Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 324277 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #90 : 06.09.2010 22:13:38 »

Minskusi: Nuo kuvailemasi pienet palleroiset ovat Prana-energiaa (tai praana, en tiedä kummin se kirjoitetaan suomeksi). Kyseessä on energia, joka pitää kaikken liikkeessä ja voimissa. Vähän kuin happi, joka pitää elämää yllä.

Jaahans... taas tässä oppi jotain uutta.  Wink Oon luullu niitä silmien häiriöksi tai että silmissä "heittää".  idiot2
 :Smiley

niimpä, samaa olen itse ajatellut.   Niin, ehkäpä.  Mutta kun niissä on semmonen erikoisuus, että kun katson kelloa " matkan" jälkeen , aika on tasan tarkkaan siinä missä se olikin "viimeksi" ja jatkaa sitten lyömistä. .. idiot2  Tai sitten katson väärin kellon silloin kun "se alkoi" .. Smiley ?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #91 : 07.09.2010 01:27:21 »

Joo ei mitään silmien häikkää, ihan Praanaa vaan Cheesy

Pranaa näkyy erityisesti kirkkaina ja aurinkoisina päivinä, kun katsoo pilvettömälle taivaalle. Siellä vilistää pieniä "läpinäkyviä" palleroita kauheaa vauhtia sinne tänne. Tämä johtuu osaltaan siitä, että Aurinko on Praanan lähde (en tiedä onko ainoa, mutta ainakin Maapallon kannalta tärkein). Kun aurinko paistaa, praanaakin on liikkeellä yllin kyllin. Siitä osaltaan johtuu se, että yleensä ihmiset kokevat olonsa hyväksi, keveäksi ja iloiseksi aurinkoisina päivinä. Jos omaa vahvan energian (eli ei tarvitse välttämättä praanatankkausta) tai kokee praanan liian voimakkaana (eli omaa matalat värähtelyt kehossaan ja aurassaan), aurinkoiset päivät voivat nukuttaa, masentaa ja imeä kuiviin.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #92 : 07.09.2010 08:35:04 »

Muistan, kun olin pikkulikka, katselin taivaalle kirkkaana kesäpäivänä ja näin tuota Praanaa.  Sanoin sedälleni, että kun katson taivaalle, näen tähtien leikkiä.  Setä oli huolissaan, ja sanoi, voitko likkaparka huonosti, jos näet tähtiä?
 Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #93 : 07.09.2010 11:55:29 »

Mun aura palaa tiettävästi strobovaloilla. Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #94 : 07.09.2010 12:26:04 »

Älä mitään, Tuikkunen - en minäkään näe niitä fyysisesti Cheesy Itseasiassa en tunne ketään, joka näkisi niitä fyysisesti. Niiden aistiminen on tavanomaisempaa.
tallennettu
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #95 : 07.09.2010 17:10:41 »

Heips, mihis toi mun postaus siirrettiin?  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #96 : 07.09.2010 19:44:20 »

Tein siitä oman aiheen, jotta saat paremmin vastauksia Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #97 : 08.09.2010 11:31:56 »

Olisi kiva tietää mikä on strobovalo  Cool


Semmoinen mikä välkkyy epileptisesti. laugh
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #98 : 13.09.2010 09:31:48 »

Yritin tuota jälkimmäistä harjotusta, enkä millään saanut onnistumaan sitä, ainut mitä tapahtui niin käteni ympärykset akoivat näyttää niinkuin hehkuisivat vihreänä. Olikohan se sitten minun käsieni aura vaiko mikä...

Tuli tästä mileen, keran anoppi oli kylässä ja näin hänen mahan kohalla vasemmalla, noin navan kokeudella oli semmonen cd-levyn kokoinen pyöreä valkoisena valo, joka vilkkui juuri kuin stobo valo tms. Osaako kukaan sanoa mikä se oli?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #99 : 13.09.2010 12:19:51 »

Jannanne, lukaisin toisesta kommentistasi, että osaat parantaa käsilläsi. Vihreä on parantamisen väri, joten ihan loogista, että käsiesi ympäristö säteilee vihreää auraa Smiley
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #100 : 13.09.2010 12:26:11 »

Aivan, niin tietenkiin juu Smiley olen aika aloittelija näissä hommissa Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #101 : 16.09.2010 16:35:32 »

Tänään matikantunnilla istuin tylsistyneenä, silmät tuijottivat vaan tyhjää kunnes päätin hyödyntää tuon olotilan/tilanteen yrittämällä harjoitella aurojen katsomista. Luin jostain että aurojen näkemisen harjoittelu kannattaa aloittaa värien 'auroista' eli siis kun katsoo jotain väriä niin 'auraksi' ilmestyy sen vastaväri. Uskon tuon kehittävän sitä tapaa jolla katsoa.
  Eli tuijotin vain matikanvihkooni kirjoittamiani numeroita ja sivusilmät havaitsivat kuin havaitsivatkin kaikkea mukavaa. Esimerkiksi pöydällä olleen päärynäjuissipurkin (vihreä purkki) sivuun muodostui vaaleanpunaista utua (: Pian myös opettajan sinisestä tuolista tuli oranssia, sekä punaisen penaalini 'takaa' näkyi vihreää.
  Ja kun olin tuota aikani harjoitellut niin näin opettajan pään ympärillä puhdasta sinistä, n. 5 cm paksuinen, pään ympärillä oleva utu. Pään sivussa oli myös aavistus lilaa, sekä hartioilla haaleeta turkoosia/vihreää :dd Alankohan kohta nähdä auroja silleen kunnolla jos jatkan harjoittelua ?

Ajattelin kyllä jättää tämän kaksoistutkinnon pois sillä en ymmärrä matematiikasta mitään eikä se minua kiinnostakkaan, en ole koskaan ymmärtänyt matikan saloja :/ Mutta tänään tuli ilmeisesti sitten todistettua että kyllä tuostakin matikantunnilla istumisesta jotain hyötyä oli Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #102 : 16.09.2010 19:17:12 »

Erittäin hyvä maurimourulainen! Suosittelen jatkamaan samaan tahtiin. Hyvä huomio on se, että näkeminen onnistuu rennossa ja tylsistyneessä tilassa (mieli ei ole silloin tiellä, kun se on "tylsistynyt").
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #103 : 17.09.2010 11:57:42 »

Äsken muuten kun olin suihkussa, niin näkyi taas sini-turkoosia väriä jalkojen ympärillä Cheesy Näkyi selvempänä/kirkkaampana kuin ennen. Tänään tajusin että olen myös alkanut nähdä taas niitä väripalleroita joita pienenä näkyi vähän väliä Cheesy
  Ihmettelen vaan että miten olen näin äkkiä (?) alkanut erottaa nuita utuja sun muita paremmin tai näkemään selvemmin...
  Oon käsittänyt niin että lapsena/vauvana kaikki ovat nähneet auroja yms ihan luonnostaan mutta se kyky heikkenee iän myötä, ja kun olen vielä sen verran nuori (16), niin voisiko olla että mun on sen takia helpompi opetella tuo kyky takaisin? Nimittäin aika nopeasti tuon harjoittelun aloittamisen jälkeen (n. 2 viikkoa sitten aloitin sen 'väriharjoituksen') oon alkanut nähdä noita :d
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #104 : 17.09.2010 14:32:45 »

Voi olla sitäkin, että olet nuori. Yleismaailmallisesti vaan ihmisten energiataso nousee ja porukka avautuu enemmän näille asioille. Entisista parapsykologisista ja harvinaisista tapahtumista tulee yhä arkipäiväisempiä Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: