Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 322845 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #75 : 27.02.2010 13:09:32 »

Minusta kuolleilta katoaa aurat kuolinhetkenä, näin olen sen aistinut.
Voi! = ( höh! ='(
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #76 : 27.02.2010 13:11:16 »

Mutta ihmisen todellinen minuus ja sielu elää muualla ja aika usein hyvin lähellä meitä... Aura siirtyy käsittääkseni jälleensyntymässä uuteen elimistöön.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #77 : 27.02.2010 18:29:26 »

Mutta ihmisen todellinen minuus ja sielu elää muualla ja aika usein hyvin lähellä meitä... Aura siirtyy käsittääkseni jälleensyntymässä uuteen elimistöön.
Hetkinen hetkinen! Eikös aura ole silloin kuin sielu?!? O_O Jos sielu onkin niin suuri, että osa joka ei mahdu ruumiiseen, pursuaa ulos? xD Tai siis, jää reunoille? O=O
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #78 : 16.05.2010 10:55:57 »

Lopetan aurojen näkemisen.  Smiley Päätin sen just.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #79 : 16.05.2010 12:01:25 »

Aura on astraalikeho. Ihmisessä on kolme osaa noin karkeasti jaoteltuna: sielu, astraalikeho ja fyysinen keho. Astraalikeho on siis fyysisen kehon henkinen puoli. Astraalikeho ei mahdu kokonaan kropan sisään, joten se tosiaan pursuaa ulos. Sillä on suora yhteys sekä fyysiseen kehoon että sieluun, joskin täytyy muistaa, että kaikki liittyvät toisiinsa ja samasta energiastahan sekä sielu, astraalikeho että fyysinen keho on loppupelissä tehty coolsmiley

Kun ihminen kuolee, myös astraalikeho häviää. Sillehän ei enää kuoltua ole tarvetta, kuten ei fyysisellekään keholle. Ainoastaan sielu jatkaa matkaansa.
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 16.05.2010 19:17:09 »

Aura on astraalikeho. Ihmisessä on kolme osaa noin karkeasti jaoteltuna: sielu, astraalikeho ja fyysinen keho. Astraalikeho on siis fyysisen kehon henkinen puoli. Astraalikeho ei mahdu kokonaan kropan sisään, joten se tosiaan pursuaa ulos. Sillä on suora yhteys sekä fyysiseen kehoon että sieluun, joskin täytyy muistaa, että kaikki liittyvät toisiinsa ja samasta energiastahan sekä sielu, astraalikeho että fyysinen keho on loppupelissä tehty coolsmiley

Kun ihminen kuolee, myös astraalikeho häviää. Sillehän ei enää kuoltua ole tarvetta, kuten ei fyysisellekään keholle. Ainoastaan sielu jatkaa matkaansa.
angel smitten

Juuri NÄIN ON #

KOODI:Cheesy`? ¨^^^
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #81 : 23.08.2010 10:19:03 »

Heissan!

Täällä taas innostusta puhkuva uusi palstalainen joka vaan kyselee ja kyselee ympäri forkkaa.  2funny

Eli siis... tapasin eilen ystäväni ystävän, joka näkee auroja. Mulle kävi niin, että hän ei alkuun nähny mun auraa. Sano mulle, että mulla on niin vahva suoja edessä... että, vaikka juttelen "henkeviä" ja ns. vaikeita asioita, niin silti pidän itseni piilossa kilven takana. Mä en siitä yllättyny ollenkaan, koska mä olen sellainen. Jossakin vaiheessa kun puhuin innoissani suu vaahdossa (tapani mukaan), niin hän hihkas VIHREÄ! Eli olin unohtanu hetkeksi olla "suojassa". Toisella ystävällä hän näki valkoista ja indigoa ja toisella (myös hänen ystävä) näki keltaista, vihreää ja oranssia aavistuksen. Eli onko paljonkin ihmisiä joiden auraa ei meinaa nähdä?

Sit toiseksi... mä tavallaan oivalsin eilen miten aurat saa näkymään. En näe vielä kunnolla, mut siis kun tuijotan toista tai itseäni vaaleaa taustaa vasten, nii näen ihmisen ympärillä kehän, joka on väritön, mut näen jotain. Se on sellaista ns. väreilyä. Kun suljen silmäni niin näen hetken sen kehän loiston. Värejä olen vasta nähny vihertäviä ja kellertäviä. Olenko siis oikeilla jäljillä? Vai meneekö mettään?  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #82 : 25.08.2010 21:59:07 »

Ihan oikeilla jäljillä olet! Siitä vaan katselemaan lisää, jos innostaa Smiley Auroja ei välttämättä tarvitse nähdä fyysisesti, vaan ne voi myös aistia. Tätä tarkoitetaan sillä, jos sanotaan jollakin henkilöllä olevan hyvä ihmistuntemus.

Auran väri vaihtelee mielentilamme sekä fyysisen tilamme mukaisesti, esimerkiksi vihaisena aura leimahtaa punaiseksi, vaikka punaista väriä aurassa ei muuten näkyisikään.

Sanoisin itse, että auran aistiminen on helpompaa kuin värien näkeminen, mutta toki, vastaan tulee välillä ihmisiä, joista ikään kuin "ei ota mitään selvää". Aurannäkijät kuten aurojen omistajatkin ovat kaikki yksilöitä.

tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #83 : 26.08.2010 21:26:00 »

AthaMaarit kiitokset vastauksesta. *niiaa* Kyllähän mua innostaa oppia.  Wink Sanoit todella mielenkiintoisen asian...

Lainaus
Auroja ei välttämättä tarvitse nähdä fyysisesti, vaan ne voi myös aistia. Tätä tarkoitetaan sillä, jos sanotaan jollakin henkilöllä olevan hyvä ihmistuntemus.

En ole koskaan osannut ajatella asiaa niin, että mä voisin aistia auroja. Olen puhunnu muille ja pitäny, et mulla on hyvä ihmistuntemus ja, että olen psykologisesti taitava, kun näen nopeasti millanen ihminen on ja osaan lukea heidän heikkoudet ja vahvuudet nopeasti. Monet mun läheiset on joskus ihmetelly miten mä tiesin jostakin ihmisesta sitä ja tätä. Nii mä tosiaan en ole lukenu psykologiaa, enkä muutenkaan ihmismielen asioita koskaan. Huh! En tosiaan ole osannu ajatella asiaa ikinä tuolta kantilta.  Shocked
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #84 : 27.08.2010 13:05:21 »

Yesh, sinulla on hyvä "auranenä" Smiley Erittäin näppärä ominaisuus, sillä silloin kukaan ei voi ainakaan esittää sinulle valheellisia juoniaan tai suunnitelmiaan, sillä näet sen välittömästi. Hyvällä "auranenällä" pystyy sanomaan aivan välittömästi mitä kukakin on miehiään ja naisiaan todellisuudessa, sekä missä mennään esimerkiksi ihmissuhteissa, työpaikoissa jne.

Lisäksi kuten sanoit,  auroja aistimalla saa nopeasti kiinni toisen heikkoudet ja vahvuudet, joista on erittäin paljon hyötyä johtotehtävissä tai tehtävien delegoinnissa. Olen itse soveltanut auratuntemusta myös ihan lahjojen ja tuliaisten ostamiseen eli mistä kukakin henkilö mahtaisi pitää.
tallennettu
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #85 : 05.09.2010 19:51:17 »

Heips,

innostuin lukemaan tätä ketjua ja huomasin mulla saman  asian kuin meganarri13: toista. Näen ja koen auroja, henkiä, yms. Tein kerran virheen ja kerroin tästä läheiselle ihmiselle ja hän otti leikillä kaiken. Nykyään mulle ilkkuu ja kyselee "mitäs ne tänään sanoo" ja nauraa. Se ei ole tosiaankaan kivaa! Harmittaa tollanen.  Sad Alkaa vähän epäilemään itseään,kun tämä juttu levinnyt ja siitä minua pilkataan.
Haluaisin kysyä yhtä asiaa, ovatko holtittomasti leijailevat hiukkaset taivaalla ja kaikkialla ympärillä energiaa? Kenelläkään muulla vastaanlaisia kokemuksia näistä hiukkasista?
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #86 : 05.09.2010 20:18:02 »

Tein kerran virheen ja kerroin tästä läheiselle ihmiselle ja hän otti leikillä kaiken. Nykyään mulle ilkkuu ja kyselee "mitäs ne tänään sanoo" ja nauraa. Se ei ole tosiaankaan kivaa! Harmittaa tollanen.  Sad Alkaa vähän epäilemään itseään,kun tämä juttu levinnyt ja siitä minua pilkataan.

No höh...  Sad Tosi kurjaa... Kyllä tälläset asiat unohtuu ja pilkkaaminen loppuu jossakin vaiheessa. Valitettavasti mä annan tälläisen neuvon sinulle. Älä kerro kokemuksiasi kaikille. Opit hyvin äkkiä sitten kenelle niistä voi puhua ja kenelle taas ei.  Wink Vaikka jokaista meitä neuvotaa olemaan oma itsemme, mutta kaikki ei vaan hyväksy kaikkia ja kaikkea. Elämä on helpompaa, kun ei anna kaikkea ulos päin kaikille. Sitten kun nämä pilkkaajat kasvavat ja vanhentuvat, ja heille tapahtuu elämässä kaiken näköistä, niin heidänkin suppea tajunta ja ajatusmaailma kasvaa. Ehkäpä he haluavat joskus jutella sinun kanssa sitten henkimaailman asioista tmv.  Wink

En ole ihan varma mitä tarkoitat leijailevilla hiukkasilla, mutta minä olen nähnyt lapsesta asti esim. taivaalla sellaisia "kuplia" ja "rihmoja", jotka liikkuu hassusti.  2funny
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #87 : 06.09.2010 01:19:51 »

Minskusi: Nuo kuvailemasi pienet palleroiset ovat Prana-energiaa (tai praana, en tiedä kummin se kirjoitetaan suomeksi). Kyseessä on energia, joka pitää kaikken liikkeessä ja voimissa. Vähän kuin happi, joka pitää elämää yllä.
tallennettu
minskusi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #88 : 06.09.2010 17:56:44 »



En ole ihan varma mitä tarkoitat leijailevilla hiukkasilla, mutta minä olen nähnyt lapsesta asti esim. taivaalla sellaisia "kuplia" ja "rihmoja", jotka liikkuu hassusti.  2funny
[/quote]

Kiitos vastauksista! Smiley Joo, oon kyllä nyt tässä huomannut että kenelle voi puhua ja kenelle ei..
Just tollasia mä tarkoitan! Selitin hieman huonosti,mutta hyvä kun ymmärsit Wink  Onko kenelläkään yhtäkkisiä "sumentumia" eli ihan kuin olisin avaruudessa, näkee planeettoja, tai "lentäisi" tähtiin, kenelläkään kokemuksia? Smiley Muutes, noista auroista. Näenkö auroja, jos näkyy harsomaista aaltoilevaa liikettä kehon ympärillä, eri värejä eri paikoissa? Se myös voi jäädä hetkeksi paikoilleen ja palautua sitten kehon viereen?   Välillä todella voimakkaat värit, joillakin näkyy selvästi ja toisilla ei. Olen ottanut näistä selvää, mutta on kiva saada vastauksia kokeneilta. (=

Smiley Kiva jos viitsitte taas vastailla mulle, noista on ollut jo paljon apua!
 smitten
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #89 : 06.09.2010 19:52:45 »

Minskusi: Nuo kuvailemasi pienet palleroiset ovat Prana-energiaa (tai praana, en tiedä kummin se kirjoitetaan suomeksi). Kyseessä on energia, joka pitää kaikken liikkeessä ja voimissa. Vähän kuin happi, joka pitää elämää yllä.

Jaahans... taas tässä oppi jotain uutta.  Wink Oon luullu niitä silmien häiriöksi tai että silmissä "heittää".  idiot2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: