Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3186157 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1470 : 03.06.2012 01:09:34 »

No onhan tää herkkyys tosi siistii mut naapurit saa kilareita  knuppel2
Tunti sit soi ovikello kesken........
Me saadaan potkut tästä mestasta ennen kun ehdin edes myydä tätä. No ei kai sentään mut omakotitalo olis niin ihana  Smiley Vois trenaa ääntä ja rakastella ilman että jonkun pinna palaa jatkuvasti
Mun tukka on aivan kamala. Käyn ostaa peruukin ens viikolla ja toivon että karvat kasvaa takas pian
Oxamin-lääkitys toimii onneks hyvin enkä itke koko ajan
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1471 : 03.06.2012 09:42:18 »

No huh, sä tarviisit varmaan monta esim. kaukohoitoa siihen sun päähän.. Huh    angel     smitten

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1472 : 03.06.2012 10:19:50 »

Minäkin aattelin sanoa, et ei varsinkaan kerrostalossa saa kovin huuvella.. Wink    :Smiley      2funny
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1473 : 03.06.2012 10:57:37 »

Pikkari, eikös pilvi herätä joskus seksuaalista halua? Ei ole omakaohtaisia kokemuksia pilvestä, mutta olen kuullut.
Toisaalta, jos olet pitkään poltellu, osaat erottaa nykyisen halukkuuden entisestä.

Kerrostaloasumisessa pitää osata ottaa muut huomioon. Sama homma omakotitalossa taajamassa. Talo keskellä korpea mahdollistaa itsekkään möykkäämisen. Ellei sitten kanssa-asujat kärsi siitä.

Lasten ollessa pieniä opin, ettei hyvän seksin kriteeri ole desibelit. Ihan mahtavia kokemuksia voi saada vaikka joutuu pidättelemään meteliä. Joskus tuntuu, että kova meteli liittyy feikkaamiseen, että on lystiä. Tai fantasiaan siitä, että naapuritkin kuulee, että me harrastetaan seksiä.  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1474 : 03.06.2012 18:41:00 »

Kannabis herkistää juu, mut tää super alkoi n. puoltoista vuotta sitten.
Ihan ihmejuttu  :Smiley
Miks menee niin että pojat on parikymppisinä parhaimmillaan ja naiset nelikymppisenä?
Mun meediokaveri sanoi että mä meen hassusti ylhäältä alaspäin energioissa eli kun herkistyin/avauduin niin nopeesti henkimaailman jutuille ja olin ihan shokissa pelkoineni pitkään niin nyt mennään toisinpäin eli juurichakra pyöriihyörii täysillä. Muuta en ole tehnyt kuin rukoillut sen takia että se kamala näkemisen lahja otettais pois.
Sit alkoi tää mieletön toisen pään herkkyys jonka kyllä pidän sata kertaa mielummin
Outo tapaus olen kyl mutta hemmetin tyytyväinen "näinpäin"
Hiusongelma itketti tänäänkin niin että mies miltei pakotti mut ottamaan vähän rauhoittavaa.
Huomenna peruukki. Fuck!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1475 : 03.06.2012 19:13:49 »

Muuta en ole tehnyt kuin rukoillut sen takia että se kamala näkemisen lahja otettais pois.

Miksi kamala? Otettiinko?

Ylä- ja alapään "pyöriminen" eivät ole vastakohtia. Hyvään henkisyyteen kuuluu hyvä seksuaalisuus. Vaikkakaan seksi ei ole välttämätöntä, joten seksittömät älkööt ahdistuko.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1476 : 03.06.2012 19:55:48 »

Eikö kannabis avaa kolmatta silmää? Huh

Kyllä, yleisesti ottaen.
Mutta mikäli ei ole aika sille "luonnolliselle avautumiselle" Ollenkaan -nopeuttaa sitä liikaa tai jos on mörköjä vielä alitajunnassa tahi pelkoja / vaikeita käsittelemättömiä (kenties ja useinkin vielä tiedostamattomia) asioita päässään - silloin se voi olla haitaksi. Joillekkin. Ei voi yleistää, kaikki ovat niin yksilöitä. Mutta kyllä se jotain "vinkkejä" mielestäni antaa, viisautta, näkemystä, -kuinka täällä tulisi elää. Kuten kaikki luonnon eri psykedeelit, joihin hamppukin mietona kuuluu. Suosittelen kaikkia kyllä avartamaan tietoisuuttaan Oman Luontomme kasvien avulla, jos sellainen ollenkaan kiinnostaa, pelkäämättä propaganda-puheita takaraivossaan, vaan Antaa Mennä Vaan.. Virran viedä, kasvin opettaa. Joskus se on miellyttävää, joskus ei, toisille on, toisille ei. Kaikki opettavaa.  Wink smitten
Ja tämä mun henkilökohtainen mielipide ja kokemus. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1477 : 03.06.2012 22:07:40 »

Metsänkeiju  smitten
Niinpä niin. Kaikille ei sovi ja jotkut menee "psykoosiin" muka yrtistä. Yhtään väheksymättä ketään mutta toisille ei vaan käy
Soma myös oikeessa siinä että että yrtti todellakin avaa mutta miedosti. Minuu vietiin sellasta tahtia eteenpäin tällä henkisellä polulla että meinas mennä kuppi nurin tod. Onneksi meedio auttoi  Smiley
Nykyisin en kovin mielelläni ota vastaan näitä henkimaailman kavereita mutta hitto et oli mukavaa toisessa kodissa jutella "Sinisen naisen" kanssa.
Hän oli mieheni vaarin nainen. Aikas laiskanpuoleinen,ylpeä akkeli joka poltteli Camel-tupakkaa holkista ja tykkäs puhua puhelimessa monta tuntia päivässä Coco Chanelin vaatteissa eikä tehnyt elämässään päivääkään töitä, puhui viittä kieltä.
Hänen kanssa oli kiva olla kontaktissa mut nyt ei ole ilmaantunut aikoihin.
Aatos katos taivaan tuuliin kun ukko tuli kotiin ja toi ystäväni mulle väsäämää ruokaa. Suolaisia lettuja jossa joku ihmetäyte. Kultaisia ihmisiä mulla ympärillä  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1478 : 04.06.2012 09:27:04 »

..ihana, kiitos kun jaoit tarinasi pikkari. smitten kylmätväreet.. itsehän olin jo psykoosissa (heiluin rajalla) -OMAN pääni takia, ja yrtti lisäksi, ei ei.. Mutta, yhä poltan välillä, se on myös lääke minulle ad/hd:hen ja vaikka mihin vaivoihin. Smiley
tallennettu

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1479 : 04.06.2012 09:28:50 »

--mutta onneksi nousin oman vahvan psyykkeeni takia sekä miehen ja ystävän avulla... smitten smitten SIllä oli tarkoituksensa, se vahvisti psyykettäni hurjasti ja poisti monia pelkoja/vähensi niitä. Nykyään ei pelkoja/paniikkeja ole juur ikinä tai tosi harvoin. smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1480 : 04.06.2012 10:19:10 »

harvoin sanon että vituttaa. mutta ny vituttaa. kämpässä on 17 lämmintä kun ukko painaa toista muijaa niin kiireellä ettei kerkee tekeen polttopuita että saisin lämmitettyä. ei tuu lämmintä vettäkään samasta syystä. naapurilta pyysin puita, sain vähän. laps oli mummulassa viikonloppuna mutta tulevalla esällä oli parempaa tekemistä ku olla sen kanssa.  tickedoff en uskalla ees soittaa sille että tulis tekeen puita kun pelkään että saan semmosen riidan aikaseks että tulee itelle lähtö vaikkei kämppää ole saatukaan vielä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1481 : 04.06.2012 10:33:41 »

Voimia sulle ja lapsellesi Ironia.. angel

smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1482 : 04.06.2012 19:20:07 »

Ironialle VOIMAAAA  angel angel
Toivottavasti tilanne ratkeaa pian. Mä tulisin hulluks jos tietäisin miehen hyörivän toisen naisen kanssa  tickedoff
Huomenna tulee yks ostajaehdokas tsiigaa meidän kotii. En kyllä haluis lähtee kun tää kämppä on tosi hyvällä aluella mutta kai on pakko kun oireillaan täällä kumpikin. Hö!  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1483 : 04.06.2012 19:27:47 »

POIS vaan Pikkari! smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1484 : 04.06.2012 20:13:07 »

Härskiä touhua, etten sanoisi, Ironia  Angry Angry