Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #360 : 06.11.2012 12:08:56 »

Mihinhän ketjuun sijoittaisin tämän? Pakko saada ulos joka tapauksessa!

Viime kesänä kaaduin ja etuhampaisiini kolahti kaulassani ollut massiivinen koru. Toiseen etuhampaaseen tuli pieni särö, lähinnä halkeaman alku, jonka havaitsi hyvässä valossa tutkiskelemalla. Hammasneurootikkona olin tietenkin hyvin pahoillani tästä ja rupesin käsilläni lähettämään energiaa tähän hampaaseen. Jatkoin tätä pari viikkoa aika satunnaisesti, ja nyt säröä ei enää ole, vaikka missä kulmassa ja valossa tarkastelisi.

Mietin vaan, että oliko näillä mun käsillä jotain vaikutusta asiaan, vai paraniko hammas "itsestään". Käsittääkseni tuollaiset halkeamat ei voi mennä umpeen, koska hammasluu ei uudistu. Mahdollisuus on tietysti, että osa hampaan pinnasta on hankautunut pois ja näinolleen särö mennyt samalla. Tuntuu silti vähän uskomattomalta.

Siitä lähtien oon ruvennu hoitamaan käsilläni hampaita(muun hammashuollon lisäksi tietysti, hehe Cheesy )Käymään vaan ulkopuolelta kämmenillä läpi niin, että lämmin energia tuntuu. En tiedä onko tuolla vaikutusta, mutta toivossa on hyvä elää! Voisin kuvitella, että kun samalla lailla olen suojannut kurkkuani sateessa kylmettymästä, hampaidenkin ympärille voisi tulla joku energiakerros, ainakin hetkellisesti joka suojaisi niitä? Voi apua, kuulostanko ihan kajahtaneelta....
« Viimeksi muokattu: 06.11.2012 12:11:13 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #361 : 06.11.2012 12:43:46 »

Hammasluu ja kiille kyllä uudistuvat, mutta hyvin hyvin hitaasti. Varmasti hoidolla jota itsellesi annoit on ollut vaikutusta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #362 : 06.11.2012 19:13:39 »

Verninia,
minäkin annan hoitoa hampailleni. Sen lisäksi että juuri kävin hammashoitajalla. Ja nyt tuntuu että tehoaa.  smitten angel
Tuntuu myös että hammasongelmat häviää.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #363 : 06.11.2012 19:46:13 »

Itsellä on ollut henkimaailman kanssa seuraavanlaisia kokemuksia.
1 Enneuni, joka oli tosi mukava ja josta en ottanut täysin potentiaalista hyötyä irti
Muuten kokemisia että tyyliin jos nostan päätäni niin peilikuvani kumartaa tms tai päinvastoin. Uskon kyllä että peilikuva saattaa olla hyvinkin vaikka "paha kaksoseni" tai jotain vastaavaa Cheesy.
Muuten kokenut erilaisia hajuja, kuten kalma ja hyviä tuoksuja tms kukkasia. sitten kuulen vieläkin jatkuvasti jotain nuijien koputuksia ja muuta joutavaa. Tähän minun yliluonnolliset kokemukseni jäävätkin.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #364 : 06.11.2012 20:00:40 »

Hienoa kuulla Suomityttö ja Elektikko!
minäkin annan hoitoa hampailleni. Sen lisäksi että juuri kävin hammashoitajalla. Ja nyt tuntuu että tehoaa.  smitten angel
Tuntuu myös että hammasongelmat häviää.
Hyvä kun tuli puheeksi, pitää muistaa juurruttaa tämä rutiini hampaidenhoitoon, jos kerta joku muukin on saanut siitä jotain järkeä! On vaan jotenkin vaikea uskoa, että minä itse voisin vaikuttaa jonkin hammasmädän liikkeeseen tai bakteerien bileisiin omassa purukalustossani. Mulla jyllää suussa ihan sikana kaikkea mitä sinne ei kuulu, vaikka hoidan hampaitani erittäin huolellisesti. Nyt menee ohi aiheen! Lopetan!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #365 : 07.11.2012 22:19:53 »

Kilpirauhaslääkepurkki löytyi eilen eteisen lattialta. Kysyin mieheltäni miks hän on heitellyt mun napit pois lääkekaapista. Ei ollut koskenutkaan eli taas täällä tavarat liikkuu itsekseen tai sit se oli merkki.
Mulle on määrätty kilpparitestit jo yli puoli vuotta sitten mutta en o mennyt vuosikontrolliin.
tallennettu
leana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #366 : 13.11.2012 10:44:06 »

Kamalasti aikaa viime vierailusta täällä foorumilla Huh Nyt tarvisin kuitenkin apua kokeneemmilta.. Asun vanhassa kerrostaloasunnossa ja kämpän myyntiin laittamisen jälkeen on alkanut tapahtuun. Yksi yö heräsin siihen, kun arpinaamainen pelottavannäköinen mies tuijotti tosi vihasesti. Viikko tästä eteenpäin niin kylässä oleva ystäväni heräsi samaisen miehen tuijotukseen. Muutama päivä sitten päiväunilta herättyäni miehen ääni hyräili ärsyttävästi keittiössä. Nukkumaanmennessäni on aina tunne, että joku seisoo ovenraossa ja kerran ääni kuiskasi "heeei tyttöneen". Tää on pelottavaa, ärsyttävää ja ahdistavaa. Olen pyytänyt jättämään rauhaan, rukoillut hänen puolestaan mutta ei auta.

Mitä tää voi olla ja miten jatkaisin eteenpäin hänen kanssaan? Undecided
« Viimeksi muokattu: 13.11.2012 10:49:33 kirjoittanut leana » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #367 : 13.11.2012 11:16:20 »

Kamalasti aikaa viime vierailusta täällä foorumilla Huh Nyt tarvisin kuitenkin apua kokeneemmilta.. Asun vanhassa kerrostaloasunnossa ja kämpän myyntiin laittamisen jälkeen on alkanut tapahtuun. Yksi yö heräsin siihen, kun arpinaamainen pelottavannäköinen mies tuijotti tosi vihasesti. Viikko tästä eteenpäin niin kylässä oleva ystäväni heräsi samaisen miehen tuijotukseen. Muutama päivä sitten päiväunilta herättyäni miehen ääni hyräili ärsyttävästi keittiössä. Nukkumaanmennessäni on aina tunne, että joku seisoo ovenraossa ja kerran ääni kuiskasi "heeei tyttöneen". Tää on pelottavaa, ärsyttävää ja ahdistavaa. Olen pyytänyt jättämään rauhaan, rukoillut hänen puolestaan mutta ei auta.

Mitä tää voi olla ja miten jatkaisin eteenpäin hänen kanssaan? Undecided

Kysäisepä arpinaamalta, mitä asiaa hänellä on vai onko mitään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #368 : 21.11.2012 11:17:20 »

Pitkästä aikaa taas tällä foorumilla. Ihmeelliset näyt tänne taas toivat. Tässä jokunen aamu sit kuulin unen läpi jonkun kutsuvan minua miehen äänellä nimeltä. Ensimmäisen kutsun kyllä kuulin, vaan en reagoinut siihen. Toiseen kutsuun vastasin "mitä" ja aukaisin silmäni. Vuoteeni vieressä näin hieman sänkyni yläpuolella "kurttuisen" näköiset ehkä hieman läpinäkyvät miehen kasvot- Tällä miehellä oli oikealla puolellaan pään vieressä hopean värinen rottingista valmistettu tähti...mieleen tuli jouluinen tähti.

Mietin mitähän tämä näky taas tuo tullessaan, aiemmin ollut ikäviä kokemuksia näkyjen ilmaantuessa. Olisiko kellään tietoa mitä tällainen näky merkitsee?

-Limis-
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #369 : 06.02.2013 18:37:42 »

Taas tapahtuu. Heräsin outoon tunteeseen poskessa. Mun tyynyllä oli aloeveravoide. En tasan tarkkaan mene nukkumaan voidepurkit pään alla. Joko mä kävelen unissani ja siirtelen tavaroita tai sit mun kuollut mieheni toimii tosi aktiivisesti
Eilen oli tosi kamala päivä. Ahdisti ja oli fyysisiä vaivoja. Kaikki mitä tein meni jotenkin vinoon.
Sit aamulla toi voidejuttu. Kai mieheni jotenkin viestitti olevansa messis vielä
Ainakin aamulla oli mukava olo vaikka ihmettelin kyllä. Täällä mun kodissa tapahtuu nykyään joka päivä jotain outoa: tavarat siirtyy ja katoilee, seinillä vilkahtelee valonvalähdyksiä, puhelimen herätys toimii itsekseen, tietokoneen skobet pitää vaihetelevia ääniä.
Toissa iltana mieheni valokuvasta lähti kattoa kohti ihan valkoinen, kirkas valo. Olin sinä iltana kiukkuinen hänelle kun muistelin vanhoja yhteenottoja.
Meedion mukaan tällanen hyörinä voi jatkua 4-6kk jonka jälkeen alkaa seesteisempi aika jolloin mieheni ilmestyy enemmänkin uniini.
Kyllä on ollut tässä vajaan kymmenen viikon aikana sellasta menoa ja outouksia ettei ikinä aiemmin.
Joka kerta hämmästyn  Shocked
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #370 : 16.02.2013 13:32:05 »

Asun vanhassa puutalossa... rakastan kotiani ja siellä on ollut alusta asti hyvä olla  angel
Muutaman kerran mulla on ollut yläkerrassa telkkari päällä ja itse olen ollut alhaalla.. sitten jossakin kohtaa olen vaan havahtunut siihen että miksi telkkarin ääntä ei kuulu ja se on sammunut  Huh en osaa sanoa missä kohtaa se on sammunut mutta joku sen on sammuttanut!
ja eilen ajoin auton ikkunoideni alle koska kävin vain hakemassa muutaman tavaran jatkaakseni matkaani niin oli eteisessä valo minkä olin jättänyt niin ihan kuin valkoisen verhoni takana olisi liikkunut jokin hahmo  Shocked Shocked en ole mitään vastaavaa koskaan asunnossani kokenut.. kuvittelenko vain vai mitä tapahtuu?? Silti en pelkää kotonani...

Kummallisia tapahtumia on äitin luona minulle ja äidilleni tapahtunut ja edelleen tapahtuu mutta niihin olen tottunut vaikka se teininä olikin pelottavaa  Smiley Mutta en haluaisi että sama alkaa omassa kodissani...
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #371 : 16.02.2013 13:53:07 »

Asun vanhassa puutalossa... rakastan kotiani ja siellä on ollut alusta asti hyvä olla  angel
Muutaman kerran mulla on ollut yläkerrassa telkkari päällä ja itse olen ollut alhaalla.. sitten jossakin kohtaa olen vaan havahtunut siihen että miksi telkkarin ääntä ei kuulu ja se on sammunut  Huh en osaa sanoa missä kohtaa se on sammunut mutta joku sen on sammuttanut!


Jotkut telkkarit sammuvat itsestään, jos kanavia tai äänenvoimakkuutta ei olla säädetty tietyn ajan puitteissa. Joku turvallisuusjuttu kait, ettei telkkarit syty palamaan.

Mitenkään vähättelemättä noita kokemuksia  angel
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #372 : 16.02.2013 14:01:45 »

Voi olla Yep että on asia näinkin  Smiley ja helpottaiskin minun juoksevaa mielikuvitustani...  Cheesy
Telkkari ei ole vain ennen tehnyt sitä... eipä se kyllä usein ole päälläkään..
voi olla että tulen vaan hulluksi  Grin  idiot2 uglystupid2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #373 : 18.02.2013 13:54:57 »

Löysin melko tuoreen tutkielman ihmisistä, joilla on ollut ainakin 1 yliluonnollinen kokemus. Aineisto on hankittu nettikyselyllä ja vastaajia on tähän päivään mennessä ollut n. 3000. Jos kiinnostaa, niin linkki löytyy alta:

http://psychicrevolution.com/wp-content/uploads/downloads/2011/10/2011-Paranormal-Activity-Analysis-Survey.pdf

Tavallisimmat kokemukset:

-Dejà vu (itse en tajunnut edes laittaa sitä valikkoon, kun se on mielestäni niin normaalia!)
-Ennakkoaavistukset
-Haamut
-Telepatia
-Ruumiista irtaantuminen
-Entisten elämien muistot
-Telekinesia/levitointi
-Aurat
-Mediumismi
-Kuolemanrajakokemukset

Naisilla näitä kokemuksia näyttää olevan selvästi enemmän kuin miehillä. Hyvin tavallista oli, että kokemukset eivät jääneet yhteen, poikkeuksena tästä ehkä NDE ja levitaatio.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #374 : 20.02.2013 00:50:57 »

Olen ollut masisihminen viikonlopusta asti. Pari tuntia sitten olin parvekkeen ovella tupakalla ja näin niin kummallisen näyn: musta perhonen lensi ulos
Se ei ollut varjo. Minä  Shocked  Mietin hetken. Sytytin sit kynttilöitä, laiton asuntoon läpivedon ja rukoilin.
Nyt täällä on helevetin kylmä mutta raikasta eikä ylimääräistä jengii.
Tunsin jo aamulla että on jotain outoa ja se pikkupaskiainen teki mulle huonon olon.
Suojauksessa vielä isosti opettelemista  angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: