Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657191 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1500 : 17.06.2012 20:59:20 »

Tämä eurokriisi, poliitikkojen ylimielisyys - koko tämä hirveä ajanjakso... Näen ympärillä kylmyyttä, välinpitämättömyyttä, ahneutta. Ihmisiä poljetaan tässä systeemissä mätäojaan, kenenkään kohtalolla ei tunnu olevan merkitystä.

En kestä katsella, sattuu niin syvältä nähdä tuska ja kylmyys ihmisten naamalta... Cry

Ja miksi mulle piti sattua rastiksi yliraskas Neptunus-painotus kartalla - muuta ei osaa tehdä kuin itkeä... buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1501 : 17.06.2012 21:03:34 »

Hei muruseni, asiat kärjistyy aina, ennenkö paranee. Älä nyt hyvä ihminen koko maailman tuskaa ja paskaa itteesi ota! Anna valua vaan, niin kun vesi hanhen selästä, hyleksi sitä...vaikeuksien kautta voittoon, asioilla on tapana järjestyä, elämä kantaa ja lopussa kiitos seisoo ja mitä kaikkea  smitten

Mutta mun mielestä on toisaalta ihana että joku vielä jaksaa itkeä ja ahdistuakin, vaikka ei se hyväksi olekaan...
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1502 : 23.06.2012 19:36:45 »

Eniten vtuttaa yleinen ahdistus ja masentuneisuus. Mä tiedän, että mulle on taas joku masennusjakso puhjennu, mut tuntuu että siitä ei pysty enää puhumaan missään. Mun ihmissuhteet on kuolleet myös. Tuntuu että ei vaan ole voimia, vaikka kyllä niitä oikeesti on! Kyllä mä jaksan lenkkeillä ja urheillakin, mutta toisen ihmisen seura saa heti ahdistumaan ja kiukkuiseksi. Mikä mua vaivaa?  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1503 : 23.06.2012 21:44:34 »

Varmaan, Fawn, olet stressaantuneessa tilassa, ja kiukkuisenahan ei mikään kelpaa ja kaikki vaikuttaa ärsyttävältä. Mokoma ihmiskunta!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1504 : 24.06.2012 20:14:19 »

Taas kipeenä.  buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1505 : 27.06.2012 15:29:38 »

Kyllä nyt tökkii taas vaihteeks. Koitin varata ajan psyk.hoitajalle, noh, hän on jäämässä kuukauden lomalle.
Halusin päästä tänään Naistenklinikalle ultraan tän kierukan takia. Tk-lääkäri on tehnyt epäselvän lähetteen ja vielä väärään sairaalaan eli Kätilöopistolle sen piti mennä.
Mun tapaus ei täytä heidän päivystyskriteereitään eli vasta kahden viikon kuluttua pääsen poistamaan tän kierukan.
Mä odotin tältä vuodelta ihan total jotain muuta kuin nää töktök-tilanteet päivittäin  knuppel2
Kauhee oli eilen se isoisä joka vei lapsenlapsensa junan alle.
Tapahtui ihan mun kodin lähellä  Cry
Maailma on julma
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1506 : 03.07.2012 20:32:13 »

VITTU MIKÄ LOMA!!! PERJANTAINA KUOLI VANHA LAPSUUDEN KAVERI JA ÄSKEN VEIN KOIRAN VIIMEISELLE MATKALLE!!!!!!



 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry


ja vittu sekään ei riittäny pesukoneen perkeleki hajos hetki sitten!!! knuppel2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1507 : 04.07.2012 04:51:45 »

Lf: lle VOIMIA toivotan. Miksi mä saan käsiini kumman tunteen kun rukoilin sun puolesta? Onko sun käsissä kaik ok?
Sininen virta menee kyynärpäista alaspäin.
Enkeleiden rakkausenergiaa sulle paljon toivon uuden pesukoneen muodossa  smitten
Koira meni eläimien omaan mestaan henkimaailmassa  smitten
Voi muuten olla sellainen juttu että tää koiruus tulee moikkaa sua vielä. Älä säikähdä sitä
Omalla tavallaan sitten ilmoittaa
Siunausta sinulle
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1508 : 04.07.2012 22:24:09 »

Mua vituttaa tää mieli joka menee vuoristorataa ja mies joka kiukuttelee siitä että saan orgasmeja niin helposti
Miten ihmeessä se on häneltä pois??!
Olen ollut koko kesän kotona kaikkine vaivoimineni ja käynyt ulkona kokonaista kolme kertaa
Masentunut siis ja pahasti
Ainoastaan silloin kun rukoilen tunnen saavani helpotusta mutta pitäis olla kädet ristissä 24/7 että olis hyvä olo
Mä en haluu ikinä inkarnoitua näin kamalaan paikkaan vaikkakin pyydän rukouksissani niinkuin moni muukin että tänne tulis lisää valoa niin ei tää ole lähelläkään sitä mistä olen tullut - kevyestä energiasta  smitten
Olen miettinyt kuolemaa jo pari kuukautta mutta itsemurhaa en tee ikinä
Haluisin vaan auttaa ihmisiä hetken ja päästä itsekin Valoon
Mieheni sanoi että jos pyydät saada lähteä täältä, saat vielä pidemmän elämän. Hyyyyyyyyyyiiiii!
Onneks solut ovat mukautuvaisia ja ajatukset vaikuttavat koko kehooan. Kehokuolema ajatuksin  Smiley
Mä en koskaan haluis antaa itsestäni sitä energiaa, sen takia rukoilen toisille apua.
Kerron esimerkin: kun asuin vielä homeessa ja voin vielä enemmän pahoin, mun ystävä sanoi et anna mulle osa sun paskaolosta ja koski minuun vaikka varoitin. Hän sai astmatyyppisen kohtauksen ja meni ihan valkoiseksi haukkoen happea.
Tosi juttu ja hän muistaa vieläkin tän
Fucked up woman with bad energy  Lips Sealed
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1509 : 06.07.2012 07:09:30 »

pikkarille kiitos.

mun kädet hm... viime aikoina on kyllä tullut sanottua muutaman kerran pikkumiehen uudesta villityksestä puristella alleja,tekee muuten kipeetä.
olen myös kanniskellut tavaroita ja myös rakkaan koiramme viimeiselle matkalle.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1510 : 11.07.2012 19:16:58 »

Mä tarvitsen rauhottavia NYT  uglystupid2 tickedoff
Olen kuin perseeseen ammuttu karhu ollut pari päivää. Haluisin tietää kuka muu käy kerran viikossa lääkärissä?
Ihotautilääkäri ei suostunut kirjottaa rauhottavia ja mä en mitään vitun mielialalääkkeitä syö.
Olen nähnyt ystäviä tän kesän aikana kolme kertaa. Kiva! jos tää hiusongelma ei ratkee pian, mä pimahdan lopullisesti.
Ens viikolla menen sille parantajanaiselle Turkuun. Jos hänen apunsa ja ihotautilääkärin tropit ei toimi, mä nostan kädet pystyyn oikeesti ja lopetan elämisen
Tää jatkuva sairastaminen on tehnyt musta oikeesti puolhullun  uglystupid2
Heittelin eilen tavaroita pitkin seiniä ja miehen tuomat ruusut on nyt keittiön lattialla. Tosin ne oli jo vähän rupsahtaneet jo, mutta täytyy tosiaan kiittää häntä et jaksaa tsiigaa näin ailahtelevaista tapausta. No ei ole kyllä itsekään mikään perus-erkki ja tempperamenttia löytyy. My love  smitten
Hän on just käymässä apteekissa hakee mulle hiustököttejä ja yhteiseltä ystävältä muutaman rauhoittavan.
Kai tää jossain vaiheessa muuttuu paremmaks kun jo seitsemän vuotta on kestänyt. FUCK!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1511 : 11.07.2012 21:02:21 »

Sain frendin kautta muutaman napin ja nyt jo rauhallisempi olo  Smiley
Mun mies on maailman kultaisin oikeesti.Toi apteekista vahvaa kortisoniliosta että tää helvetillinen kirvely loppuis
ja se auttoi. Vahvaa biotiinia sain myös ja apteekissa valmistavat hoitavan voideseoksen huomiseen iltapäivään mennessä.
Mä en halua terapiaa koska ei se paranna fyysisiä oireita. Tarvitsen uuden asunnon jossa on puhdas sisäilma
Mun vanhemmat osti tän kämpän yhdeksän vuotta sitten mulle ja nyt pähkäillään mitä täs pitäis tehdä.
Eihän tätä voi myydäkään ennen kun kaikki paikat on ok.
Joka päivä vaan pitäis ottaa allergialääkkeitä, nenäsuihkeita, silmätippoja, hydrokortisonia päänahkaan ja iholle.Kaikki mahdolliset vitamiinit ja hivenaineet purkista ja tietty monipuolisesta ruosta sekä siihen päälle rauhoittavat
Sillei pystyy olee tässä asunnossa
Olis pitänyt uskoa puoli vuotta sitten niitä kahta nuorta lääkäriä jotka sanoi että älä mene sinne takaisin.
Vanhemmat tohtorit oli eri mieltä et anna palaa vaan, ei täyden rempan jälkeen voi oireilla. Kyllä voi ja oikein täysillä
Ensi viikolla tänne tulee iso puhdistusoperaatio ja maalataan pintoja eli joudun lähtee taas evakkoon.
Nyt en enää raivoa. Olo vaan on täysin turta, elämänhalu nolla.
Onneks frendi toi pilvee. Tää väsää nyt paukut ja menee nauttii ilta-auringosta
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1512 : 12.07.2012 17:11:48 »

Voi turhautuneisuuden multihupentuma!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHH!
 idiot2 idiot2 buck2 buck2 tickedoff tickedoff tickedoff

Karmee olo. Hirvee.
Kaikki!

Vaan ON.

No nih, rupesin miettimään, että koska mulla on edellisen kerran ollu tämmönen samanlainen olo, oireet täsmää. Ja juu, katoin, sillon on ollu, kun  saturnus on ollu  neliössä ittelleen, ja näiden fiilisten jälkeen alko mahdoton ryöpytys ja kaikki muuttu. Koko elämä.
Että sitäkö tää nyt sitten teettelee?
 saturnus on tulossa MC:lle pikkuhiljaa, viiden asteen päässä menossa, ja siinä on Pluto ja Saturnus sitten seuraavana jonossa...
« Viimeksi muokattu: 12.07.2012 17:35:45 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1513 : 12.07.2012 19:57:06 »

Karmea räkätauti, kuumettakin on ja joka ikinen vanha kremppa kolottaa.  buck2 buck2 buck2

kuuhildalle etähalausrutistus. 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1514 : 12.07.2012 20:36:35 »

Voimia,voimia naiset  angel
Tää on kauheen vaativa aika näköjään jokaiselle
Olen ollut itsekin kuin pikkupiru koko päivän mutta onneks omassa rauhassa. Mustia ajatuksia ja kiukuttelua.
Onks tää vuosi sellanen että ne paskat tulee sisältä pintaan helpommin?
Mitään muuta en keksi enää koska tää vuos on ollut kaamein minkä muistan
tallennettu
Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: