Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurasi väri  (Luettu 62020 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #75 : 19.02.2010 16:28:04 »

En jaksanut kunnol kattoo...  crazy2
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #76 : 10.09.2010 21:19:28 »

En ole käynyt missään aurakuvauksissa, auroja en ole kunnolla ainakaan nähnyt vaikka yrittänyt olen, eikä kukaan ole kertonut mulle mitään värejä ois näkynyt, mutta kerran näin sivusilmällä sinistä 'utua' oikean reiteni vieressä.
   Lisäksi tein äsken sen 'sormenpäätestin' ja sormien välissä näkyi myös sitä samaa sinistä utua kuin sillon kerran reidessäni :d Mustaa taustaa vasten tuo utu erottui parhaiten kun kokeilin... Ei mikään ihan vaalean sininen, vaan enemmän semmoinen indigo sävy  Tongue

Hassua on kun tykkään myös pukeutua siniseen, tälläkin hetkellä mulla on päällä farkunsininen collegepaita Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #77 : 14.09.2010 12:59:52 »

Ystävä kertoi ainakin vihreää ja sinistä nähneensä aurassani. Smiley

Itsekin opetellessani juuri samaisen ystävän kanssa auran katsomista näin välillä.. minulla erityisesti vihreän. Hän näki heti ja selkeämmin. Keltaista taisi myös olla.

Ja tuota tummansinistä/indigoa väriä minä myös näen esim. silloin kun jotain jään haaveilemaan.. Mutta se on ainakin minulla jotain muuta, samanlainen tulee myös esineiden ääriviivoista.. kuin jokin "sähkö".. :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #78 : 14.09.2010 14:32:49 »

Yksi minun kaverini kaveri näki minun aurani vihreänä, mutta vain hetken koska minulla on kuulemma sellainen "näkymätön" kilpi edessä, enkä näytä itseäni. Noh, olen tässä jokunen aika sitten alkanut harjoittelemaan aurojen katselua ja minä näen itselläni turkoosia ja sinistä...  Huh Kävin tuossa muutama viikko takaperin enkelimessuilla ja siellä oli sellainen aurakuvaus. Menin siihen ja sain tietää, että aurani on vihreä, mutta minulla on myös paljon sinistäkin. Tämän kuvauksen tekijä yritti myös aistimalla tarkistella minun auraani siihen analyysiinsä, mutta hänkin sanoi, että minulla on esteet päällä ja naurahti, että ei se paha asia ole, vaikkei haluakaan itsestään kaikkea näyttää kaikille.

Olen miettinyt, että koska minä vasta harjoittelen aurojen näkemistä, nii varmaan siksi näen nuo kaksi väriä (vihreä ja sininen) sekoittuneena, jolloin näen turkoosina sen itselläni.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #79 : 14.09.2010 18:29:04 »

Tuikkunen, eikös se auran väri vaihtele melko tiuhaa tahtia mm. tunnetilojen mukaan? Niin olen ainakin ymmärtänyt vaikken auroja itse näe. Eli eiköhän se ole siitä sinisestä siirtynyt jo johonkin muuhun väriin (:
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #80 : 20.05.2011 17:43:53 »

Nostelen..

Kävi yks päivä hassu juttu. Olin haastattelussa, ja nainen joka minua haastatteli istui valkoista seinää vasten. Katselin muualle ajatuksissani, ja kun katsoin häneen, paistoi hänen takaa iso, pinkkiin vivahtava punainen väri. Shocked Hämmennyin, katsoin muualle ja takas, ja vieläkin näin häivähdyksen, tosin haaleampana.

No tätä ennen kävi kanssa kerran, että kun aamusella miehen kanssa vielä maattiin sohvalla.. Mulla oli silmät auki ja jotaki ajattelin, taas tuo 'haaveilu' -katse, ja näin miehen kädestä tulevan turkoosia/sinistä väriä.

Ja nyt sitten, kun olin tuossa vessassa Grin , jossa on valkoiset seinät, ja haaveilin taas jotakin,
niin mun jalasta tuli vihreää väriä.. Harjoittelin sitten, niin näin kädestäkin, vihreänsinistä väriä..
Ja sitten löysin tämän ketjun, jossa kirjoitan, että kaveri on nähnyt saman värin mussa aikoinaan... smitten en muistanutkaan väriä, mutta saman näin nytkin.. Smiley

Mutta siis, mullahan on joku aika sitten tullut näköhäiriöitä, jälkikuvia, ym. rakeista näkökenttää joskus.. ne on onneksi häiritsevästi loppuneet. Mutta luin jostain, että nuo jälkikuvat ym. silmän herkkyydet olisi juurikin yhteydessä aurankin näkemiseen. Mulle on tainnut kehittyä tämmöstä näkökykyä..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #81 : 31.01.2014 14:54:16 »

Valkoinen
Punainen
Tummansininen

Tässä järjestyksessä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #82 : 21.04.2014 18:55:45 »

aurani on turkoosi ja keltainen, violettia niinkuin huntuna nakyy jatkuvasti. itse naen aurani ja myos muiden aurat. Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #83 : 29.05.2014 01:39:45 »

Minäkin kävin tekemässä testin siellä varjojen kirjassa ja minulle tuli väreiksi

Punainen
Musta
Violetti

tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #84 : 29.05.2014 07:35:05 »

Tein myös tuon aura testin Varjojen kirjassa.
Tuli

Musta
Kulta
Tummansininen

Hoksasin, että sielä oli pitempikin testi... tein sen niin tuli taasen

Punainen
Musta
Valkoinen

Että jaa a  Grin
« Viimeksi muokattu: 29.05.2014 08:06:57 kirjoittanut Luuu » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #85 : 24.09.2014 18:16:23 »

Tein tuon  varjojen kirjan pidemmän testin:
1. punainen
2. ruskea
3. kulta (ei saa kultaista tekstiä haha)

Etenkin toi punainen (varjojen kirjan selityksen mukaan) kuulostaa oikein osuvalta tällä hetkellä Cheesy Kokoajan kärsimätön olo, näenkin sitä punaista melkein kaikessa mutta samalla turhauttaa kun en ole vielä keksinyt keinoa purkaa tätä. Tärisyttää oikein välillä ja tunnen miten se 'lämpö' oikein lähtee virtaamaan. Ihan ylienerginen olo jatkuvasti. Johtuu mun ilmeisesti vääränlaisesta lääkityksestä joka määrättiin keväällä masennukseen. Sivuvaikutuksena tän rauhattomuuden lisäksi rauhattomia unia ja (seikkailen usein punaisissa rakennuksissa) järkyttävän ahistavia painajaisia.
tallennettu
meilina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #86 : 09.12.2014 23:34:57 »

Olen testien mukaan ensisijaisesti auraltani indigo, sitten violetti ja valkoinen. Varjojen kirja antaa noiden lisäksi kristallia, joka toisinaan näkyykin. Hämmentävää lähinnä. Toisilla ihmisillä tunnen, mutten näe, auroja. Tai voi olla että näenkin väläyksiä mutten vain muista tai rekisteröi sitä, koska tuo tunne on yleensä hyvin vahva ihmisistä.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #87 : 10.12.2014 00:20:20 »

Perstuntumalta ja omasta kokemuksesta voisin heittää seuraavan kommentin:

Menneinä vuosikymmeninä, kun ihmiskunnan värähtelytaso oli alempana, violetti väri oli ERITTÄIN harvinainen ja esiintyi vain syvien meditaatio/yms kokemusten aikana lähinnä heikkona kuorrutuksena. Viime vuosina tapahtuneiden muutosten vuoksi violetti alkaa muodostua heränneiden ihmisten pääväriksi.

Ilmeisesti henkisen ihmisen evoluutio näkyy aurassa seuraavasti:
Vihreä -> Turkoosi / sähkönsininen -> Indigo/tummansininen -> Violetti

Sähkönsininen väri alkaa ilmetä silloin kun siirrytään "mukavasta henkistelystä" kohti vakavemman luokan tietämystä ja kykyjä. Tuohon heräämiseen liittyy myös paljon sähköenergian kiertoa kehossa. Violettiin voidaan kulkea vain jumalallistumisen ja tietynlaisen täydellistymän kautta ja tuo tummansinisen vaiheen loppu voi olla rankkakin puhdistumiskokemus.

Hetkellisesti aurassa voi näkyä mitä väriä vain, riippuen energiakeskusten kondiksesta ja yleisestä elämäntilanteesta. Viittasinkin lähinnä siihen auran "pääväriin" jolla nähdään tietoisuuden kehitys.

Korjatkaa jos olen väärässä!
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #88 : 27.12.2014 02:34:06 »

Kaunis Indigonsininen
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: