Faerie ¤empatiahali¤
Olen saanut täs viime vuosina koko ajan sairastaessani kokea ja nähdä Suomen lääkärikunnasta aikamoisen läpileikkauksen. Huh

Törkeimpiä oli korva-nenä-kurkkutautien erikoislääkäri jolle jatkuvaa nuhaani valittelin ja tää keski-ikäinen äijä alkoi kysellä miesystävästä ja lapsista

Joo, miesystävä aiheuttaa nuhan.
Ihme hämärässä huoneessa vielä työskenteli ja kehui miten seksikäs ääni mulla on sekä heittää et oopperasta sut naurettais ulos mutta hyvä blues-laulaja susta kyllä tulis

Tummaihoinen egyptiläislääkäkäri ei tajunnut raskautta kolmannella kuulla ollessain vaikka teki sisätutkimuksen ja tsekkas rinnat. Alkoi HUUTAA kun mainitsin adhd:sta "Sellaista sairautta ei ole olemassakaan!!!!
Olin tehnyt monta raskaustestiä, kaikki negat.
Tässä vain muutama esimerkki mutta vakuutusyhtiöiden lekurit ne vasta selvännäkijöitä ovatkin kun diagnoosit tehdään näkemättä potilasta.
Mä soitan meediolle huomenna ja menen energiahoitoon. Helikobakteerin häädöstä huolimatta ylävatsa oireilee taas pelottavan tutusti.
Homeoireita lääkärit ei myöskään haluu tunnistaa. Liekö syynä että ovat ite homeen turruttamia. Viimeks Laakson sairaalan sosiaalitilat tms siinä rakennuksessa suljettiin kun työntekijät marssi ulos kesken päivän oireiden takia.