Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467141 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #390 : 27.04.2013 21:01:01 »

 Joogan jälkeen olin valmis hieman meditoimaan kun kuulin naisen äänen. Ajattelin sen tulevan ulkoa joten en huomioinnut sitä. Sitten elektroniikkalaite piti oudon naksahtavan äänen. Ihmettelin sitä, mutta jatkoin valmistautumista. Kun pistin silmät kiinni joku kosketti olkapäätä. Hieman ärsyyntyneenä spontaanisti ajattelin viestin, että "ei nyt, en halua tälläistä kontaktia juuri nyt, haluan vain oll yksin ja rauhassa". Lisäksi ajattellin ympärilleni ikään kuin kuplan jonka läpi tama henki ei tule. Tunsin vähän aikaan kuinka henki viipyi ympärilläni kiusaantuneena kun ei halunnut luultavasti häiritä, sitten meni pois.

 Tuo "kupla" juttu oli sinänsä outo. En ajattellut tietoisesti, että nytpä luon tälläisen, yhtäkkiä vain tunsin sen. Mitään vastaavaa ei ole itselle käynyt vaikka henki/kummitus kokemuksia on senkin edestä.  Huh
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
unelmassa
Vieras
« Vastaus #391 : 28.04.2013 13:31:24 »

Viimme kesänä, ihmettelin, kun näin täällä missä asun..niin 2 poikaa, jotka oli ihan mun kaksospoikien näköisiä.. Grin Grin
Tännään näin sit sitä toista poikaa..ja piti ihan likeltä kattoa. coolsmiley  ettei se ole mun poika.. :Smiley

Noh ..onneeks en kysynyt siltä pojalta, et mitäs sää täällä teet.. Huh :Smiley 2funny 2funny
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #392 : 28.04.2013 13:48:18 »

 Smiley
Unelmassa.
Meillä on täällä kaksoisolentoja. Joskus sellainen tulee vastaan jossain toisessa maassa. Tuntuu aika hurjalta.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #393 : 28.04.2013 14:37:03 »

Suomityttö..juu uskon niin ..kerran yks työkaveri sanoi mulle..et oon niin.. jonku hänen tutun näkönen. :Smiley  kysyi sitten..  et tunnenko sitä ihmistä.Sannoin etten tunne. Grin Grin   smitten
tallennettu
Jadetna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #394 : 29.04.2013 21:28:05 »

Mulla on ollut niin paljon yliluonnollisia kokemuksia, mutta enkelten näkeminen on aina yhtä sykähdyttävä kokemus.  smitten
Olen aina saanut apua kun niin on tarkoitettu ja ihmeellisesti asiat järjestyvät odottamattomilla tavoilla.
tallennettu
verkkosiipinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #395 : 21.05.2013 22:39:19 »

Muistui mieleeni lapsuuteni tapaus. Itse en muista ko. tapahtumaa, siitä on minulle kerrottu. Olin pihalla leikkimässä, 2-3vuotias kai. Yhtäkkiä olin pysähtynyt ja alkanut katsomaan hiljaa ja sitten selittänyt että joku menee nurmikon alle, ja sitten jatkanut omia touhujani. Myöhemmin äitini oli puhunut asiasta siskonsa kanssa, ja hänen tyttärellään oli ollut samanlainen kokemus, joku oli mennyt uunin taakse. Hassuinta on että olimme nimittäneetkin "kulkijaa" samalla nimellä!
 Mitä teillä tulee mieleen?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #396 : 23.05.2013 12:09:51 »

Näin viikonloppuna tutun ihmisen, joka on kuollut pari-kolme vuotta sitten. Hän ilmestyi eteeni kaksi eri kertaa, kun hänellä oli asiaa läheisilleen. Ensimmäisellä kerralla kertoi missä mennään ja mitä pitäisi heille kertoa, toisella kävi hoputtamassa, kun en ihan aamuviideltä malttanut soittaa leskelle - onhan hänellä jo uusi mies kainalossaan.
Tuntui ihan tuhannen rannan partaalta tulevalta näky, kun tykkäsin niin kybällä tuosta miehestä. Oltiin niin samalla aaltopituudella. Siksi olikin helppo ymmärtää, miksi tuli näyttäytymään minulle.
No ohhoh! Nyt tajusin. Tämähän olikin juuri sitä! Minun tulee muuttaa takaisin niille kulmille. Omalle 'maalle'. Hengityskin suju helpommin, kun ajatus pälkähti päähäni.
Joopa joo. Nyt meni mietinnät uusiksi. Eipähän mennäkään pieksämään ketään mäelle vetämään tiedotusvälinettä, vaan lähdetään koti-Suomen metsiin rakentamaan hoilaarilaarilaa- hongista mökkiä. Melkein jo olen lammen rannalla nostamassa aamunuotiolle onkikaloja ja kuuntelemassa lintujen konserttia. Sielu tais mennä jo edeltä. Sitä luonnonkauneutta ei voi kaupunkiin tuoda.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #397 : 23.05.2013 12:10:30 »

Muistui mieleeni lapsuuteni tapaus. Itse en muista ko. tapahtumaa, siitä on minulle kerrottu. Olin pihalla leikkimässä, 2-3vuotias kai. Yhtäkkiä olin pysähtynyt ja alkanut katsomaan hiljaa ja sitten selittänyt että joku menee nurmikon alle, ja sitten jatkanut omia touhujani. Myöhemmin äitini oli puhunut asiasta siskonsa kanssa, ja hänen tyttärellään oli ollut samanlainen kokemus, joku oli mennyt uunin taakse. Hassuinta on että olimme nimittäneetkin "kulkijaa" samalla nimellä!
 Mitä teillä tulee mieleen?


Tuttu edellisestä elämästä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #398 : 23.05.2013 12:13:22 »

Mulla on ollut niin paljon yliluonnollisia kokemuksia, mutta enkelten näkeminen on aina yhtä sykähdyttävä kokemus.  smitten
Olen aina saanut apua kun niin on tarkoitettu ja ihmeellisesti asiat järjestyvät odottamattomilla tavoilla.

Herkkyys ja kyky ottaa vastaan. Sen koen tuossa ilmenevän. Apua saa, kun on sillä tasolla, josta sitä voi saada, siis oma minuus värähtelee, jotta auttajat voivat tarpeeseen reagoida.
Suurimmalla osalla ihmisiä, jotka hakevat huomiota, tämä osa minuudesta puuttuu. Pätemisen tarve kertoo sielunnälästä syvään mielenkosketukseen.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2013 14:46:17 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 164


Profiili
« Vastaus #399 : 29.05.2013 21:08:12 »

Hm... joskus oli telepatian ja enneunen kaltaisia juttuja ja pisti miettimään voiko asioihin vaikuttaa? Sitten nuo asiat lähti kiertoon kun tuntui ettei mihinkään voi vaikuttaa ja oppimisen kaari on kiertänyt jotenkin nurinpäin, että voin "vaikuttaa" asioihin mitä koen ja olenkin pistänyt aika ranttaliksi. Aika arveluttaviakin olen pistänyt komentoketjuun, mutta parhaansa ne tekee kulissien takana, ei voi kuin propseja antaa!  Cheesy Välistä sitten tulee "koulutuksenomaisia" unia väliin, joiden merkitys selviää kun tarpeeksi hakkaa päätään seinään. En vieläkään tiedä onko tämä junarataa, vai vapaataohjausta. Ehkä vain valintoja valmiiksi tehdyssä labyrintissä. Pieni mies täällä vain.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #400 : 24.06.2013 14:40:04 »

Viimeaikoina paikalla majailevat, huomiota haluavat henget ovat ottaneet käyttöönsä paineaallot. Paineaalto tulee aina jommallekummalle puolelle kasvoja ja saa korvan lukkoon. Paineaalto voi tulla ja mennä tai tulla ja jäädä. Korva, johon aalto tulee, voi jäädä soimaan hetkeksi.
Myös pienet kipinäntapaiset iholla ovat henkien tapa ilmaista itseään, tähän asti se on ollut merkki kosketuksesta. laugh
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #401 : 03.08.2013 17:46:52 »

Eilen taas tapahtui. Keittiössä näin likaisen, harmahtavan hopeasateen. Sit illalla kun ystävä oli käymässä tai itseasiassa lähdössä pois kun toinen kenkä katosi ilmestyen hetken kuluttua keskelle eteisen lattiaan niin ettei sitä olis voinut olla huomaamatta.
Ikoni kaatui itsekseen ja tänään heräsin kolinaan eteisessä. Tollanen kengän piilottaminen tai minkä tahansa tärkeen tavaran, paperin katoaminen jäljettömiin ja löytyminen niin ettei sitä voi olla huomaamatta on saatanan ärsyttävää. Aivan kuin kiusantekoa
Ikoniin koskemisesta suutuin
Ystävä lähti kotiin pyörällää ilman kenkiä kun ei halunnu yksikenkäisenä ajella.
Näin pitkästä aikaa myös painajaisen eli täällä oli ei niin mukavat energiat ja sain kuulla sata kysymystä niistä kengistä koska ystävä ei ole koskaan kokenut mitään ihmeilmiöitä.
Olen sanonu ettei niitä tarvitse pelätä ja luultavasti koet joskus mun kodissa jotain erikoista. No, tää oli eka kerta
tallennettu
waaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #402 : 06.09.2013 06:21:22 »

Olen pienestä tytöstä asti nähnyt/ kokenut kaikenlaista..

Olen mm..nähnyt henkiä,  tuntenut sellaisen koskettavan minua.
Kuullut ääniä/kuiskauksia joissa on ollut selvää asiaa
Nähnyt tavaroiden liikkuvan itsestään

Ystäväni nukkui pois auto-onnettomuudessa, kun onnettomuus tapahtui yöllä, olin juuri noihin aikoihin herännyt kovin lettomana ja katsonut kelloa onnettomuus aikaan ja en saanut enää unta. Makasin sängyssä suuren ketutuksen vallassa kun en voinut nukkua kun ei muka väsyttänyt. Näin jostain pimeydestä kaukaa todella kaukaa hiipuvan kirkkaan valovapallon. Se oli luonnon valoakin kirkkaampi, ihan kuin joku säkenöivä ihmeellinen pallukka. Se tuli aivan lähelleni ja välähti erittäin suurena kunnes katosi nopeasit hiipuen.
Jälkeenpäin ystäväni kuoltua, ymmärsin laskea yhteen 1+1. En pelännyt tuona hetkenä, tuli sellainen olo että ei oo mitään hätää, tajusin että olin herännyt samaan aikaan kun onnettomuus oli sattunut, ja lopuksi ymmärsin että tuo oli ilmeisesti jollain tavalla edesmennyt ystäväni joka kävi hyvästelemässä minut.

Olen tuntenut edesmenneen isäni läsnäolon ajoittain.

Olen nähnyt unia jotka ovat tismalleen toteutuneet.

Joskus pystyn aistimaan toisen surun tai kivun, mutta sitä tapahtuu todella harvoin.

Sitä sattuu hyvinkin usein että tiedän ennalta asioita. Olen työssä jossa täytyy olla erit.sosiaalinen ja tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa jne.Hoidan työkseni ihmisiä. Se on välillä ärsyttävää kun tiedän ennalta mitä joku toinen aikoo esim.töissä tehdä / sanoa.
Huomaan monesti ajattelevani että "katsoppas vain niin tässä käy näin" ja sitten käy juurikin niin.

Joskus sanon mitä joku toinen ajattelee ja ne ihmiset ovat ihmeissään "miten sinä osasit sanoa juuri niinkuin minä ajattelin".

Sitten kaikista oudoin asia, en osaa tätä paremmin selittää mutta koitan kuitenkin selittää jotenkin.

Pystyn tavallaan asettumaan toiseen ihmiseen tai siis sen silmiin. Jotenki muka joskus nään miltä näyttää katsoa toisen ihmisen silmistä en osaa selittää oikein tätä. Ja joskus käy niin että jos ajatellaan nyt leikisti että kiipeäisin jonku ison kukkulanpäälle, niin näen tavallaan hetkellisesti miltä näyttäisi jos katselisin jonku toisen ihmisen silmistä itseäni vastapuolelta maailmaa ja näkisin minut seisomassa siellä kukkulan tai mäen päällä. Ihmeellistä. Tätä tapahtuu hyvinkin,ehkä liiankin usein. Kaupassa,kadulla,töissä kotona lapseni kanssa jne.

Eräs riipivin asia mitä on koskaan tapahtunu on 5 vuotiaan lapseni kokemukset henkimaailmasta.Hän on puhumaan oppiessaan siitä asti selevittänyt kuinka näkee joskus jonkun seuraavan minua.

Karmein kohta on se kun kannoin poikaa sylissäni sänkyynsä. Ihmettelin jo kun nostin hänet sohvalta että hän katsoo jotenkin kummallisesti olkani taakse. Oikein vakavana ja mittaili jotain katseellaan ihmeissään tarkkaavaisesti.
Koko matkan ajan hän tuijotti jotain. Kun laskin lapsen sänkyynsä hän sanoi   "äiti miksi tuo punainen mies seuraa sinua"
silloin niskavillat nousivat pystöön ja minua pelotti suunnattomasti. Lapseni vielä osoitti taakseni ja nyökytti ja totesi "siinä se on".
En tietenkään voinut näyttää pelkoani lapselleni ja iltapusujen ja hyvien öiden toivottelujen jälkeen tutisin itsekseni sohvan nurkassa pitkään ja hartaasti ennen nukkumaan menoa. Tästä tapahtumasta  on parisen vuotta aikaa. Olen usein miettinyt että miksi tuo "mies, ja kummitus on punainen?!" onkose paha, jos se on punainen??!!
Lapseni on myös nähnyt valkoisia valopalloja jotka lentävät seinien ja huonekalujen läpi. Hän kertoi että ne vilahtavat todella nopeasti.

Lapseni ei myöskään ole nähnyt edesmennyttä isääni joka nukkui pois minun ollessani lapsi.

Lapseni on alkanut kysellä isoisästään ja olen näyttänyt vastikaan ensimmäisiä kertoja hänelle valokuvia isästäni.

lapsi katseli kuvia hyvin mietteliäänä ja tuumasi  "kyllähän minä tämän miehen olen nähnyt"

Se pisti miettimään että onko lapseni voinut todella nähdä isoisänsä jossain..

Vuosi sitten laitoin digikameran videokuvaukselle kesäaikaan kun menimme nukkumaan.
Videoon tarttui todellakin hohtavan valkoinen valopallo, noin pingispallon kokoinen joka lenteli edestakaisin olohuonetta ja ihan kuin se oli tippunut välissä jostain jättäen usvaisen vanan hetkellisesti peräänsä. Harmi vain että muistikorttini oli niin pieni,ja siinä kuvia paljon että kuvausaika rajottui n.10 minuuttiin.



tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #403 : 21.09.2013 23:11:11 »

voisiko joku kertoa positiivisesta aurasta ja miten valttaa negatiivista!
haluaisin myos harjoitella aurojen aistimista tai nakemista, voisiko joku auttaa? miten sita voisi harjoitella?
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37

En tätä todeksi usko


Profiili
« Vastaus #404 : 24.09.2013 16:15:09 »

Meillä on nyt ollut, joku lasten huoneissa viihtyvä olento. Askeleita kuuluu ja myös herännyt poikanikin sanoi, että on nähnyt kuin joku olisi käynyt pitkäkseen hänen pedille. Muutama yö taakseppäin huomasin, että sängylleni istuttiin ja aloin nähdä silmien kuvia jotka räpsyttelivät. lapseni muuttivat koulun takia nyt tuonne asutuskeskukseen, niin saas nähdä lähtikö henki myös. Mitään kiusaa se ei tee. Pitäisiköhän olla huolissaan? Shocked
Minun kauttanikohan se on tullut?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: