Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657629 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1440 : 20.04.2012 11:46:52 »

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihmiset, jotka suhteilla, hyvällä tuurilla tai sattumalla vain omaamaan oikeanlaisen persoonallisuuden ovat saaneet töitä ja kommentoivat sitten joka paikassa kuinka "sitä työtä kyllä saa kun vain viitsii tehdä töitä sen eteen" "lähetä vain persoonallinen hakemus joka erottuu joukosta"

Blaa blaa blaa
Kerro mulle mikä  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff se persoonallinen hakemus on??

Kaikki meistä ei ole niin  tickedoff knuppel2 tickedoff knuppel2 täydellisiä, sosiaalisia ja haluttavia perr


Kortisto kutsuu...
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1441 : 21.04.2012 18:39:29 »

Kauhistuttaa ja suoraan sanoen vituttaa miten syöpä kiusaa mun lähipiiriä.
Äidillä oli, faijalla on vieläkin, läheisen ystävän viiiden viikon sädehoito alkaa maanantaina ja eilen sain kuulla että anopilla on rintasyöpä. Ihan kamalaa!!!
Ystävältä leikattiin rinta jo alkuvuodesta ja sytot onneks jo ohi. Sädetys joka päivä viis viikkoa edessä. Anopin syöpä leikataan ens kuussa.
Kuin kohtalon ivaa et itse alan parantua monen vuoden sairastelun jälkeen ja olo suht ok, niin sit on lähipiiri vakavasti sairaana.
Unirytmi ihan sekasin ja heräsin vasta iltapäivällä. Näin pitkästä aikaa HOPEASATEEN  smitten
Toivoa luodaan ja lohtua annetaan, siunausta.
Anoppi on vanha, viisas opettaja. Ei saa lähtee vielä, EI  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1442 : 21.04.2012 18:58:45 »

Ihana  smitten
Tämä vanha opettaja on myöskin mediaalinen vaikkakin peittää herkkyytensä näihin asioihin. Juttelee kuolleen avomiehensä kanssa ja näkee hänet, näin on pojalleen kertonut
Kiitos Soma  Smiley Piristit
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1443 : 24.04.2012 01:54:12 »

Vanha akka on hengessä mukana, Soma
Frendin sädehoito alkaa tänään myös ja minä vikisen juurihoidon aloituksesta  buck2
On tää elämä outoa välillä
Mä tunnen itseni Metusalemiks ja ikää on 36
Muoks. Täti täältä lähettää voimasäteen ja kaik menee Somalla ok. Usko vaan  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.04.2012 02:06:11 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1444 : 24.04.2012 16:35:02 »

plaah... sain töissä ollessani viestin mieheltäni että joutunee intissä taas erilaisiin hommiin, ja vaihtamaan komppaniaa, joten lomista ei ole enää varmuutta. mua ärsyttää nää tilanteet.
tämän viikon viikonloppu sillä on kiinni, ja ensi viikon viikonloppu piti olla auki, mutta nyt se ei ole enää varmaa. ja mikä pahinta, tuon saa tietää vasta ensi viikolla. eeeei. Cheesy jotenkin huono kutina kyllä.
eipä se sinäänsä kauheasti kolahda olla kolme viikkoa erossa, kyllähän sen kestäis, mutta mua ärsyttää kun ei tiedä... Cheesy

ärrinmurrin!
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Karhunsydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #1445 : 24.04.2012 17:21:15 »

Tännekkö saa murista ja äristä? No ärr ja murr!  Cheesy Koko kämppä pittäis siivota ja tupakkaa tekkee vähän mieli (lopetin 5pvä sitte) ja ärri ja murri ja grimskit ja mitä niitä nyt oli! Positiivinen ärrimurri kumminki tämä, nou hätä, kanavoin sen siivoamiseen. Noni, nyt on hyvä fiilis angel
tallennettu

Älä rakastu runoilijaan, saatat jäädä kielestä kiinni.

aurinko & merkurius aspect_con askendentti leijona
keskitaivas kalat kuu vesimies
venus kaksoset mars oinas
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1446 : 25.04.2012 20:26:07 »

no on se nyt ihmeellistä,kun hyväksyin tänään työpaikan lehdenjakajana ja heti,kun olin puhelimen sulkenut tuli kaksi työhaastattelu pyyntöä oman alan hommiin.Nyt sitten stressaan näitä kahta työhaastattelua niin paljon,että sain migreenikohtauksen.Mielessäni vaan pyörii,että entä jos saan oman alan paikan niin miten sanon tälle firmalle,että en tule heille lehdenjakajaksi?Ja kannattaako minun edes mainita näissä oman alan haastatteluissa tätä lehdenjakajan paikkaa?Mulla on kuitenkin viikko aikaa sanoa ei sille pestille,koska en oo vielä edes työsopimusta kirjoittanut.

Jos en saa oman alan paikkaa,niin sitten meen jakamaan lehtiä.
Miten mä voin ajatella näin yksinkertaista asiaa näin typerällä tavalla?Mä en vaan osaa olla stressaamatta vaan jankkaan asioita mielessäni.Olen ollut jo 5kk työttömänä,joten nää paikat olis ku taivaanlahja mulle. tickedoff idiot2 crazy2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1447 : 05.05.2012 18:04:13 »

Oon niiiiiiiin kyllästynyt tähän jatkuvaan sairasteluun.
Vappupäivänä alkoi outo olo ja sit pamahti oikein kunnon poskiontelontulehdus päälle. Tää on kuudes vuosi homeoireilua. Ei jaksais enää mitään
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1448 : 05.05.2012 18:58:28 »

Oon niiiiiiiin kyllästynyt tähän jatkuvaan sairasteluun.
Vappupäivänä alkoi outo olo ja sit pamahti oikein kunnon poskiontelontulehdus päälle. Tää on kuudes vuosi homeoireilua. Ei jaksais enää mitään

No voi että  Huh   Undecided  Voimia sulle paljon.. angel

 smitten smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1449 : 05.05.2012 23:02:39 »

Kaikenlainen oma mokailu korventaa. Tehtyä ei valitettavasti saa tekemättömäksi, mutta kyllä ketuttaa.
Välillä pitäis varmaan ajatella pitkään ja hartaasti ennen kuin toheltaa.

Terveisin,
 askendentti jousimies
 mars oinas
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1450 : 06.05.2012 22:42:09 »

Ymmärrän ja otan osaa.
Terv.  aurinko vesimies  askendentti jousimies  kuu oinas
Wink
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1451 : 07.05.2012 14:52:39 »

Perkele, kun aina ahistaa  knuppel2

Ahistaa, kun asut kaupungissa jossain lähiössä, mistä kulkemiseen tarvitaan auto. Ahistaa, kun muutat sieltä kerrostalo-asuntoon, joka on epäkäytännöllinen. Ahistaa, kun jälleen muutat, tällä kertaa liian isoon asuntoon ja edelleekin olet kerrostalossa, maksat itsesi kipeäksi vuokrasta ja ahistaa lisää, kun saat kämppäsi siivottua, niin saat alkaa sen uudestaan toisesta päästä. Ahistaa, kun ei asuta maalla, ahistaa, kun ei voi päästää muksuja yksin pihalle, ahistaa, kun joka ainoa ärräpää kaikuu koko helkkarin taloon.. Ahistaa, kun ei ole enää sitä autoakaan, kun nyt on asut kaupungin keskustassa, muttet pääse sieltä pois! Vittu että oikeesi ahistaa!!!  Angry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1452 : 07.05.2012 15:45:36 »

Ratkaisu ja Kuuhilda, ymmärrän kans
Terveisin  aurinko mars merkurius kaksoset askendentti jousimies venus oinas

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1453 : 07.05.2012 18:19:11 »

Tämän hetken taivaallisista kuvioista käy nyt tuohon otsikkoon  tickedoff knuppel2 idiot2 buck2 Angry uglystupid2
ihan kaikille
 uranus 6  oinas aspect_kvi mars 6  neitsyt.
Oinasta hallitsee taustalla  mars ja kvinkunssi luo jännitettä ja ehkä turhautumista.
Uranus yllättää itsensäkin ja Oinaassa toimitaan ja mietitään vasta kahen viikon päästä että mitä tuli tehtyä.
 mars neitsyt taas tekis analyyttisen tarkasti ja hyvin työnsä,
mut nyt ei joudakaan, tai viiti jäädä miettimään ja puntaroimaan,
ja sitten ei enää voi perua.
Kuin myös itse Neitsyttä hallitsevan Merkuriuksen voimalla viestittelin pikkasen rumia sanoja viljellen  Lips Sealed
hyvinkin äkkinäisesti miettimättä,
ja pikkasen sitten tuli väärinymmärrystä ja ehkä myös sitä katumusta. Mut ei paljon sitä katumusta..

Ei mee ihan niinku Strömsööööööössä nyt jutut..

Niin ja tuohon Marsiin yhtyy se mestarikutoja Arachne, että kummasti ollaan satimessa päätäpahkaa toimimisen jälkeen.
On se velli syötävä minkä on keittänytkin..
« Viimeksi muokattu: 07.05.2012 18:20:47 kirjoittanut nikki » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1454 : 07.05.2012 19:46:01 »

Kiitos Unelmassa ja Kyllikki 6:lle VOIMIA  angel
Mä en käsitä miten antibioottikuurin aikana voi tulla flunssa  idiot2 Poskiontelot tuntuu rauhoittuneen mutta yleiskipee olo edelleen vaikka kuuri jatkunut miltei viikon. Fuck!
Asunto kuin pommin jäljiltä eikä kumpikaan meistä jaksa mitään. Miehellä niin kova yskä että oon luullut jo muutaman kerran että hän tukehtuu.
Olikohan täs nyt mitään järkee muuttaa takasin tähän kotiin?
Mä oireilen siis vieläkin vaikkei hometta pitäis olla enää missään. Kun oltiin viikko asuttu tässä saatiin kumpikin samaan kohtaan käteen ihottumaa ja mun kainalot ei meinaa parantua edes antibiootilla sekä kortisonivoiteella.
Mä jään kohta sairaseläkkeelle täl menolla. Koulut on kesken ym vielä tän ikäsenä mutta miten hitossa voi toimia jos on koko ajan kipee tai vähintään lievästi oireileva, koko ajan väsynyt
Kyllä tää turhauttaa isosti

tallennettu
Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: