Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 322819 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #105 : 21.09.2010 17:17:43 »

Kiinnostavaa tietoa auroista Smiley
Pitääkin lukea oikein ajatuksella kun aikataulu antaa periksi... Yöpöydälläni lukemista odottaa myös kirja auroista. Senkin aikaa tulee vielä!

Noin puolitoista vuotta sitten aloin nähdä auroja. Kokemus oli kyllä vaikuttava  smitten
Ensimmäisen kokemuksen jälkeen aurojen näkeminen voimistui ja ajattelinkin, että tätä kykyä tulisi vahvistaa. Ikävä kyllä minulla ei ole ollut aikaa paneutua asiaan, mutta "taito" on onneksi edelleen olemassa!

Olisin kiinnostunut käymään auravärikuvauksessa. Onko kukaan käynyt? Mielipiteitä? Voihan olla, että tässäkin ketjussa oli jo puhetta siitä, mutta kertaushan on opintojen äiti, eikö totta? Wink

Ihanaa syysillan jatkoa kaikille! Villasukat jalkaan ja kynttilät tunnelmaa luomaan, ei anneta sateen haitata!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #106 : 21.09.2010 18:08:29 »

Minä olen käynyt, oli ihan hauska kokemus! Valitettavasti kuvan ottanut henkilö ei antanut siitä minulle oikeastaan minkäänlaista tulkintaa, vaan jouduin kaivelemaan tiedot itse. Se oli ainoa miinus asiassa.

Koska aura vaihtelee mielentilojen ja kehon tilojen mukaan, kahdesta perättäin otetusta aurakuvasta voi tulla erilaisia, jota ei tarvitse pelästyä. Aurakuvaukseen kannattaa mennä siis omana, hyvänä itsenään ja terveenä Smiley
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #107 : 21.09.2010 18:44:10 »

Kiitos AthaMaarit!

Missä päin kävit kuvauksessa?
Tiedän, että Helsingissä on ainakin yksi paikka missä on tuo kyseinen laite. Mielestäni siellä saa mukaan myös kirjallisen tulkinnan.

Olen vielä rookie täällä foorumilla, eli en ole varma saako täällä mainostaa paikkoja... Siksi kirjoitin paikasta kai turhankin epämääräisesti Wink

tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #108 : 21.09.2010 20:38:14 »

Minä olen käynyt aurakuvauksessa, mutta se ei ollut se semmonen missä minä olisin valokuvassa. Siinä käsi laitettiin sellaiselle laitteelle ja se sitten tulkitsi minun värini. Sain kyllä tulostetun kuvan missä oli ihmisen keho ja ne minun värit. Sain myös tulkinnat kirjallisena, mutta tämä tulkitsija myös itse intuitiollaan katsoi auraani ja puhui tulkintojaan. Olen kertonut tästä enempi aurasi väri ketjussa.

Syysiltoja sinnekin!

T: kynttilän valossa tunnelmoija  Smiley


MUOKS. Kiikutin linkin joka vie suoraan ko viestiini
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=208.msg286606#msg286606
« Viimeksi muokattu: 21.09.2010 20:40:11 kirjoittanut Witch-83 » tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Jannanne
Vieras
« Vastaus #109 : 22.09.2010 15:02:35 »

Olen nyt tehnyt noita testejä, ja alkanut katsella maailmaa vähän uusin silmin Grin En vain millään saa tuota jälkimmäistä harjoitusta onnistumaan, en sitte niin millään. Kaikkea kummallista siinä paperilla tapahtuu kyllä, pallot on vain puolikkaita siirtyilee, oma käsi hehkuu erinvärisenä, mutta ei se mitä pitäis, eli lisää harjotusta Smiley Tavaroilla kyllä näen auroja, iltaisin kun nukutan poikaani, niin silmäilen huonetta, ja siellätäällä näkyy tavaroiden auroja, väristä en vain ole niin varma. Onko muillakin niin, että tavaroista näkee helpommin kun ihmisistä? Äsken sitten katselin poikaani jolla on keltainen paita päällä, ja hänen takaraivonsa näytti ihan violetilta, eikös ne olleet ne väriparit. On se taito selvästikkin jossain, vielä kun osais käyttää sitä oikealla tavalla. uglystupid2 Iltaisin myöskin kun menemme nukkumaan niin silmäilen miestäni sivusta, valkoista seinä vasten, kyllä sielä aina jotain värejä vahingossa näkee, joka kerta ne on näyttänyt kelta-oransseilta väreiltä hänessä.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #110 : 23.09.2010 15:26:12 »

Tänään koulussa oli taas aamusta niin väsyttävää että nukahtaminen kävi lähellä sitä opetusta seuratessa........ Aloin siinä sitten katsella opettajan auraa jos jotain näkisi :d Se oli semmoinen vaalean turkoosi ja käsien kohdalla oli aika leveä utu.... Johtuisiko siitä se että tämä heiluttelee niitä käsiään paljon puhuessaan ? Cheesy Hartioilla tällä näkyi aavistuksen verran vaaleanpunaista (:
  Yritin myös katsoa muiden luokkalaisten auroja mutta jätin sen yrityksen siksiin koska en nähnyt mitään (johtuiskohan juuuri tuosta yrittämisestä...), enkä viittinyt alkaa tuijottaa Cheesy Opettajan tuijottaminen oli sinänsä helppoa kun kaikki muutkin tuijottivat häntä kun yrittää selittää/opettaa siinä (;
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #111 : 23.09.2010 20:49:15 »

Siitä se tuo naaman värikin johtuu, kun ihmisen aura alkaa punastelemaan niin heijastuu sitten päähänkin..

Ilmeisesti mä oon vihreä kateudesta jos noin ajatellaa...  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #112 : 24.09.2010 00:47:49 »

Rakastuminen näkyy aurassa punaisena ja hienona elementtinä sinuun käy vielä sanonta "Rakkaus antaa siivet" Smiley

Cooper puheli enkelikirjoissaan, että ihmisillä on enkelisiivet, yleensä yksi pari, mutta voi olla enemmänkin.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #113 : 24.09.2010 18:33:38 »

Cooper puheli enkelikirjoissaan, että ihmisillä on enkelisiivet, yleensä yksi pari, mutta voi olla enemmänkin.

Tällaista en ole ikinä kuullutkaan ! Shocked Onko nuo siivet kuinka "helposti" nähtävissä? Entä mikäs tuo kirja on nimeltään ja löytyykö ihan kirjastosta vai pitääkö ostaa ?  smitten
tallennettu
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #114 : 24.09.2010 20:29:13 »

En nyt ole ihan varma mihin tää kysymys kuuluu, joten ajattelin sitten kysästä täällä kun olen täältä saanut ystävällisiä ja mukavia vastauksia Smiley Eli, olen miettinyt että näkevätkö kaikki praanaa? En ole kehdannut kysyä keneltäkään kaverilta tätä, jos sitten täältä sais "asiantuntijoilta" vastauksia. Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #115 : 25.09.2010 12:30:06 »

Cooper puheli enkelikirjoissaan, että ihmisillä on enkelisiivet, yleensä yksi pari, mutta voi olla enemmänkin.

Tällaista en ole ikinä kuullutkaan ! Shocked Onko nuo siivet kuinka "helposti" nähtävissä? Entä mikäs tuo kirja on nimeltään ja löytyykö ihan kirjastosta vai pitääkö ostaa ?  smitten

Itse ainakin tunnen ja aistin nuo enkelinsiivet jotenkin energiakehossani, vaikkei edes katsoisikaan.
Ja tässä jokin aika sitten aistin niissä sellaista hopeanharmaata väriä, jopa sellaista mustaakin.
Mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu kaikkein eniten vetoavan sellaista kultaista väriä, tai kultareunaista väriä valkoisin siivin.
Sitä on hieman vaikea selittää, jos ei ole omaa kokemusta, mutta se on jotain sellaista "jännää kihelmöintiä" mikä jatkuu jonnekin muutamien metrien päähän omasta kehosta suuntaan jos toiseen.

Ehkä se voi olla sitäkin, jos itse virittäytyy jotenkin enkelitasolle, niin se tulee sitten mahdolliseksi tuo aistiminen.
En silti oikein tiedä että miten ihminen kokee yleensäkään enkelit, tai että olemmeko me ihmiset kaikki enkeleitä, kenties henkimaailmassa kaikki kykenemme muuntautumaan enkeleiksi jos vain haluamme, ja miksei sen voi kokea myöskin täällä maailmassa, mutta jotenkin enkeleistä puhuminenkin tuo jotain suurempaa turvallisuutta ainakin. Smiley
Ehkä se on se muisto sieltä täydellisestä rakkaudesta.

Hmmm.. On kyllä todella mielenkiintoista ! Cheesy Pakko alkaa hieman tutkiskella asiaa. Ehkä ensimmäiseksi pitää 'tunnustella' asiaa ja sitten kun ne siivet on 'löytynyt' niin voisi kokeilla katsomistakin jossain vaiheessa... :d

Ja tuohon enkeliasiaan olen myös ajatellut vähän niin että kaikissa ihmisissä varmaan piilee se 'enkeli' sisällä mutta se on varmaan vaan hankala löytää Smiley Mutta sitten kun sen löytää niin saa varmaan tuntea taas täydellisen rakkauden eikä asiat joita on ennen murehtinut haittaa enää...

Jooo ja en nyt tarkoittanut niitä siipien löytämistä tässä, vaan sen 'enkelitason' Cheesy Cheesy

Tämä oli siis minun teoriani ei kannata välittäää siitä jos ei tunnu oikealle (;
tallennettu
terhi5
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #116 : 03.10.2010 11:07:33 »

Kiitos tuosta aurapaketista. Mua on jo vuosikymmeniä kiinnostanut aurojen näkeminen, mutta todennäköisesti aika ei ole ollut siihen valmis, koska niistä tietoa ei ole eteeni tupsahtanut. Nyt kuitenkin silmiini osui tuo tietopaketti ja olen aivan innoissani ja joo sitä sinistä näkyy, mutta ei vielä enempää. Haluaisin kuitenkin tuosta kursseille mennä ja hyvää kirjallisuutta lukea, joten onko ehdotuksia mihin ja kuka järjestää aiheesta kursseja ja mistä kirjasta olisi hyvä aloittaa ja suomeksi siis, kielitaitoa aika lailla nollassa.
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #117 : 03.10.2010 12:24:21 »

Itse luin Ted Andrewsin Aurat. Lainasin kirjastosta, mutta ainakin Unio Mystica myy hintaan 16,50 ko kirjaa. www.uniomystica.fi


Omassa auran näkemisessä on kehitystä!  Smiley Yksi ilta kun tooosi paljon veetutti ja ärsytti, nii auraani katsoessa kaikki muuttui oranssiseksi ja aavistuksen punervaksi. Kun myöhemmin rauhoituttuani katsoin uudelleen, nii oli taas tavalliset vihervä, turkoosi ja sininen. Edistystä siis tapahtunu, kun värejä on tullut lisää.  Cool
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #118 : 04.10.2010 20:27:31 »

Lainaus käyttäjältä: Kysymyksiä aurasta;10600796
Millaisia asioita aurasta pystyy näkemään? Mitä esim. värit tarkoittavat? Onko jokaisella pysyvänä värinä jokin tiettyväri kautta elämän? Miksi kaikki eivät näe auroja?

 

 
Lainaus käyttäjältä: ??;10584412
Hei,

 

Kiitosta vaan viestistä. Mikä tuo pieni muutos on mikä tulee 2011? Tämä työ mitä nyt teen ei innosta, mutta onnellinen olen että on työtä. Piti vielä kysymän mitä se ruskea väri aurassa meinaa ja onko tuo pääväri turkoosi vai sininen?

 

 Jotakuikin tältä näyttää SE PÄÄFÄRI >

Oliskohan tää lähempänä = EI sellasta löydy?

NIIN seon sinisempi & niinsanotusti > TERÄVÄN vaalean sininen = Sähön sininen, nämät ovatten liian vihreitä?

1) Pää färi = SE sähön sininen, koska siinä AIURASSA on hyvin pieni "virta" = Amppeereita, taas voltti määrä on suuri = Siksi "hankaus" sähöstä saa aikamoisen tärskyn, SEON sitä Pyhää Henkeä eli > 80%:sti SEON sitä Färiä ¤

2) On oranssi ja sitä on yleensä pieninä "hahtuvina" pään sivustoissa & merkitsee jotain

propleemaa/tressiä SEkä SEn kaltaista "tilaa" ¤

3) Punainen, SEON jo pahempi juttu, SE = vakavan puoleinen häiriö henkisellä puolella ¤

4) Musta = Kuoleman/vakavan sairauden merkki ¤

5) Ruskea = SE Sinun kysymä "tahriintumisen" merkki & merkkaa jotain menneestä "pahasta OlOsta" = Usein ollut aikaisemmin punainen tai oranssi = siis "historiallinen" merkki & kertoo paremmasta ajasta, SE häipyy vähitellen poies ¤

6) Vihreä = hyvin harvinainen Färi, SEON erikoisen ihmisen mertkki = EI ole keskinkertaisuus/normaali ihminen, vaan yleensä on muita kanssakulkijoitaan älykkäämpi & luonnollisesti LUOJAN LUOMAA arvossa pitävä/vaalija ¤

7) Kullan färinen = Todella harvinaisuus, SEON sitä aatelis hommelii = yhden olen nähnyt & Hän

"DEBORA" = Lähettiläs tulevassa ¤ UUSI AIKA ¤ Projektissa, SEON "Jaana" myöskin, jos luet tätä, niin päästä oikein riemuisa kiljahdus, eiks vaan ¤

Cool Hopean "sininen" = merkki äkkipikaisesta henkillöstä, voi "vahinGossa" vaikka tappaa jonkun, menee suuttuessaan ULA:lle eli MOPO karkaa käsistä hetkellisesti = Järjen/kontrollin katkos, SESEON paha juttu SE ¤

9 ) AUKOT AURASSA merkitsevät jonkin puuttumista tai jonkin ELIMEN toiminnan lamaantumista = usein fyysistä@henkistä laatua,

virtapiirssä katkos, sekös haittaa elämätä tätä ¤



t. timO & jObi@SM.fi

 

THE END


JOtta näkisi AUROJA = "TEHTÄVÄ SINUN KAUPAT TAIVAHISTEN KANSSA & ELETTÄVÄ "RAJOITETTUA" Elämätä elikkä minä ¤ en saa; pOlttaa TUPAKKAA; en saa nauttia ALKOHOLITUOTTEITA; en saa pelata UHKAPELEJÄ; en saa VALEHDELLA tietOiSEsti & muutenkin ELELLÄ IHMISIKSI, tää On mun perusta, muilla NÄKIJÖILLÄ = ihan OMANSA Ohjeistus SEkä SE että ¤ EI AINA NÄE ¤ Vaan sillOin kun SEON "tarpeellista" > SEON aivan sama OnkO "NÄHTÄVÄ" missä hyvänsä > Peilin & TV:n välitykSEllä EI NÄE = En siis minä NÄE? ¤



Jotakin 0,002 % näkee AURAN, mutta < puOlet "TERÄVÄSTI" & siittä jOukOsta "KAUKOKATSANTOINELLA" SuOmessa nOin < 7 henkilÖä > kOkO maailmassa tuhansia & taas tuhansia = Alkukantaisissa HEIMOISSA niitä näkijÖitä riittää, mutta SE  # POPPAMIES # = SE kaikkein paremmin näkevä > Neet juOvat vielä "LIEMIÄ" jotka vilkastuttavat AIVOTOIMINTAA" = HUUMEITA = Siksi sanOnkin meneväni välillä "OOPPIUM piipulle"  ¤ # §



t. timO & jObi ¤


^^
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 04.10.2010 21:10:10 »

                             

             
TERVEISET lähettää # jObi > ArkiEnkeli ¤ Riemuikas Kaikkinensa # > (jObi ArkiEnkeli = UUSI TITTELI timOn) > Rakastaa Sinuakin Ylitte Syrämmensä kyllyyden & vierittää ISON sammalOituneenkin      "K I V E N"
pOies sieltä päältä & sisältä Sinun rinnan, niin että OlOsi paranOO Oikkein kamalasti = K A H I A S T I kOvin & kOhisten meet kOhti parempia AIKOJA > jOka On nyten suuri helpOtus Sinulle & I H A N A T A  Elämätä saat jatkaappi = OOt tulOssa RiemusaatOssa ENKELIN huOmassa jakamahan jakamatOnta Ossuuttas muillekkin KANSSAKULKIJOILLESI ¤

KYLLÄ HERRA OMISTAAN HUOLEN PITTÄÄPI > ¤ # V  §

Aamen, Aamen

THE END
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: