Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entinen asukas kummittelee?! Mitä teen?  (Luettu 12507 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 22.02.2013 23:10:44 »


Oon asunu tässä nykysessä asunnossa noin 6 viikkoa.. Heti kun muutin täällä on ruvennu tapahtumaan kaikkea outoa. Tavarat vaihtaa itestää paikkaa, ovet aukeilee ja välillä valoja palaa. Vähän aikaa sit telkkari meni itestää päälle..  Iltasin ku meen nukkumaan ni nään makkarissa sumusen varjon.. Toivoisin teiltä nyt jotakin vinkkejä miten saisin nää "aaveet" täältä...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 23.02.2013 12:46:54 »

No sanoisin näin et pyydä häntä poistumaan, ja voit myös pyytää enkeleitä puhistamaan asuntoa.
AE. Mikael on heistä ns.päällikkö  angel smitten
Kokeile, auttaako. angel smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #2 : 23.02.2013 14:07:54 »

Niin.
Voit ihan selkeästi avata ovet ja pyytää lähtemään. Suolaa nurkkiin vuorokaudeksi - puhdistaa energeettisesti. Suursiivous.

Tilanne rauhoittuu varmasti.

/A
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2013 15:33:02 »

Eikös tuo suolaa nurkkiin ole vähän old school meininkiä?   coolsmiley  Miksi henkiolennot karsastaisivat suolaa? Olen varma että he naureskelevat ihmisille jotka hokevat mantroja ja ripottelevat suolaa ja pippuria nurkkiin  Grin No ei kai, mihin tämä perustuu, ihan mielenkiintoista sinänsä. Suola puhdistaa?
« Viimeksi muokattu: 23.02.2013 15:37:02 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
epona
Vieras
« Vastaus #4 : 23.02.2013 15:50:43 »

Suola puhdistaa energiaa. Niin se vain on. Se, että miten se tarkalleen ottaen tapahtuu, niin en tiedä. En ole koskaan ajatellut tai kuullut toisen ajattelevan, että suola puhdistusmenetelmänä olisi "old school" Smiley

Käytetäänhän suolavettä sairaalassakin ja ihan vielä nykypäivänä annetaan usein esim. lävistyksen hoito-ohjeeksi nimenomaan suolavedellä huuhtelu.

Ehkä se ei suoranaisesti liity henkien poistamiseen, muttei energian puhdistus taatusti huonoksi ole. Nuo nyt tuli tähän hätään mieleen.

Muuten - tuskin henkimaailmassa kukaan nauraa mantroille. Voivat olla hyvinkin voimallisia.


/A
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 23.02.2013 16:23:22 »

Suola puhdistaa juu, lävistysten lisäksi lievään kurkkukipuun voi kokeilla suolavedellä kurlailua. Glaubersuolakuureilla kuulen ihmisten putsanneen ruoansulatustaan, tosin sen kanssa pitää olla tarkkana ettei saa myrkytystä.
Suolalla säilöminenkin liittynee tähän, epäpuhdas ruoka tunnetusti ei säily.

Että miksei se muutenkin nurkkiakin puhdistaisi ja raikastaisi, eipä tuo kalliiksi tule koittaa?
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #6 : 23.02.2013 16:29:29 »

Tiedän kyllä että suola on monikäyttöinen ja tärkeä aine, en sitä kyseenalaistanutkaan. Smiley  En vain ymmärrä tai paremmin sanottuna tiedä mihin suolan käyttö henkien karkoittamisessa perustuu, laitan sen siksi helposti samaan kategoriaan "valkosipuli karkoittaa vamppyyrit" kanssa. Eikä siinä mitään, kaikkea kannattaa kokeilla.

Koska oma kokemukseni henkimaailman asukeista on niin arkinen ja maanläheinen, pystyn helposti kuvitteleman henkiolennon joka seuraa huvittuneena sivussa ihmistä joka ripottelee suolaa nurkkiin, piirtelee symboleita, hokee mantroja suitsuke toisessa ja salvianippu toisessa kädessä  Grin. No tämä nyt on tällaista tarkoituksellisen kärjistettyä tekstiä, ei kannata provosoitua.  Tongue Tottakai on olemassa voimakkaita mantroja jne. Olen vain huomannut että yläkerran väki tai yhteydenpito heidän kanssaan ei ole ollenkaan niin mystistä tai erilaisia rituaaleja vaativaa hommaa mitä helposti kuvitellaan.. Tärkeintä kai on että itse kokee jonkin rituaalin tai visualisoinnin toimivaksi, jos uskon että valkoinen valo suojaa minua se tekee sen. Kuten Ilveksen tytär jo sanoikin, ovi auki ja pyydä poistumaan.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2013 16:31:20 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
epona
Vieras
« Vastaus #7 : 23.02.2013 16:36:39 »

Tiedän exact mitä tarkoitat sillä, että jotkut tekevät väkisin asioista mystisiä. Nimeomaan ajattelinkin, että nuo krjoittamani neuvot ovat aika yksinkertaisia ja maallisia - mitään hulabaloo voodoo taikoja tässä tuskin tarvitaan.

Anyhow. Tilanne kotonasi rauhoittuu varmasti, Marika.


/A
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #8 : 23.02.2013 16:38:24 »

Tiedän kyllä että suola on monikäyttöinen ja tärkeä aine, en sitä kyseenalaistanutkaan. Smiley  En vain ymmärrä tai paremmin sanottuna tiedä mihin suolan käyttö henkien karkoittamisessa perustuu, laitan sen siksi helposti samaan kategoriaan "valkosipuli karkoittaa vamppyyrit" kanssa. Eikä siinä mitään, kaikkea kannattaa kokeilla.

Koska oma kokemukseni henkimaailman asukeista on niin arkinen ja maanläheinen, pystyn helposti kuvitteleman henkiolennon joka seuraa huvittuneena sivussa ihmistä joka ripottelee suolaa nurkkiin, piirtelee symboleita, hokee mantroja suitsuke toisessa ja salvianippu toisessa kädessä  Grin. No tämä nyt on tällaista tarkoituksellisen kärjistettyä tekstiä, ei kannata provosoitua.  Tongue Tottakai on olemassa voimakkaita mantroja jne. Olen vain huomannut että yläkerran väki tai yhteydenpito heidän kanssaan ei ole ollenkaan niin mystistä tai erilaisia rituaaleja vaativaa hommaa mitä helposti kuvitellaan.. Tärkeintä kai on että itse kokee jonkin rituaalin tai visualisoinnin toimivaksi, jos uskon että valkoinen valo suojaa minua se tekee sen. Kuten Ilveksen tytär jo sanoikin, ovi auki ja pyydä poistumaan.

 Grin  Grin

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #9 : 23.02.2013 16:39:50 »

Tiedän exact mitä tarkoitat sillä, että jotkut tekevät väkisin asioista mystisiä. Nimeomaan ajattelinkin, että nuo krjoittamani neuvot ovat aika yksinkertaisia ja maallisia - mitään hulabaloo voodoo taikoja tässä tuskin tarvitaan.

Anyhow. Tilanne kotonasi rauhoittuu varmasti, Marika.

Juurikin näin  angel
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #10 : 23.02.2013 17:04:52 »

kiitos neuvoista !
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #11 : 23.02.2013 21:09:08 »

Miten sä sen basilika teet?


/A
tallennettu
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #12 : 23.02.2013 22:26:32 »

Mä oon puhdistellut energeettisesti asuntoja, jos haluat voin putsata myös sun., josko olisi jotain apua smitten






Miten sen teet ? Smiley
tallennettu
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #13 : 24.02.2013 14:31:48 »

Mä oon puhdistellut energeettisesti asuntoja, jos haluat voin putsata myös sun., josko olisi jotain apua smitten






Miten sen teet ? Smiley

Erilaisilla energioilla, käytän cammalot seichemiä. En tiedä, oletko kuullut.
En ole kuullut, mutta voihan sitä kokeilla jos siitä olisi apua Shocked
tallennettu
-marika-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #14 : 24.02.2013 21:20:17 »

Sopiiko, jos tänään illalla teen puhdistuksen? Smiley
Sopii! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: