntuu.


Minulla on kuitenkin hyvin paljon kokemusta repivien tunteiden kokemisesta koko elämäni ajalta, ja varsinkin sun iässä ne oli vielä aidomman tuntuisia tunteina, oikeaa myrskynsilmää ja aallokkoa ja vaikka mitä, sellaistakin että tunsi hajoavansa ja kuolevansa niihin pelkkiin tunteisiin...


mutta jälkeenpäin katsottuna niistä on aina selvinnyt, eikä ne itseasiassa olekaan todellisia...


siellä niiden voimakkaiden tuntemusten alla sulla on keskus, joka on ihan tyyni ja muuttumaton aina, ja voit löytää sen ja siirtyä siihen kohtaan sisälläsi ja olla ihan rauhassa ja turvassa ja MIKÄÄN tässä maailmassa ei voi silloin sinua horjuttaa, ei omat tunteesi eikä ulkoiset tapahtumat ja sanat.
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #316 : 13.08.2008 23:10:25 »

 buck2   Cry  tickedoff  Cry  Cry  Cry  Cry  Cry  Cry  Cry  Cry  Cry  buck2

Katsoin äsken ohjelman Abu Ghraibin vankien kohtelusta.Oksettaa. Cry
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #317 : 15.08.2008 13:29:34 »

Minäkin katsoin tuon dokumentin...  Cry Cry Cry Cry
Voimia sinulle Lionheart!  smitten angel
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #318 : 19.08.2008 14:39:06 »

Olen surullinen/vihainen siitä että mun vuokranantaja asuu mun naapurissa ja kyylää kokoajan mitä
teen ja valittaa joka asiasta  Cry Luulin että se olis ollu hyvä kämppä,mutta ei!! ei saa edes suunnilleen
kavereita tuoda kylään! ensin on sovittu selkeät säännöt ja sit alkaa niitä muuttelemaan.
Ja siitä että koirat ei sopeudu eikä pysty jäädä hetkeksikään yksin enkä tiedä mitä teen niiden suhteen  Undecided
En mä niitä poiskaan voi antaa.Mutta mihin laitan ne koulupäivien ajaksi? Cry
Ne jää haukkumaan ja repimään tappetteja ja muuta mukavaa.
Kotiin en voi tuoda niitä takas koska isi vihaa niitä ja on onnellinen että vihdoin pääsi
niistä eroon.
Sit tuntuu muutenkin että ihan kaikki asiat kaatuu nyt niskaan,tilillä ei oo yhtään rahaa,
kämpällä ei oo ruokaa,jos käyn kotona syömässä niin saan vaan kuunnella valituksia
vaikka mistä asiasta ja ettei mun elämästä tuu ikinä mitään yms.
EN JAKSA KUUNNELLA sitä samaa virttä jatkuvasti,luuleeko ihmiset että valittamine auttaa
ja kannustaa eteenpäin?Huh!!!!!!!! knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2
Parhaani yritän mutta ei sekään riitä,
miksi aina tulee eteen jotain esteitä jotka saa mut taas masennuksen partaalle johonkin.
Koulu alkoi ja sitä myötä hirvee stressi siitäkin.

Jaksan sen avulla nyt että aloin juuri seurustelemaan smitten ,vaikka
sitäkään ei monet näköjään hyväksy  Cry  Miksi pitää tuomita heti joku ihminen eikä edes
halua tutustua ja ottaa asioista selvää!
Olis sitten hiljaa ja antais mun olla ja elää elämääni niinkuin haluan ja tutustua kehen haluan,
olkoot itse sitten kuinka ahdasmielisiä tahansa ja eläkööt pienessä kaavamaisessa
p*ska elämässään.

Miten kaikki menee niin solmuun että tekis mieli lentää pois.

kiitos ja näkemiin ja anteeksi purkautuminen mutta nyt tuntuu tältä.
Jos myis kaiken ja lähtis ulkomaille kun täällä ei kertakaikkiaan mikään ikinä onnistu
vaikka hetken saattaa siltä tuntua,hetken päästä kaikki kääntyy ympäri.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #319 : 19.08.2008 15:08:39 »

kengu!

Sellaista se melko usein on...

Kun muuttaa pois kotoa.. Voin kuvitella jos itse olisin tuon ikäisenä muuttanut, niin samanlaista se olisi ollut.
JOUDUIN kuitenkin asumaan kotona 20 vuotiaaksi asti, mikä ei ollut herkkua... Selvisin kuitenkin aika helpolla muutettuani koska olin suunnitellut muuttoa jo niin kauan että olin tiennyt järjestää raha-asiani siihen kuntoon että pärjään, toisekseen muutin soluun niin en ollut kaikesta heti vastuussa yksin.

Sinulla vielä nuo koirat...

Tiedätkö, en lainkaan epäile että et pystyisi saamaan asioitasi järjestykseen.
Olet fiksu tyttö ja pärjäät kyllä ja keksit ratkaisuja.

Vanhemmilla on joskus tapana lähteä arvostelemaan, mutta se johtuu heidän peloistaan,
ovat huolissaan sinusta. Mikä on hyvä merkki, he välittävät  Grin mutta samalla se on rasittavaa,
koska he ruokkivat sinun pärjäämättömyytesi tunnetta TURHAAN!

Älä ikinä usko perheenjäseniä, jotka sanovat ettet pärjää tai elämästäsi ei tule mitään!
Se on naurettavaa sontapuhetta ja tiedät sen kyllä sisimmässäsi.

Kaikki tuntuu nyt vaikealta kun käyt läpi monta muutosta kerralla,
ja se jos mikä tekee ihmiselle herkän olon..
Pyydä enkeleitä elämääsi niinä hetkinä kun et jaksa.
Pyydä heiltä ohjausta ja apua..
Ja ennen kaikkea uskoa itseesi.  Smiley

Jos sydämestään haluaa jotain asiaa, niin se annetaan ihmiselle. Silloin mikään "maallinen" ongelma, kuten raha-asiat eivät tule esteeksi, vaan asiat järjestyvät "kuin itsestään" joskus mitä ihmeellisimmillä tavoilla - luota siihen!  angel
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #320 : 19.08.2008 21:02:15 »

Hei Kengururotta !

Anna haukuille aikaa. Ne tuntevat olonsa turvattomaksi uudessa ympäristössä. Smiley Smiley

Kunnon pitkä lenkki aamulla ennen kouluunlähtöä ja namipalat lähtiessä. Totuta viikonloppuisin niitä
lähtöösi. Käy vaikka vaan pihalla monta kertaa peräkkäin. Niin että lähteminen ei olekaan mikään
ihmejuttu. Koita opettaa joku sana, millä koirasi tietävät että olet lähdössä ja he eivät pääse mukaan.
Toistele tätä sanaa jo hyvissä ajoin ennen lähtöä.

Kyllä ne rauhoittuvat kun huomaavat että palaat aina takaisin.  Smiley 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #321 : 19.08.2008 21:35:28 »

Minua suretti tänään, kun ajelin autolla sillä seudulla missä asuin exäni kanssa.
Ajoin sen kerrostalon ohi, näin meidän parvekkeen,
näin parkkipaikalla exän autopaikalla toisen auton.. Huh

Mieleni läpi pyyhälsi ne kaikki onnen ajat
ja suuret unelmat joita minulla/meillä silloin siellä asuessa oli.  smitten

Oikein sydäntä riipaisi, kun hetken aikaa tunsin "olevani matkalla kotiin" kun lähestyin sitä tiehaaraa..

Siitä on vähän yli puoli vuotta kun muutimme sieltä rivitaloon,
jossa ehdin asua vain noin kuukauden kunnes erosimme.

Sen jälkeen olemme olleet hyvin vähän tekemisissä.


Mikä sanoinkuvaamaton haikeus voi joskus täyttää mielen kun muistelee menneitä.

Ne kaikki riidat mitä oli, ne kaikki "ikävät" asiat,
ne eivät jotenkin sureta minua enää yhtään,
en ole katkera niistä...

....Hän olkoon vapaa minun ajatuksistani ja tunteistani......

Mutta myönnän, vaikka en haluaisikaan olla katkera,
enkä jumissa menneisyyteen, niin joskus vaikka kuinka luulee päässeensä yli kaikesta,
niin yhtäkkiä tulee vihaiseksi siitä,
että elämä veti maton kaikkien unelmien alta pois.  idiot2

Minä tunsin suuresti ja uskon että hänkin.  Cry smitten

Monesti nauroimme ja olimme täynnä rakkautta,
niin monia kauniita asioita.

Sellaista suurtakin suurempaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta joka lämmitti sydäntä.
 Cry smitten

Ja nyt olemme ihan erillämme, emmekä ikinä enää palaa yhteen, koska se on mahdotonta,
eikä se enää sopisi meille kummallekaan. Eikä niin enää olisi tarkoitus tapahtua.



Mitä tai ketä ikävöin niin hirveästi.  idiot2

Sitä tunnetta että olen turvassa jonkun sylissä,
ja tiedän että hän kuuluu elämääni.

Nyt minulla on vain itseni ja vaikka itseäni rakastankin,

niin joskus olen niin hirveän yksin.  Huh  Cry

Vaikka tiedän että tämäkin tunne menee pian ohi ja kohta jo naureskelen tälle ajoittaiselle melankolisuudelleni ja olen taas hyvin tyytyväinen itsenäisyyteeni ja siihen että olen nyt oman elämäni herra, niin TOIVON, toivon yli kaiken, että saan vielä JOSKUS mahdollisuuden ...

Että saisin taas rakastaa jotain ihmistä niin paljon....
Cry smitten  Cry
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #322 : 19.08.2008 21:56:07 »

Tigris~miau  Smiley

Lainaan Sinua itseäsi



Kaikki tuntuu nyt vaikealta kun käyt läpi monta muutosta kerralla,
ja se jos mikä tekee ihmiselle herkän olon..
Pyydä enkeleitä elämääsi niinä hetkinä kun et jaksa.
Pyydä heiltä ohjausta ja apua..
Ja ennen kaikkea uskoa itseesi.  Smiley

Jos sydämestään haluaa jotain asiaa, niin se annetaan ihmiselle - luota siihen!  angel

 angel
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #323 : 19.08.2008 21:58:43 »

astrofriikki.... Cheesy 2funny smitten

Itketät mua vain lisää....  Cry Cry smitten Cry Cry smitten

Kiitos siitä!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #324 : 20.08.2008 10:17:53 »

Tigris, olet hyvin NUORENA ajatellut saada sen kaiken.. se voi tulla vasta 30-v. Minun piti odottaa 29-v asti että sain edes hetken asua oman miehen kanssa, sitäkin kesti vain 1.5 v-- seuraavan kanssa sama juttu, ja sen jälkeen ei ole halunnut yhteen muuttoa. Voisi olla paras aina eri asunnot. En tiedä mikä sitoo ihmiset toisiinsa ellei sielunsopimus.

Eiköhän meille kummallekin joku tule, mutta otan nyt rauhallisesti. Astrologisesti olisi oikea aika juuri nyt > 2013 asti.

Sinänsä hämmästelen, että niinkin intensiivistä sai kokea kuin rapu, vaikka tempaus v:aa hieman niin yhä vähemmän. Jos joku on nuori henkisesti ja fyys, ei voi auttaa. Tämän huomasin mm. kun hän tuli katselemaan koneeltani jotain urheilutuloksia.. seuraavan päivän suukko ei joht minnekään. Koko kevät meni siihen että.. mutta.. kun tuntui ettei kumpikaan löytänyt toista toukokuuhun mennessä!

Halu tietää miksi ne on aina pakko menettää, tämä renkutus rassaa.. vaikka ajattelen että heitä on monta.. ainahan sitä rakastaa saa, jos huvittaa!

Kai se pitää ajatella niin koko juttu, että jostain menneestä ne tunteet tuli ja saipahan tavata taas. Onneksi hän ei kuten  kauris alkanut lupailla liikoja. Tuo herra nimittäin koki minut menneen elämän vaimoksi ja kirjoitteli pitkät pätkät asiasta.  :Smiley En jaksaisi 5, 6, 7. tyypin selostuksia kuulla ja odotella, no niin koska käännyt ympäri.

Tilauksia vaan kaikkeuteen.. huomasin olympicsia katsellessa että vaikka minkä maalaiset voi olla komeita, jopa suomalaiset  Cheesy Grin

Sitä kysyy kohta, mitä sitten että niissä on sellainen valo ja energia, jos se ei jatku, vai etsinkö jotain sieluryhmää joita on kymmeniä, satoja. Mutta kaikissa niissä oli se, energia/ valo joka tuntui. Kolme viidestä puhui jostain ujoudesta tai arkuudesta.. kummallista mutta söpöä. 

Kauriilla tai kaurisnousuilla on tosiaan vaikein elämä ja paljon tuskia.  skorpioni ja  rapu aika lällyjä ja hyviä äitisuhteita.
  Kiss
« Viimeksi muokattu: 20.08.2008 11:05:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #325 : 20.08.2008 11:32:13 »

Kiitos tigris ja astrofriikki: eiköhän tää tästä helpota  smitten Muut ihmiset luo vaan
niin paljon paineta... eihän kaikki voi hetkessä olla järjestyksessä ja hyvin.
Pitääkin muistaa pyytää enkeleiltä apua  angel
Jännä muuten että siinä kämpässä missä nyt asun niin on sellaiset tapetit joissa
lukee pienelle englannin kielistä tekstiä enkeleistä,sielusta ja rakkaudesta yms...
Siskonikin sanoi että nehän oli kuin mulle tehty ne tapetit sinne  smitten
Pitää vaan jaksaa uskoa että kaikki järjestyy hyvin,vaikkei aina siltä tunnukaan.
Ja koiria pitäiskin opetella pikkuhiljaa jäämään sinne,mutta se mun vuokranantaja on psyykkisesti
sairas,vanha nainen,ja se pelkää koiria ja sanoi että jos kuulee vielä yhtään haukahdusta sieltä niin
peruu vuokrasopimuksen.Siinähän peruu,muutan sieltä pois kuitenkin heti kun löydän jostain toisen
kämpän!
Ensin lupas vaikka mitä ja vaikutti niin mukavalta vuokranantajalta,mutta heti kun nimet laitettiin
papereihin niin johan vaihtui ääni kellossa... varmaan vahtii mun jokaista liikettäkin ja kyttää
ikkunassa että enhän tuo ketään "sala-asukkaita"  idiot2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kaihomieli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #326 : 25.02.2012 22:58:05 »

1. Tämän vuoden Putous sketsihahmo-kisan voitti kaikista huonoin, ärsyttävin ja typerin hahmo eli Leena Hefner o.s. Herppeenluoma.

2. En saa omaa valomiekkaa, vaikka haluaisin sellaisen.

3. Olen niin lapsellinen, että haluan valomiekan, vaikka olen aikuinen.

4. Sauli Niinistöstä tulee Suomen seuraava presidentti, vaikka minä äänestin Pekka Haavistoa.

5. En pääse Ideaparkkiin enkä Tuurin kyläkauppaan, vaikka haluaisin. Sen sijaan joudun käymään ensi kuussa Tampereella, vaikka en haluaisi.

6. Haluaisin asua Tampereella, en vain käydä siellä, mutta en saa muuttaa sinne.

7. Ruotsin kruununprinsessa Victorian ja hänen miehensä Danielin vauva sai mielestäni ruman nimen. Kaiken lisäksi olisin toivonut lapsen olevan poika, olihan hän sentään Danielin ja Victorian esikoinen.

8. En saa päättää itse juuri mistään asioista, jotka liittyvät minuun, esim. rahankäytöstäni, vapaa-ajastani tai melkein mistään muustakaan vain siksi, että olen heikkolahjainen eli henkilö, joka ei ole ns. "normaaliälyinen", mutta ei myöskään kehitysvammainen, vaan jotain siltä väliltä.

9. En osaa olla ystävä kenellekkään ihmiselle, koska olen luultavasti jollain tapaa autistinen ja/tai luonnevikainen.

10. Kaikki muut ihmiset ovat minua parempia, komeampia/kauniimpia, älykkäämpiä, rikkaampia ja arvokkaampia ihmisyydessä.

11. Olen luuseri.

12. Olen pessimisti.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #327 : 28.02.2012 22:02:57 »

...mulla on vaan surulllinen hetki, kaipaan niin paljon mun poikaani... Cry Vajaan kahteen viikkoon ei oo nähty.. ja menee vielä joko 0,5 vk tai 1,5 vkoa. Soitan joka päivä. Mutta poika ei kerro kuulumisiaan, aina vaan "ihan kivaa".. ei jaksa nyt enää oikein puhuakaan mamin kanssa, kun katsoo aina telkkaria/en tiedä miksi.... Cry Tyhjä sänky lastenhuoneessa, vanhat tärkeät unilelut.. piirrokset seinällä, joihin tulee enää ehkä enää hyvin harvoin lisäystä.. puolilleen jäi seinä.. Paha olla.. Toivottavasti sulla poikani, on hyvä olla. <3
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #328 : 01.03.2012 11:13:01 »

...mulla on vaan surulllinen hetki, kaipaan niin paljon mun poikaani... Cry Vajaan kahteen viikkoon ei oo nähty.. ja menee vielä joko 0,5 vk tai 1,5 vkoa. Soitan joka päivä. Mutta poika ei kerro kuulumisiaan, aina vaan "ihan kivaa".. ei jaksa nyt enää oikein puhuakaan mamin kanssa, kun katsoo aina telkkaria/en tiedä miksi.... Cry Tyhjä sänky lastenhuoneessa, vanhat tärkeät unilelut.. piirrokset seinällä, joihin tulee enää ehkä enää hyvin harvoin lisäystä.. puolilleen jäi seinä.. Paha olla.. Toivottavasti sulla poikani, on hyvä olla. <3

Voimia sinulle!  smitten angel
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #329 : 01.03.2012 11:34:15 »

Voimia sinulle!  smitten angel

Kiitos kaunis!
smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: