Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1653976 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1485 : 03.06.2012 23:07:40 »

Metsänkeiju  smitten
Niinpä niin. Kaikille ei sovi ja jotkut menee "psykoosiin" muka yrtistä. Yhtään väheksymättä ketään mutta toisille ei vaan käy
Soma myös oikeessa siinä että että yrtti todellakin avaa mutta miedosti. Minuu vietiin sellasta tahtia eteenpäin tällä henkisellä polulla että meinas mennä kuppi nurin tod. Onneksi meedio auttoi  Smiley
Nykyisin en kovin mielelläni ota vastaan näitä henkimaailman kavereita mutta hitto et oli mukavaa toisessa kodissa jutella "Sinisen naisen" kanssa.
Hän oli mieheni vaarin nainen. Aikas laiskanpuoleinen,ylpeä akkeli joka poltteli Camel-tupakkaa holkista ja tykkäs puhua puhelimessa monta tuntia päivässä Coco Chanelin vaatteissa eikä tehnyt elämässään päivääkään töitä, puhui viittä kieltä.
Hänen kanssa oli kiva olla kontaktissa mut nyt ei ole ilmaantunut aikoihin.
Aatos katos taivaan tuuliin kun ukko tuli kotiin ja toi ystäväni mulle väsäämää ruokaa. Suolaisia lettuja jossa joku ihmetäyte. Kultaisia ihmisiä mulla ympärillä  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1486 : 04.06.2012 10:27:04 »

..ihana, kiitos kun jaoit tarinasi pikkari. smitten kylmätväreet.. itsehän olin jo psykoosissa (heiluin rajalla) -OMAN pääni takia, ja yrtti lisäksi, ei ei.. Mutta, yhä poltan välillä, se on myös lääke minulle ad/hd:hen ja vaikka mihin vaivoihin. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1487 : 04.06.2012 10:28:50 »

--mutta onneksi nousin oman vahvan psyykkeeni takia sekä miehen ja ystävän avulla... smitten smitten SIllä oli tarkoituksensa, se vahvisti psyykettäni hurjasti ja poisti monia pelkoja/vähensi niitä. Nykyään ei pelkoja/paniikkeja ole juur ikinä tai tosi harvoin. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1488 : 04.06.2012 11:19:10 »

harvoin sanon että vituttaa. mutta ny vituttaa. kämpässä on 17 lämmintä kun ukko painaa toista muijaa niin kiireellä ettei kerkee tekeen polttopuita että saisin lämmitettyä. ei tuu lämmintä vettäkään samasta syystä. naapurilta pyysin puita, sain vähän. laps oli mummulassa viikonloppuna mutta tulevalla esällä oli parempaa tekemistä ku olla sen kanssa.  tickedoff en uskalla ees soittaa sille että tulis tekeen puita kun pelkään että saan semmosen riidan aikaseks että tulee itelle lähtö vaikkei kämppää ole saatukaan vielä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1489 : 04.06.2012 11:33:41 »

Voimia sulle ja lapsellesi Ironia.. angel

 smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1490 : 04.06.2012 20:20:07 »

Ironialle VOIMAAAA  angel angel
Toivottavasti tilanne ratkeaa pian. Mä tulisin hulluks jos tietäisin miehen hyörivän toisen naisen kanssa  tickedoff
Huomenna tulee yks ostajaehdokas tsiigaa meidän kotii. En kyllä haluis lähtee kun tää kämppä on tosi hyvällä aluella mutta kai on pakko kun oireillaan täällä kumpikin. Hö!  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1491 : 04.06.2012 20:27:47 »

POIS vaan Pikkari! smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #1492 : 04.06.2012 21:13:07 »

Härskiä touhua, etten sanoisi, Ironia  Angry Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1493 : 06.06.2012 19:11:39 »

Meni tänään 370 egee peruukkiin eikä ollut edes paha hinta kun ne aitohiusperuukit maksaa ainaki tonnin.
Korjaantuis vaan pian tää ihon kutina ja oma tukka kasvais takasin. No siis onhan mulla hiuksia mutta rutosti ohentuneet vuosien takasesta.
Tota hökötystä pitää vielä fixaa ja kiristää että se pysyy mun nupissa. Näytän ihan joltain musta messun ylipapittareta kun hökötin on paljon tummempi kuin oma fleda  crazy2
Hemmetin siistejä kuitenki tehdään nykyään, haluun toisenkin.
Mies oli  Shocked nähdessään ton. Häneltäkin hiukset ohentuneet homepaskan vuoksi myös mut ei kauheen pahasti ja komee kuin mikä hän on vieläkin  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1494 : 09.06.2012 21:17:25 »

Kauheeta tää iho-oireilu. Heräsin tänään siihen että päänahkaa kirveli ihan helvetisti ja hermot tykytti.
Mistä ihmeestä mä löydän puhtaan asunnon?!  Undecided
Mä tiedän näin homekoiran ominaisuudet omaavana ainakin viisi asuntoa (kerrostaloissa Vantaalla) joissa on aivan selvästi havaittava, paha kosteusvaurio. Miten ihmeessä ne ihmiset pystyy asumaan sellasessa sisäilmassa?
Tää mun kämppä menee kyllä kaupaksi samantien mutta miten pystyn varmistamaan sen ettei täällä tod ole mitään itiöitä?  Ja miks me oireillaan vaikka tää asunto on rempattu lattiasta kattoon sekä tehty desinfiova savupuhdistus?
Mä jankutan tätä samaa koko ajan mut ihmetyttää niin hitosti. Oon ollut taas kaks viikkoa putkeen kipeenä
Maanantaina taas lääkäriin. Lisää tutkimuksia, verikokeita.... Huh huh loppuis jo tää  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1495 : 11.06.2012 18:00:55 »

Mies bilettää ja alan kohta olee varma että joku toinen nainen on yös kuvioissa mukana vaikka kieltää kaiken.
On taas kiva päivä juu  Sad
Tuntuu niin tyhmältä että mä oon hehkuttanut täällä vaikka mitä ja ollut täysin sokee.
Faijan sydän rytmitetään sairaalassa huomenna ja siitäkin pieni stressi ja sit tää yks mulkero valtelee ties missä
Uusi koti ja uusi mies, kiitos  Smiley
Me oltiin niin tiiviisti yhdessä neljä ja puoli vuotta että nyt tuntuu että minust olis kadonnut osa
No, ei saa jäädä tuleen makaamaan. Suunta on ylöspäin. Muuta ei voi ajatellakaan. Fuck buddy ainakin aluks  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1496 : 14.06.2012 23:55:57 »

Mulla oli kanssa harvinaisen paska päivä tänään. Ehkä sitä oli liikkeellä?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1497 : 15.06.2012 04:06:26 »

No on joo. Mä en kohta enää jaksa koko elämää kuten oon jo aiemminkin sanonut  buck2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #1498 : 16.06.2012 00:06:08 »



                                                  coolsmiley

                       Elämä ilman aurigon nousua, on kuin paska päivä, ilman toivoa.


                                                  smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1499 : 16.06.2012 20:17:29 »

Lueskelin viime yönä taas kertomuksia homepakolaiset-sivustolta ja alkoi niin raivostuttaa tää Suomen meininki!
Minkä helvetin takia rahaa tungetaan ulkomaille ja autetaan juntteja jotka on itse aiheuttaneet omat ongelmansa kun Suomessa on sairaalat, päiväkodit, koulut ym täynnä sisäilmaongelmia homeesta johtuen?
Ongelma on maanlaajuinen ja korjauskustannukset tulis olee mahtavat mutta tältä suljetaan silmät ja joku hemmetin Kreikka saa tukea ja kohta Espanjakin  uglystupid2 tickedoff
Mun terveysongelmat on tosi pieniä verrattuna pahasti altistuneihin  vaikken muista kunnolla milloin on ollut täysin oireeton päivä.
Hesarissakin miltei viikottain homeongelmista, ihmisistä jotka elää TELTASSA  Sad
Sad so sad
Me ollaan kumpikin sairauslomalla sen paskan takia eikä ennen syksyä saada uutta kämppää. Mieheni ei ole yhtä paha piipittäjä kuin minä mutta oireilee myös. Mä oon oikeesti kateellinen terveille ihmisille  Angry
« Viimeksi muokattu: 16.06.2012 20:38:59 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: