Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641505 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1470 : 28.05.2012 20:07:50 »

Mua ärsyttää niin paljon vanhempieni vähättelevä suhtautuminen mun oireisiin  tickedoff
Meidän kaksio on yksiö nykyään koska makkarissa ei voi missään nimessä viettää öitä huonon sisäilman takia.
Tekis niin paljon mieli panna kirveellä koko vaatekaappi paskaks koska se tekee huoneilman huonoksi ja faija teki mokan päästäessään suojauksen pois ovelta homeremontin aikana.
Nyt vittuilee mulle ettei täällä ole mikään home koskaan haissut edes et hän on nähnyt paljon pahempaakin  uglystupid2
Idiootti!!!!!!!!!! Tänään Kuopiossa oli oppilaat tehnyt lakon kun koulun sisäilma on niin huono ja Suomessa on vähintään 100 000 mestaa jossa on homeongelma
Mä voisin kivittää niitä rakentajia jotka rahan kiilto silmissä väsää taloja nopeesti ja mahdollistavat total sen että ihmiset sairastuu.
Ilman mun rakasta miestäni olisin jo luovuttanut aikoja sitten enkä olis edes olemassa. Luojalle KIITOS että hän on olemassa  smitten smitten smitten




Kuule sinä pikkari, kun sää ite tiiät sun ongelmat, niin YRITÄ  ottaa IISISTI. On niitä muitakin herkkiä homeongelmaisia, en nyt puhu itestäni, mutta on niitä.. Huh Katoppa se on niin kiire saaha noi asunnot valmiiksi ja vähällä väellä.( Kuullu  uglystupid2  vaan tommosta)
Paljon voimia sinulle...kaikkeen.. coolsmiley      smitten smitten                angel     angel
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1471 : 28.05.2012 21:36:41 »

Sä oot ihana U  smitten
Mun pinna on vaan niin hiton kireellä nykyisin ettei mua kestä kohta itse pääpirukaan
Ainut mikä auttaa on laulu, seksi, pilvi ja energiahoito  buck2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1472 : 28.05.2012 21:50:26 »

Tänk juu Pikkari.  :Smiley Nuoha onkii ihan hyvvii askoja.. Wink   Ainut mikä auttaa on laulu, seksi, pilvi ja energiahoito    Kiss angel Nooh.. en tiiä mitä tuolla pilvel tarkotat...jääköömpä se sallaisuudeks.. Tongue Muuthan mulle onkii tuttuja..Aina mulla on tuo ratio auki, Rakkauslaulut ne on poikaa..niinku sanotaan.. Wink smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1473 : 01.06.2012 16:31:25 »

Lääkärissä taas tänään eikä nuori naislääkäri tajunnut oikeesti mitään homeoireista. Sanoi vaan että homeelle altistumaton ihminen voi helposti asua täs kämpässä.
Mä myyn tän paskamestan ensi viikolla. Taas päänahka tulessa eikä pysty liikkuu minnekään vaikka piti lähtee ostoksille. Tää oireilu on niin perseestä  tickedoff
Toki tulevalle asukille pitää mainita että täällä on ollut homeongelma.
Mua ei kiinnosta tää elämä enää pätkääkään.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1474 : 01.06.2012 22:36:21 »

Lääkärissä taas tänään eikä nuori naislääkäri tajunnut oikeesti mitään homeoireista. Sanoi vaan että homeelle altistumaton ihminen voi helposti asua täs kämpässä.
Mä myyn tän paskamestan ensi viikolla. Taas päänahka tulessa eikä pysty liikkuu minnekään vaikka piti lähtee ostoksille. Tää oireilu on niin perseestä  tickedoff
Toki tulevalle asukille pitää mainita että täällä on ollut homeongelma.
Mua ei kiinnosta tää elämä enää pätkääkään.

Äläpä kuule luovuta, VOIMIA VOIMIA sulle   angel angel angel angel angel angel
 smitten smitten smitten smitten

Mulla ois yks hyvä niksi, en tiiä auttaako.Alat sanomaan mielessäsi tai vaik ääneenki tietty  et rakastan itseäni,joka solua. Olen rakastettava ihminen.Paranen näistä vaivoista. Kiität sitten yläkertaa... angel angel   smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 01.06.2012 22:50:38 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1475 : 02.06.2012 19:18:54 »

Kiitos taas teille komppauksesta  smitten
Eilen oli ihan kamala päivä ja mieliala vaihteli ihan älyttömästi mutta nyt jo parempi olo.
En nyt tiedä kehtaako tätä kertoa...hmmmmm....
Jotain hyvääkin ON olemassa tässä ihmekehossa oireilun lisäksi nimittäin. Seksuaalisuus on saanut sellaiset mittasuhteet ettei ole ikinä aiemmin ollut tällasta. Mies tietenkin kehrää tyytyväisenä kuin kissa ja itse olen aivan kummastuneena et mitä hemmettiä mulle tapahtuu  coolsmiley
Ikinä ei ole ollut mitään orgasmiongelmia mut olen niin superherkkä nykyisin että laukeen miltei katseesta
TÄMÄ ASIA on pitänyt mun mielenterveyden kasassa tai sit muuten naisille tapahtuu jotain kummaa keski-ikäisenä  crazy2
Tää on ehdottomasti parasta aikaa (36v) kuin ikinä aiemmin ainakin tällä osa-alueella.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!  Smiley
Mies tuli just kotiin  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1476 : 02.06.2012 20:22:37 »

Sulla on Puuma-vuodet Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1477 : 02.06.2012 23:04:51 »

En nyt tiedä kehtaako tätä kertoa...hmmmmm....
Jotain hyvääkin ON olemassa tässä ihmekehossa oireilun lisäksi nimittäin. Seksuaalisuus on saanut sellaiset mittasuhteet ettei ole ikinä aiemmin ollut tällasta. Mies tietenkin kehrää tyytyväisenä kuin kissa ja itse olen aivan kummastuneena et mitä hemmettiä mulle tapahtuu  coolsmiley
Ikinä ei ole ollut mitään orgasmiongelmia mut olen niin superherkkä nykyisin että laukeen miltei katseesta

Waude, jos sä oot tosiaankin niin herkkis,ja sun miehellä on hyvät enkut... Wink Cheesy    smitten 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1478 : 03.06.2012 01:09:34 »

No onhan tää herkkyys tosi siistii mut naapurit saa kilareita  knuppel2
Tunti sit soi ovikello kesken........
Me saadaan potkut tästä mestasta ennen kun ehdin edes myydä tätä. No ei kai sentään mut omakotitalo olis niin ihana  Smiley Vois trenaa ääntä ja rakastella ilman että jonkun pinna palaa jatkuvasti
Mun tukka on aivan kamala. Käyn ostaa peruukin ens viikolla ja toivon että karvat kasvaa takas pian
Oxamin-lääkitys toimii onneks hyvin enkä itke koko ajan
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1479 : 03.06.2012 09:42:18 »

No huh, sä tarviisit varmaan monta esim. kaukohoitoa siihen sun päähän.. Huh    angel     smitten
 
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1480 : 03.06.2012 10:19:50 »

Minäkin aattelin sanoa, et ei varsinkaan kerrostalossa saa kovin huuvella.. Wink    :Smiley      2funny
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1481 : 03.06.2012 10:57:37 »

Pikkari, eikös pilvi herätä joskus seksuaalista halua? Ei ole omakaohtaisia kokemuksia pilvestä, mutta olen kuullut.
Toisaalta, jos olet pitkään poltellu, osaat erottaa nykyisen halukkuuden entisestä.

Kerrostaloasumisessa pitää osata ottaa muut huomioon. Sama homma omakotitalossa taajamassa. Talo keskellä korpea mahdollistaa itsekkään möykkäämisen. Ellei sitten kanssa-asujat kärsi siitä.

Lasten ollessa pieniä opin, ettei hyvän seksin kriteeri ole desibelit. Ihan mahtavia kokemuksia voi saada vaikka joutuu pidättelemään meteliä. Joskus tuntuu, että kova meteli liittyy feikkaamiseen, että on lystiä. Tai fantasiaan siitä, että naapuritkin kuulee, että me harrastetaan seksiä.  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1482 : 03.06.2012 18:41:00 »

Kannabis herkistää juu, mut tää super alkoi n. puoltoista vuotta sitten.
Ihan ihmejuttu  :Smiley
Miks menee niin että pojat on parikymppisinä parhaimmillaan ja naiset nelikymppisenä?
Mun meediokaveri sanoi että mä meen hassusti ylhäältä alaspäin energioissa eli kun herkistyin/avauduin niin nopeesti henkimaailman jutuille ja olin ihan shokissa pelkoineni pitkään niin nyt mennään toisinpäin eli juurichakra pyöriihyörii täysillä. Muuta en ole tehnyt kuin rukoillut sen takia että se kamala näkemisen lahja otettais pois.
Sit alkoi tää mieletön toisen pään herkkyys jonka kyllä pidän sata kertaa mielummin
Outo tapaus olen kyl mutta hemmetin tyytyväinen "näinpäin"
Hiusongelma itketti tänäänkin niin että mies miltei pakotti mut ottamaan vähän rauhoittavaa.
Huomenna peruukki. Fuck!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1483 : 03.06.2012 19:13:49 »

Muuta en ole tehnyt kuin rukoillut sen takia että se kamala näkemisen lahja otettais pois.


Miksi kamala? Otettiinko?

Ylä- ja alapään "pyöriminen" eivät ole vastakohtia. Hyvään henkisyyteen kuuluu hyvä seksuaalisuus. Vaikkakaan seksi ei ole välttämätöntä, joten seksittömät älkööt ahdistuko.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1484 : 03.06.2012 19:55:48 »

Eikö kannabis avaa kolmatta silmää? Huh

Kyllä, yleisesti ottaen.
Mutta mikäli ei ole aika sille "luonnolliselle avautumiselle" Ollenkaan -nopeuttaa sitä liikaa tai jos on mörköjä vielä alitajunnassa tahi pelkoja / vaikeita käsittelemättömiä (kenties ja useinkin vielä tiedostamattomia) asioita päässään - silloin se voi olla haitaksi. Joillekkin. Ei voi yleistää, kaikki ovat niin yksilöitä. Mutta kyllä se jotain "vinkkejä" mielestäni antaa, viisautta, näkemystä, -kuinka täällä tulisi elää. Kuten kaikki luonnon eri psykedeelit, joihin hamppukin mietona kuuluu. Suosittelen kaikkia kyllä avartamaan tietoisuuttaan Oman Luontomme kasvien avulla, jos sellainen ollenkaan kiinnostaa, pelkäämättä propaganda-puheita takaraivossaan, vaan Antaa Mennä Vaan.. Virran viedä, kasvin opettaa. Joskus se on miellyttävää, joskus ei, toisille on, toisille ei. Kaikki opettavaa.  Wink smitten
Ja tämä mun henkilökohtainen mielipide ja kokemus. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: