Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #375 : 24.02.2013 22:26:53 »

Selvis eilen sen mustan perhosen vai mikä lie lentäjäisen alkuperä. Se energia tulee vastapäisestä asunnosta.
En ole mikään kerrostalokyttääjä mutta kun näin sen porukan joka siitä asunnosta tuli viimeyönä ulos joskus kolmen aikoihin tajusin mikä on meininki. Harmaata energiaa.
Huomasin hetki sit että kirjahyllyssä on metallinen rasia joka ei kyllä aiemmin ole ollut siinä hyllyssä ja menin tutkimaan
Vanhoja valokuvia. Tänä viikonloppuna pikaihastuin ihan liian nuoreen mieheen ja näin mulle osoitettiin taas että "mä olen olemassa vieläkin" Kyllä on mustis  buck2
Mieheni lapsuudenystävä painottaa että vuosi on suruaika eikä sitä ennen tule uutta miestä. Fuck!
Nyt on ehkä liian aikaista mutta mä on vuotta ole selibaatissa.Piste.
Ihmellistä isovelivalvoo meininkiä. En tottele
tallennettu
Ihme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #376 : 25.02.2013 17:46:51 »

Heippa kaikille vaan, ensimmäinen viesti foorumille mutta toivottavasti ei viimeinen. Paljon olen kyllä käynyt lukemassa viestejä. Mutta sitten itse asiaan. En viitsinyt uutta ketjua aloittaa kysymystäni varten joten dumppaan sen tänne kun aihepiirin puolesta sopii kuitenkin. Miten koti siunataan niin että saan häädettyä ERITTÄIN negatiiviset henget ulos. Eikä haittaa jos nuo muutkin häipyy ainakin hetkiseksi   :Smiley
Sanomattakin siis on selvää että meillä majailee perheen lisäksi myös näkymättömiä asukkeja. Tavarat lentelee (lasit suljetusta kaapista) , koputtelut seiniin, ummehtunut ilma, murina, kylmät kohdat ja raapiminen ovat arkipäivää. Kaikki tapahtumat eivät ole tietenkään negatiivisia mutta osa on ihan kamalia. Lista olisi loputon jos alkaisin sitä tänne raaputtelemaan.
Energiat on seuranneet minua lapsesta asti joten tapahtumat ei niin ikään ole mitenkään uusia, nyt vaan tilanne on mennyt niin rauhattomaksi että ei tätä kukaan enään kestä. Tarvitsen neuvoja pikaisesti. Kiitos kaikille jo etukäteen  smitten

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1117


Profiili
« Vastaus #377 : 25.02.2013 18:01:46 »

Kuullostaa tosi tylsältä Ihme. Tulipa mieleen että voisiko nämä häiriköt olla jotenkin kytköksissä sinuun, esim edesmenneitä sukulaisia tmv jos on seurannut sinut pienestä asti? Joku syyhän niillä on olla lähelläsi. Toivon että siunaaminen auttaa ja ammattitaitoiten meediokin voisi auttaa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #378 : 25.02.2013 18:17:47 »

Heippa kaikille vaan, ensimmäinen viesti foorumille mutta toivottavasti ei viimeinen. Paljon olen kyllä käynyt lukemassa viestejä. Mutta sitten itse asiaan. En viitsinyt uutta ketjua aloittaa kysymystäni varten joten dumppaan sen tänne kun aihepiirin puolesta sopii kuitenkin. Miten koti siunataan niin että saan häädettyä ERITTÄIN negatiiviset henget ulos. Eikä haittaa jos nuo muutkin häipyy ainakin hetkiseksi   :Smiley
Sanomattakin siis on selvää että meillä majailee perheen lisäksi myös näkymättömiä asukkeja. Tavarat lentelee (lasit suljetusta kaapista) , koputtelut seiniin, ummehtunut ilma, murina, kylmät kohdat ja raapiminen ovat arkipäivää. Kaikki tapahtumat eivät ole tietenkään negatiivisia mutta osa on ihan kamalia. Lista olisi loputon jos alkaisin sitä tänne raaputtelemaan.
Energiat on seuranneet minua lapsesta asti joten tapahtumat ei niin ikään ole mitenkään uusia, nyt vaan tilanne on mennyt niin rauhattomaksi että ei tätä kukaan enään kestä. Tarvitsen neuvoja pikaisesti. Kiitos kaikille jo etukäteen  smitten



Löytyisikö näistä ketjuista vinkkejä?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=26730.0
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=63627.0
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=36037.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ihme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #379 : 26.02.2013 20:17:56 »


Kyllähän tuolta löytyi käyttökelposia ohjeita Smiley Kiitos kaunis!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #380 : 05.03.2013 21:28:01 »

Näen enneunia ja tunnen tulevia tapahtumia. Telepatia toimii ja olen tekemisissä niin ihmisten kuin eläintenkin henkien kanssa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #381 : 11.03.2013 10:59:34 »

Olin eilen pienessä humalassa kun tulin kotiin baarista. Ei ollut mikään henkimaailma edes mielessä enkä aistinut mitään erikoista kunnes ihan yht`äkkiä alkoi väleillä koko asunnossa. Huomasin sen ensin olohuoneessa kun tulin parvekkeelta sisälle, sit kauhukseni se levisi keittiöön ja makuuhuoneeseen. Kävelin olohuoneen läpi ja tuijotin.
Mun edessä oleva väreily alkoi tulla tiheemmäks ja tajusin sen muuttuvan hahmoksi pikkuhiljaa. Olin n. mertin päässä siitä. Sit petti hermot ja aloin rukoilla
Ja rukoilinkin aika hiton kauan. Se väreily katosi. Miksi näitä tulee vieläkin?
Olen taas puhunut yksinäni ääneen ja hieman kiukustunutkin siitä miksi pitää tulla nurkkiin pyörimään?
Mieheni oli ainakin käynyt yön aikana koska kylpyhuoneen peilikaapin ovet oli sepposen selällään.
Ne avautuu joinain päivänä itsekseen monia kertoja

Jos se kiusaaminen alkaa taas, mä en haluu asuu täällä yksin. Eilenkin jouduin ottaa rauhoittavan vaikka miten koitin rauhoitella itseäni (lauloin lasten lauluja suihkussa  Smiley )tapahtuman jälkeen
Onneks mulla on aika meedioistuntoon keskiviikkona. M sanokoon kovan sanan siihen suuntaan että jättävät minut rauhaan
Olen tajunnut miljoona kertaa ettei kuolemaa ole joten mitä helvettiä mulle todistellaan?Huh!!!!!!  tickedoff

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #382 : 11.03.2013 11:26:12 »

Jatkuu... Taisin tajuta mitä eilen tapahtui. Tunsin nimittäin eteisessä olevan muitakin "henkiä" kuin tää yksi joka koitti materialisoitua edessäni. On käynyt kai niin että mun henkiperhe antoi miehelleni energiaa että hän olisi voinut näyttäytyä. Se nippu (en erottanut henkilöitä koska niin monta) oli erikseen ja tää yks lähempänä

Ärsyttää silti niin paljon että laitoin meediolle viestin. Häneltä tuli iloinen vastaus: nythän on sit oikea aika tavata  Smiley 
Joo, todellakin  Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #383 : 13.03.2013 19:50:46 »

Oikeassa olin meedion mukaan tossa jutussa. Mieheni halusi näyttäytyä. Meedioistunnossa hän pyysi heti ekana anteeksi sitä sotkua jota elämääni toi kun käyttäytyi huonosti (poliisit kutsuttu monta kertaa)
Hän on nyt ns miettimishuoneessa vieläkin ja kelailee mitä tuli tehtyä
Meillä oli ja on vieläkin tosi vahva side toisiimme. Voimakas sielunkumppanuus tai mikäikänä sana se nyt onkaan
Meedion mukaan vasta sit kun mä kuolen, saamme sen ymmärryksen mitä toisillemme merkitsemme

Tätä mä olen monelle minä-tiedän-kaiken-ihmiselle koittanut kertoa että vasta kuoleman jälkeen me tajutaan kaikki se mitä täällä ollaan tehty ja millä motiivilla
Hieman surullista että jotkut voi jatkaa idioottilinjaansa ja tajuu vasta toisella puolella oman typeryytensä.

Meidän juttu jäi ihan kesken ja se oikeesti harmittaa. No, mä energiaputsailen niin itseni kuin tän kotinikin ja toivotan tervetulleeksi uuden ihmisen elämääni  smitten smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #384 : 18.03.2013 20:31:30 »

Täällä joku rapisteli muoveja jossakin keittiön suunnalla viime aamyönä viiden aikaan. Ääni toistui, mutta loppui. Ketää ei näkynyt, eikä kuulunut... Ketjuja ja metalliesineitä kuuluu myös tippuvan, vaikkei mitään näy.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #385 : 28.03.2013 19:50:40 »

Tulin kotiin pitkältä matkalta. Olin valvonut kaksi vuorokautta, kun raahauduin ovelle tavaroineni. Heitin takin naulaan, jätin tavarat, keitin teetä matkaseuralleni ja sytytin pari kynttilää. Jonkin aikaa juteltuamme näin ystäväni vasemmalla puolella ilmassa naisen kasvot. Ihan yhtäkkiä, naisella oli ruskea polkkatukka, otsalta laineilla ja hiuksissa jonkinlainen panta. Kasvot olivat seepiasävyiset: kuin vanhoissa valokuvissa. Sijoittaisin hänet tyylin mukaan 1920-1940 luvuille. Nainen hymyili, näin vain kasvot.

Näky meni ohi yhtä nopeasti ohi kun oli tullutkin ja ihmeellisintä tässä on se, etten säikähtänyt ollenkaan, viestitin vaan naiselle "No moi!", vaikken ollut häntä nähnyt aiemmin. Tuli tunne ettei naisella ollut sen kummempaa asiaa kun näyttäytyä.Ehkä hän kävi kertomassa, että tätä kotia on poissaolon aikana suojeltu, että täällä on ollut väkeä. Toinen vaihtoehto on, että nainen oli ystäväni joku kuollut sukulainen tai läheinen.

Myöhemmin nukkumaanmennessäni näin sivusilmilläni miehen mustan hahmon. Vasta silloin tajusin, että tuo näkemäni seepiasävyinen nainen ei ollutkaan todellinen! Nyt kiinnostaisi selvittää kuka tämä nainen oli, ja jos oli "kodin suojelija" , miksi juuri hän tuli. (Teen aina kotoa lähtiessäni pidemmäksi aikaa joko paikan päällä kodin suojauksen tai jos en ehdi, niin lähetän pyynnön etänä.)

Vai oliko kyseessä jokin vanha sukulaiseni, tai ystävän sukulainen. Rupeampa selaamaan vanhoja suvun valokuvia, tuli mieleen jo eräs sukulainen joka kuoli kun olin hyvin pieni. Hieno nainen, joka asui kaupunkikerrostalossa ja käytti vielä vanhainkodissakin pitsihansikkaita. Hauskaa, jos se olisi hän!

Joka tapauksessa näistä molemmista hahmoista tuli mieleen, että tässä on tyypit, jotka tulivat näyttäytymään että "olimme täällä siksi koska sinä olit poissa". Kaikista siisteintä on, etten säikähtänyt kumpaakaan näkyä.
« Viimeksi muokattu: 28.03.2013 19:57:16 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #386 : 13.04.2013 14:12:43 »

Päätin kertoa tännekin mitä tuossa juuri itselle tapahtui oliko sitten sattumaa vai ei..

En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi ajatella ja säikähdin kieltämättä jonkun verran.. Tämä tapahtui tänään, yksin kotona ollessani (siis ainoastaan kissat seurana). Satuin istumaan koneella yhdessä huoneessa ja laitoin nettiradion kivasti soimaan taustalle samalla surffatessani netissä. Tuli fiilis, että pitää nousta ja mennä keittiöön ja kuinkas ollakkaan, keittiön radio pauhaa täysiä ja sama radiokanava kuin nettiradiossani.. Kukaan siis ei ollut laittanut radiota päälle. Radio tuskin ihan itsekseen oli mennyt päälle.  Shocked
Hiukan siinä sitten pulssi nousi ja säikähdystäkin ilmassa. Nyt koittanut sitten miettiä, että halusiko joku viestittää jotain..? Vaiko oliko mikä asialla?  Cheesy

Mulle ei nyt ihan tämän tyyppistä ole koskaan tapahtunut ehkä hiukan pienempiä juttuja. Omistan kyllä vahvan intuition ja vaistoan asioita todella herkästi. Jos joku haluaa ottaa asiaan kantaa niin neuvot on tervetulleita.  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #387 : 20.04.2013 04:31:30 »

Täällä myös musiikki kuuluu joka tulee ei-mistään. Kuulen sen ihan selvästi olohuoneessa ollessani että tulee keittiöstä mutta sinne mennessäni ei kuulu mitään. Olen tarkastanut taas joka huoneen ja rappukäytävän ettei se ääni tule naapurihuoneistosta.
Kolmas kerta kun kävin keittiössä eikä mitään kuulu mutta kun tulen olohuoneeseen, alkaa musikki soida. Ei ole ensimmäinen kerta
Sellasia biisejä vielä joita ei ole ikinä aiemmin kuullut  idiot2

Nyt vaihtui biisi. Kävin taas tutkimassa mutta musiikki loppuu heti kun lähestyn keittiötä
Mulla oli tosi raskas päivä henkisesti eilen. Ehkä ne koittaa piristää toiselta puolelta
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 04:41:18 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #388 : 27.04.2013 11:13:57 »

Mä oon tullut siihen tulokseen, että kovin todentuntuiset ja elävät unet johtuu siitä, että sielu toteuttaa ne ruumiin nukkuessa ja palaa takaisin juuri ennen heräämistä jolloin sielun seikkailut jäävät näin ruumiin muistiin.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #389 : 27.04.2013 13:33:27 »

Täällä myös musiikki kuuluu joka tulee ei-mistään. Kuulen sen ihan selvästi olohuoneessa ollessani että tulee keittiöstä mutta sinne mennessäni ei kuulu mitään. Olen tarkastanut taas joka huoneen ja rappukäytävän ettei se ääni tule naapurihuoneistosta.
Kolmas kerta kun kävin keittiössä eikä mitään kuulu mutta kun tulen olohuoneeseen, alkaa musikki soida. Ei ole ensimmäinen kerta
Sellasia biisejä vielä joita ei ole ikinä aiemmin kuullut  idiot2

Nyt vaihtui biisi. Kävin taas tutkimassa mutta musiikki loppuu heti kun lähestyn keittiötä
Mulla oli tosi raskas päivä henkisesti eilen. Ehkä ne koittaa piristää toiselta puolelta


Onko asuintalosi ns. ontelolaatoille rakennettu? Ne kantavat ääntä pitkin taloa, ellei asiallisesti ole laitettu tukkeita kunkin laatan onteloitten päihin, jolloin ääni ei seikkaile mistä sattuu ja minne sattuu.
Ontelolaatta kehitetiin, kun elementtitalojen perustukset tulivat liian kalliiksi, kun laatat olivat liian painavia läpivalettuina, eli täyttä betonia. Samoin tarvittiin reittejä vesiputkistoille, puhelinlinjoille ja sähköjohdoille ym, jotka ennen aikaan tehtiin ns. pintavetoina.
Uusimpien remonttien yhteydessä monesta talosta on poistettu äänen kulkua estäviä  ns katkoja eli tukkeita juurikin noista laattojen onteloista tai muista putkimaisista 'nousuista'.
Tämän heikennyksen vuoksi talojen äänieristykset eivät enää toimi kuten niitten on tarkoitettu. Samoin tämä huononnus äänieristyksessä johtaa siihen, ettei meluavien asukkaitten jäljille päästä kovin hyvin ja vääriä valituksia häiritsevyydestä tulee helpommin kuin ennen.
SE mitä tahdon sanoa:
Ei kaikki oudosti kuuluvat äänet ole välttämättä henkiolentojen ääniä.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2013 15:24:07 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: