Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 90087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« : 05.05.2010 13:16:41 »

Olen täällä aiemmin kertonut mediaalisuudestani ja nyt lähiaikoina herkkyys on vaan lisääntynyt.
Tutustuin rajatiedon auttavan puhelimen kautta meedioon jolta olen saanut erittäin paljon apua ja tietoa.
Ollaan yhdessä autettu rajatilassa olleita henkiä eteenpäin täältä mun kodista.
Nyt vaan tuntuu että näitä autettavia tulee turhan usein.
Vedän niitä magneetin tavoin puoleeni.

Eilen viimeks saatiin vanhempi mieshenkilö pois maankentästä ja täältä mun nurkista pois pyörimästä.

Viime yönä heräsin neljältä koputuksiin ja tällä hetkellä "läsnäolon" tunne on todella voimakas eli taas täällä on joku "ylimääräinen"
En osaa muuta kuin rukoilla hengen puolesta kun en saa nyt meediota puhelimella kiinni.

Tää on RASITTAVAA!!! En ole mitenkään kehittänyt mediaalisuuttani enkä halua moista herkkyyttä lainkaan. Tän kanssa on pakko vaan oppii elää.
En tosiaankaan tajua miten jotkut haluavat oikein kehittää tällasta herkkyyttä.
Mulle tää on lähinnä taakka.
Kävin ekaa kertaa meedion luona 27-vuotiaana ja hän sanoi et n. 35-40 vuotiaana toimin itse meediona. Kauhistuin silloin ajatusta ja nyt 34-vuotiaana olen jo tosi "auki" henkimaailmaan tahtomattani.
Olen rukoillut että tää otettais multa pois, mut ei.

Jotenki koko juttu sotii vapaan tahdon ajatusta vastaan, toimia kanavana vasten tahtoaan. Ennen kaikkee haluisin olla rauhassa omassa kodissani.

Tämä meedio johon tutustuin nyt keväällä sanoikin, että mulle on annettu liian paljon liian nopeesti.

Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2010 13:19:14 »

Tuli vähän huono otsikko
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 05.05.2010 14:34:27 »

Minun mielestäni meillä on vapaa tahto sen suhteen noudatammeko ottamaamme elämäntehtävää niinkuin haluamme vaiko emme. Pitää muistaa, että kellekään ei anneta mitään vahingossa tai tahallaan - kaikki elämän suuret päätökset on jokainen tehnyt itse ennen syntymäänsä. Tällaiseen kuuluvat mm. perhesidokset, ammatti ja elämän oppiläksyt - mitkä asiat luistavat, missä tökkii.

Jokaisella on vapaa tahto myös kieltäytyä toimimasta henkimaailman suuntaan. Voit ilmoittaa kohteliaasti mutta varmasti, että et tällä hetkellä halua olla avuksi kellekään. Henkimaailman tulee totella.

Jos kyseessä on elämäntehtävä, jonka olet itse ennen syntymääsi valinnut olen varma, että voit saada sille lykkäystä, mutta enemmin tai myöhemmin se täytyy kohdata. Asioista voi aina neuvotella henkimaailman ja korkeimpien tahojen kanssa ilmaisemalla oman tahtonsa. Ystäväni esimerkiksi neuvotteli itselleen uuden elämäntien parisuhteen ja perheen osalta, mutta se oli raskasta, koska kaikki minkä piti tulla vastaan hänelle tyyliin 10 vuoden aikana, puristettiin ja rutistettiin vuoteen. Hän selvisi siitä kyllä, omasta vapaasta tahdostaan käsin toimien.


tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.05.2010 17:54:37 »

Niin, sama asiahan se on henkimaailman suhteen kuin minkä tahansa muunkin työn suhteen - vaikka se olisi kuinka elämäntehtävä ja vaikka suurin inspiraation lähde elämässä, niin rajansa kaikella. Mutta ne rajat pitää oppia asettamaan itse! Jos rakastat töitäsi, mutta teet sitä liikaa, niin kannattaako irtisanoutua kokonaan koko hommasta? Ei tietenkään, vaan sitten mennään pomon juttusille, että voisiko alkaa tehdä vaikka neljän päivän työviikkoa tai mitäpä jos pitäisi vähän lomaa ja jatkaisi sitten tai tekisi vaikka pari tuntia vähemmän töitä joka päivä ja nauttisi siitä vapaa-ajasta sitten. Ja tämä sama pitää tehdä henkimaailman ja muiden auttamisjuttujen kanssa - koko ajan ei tarvitse olla käytettävissä, koska se ON riuduttavaa!

Tärkein oppiläksy tässä ei olekaan, että "miksi ihmeessä minulla on tämä lahja ja ottakaa se pois" vaan se, että miten käytän tätä lahjaa niin, että autan muita ja saan myös itse siitä jotain riuduttamatta itseäni? Usein vastauksena kysymykseen on yksinkertainen sana "EI". Niin kuin täällä maanpäälläkin, myös noiden muiden maailman töiden kanssa voi pyrkiä pitämään lomaa ja oppia laittamaan ne rajat. Mitä minä jaksan? Missä menee minun ja työni välinen raja? Missä menee vapaa-ajan rajat?

Eli rajojen vetoa opettelemaan ja ihania hetkiä lahjasi kanssa!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4 : 05.05.2010 21:24:26 »

Kiitos paljon vastauksistanne  Smiley

En todellakaan halua tarrautua keneenkään ihmiseen, vaan olla mahdollisimman itsenäinen elämän jokaisella osa-alueella.
Nämä henkimaailman asiat ovat kiinnostaneet minuu lapsesta asti, mutta en todellakaan halua kokea näitä ilmiöitä saati toimia kanavana.

Suvussani on ollut näkijöitä, kansanparantajia ym sekä isän että äidin puolella.
Isäni näkee myös tapahtumia ennalta, on todellinen ihmisröntgen muiden ihmisten suhteen. Äitini omaa todella tarkan intuition sekä näkee joskus enneunia.
Eli tää minun herkkyys näihin asiohin tulee jo geeneissä.
Puhumme kolmisin paljon näistä ns.henkimaailman asioista.

Isäni ei kuitenkaan usko kaikkea mulle tapahtunutta, esim että esineet liikkuvat "itsestään" ja joskus ilmestyy tavaroita joita ei minulla edes ole ollut.
Viikko sitten keittiön mikron päälle ole tullut jostain yön aikana kattila jota en ole ikinä nähnyt aiemmin. Valot syttyvät/sammuvat itsestään ym

Säännöllisen meditoinnin seurauksena koin herkistymisen lisääntymisen. Siksi jätin koko hommelin harjoittamisen het alkuunsa.

Henkiopastani en tunne/tiedosta. Oman enkelini kylläkin näen ja tunnen sen hipaisuja ihollani.

Toki näitä mukavia energioita on ihan miellyttävä kokea, muttei kuitenkaan niin ihmeellistä että haluaisin sen jatkuvan. Jo aikoja henkimaailmassa olleet mummoni, vaari sekä miesystäväni veli vierailevat usein.

Voin toki auttaa elämäntyökseni ihmisiä, mutta en tän "lahjan" avulla.
Huonon sielunsuunnitelman olen näemmä tehnyt.
Suotakoon tämä lahja sitä tavoitteleville.
Mulla on tarpeeks tehtävää maallisella tasolla




tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #5 : 05.05.2010 21:28:19 »

En usko enää mihinkään visualisointeihin ym suojauksessa. Herran siunaus ja Isä Meidän rukous on vahvin suoja
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #6 : 05.05.2010 21:36:18 »

Tunnen olotilasi, olin itsekin siinä samassa tilassa. Ongelmasi on ilmeisesti se, että et ole riittävän ehjä, vahva ja puhdas tuohon tehtävään ja sinua käytetään henkisesti aikalailla hyväksi. Taitamattomuuttasi sanoa ei. Voit sulkea porttisi ja avata ne silloin, kun sinulle sopii. Se on vaikeaa, mutta me ihmiset täällä maan päällä tässä tietoisuudessa valitsemme mitä koemme eivätkä henkimaailma.

Sielunsuunnitelmat ja sopimukset voit tehdä uusiksi ja sinä voit tehdä sopimuksia henkisesti ja olemalla riittävän vahva voit itse päättää, mitä koet ja milloin koet. Se on haastavaa ja toivon, että löydät riittävän vahvan tukijan rinnallesi. Olet tekemisissä asioiden kanssa, jotka voivat uuvuttaa ja pelottaa. Ne ovat periaatteessa ihan ok taitoja, voit tehdä paljon hyvää, mutta kontrolli kaikessa.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja autan, jos vain haluat ja voin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 06.05.2010 00:41:16 »

Aaa niin unohdin sanoa tuossa päivällä sellaisen jutun, että henkimaailmahan on ihan HIRVEÄN monipuolinen ja muotoinen paikka! Siksi sieltä löytyy myös auttajia meidän hätiimme, koskivatpa ne sitten fyysisiä tai henkisiä asioita tai molempia.

Kun minulla on joskus meinannut mennä henkimaailman kanssa työskenteleminen liian raskaaksi, olen vaan sanonut korkeimmille avustajille (sen kummemmin määrittelemättä, että "hei, kuule SINÄ justiinsa SINÄ siellä") että ei tämmöistä tahtia, en kestä, en jaksa, pää hajoaa, energiat loppuu, olen ihan kuitti. Että nyt stoppi ja rauha tähän, kiitos.

Minä luulen, että aurassasi voi ehkä olla jotain häikkää, "epätasapainottomuutta", joka nyt olisi ihan ymmärrettävää senkin puoleen, että tosissasi tässä joudut vänkäämään jaksaako vai ei. Kyllä mikä tahansa stressi suistaa pois tasapainosta, jolloin auran luontainen tasapaino ja näin ollen suojauskyky heikkenee. Henkimaailman puolelle varmaan saatat loistaa kuin valo koiperhosille, koska sinussa on selkeästi vahva energia henkimaailman suuntaan.

Läheisille sukulaisille voi sanoa, että nyt ei vierailuita, kiitos, haluan olla yksin. Luulisi, että ymmärtävät.

Asioista voi aina neuvotella ja pitääkin! Vaikka se menisikin siihen pisteeseen, että istuu yksin sängyn laidalla puhumassa ääneen, niin aina henkimaailman puolelta kuullaan ja autetaan.

Muistathan vielä, että samankaltainen energia vetää puoleensa samankaltaista, eli jos henkimaailmaa kohtaan tuntee turhautumista, epämiellyttävyyttä, pelkoa, huolia, ärtymystä niin tasan samanlaisia ilmiöitä saa sitten takaisin. Valo vetää puoleensa sen kanssa samalla tasolla resonoivia koiperhosia.

Tsemppiä siis kehiin ja päättäväistä jämäkkyyttä omista rajoista!  police Henkimaailman kanssa toimiminen ei ole mitään kvanttifysiikkaa, se on ihan maalaisjärjellä hallittavissa Cool
« Viimeksi muokattu: 06.05.2010 00:43:27 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #8 : 06.05.2010 15:02:07 »

No siinä tän ongelman ydin juur onkin, etten ole luonteeltani ns. vakaa ja tasapainoinen. Ailahtelen, herkistelen mutta ärsyynnyn tosi helposti. Räjähtelen kuin tulivuori. Kärsin ahdistusalttiudesta ja omaan tod järkyttävät pms-oireet joka kk. Adhd-dignoosi löytyy myös.
Onko siis ihme että vedän puoleeni epämääräisiä energioita koska olen itsekin EPÄVAKAA??

Kiitos Atha selvennyksestä.

Psykoositasoisesta häiriöstä ei kuitenkaan ole kyse, jonkin asteisesta persoonallisuushäiriöstä kuitenkin koska tunne-elämäni on vuoristorata.

Miksi, oi, miksi sit tän kaltainen ihminen saa tälläisen "lahjan"?

Eikö meedion tulisi olla erittäin tasapainoinen, peloton, järkkymätön, "jalat maassa-ihminen"?
Kyllä pitäis.

Tämä mediaalisuuslahja on siis tullut aivan väärään osoitteeseen
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 06.05.2010 19:31:25 »

No ei henkisesti avoin eli mediaaliset kyvyt omaava ihminen ole automaattisesti tasapainoinen ja vakaa. Mielisairaaloista ja avohoidoista löytyy paljon henkilöitä, jotka ovat henkimaailmalle herkkiä ja heidän herkkyyttään hoidetaan sitten sairautena. Katselin muutama kuukausi sitten dokumenttia, jossa mies kertoi sairastuneensa skitsofreniaan äidinsä kuoleman jälkeen. Hän kuulemma kuuli telepaattisesti kuinka äiti puhui hänelle yhä, vaikka eihän sen pitäisi olla mahdollista. Tämä tulkittiin skitsofreniaksi ja mies joutui lääkitykselle.

Ystäväpiirissäni oli aikoinaan ihminen, joka oli erittäin epävakaa ja avoin negatiiviselle puolelle. Hän vetikin - ihan tahtomalla - puoleensa hyvin negatiivisia olentoja ja henkimaailman asukkaita. Ääninä kuului sihinää ja liekkien rätinää ja olennot myös puhuivat hänelle.

Ystäväpiiristäni löytyy nykyään henkilö, joka on vahvalla lääkityksellä. Hän kertoi, että jos hän ei ota lääkitystä, hän ei tiedä onko hänelle puhuva tuntematon henkilö oikea vai ei. Tai ovatko ylipäätään hänen näkemänsä ihmisistä ketkä fyysisiä ja ketkä näitä "harhoja". Enkä hänenkään kohdalla puhuisi vakaasta ihmisestä, vaan hänellä on diagnosoitu useita mielen sairauksia, myös ADHD.

Eli vakaus ja avoimuus ja epävakaus ja sulkeutuneisuus henkimaailmalle eivät kulje käsikädessä.

Edelleen, suosittelen sanomaan henkimaailman puolelle, että pistävät sulta nyt henkimaailman suuntaan luukut kiinni, jotta saat olla rauhassa.

Ja otan osan PSM-oireisiin! Itsekin kärsinyt ERITTÄIN pahoista 9-vuotiaasta lähtien ja kärsin jatkossakin, jos lääkitykseksi ei keksitä muuta kuin e-pillerit....
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #10 : 07.05.2010 19:23:38 »

Totta turiset, Atha.

En ole koskaan ollut sairaalassa näiden omien mielensurinoiden takia, koska mitään psykoosiin viittaavaakaan ei ole esiintynyt.
Nämä mielialan ailahtelut toki tekevät välillä norm arjen hieman hankalaksi, kuuluvat osana adhd-oireistoon.

Ilmiöt ja tapahtumat joita kodissani on esiintynyt eivät ole tod mun vilkkaan mielikuvituksen tulosta. Kaksi ystävääni on todistanut näitä esineiden siirtymisiä, nähneet hahmoja, tunteneet oudon viileyden asunnossa ym

Tuntuu surulliselta, että psyk.osastoilla tosiaan on paljon herkkiä ihmisiä, joita tulkitaan vakavasti häiriintyneiksi/psykoottisiksi koska ovat auki henkimaailmaan eivätkä saa tarvitsemaansa tukea/apua ihmisiltä jotka näistä hm-asioista tietävät.
Toki herkkä mieli voi luhistua, maailmankuva särkyä niin dramaattisesti näitä parailmiöitä kohdattaessa, että mielen defenssit ym suojakeinot saavat voimakkaan otteen ja siten mitä erikoisempi häiriskäytös lisääntyy.

Pelko on terve reaktio jo elämän säilymisenkin kannalta, mutta häiritsee valtavan paljon itse elämistä kun sille vallan antaa.
Pelon voittaminen, ajatusten muuttaminen/kääntäminen positiivisempaan suuntaan on hieman hankalaa ajoittain millä tahansa osa-alueella elämässä.

Olin kuukausia täysin rauhassa näiltä ilmiöiltä, ja yht`äkkiä tapahtui niin paljon ja useasti, että alkoi koko henkimaailma ärsyttää. Siksi aloitin tän topicin

Toki tiedän siellä on monta eri tasoa. Jokin tarkoitushan tälläkin on, että tätä häirintää on nyt tapahtunut. Apua he ovat tulleet minulta hakemaan, koska kyse ei suorananaisesta poltergeist-ilmiöstä ole, mutta yksin minun kykyni auttaa heitä ei ole riittävä.
Rukouksesta ei tosin haittaa ole ikinä
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 08.05.2010 22:55:34 »

Pyydä hiljentämään tahtia. Maadoita itsesi.  angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #12 : 11.05.2010 19:11:23 »

KV, laitoin sulle yv:n
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13 : 11.05.2010 22:10:10 »

Pelko ruokkii pelkoa. Itsellä on ihan varsin maallinenkin pelko aina välillä täällä asunnossa, kun seinät ovat niin ohuet, että kun joku avaa oven naapurikämppään niin kuulostaa, että joku astuu omaan kämppään. Samoin puhe ja askeleet kuuluvat vähän turhankin hyvin. Noh, ainakin olen tulkinnut nämä ihan maallisiksi ääniksi, mutta tiedä sitä vaikka henkimaailmakin välillä täällä säpsäyttelisi. Mutta niin, oli pelättävä asia mikä tahansa, niin tärkeintähän on irrottaa itsensä siitä pelon kierteestä. Tee asioita jotka saavat olosi tuntumaan turvalliseksi. Katso vaikka hauskoja komedioita jos nauru vaikka auttaisi. =) Mitä enemmän saa niitä hetkiä, että ei säpsähtele, niin sitä harvemmin sitä säpsähtelee. Keittele lämmintä teetä ja nautiskele vaikka hömppäsarjoista. Mutta nämä vain tälläisiä maallisia ohjeita, toki joku muu voi auttaa niiden henkien kanssa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #14 : 12.05.2010 22:33:52 »

Tänään kodissani on ollut rauhallista  Smiley
Tarkoitan siis ettei se ihme-energia ole tuntunut täällä lainkaan, tosin itselläni ollut täysin vetämätön, miltei masentunut olo koko päivän.
Ilma on ollut tosi ihanan lämmin ja mie vaan nökötän sisätiloissa.
Vajaa tunti sitten alkoi voimakas kruunuchakran kihelmöinti.
Rukoilin ja join tilkan siunattua vettä. Sytytin tuohukset ja jotenkin piristyin.

Olen miettinyt sellaista mahdollisuutta näiden outojen energioiden suhteen, että voiko toinen ihminen tuoda aurassaan tähän tilaan niitä roikkuvia, maankenttään jämähtäneitä energiota?
Mun miesystävä nimittäin on hautausmaalla töissä. Toimii haudankaivajana, puutarhurina ts monitoimiukkona siellä.

Nämä ilmiöt kun tosiaan olivat kuukausia pois ja mieheni aloitti työt n. puoli vuotta sitten ja se hemmetin outo energia alkoi tuntuu muutama kk sitten.
Sattumaa vai ei?  Huh

Sinattua vettä hän on tuonut mulle kirkosta ja pirskotteli aamulla töihin lähtiessään sitä eteiseen.
Sain tänään uuden pullon häneltä ja siitä vähän join.
Ei ainakaan pahaa tee tässä tilanteessa, eikä nämä energiat jotka täällä liikkuu mitään demoneita ole.
Kai meistä kummastakin lähtee myös outoja viboja. Toinen kaivelee luita ja toinen juttelee henkimaailmalle  crazy2

KV:lle kiitokset  smitten
Sinä autoit
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: