Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 324918 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #120 : 05.10.2010 12:41:45 »

Tasapainoinen elämä kuuluu toki siihen, että auroja on sitten helpompi havaita ilman, mutta esimerkiksi alkoholin nauttiminen silloin tällöin ei vaikuta selvänäkökykyihin  coolsmiley
tallennettu
Aikuinen Nainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #121 : 16.10.2010 12:41:34 »

Osaisiko joku kertoa miten tulkitä tämän vuotinen aurakuva värini?
Pääväri indigon sininen ja vaalean sininen, lilaa hieman hartiakorkeudessa ja pään yllä valkoinen.
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #122 : 16.10.2010 14:07:12 »

hmm, voiko savupiipulla olla pinkki-violetti aura?? :O eilen olimme læmmitelleen takkaa ja menin nukkumaan yløs, savupiippu lævistææ makuuhuoneemme, katselin sitten piippua ja næytti siltæ kun se olisi ollut aivan piipun vierestæ pinkki ja sitten ulompaa violetti. Onko edes mahdollista?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #123 : 16.10.2010 21:41:01 »

Esineillä on myös aura. On siis mahdollista. Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #124 : 24.11.2010 14:49:32 »

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta onko siis niin, että kukaan ei pysty sanomaan aurani väriä ilman, että näkisi minut tai kuvan minusta? Haluaisin kovasti tietää aurani värin. Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #125 : 24.11.2010 19:20:32 »

Kyllä varmasti selvänäkijä pystyy sen näkemään - pystyyhän hän näkemään sinusta asioita muutenkin ilman tapaamista tai kuvaa Smiley Lisäksi hyvillä selvänäkijöillä on enemmän tai vähemmän vankka side henkioppaaseen, joka auttaa tulkintojen tekemisessä. Henkiopas pystyy etsimään tietoa ja välittämään sen näkijälle, joka välittää sen asiakkaalle. Hengen tasolla ei ole välimatkoja tai fyysisiä esteitä.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #126 : 24.11.2010 23:33:21 »

Kyllä varmasti selvänäkijä pystyy sen näkemään - pystyyhän hän näkemään sinusta asioita muutenkin ilman tapaamista tai kuvaa Smiley Lisäksi hyvillä selvänäkijöillä on enemmän tai vähemmän vankka side henkioppaaseen, joka auttaa tulkintojen tekemisessä. Henkiopas pystyy etsimään tietoa ja välittämään sen näkijälle, joka välittää sen asiakkaalle. Hengen tasolla ei ole välimatkoja tai fyysisiä esteitä.

Kiva kuulla! Kiitos vastauksesta!  smitten
tallennettu
Pezzu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #127 : 12.12.2010 00:13:44 »

Kiinnostuin auroista reilu viikko sitten, ja olenkin tehnyt epäsäännöllisen säännöllisesti harjoituksia aurojen näkemistä ajatellen. Päätin sitten tänään yrittää nähdä kädestäni auran ja onnistuinkin siinä melko hyvin. Katsoin auraa ensin kermanvalkoista kaappia vasten ja näin käteni auran hailakkaan vihreänä (muistaakseni). Sitten kokeilin vaaleaa puulattiaa vasten ja onnistuin näkemään auran keltaisena. Kolmanneksi kokeilin tavallista valkoista paperia vasten, jolloin näin (oman tulkintani mukaan) turkoosia. Mikä voisi aiheuttaa sen, että auran väri vaihtelee noin?
Mielenkiintoista auraa katsoessani oli se, että huomasin käteni ääriviivojen häviävän. En erottanut enää yksittäisiä sormia, vaan kaikki sulautuivat vähän kuin yhteen. Siitä tuli mieleen sellainen energia kimppu tai jotain sellaista.  Smiley Näin selvänä ainoastaan kiintopisteenä toimineen sorpenpääni. Välillä jokin sormi hävisi jopa kokonaan.
Ennen auran värin näkemistä ja edellä kuvailemaani käden haalistumista huomasin näkökentän kirkastuvan, niin etten nähnyt osaksi paljoakaan. En oikein osaa kuvata sitä tilannetta tuota paremmin...  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #128 : 12.12.2010 02:09:17 »

Tausta kannattaa pitää valkoisena, koska muuten taustan värit vaikuttavat silmien hermostoon. Esimerkiksi sinistä vasten silmät rekisteröivät sinisen vastavärin oranssin, punaista vasten taas sen vastavärin vihreän jne. Tämä on ihan perusväriopillinen fakta Smiley

Lisäksi aura elää ja muuttuu koko ajan!
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #129 : 13.12.2010 14:13:32 »

Oompas täss nyt harjoitellut käsieni kanssa muutaman päivän, ja olen saanut näkyviin sellaisen vaalean sini-vihreän aurantyngän  Cheesy Välillä paremmin, ja välillä huonommin. Peilistä katsoessa en kyllä näe mitään....  Sad Paitsi sen valkoisen renkaan. Huomasin juuri, että auran saa näkyviin helpoiten luonnonvalossa, että ei kun pihalle vaan testailemaan  Wink
tallennettu
härdelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Punainen Rytminen Taivaanvaeltaja


Profiili
« Vastaus #130 : 24.01.2011 12:42:01 »

Kävin muutama kuukausi sitten terveyskeskuslääkärin juttusilla loppuunpalamiseni vuoksi ja kerroin muiden asioiden lisäksi lääkärille näkeväni "värikkäitä valoja", ikäänkuin olisin katsonut kirkkaaseen valoon ja sen jälkeen muualle, ja kerroin näin tapahtuvan täysin ilman, että silmät altistuvat valolle. Lääkäri totesi tämän olevan täysin normaalia, eikä oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin. Kyseli vain, kuulenko ääniä tai näenkö ihmisiä, jotka eivät tunnu kuuluvan ympäristöönsä tai tuntuuko minusta, että minua vastaan on meneillään suuri salaliitto, puhutaanko uutisissa minusta ja muuta sellaista...  Grin idiot2

Olen aina, lapsesta saakka, kokenut aistivani voimakkaasti muiden ihmisten energiat, tuntemukset tai aikomukset ja jopa kokenut fyysistä pahoinvointia joidenkin ihmisten lähettyvillä. Minua vaivaa myös usein tunne siitä, etten ole yksin, vaan lähettyvilläni liikkuu paljon "ylimääräistä".  Kokemuksia on monenlaisia, rajattomasti. Lapsena näin alussa kuvailemiani valoja ihmishahmoina. Eli valohahmot tapasivat hääriä sänkyni ympärillä ja lapsuudenkotini eteisessä, johon sängystäni oli suora näköyhteys. Muistan, etten tuntenut suurta pelkoa, lähinnä ihmetystä.

Alan uskoa, että todella pystyn näkemään auroja, energioiden ja tunnetilojen aistimisen lisäksi. Voiko olla näin!? Mistä muusta voisi olla kyse?

Olen täysi amatööri ja tyhmyri ja vasta viime aikoina alkanut yhdistää kokemuksiani henkimaailmaan. Tahtoisin kokemuksilleni edes jonkinlaisen selityksen. Auroja, henkiä, enkeleitä - vai silkkaa höpöhöpöä ja mielikuvitusta?  uglystupid2
tallennettu

Minussa on tämä erehtyvyys, joka jumalia miellyttää. - Eeva Kilpi
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #131 : 25.01.2011 00:55:21 »

Ihan normaalilta kuulostaa Smiley Ihmisten pitäisi vain tajuta sellainen pieni seikka kuin - sinä et ole kehosi, sinä olet sielusi. Me olemme henkiolentoja kehojen kanssa, emme kehoja joilla on henkinen puoli.

Henkimaailma on kaikkialla ja sen aistiminen on aivan normaalia. Se ei ole "tuolla jossain" vaan tässä näin. Mitään muuta ei olekaan kuin henkimaailma Smiley
tallennettu
beaivvás
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #132 : 08.02.2011 20:35:21 »

Huhhui, luin kaikki tämän viestiketjun kymmenen sivua!  Smiley Rupesi siinä määrin kiinnostamaan, että olen harjoitellut noilla aiemmin mainituilla tavoilla. Peilistä itteäni oon kytänny harva se ilta. Mutta musta tuntuu, ettei sitä näe pakottamalla - ainakaan minä. En kertakaikkiaan onnistunut näkemään muuta kun sen väkinäisen harmaan minikehän.  Cheesy Mutta myöhemmin olen kuitenkin luultavasti onnistunut näkemään oman aurani pariin otteeseen. Kummallakin kerralla se välähti hetken sen kummempia edes auran kattomista yrittämättä. Ja silloin tajusin, että: hetkipieni, ainahan oon näitä pienenä nähnyt!   laugh
Ekalla kerralla näin pään ympärillä keltaisen auran, joka sitten olkapäitä myöten muuttui enemmän vihreäksi. Toisella kertaa näin käsieni ympärillä voimakkaan sinisen. En osaa kyllä pahemmin tulkita itse mitä eri värit aurassa merkitsevät, mutta mitä olen jostain lukenut, niin eikös sininen viittaa luovuuteen?  Smiley

Ainiin ja joku mainitsi jollain sivulla siitä käsiharjoituksesta. Että voi tuntea energian virtaavan käsien välissä, kun kämmeniä liikuttaa hitaasti toisiaan vasten ja sitten toisistaan poispäin. Testasin sitä ja kun aina kun alan viemään kämmeniä toisiaan kohden, tuntuu niinkuin joku ihme voima imaisisi ne yhteen! Ja poispäin liikuttaessa se sama voima pukkaa ne erilleen.  Shocked  Säikähdin ensialkuun ja kokeilin sitten uudestaan niin, että koetin pistää vähän vastaan sille ihme magneetille, mutta sama toistui joka kerta. Kuvittelenko vaan, vai voiko noin oikeasti olla?  Cheesy
tallennettu

aurinko skorpioni
kuu vaaka
askendentti jousimies
merkurius skorpioni
venus skorpioni
mars jousimies
keskitaivas skorpioni
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #133 : 08.02.2011 22:07:03 »

Nyt sitten chakrat balanssiin!-ketjussa meillä on listattuna chakrojen värit. Minusta värien koodit henkitasolla ovat yhteiset, olipa kyse auroista tai chakroista. Sieltä voi käydä kurkkimassa alustavaa infoa Smiley Chakrassa sininen on henkisyyttä, varmasti myös luovuutta. Vihreä on parantajan väri.

Jokaisella ihmisellä virtaa luonnostaan energiaa ulos käsistä ja jaloista, joten tuntemasi energiavirta on normaalia. Jos sitä ei ole, sitten pitää huolestua - silloinhan sitä pitää olla kirjaimellisesti kuollut Cheesy Cheesy Uskoisin, että erityisesti luovilla ihmisillä energia virtaa käsistä ulos voimakkaammin, samoin parantajillehan se on elinehto, että käsien energiakanavat ovat auki Smiley (sillä erolla, että parantaja ei jaa energiaa itsestään vaan kanavoi energiaa käsiensä kautta muualta)

tallennettu
Tillchen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #134 : 05.04.2011 09:13:49 »

Hei, olen uusi palstalainen ja uusi "herännäinen"

Kiinnostaisi tietää kuinka värejä muutetaan. Eli siis jos katsottavan paita on sininen ja auraksi tulee oranssi niin kuinka saan selville auran todellisen värin?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: