Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3113829 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1200 : 22.09.2011 12:34:39 »

Tänä aamuna sain tietää et ystävälläni on kasvain molemmissa rinnoissa.
Olen rukoillut taas koko päivän ja omat homeoireet tuntuu pikkujutulta.
Milloin tää kamala aika loppuu?HuhHuh?
Ysy saa huomenna patologin lausunnon kasvaimien laadusta.
Itkettää
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1201 : 24.09.2011 20:51:55 »

tää on ihan perseestä tää uus järjestys täällä foorumilla
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1202 : 26.09.2011 10:24:39 »

Näin painajaista, että unohdin mennä lääkärille. JA unohdin mennä lääkäriin. Fu*k.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1203 : 26.09.2011 12:22:09 »

Ystäväni ei osannut laittaa pesukonetta joten mun faija tuli ja hyvä että tuli koska tattadaa tässäkin asunnossa on kosteusvaurio!!!!!!!
Kylpyhuoneen eristeet ei ole kunnolla tehty ja kohta täälläkin on hometta. Voi jeesus!!!!!!! Kylppäri käyttökiellossa. Tää on kamalaa

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1204 : 27.09.2011 12:47:38 »

Kiitokset vaan komppaamisesta  Smiley
Tuuletin vai mikä lie lämmitin hurisee kylpyhuoneessa ja tosiaan hyvä että huomattiin nyt kun en o kauaa vielä asunut tässä.
Sain miltei sydärin faijan huudahtaessa "täälläkin on kosteusvaurio!"
Ajattelin heti pahinta, eli että se kamala sairastelu tulee takasin. En ole vieläkään täysin parantunut ja lääkäreiden mukaan menee muutama kuukausi että olen täysin oireeton eli joskus jouluna
Valivalivali! Hieno on ilma. Mä lähden nyt ulos
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1205 : 28.09.2011 18:01:51 »

Käyköhän päivystyksen lääkärit saman näin-vittuilet-asiakkaillesi -asiakaspalvelukurssin, jonka käyneisiin oon törmänny mm. kelassa ja rautakaupassa... No, kyllähän sieltä sairasloman sai, mutta samalla myös kommenttia vaatetuksesta ja hiustenväristä. Terveenä jaksaisinkin nauraa mutta sairaana en.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1206 : 28.09.2011 19:20:27 »

Faerie ¤empatiahali¤
Olen saanut täs viime vuosina koko ajan sairastaessani kokea ja nähdä Suomen lääkärikunnasta aikamoisen läpileikkauksen. Huh  Shocked
Törkeimpiä oli korva-nenä-kurkkutautien erikoislääkäri jolle jatkuvaa nuhaani valittelin ja tää keski-ikäinen äijä alkoi kysellä miesystävästä ja lapsista  Shocked Joo, miesystävä aiheuttaa nuhan.
Ihme hämärässä huoneessa vielä työskenteli ja kehui miten seksikäs ääni mulla on sekä heittää et oopperasta sut naurettais ulos mutta hyvä blues-laulaja susta kyllä tulis  buck2
Tummaihoinen egyptiläislääkäkäri ei tajunnut raskautta kolmannella kuulla ollessain vaikka teki sisätutkimuksen ja tsekkas rinnat. Alkoi HUUTAA kun mainitsin adhd:sta "Sellaista sairautta ei ole olemassakaan!!!!
Olin tehnyt monta raskaustestiä, kaikki negat.
Tässä vain muutama esimerkki mutta vakuutusyhtiöiden lekurit ne vasta selvännäkijöitä ovatkin kun diagnoosit tehdään näkemättä potilasta.
Mä soitan meediolle huomenna ja menen energiahoitoon. Helikobakteerin häädöstä huolimatta ylävatsa oireilee taas pelottavan tutusti.
Homeoireita lääkärit ei myöskään haluu tunnistaa. Liekö syynä että ovat ite homeen turruttamia. Viimeks Laakson sairaalan sosiaalitilat tms siinä rakennuksessa suljettiin kun työntekijät marssi ulos kesken päivän oireiden takia.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1207 : 29.09.2011 09:19:43 »

Kissa herätti yöllä kaks kertaa, nukuin huonosti ja näin ikäviä unia. Opiskelut ei etene, pakastin hajos, tietokone temppuilee ja aamulla onnistuin käräyttään sulakkeen. AARRRGGG

tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1208 : 29.09.2011 18:33:40 »

Uusi pesukone meni rikki  tickedoff
Muutaman päivän käyttö takana ja yli 400 euron masina muka paskana. Korjaaja tulee huomenna iltapäivällä. Onneks on takuu eikä käytettynä ostettu
Nukuin pitkään enkä saanut meediomundoa kiinni enää iltapäivästä. Helikobakteeri oireilee  Angry
Eikö sellaseen paskapöpöön osata keksiä kunnon hoitoa?
Tänään on vituttanut jo het aamusta ihankaikki ja megariita puolisoni kanssa. Mä haluun paukut ja relax olon.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1209 : 30.09.2011 02:30:12 »

Kissa herätti täälläkin ja nyt en saa enää unta...  tickedoff
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1210 : 30.09.2011 07:33:22 »

Mullakin kissasta huolta...jalka mäsänä sillä Sad varmaan auto tönäissyt sitä. Kylklä siitä vielä kalu tulee, se on kissa kuitenkin. Mutta kipeä se on. Annoin sille eilen särkylääkettä, joka silminnähden helpotti sen oloa. Reppana kun ei pääse loikkaamaan ruokapöydälleenkään vaan pitää nostaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1211 : 30.09.2011 08:17:57 »

Kuuhildan maukuselle paranemisenergiaa lähetän PIM!
Anteeks vaan huvitukseni mutta minuu naurattaa noi "kissa herätti" jutut. Mä rakastan kissoja  smitten smitten
Harmi vaan etten voi kattilaista ottaa kun allerginen olen
Faijalta läks kaikki yliherkkyydet homeopatialla ja mä tulin vielä kipeemmäks mut silloin ei tiedetty että olen homeelle altistunut.
Kisut  smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1212 : 30.09.2011 12:01:39 »

Kuuhildan maukuselle paranemisenergiaa lähetän PIM!
Anteeks vaan huvitukseni mutta minuu naurattaa noi "kissa herätti" jutut. Mä rakastan kissoja  smitten smitten
Harmi vaan etten voi kattilaista ottaa kun allerginen olen
Faijalta läks kaikki yliherkkyydet homeopatialla ja mä tulin vielä kipeemmäks mut silloin ei tiedetty että olen homeelle altistunut.
Kisut  smitten smitten

Grin Onhan ne niin ihania, mutta tuo herättäminen ei kyllä ole mukavaa kun sille päälle sattuvat...  knuppel2  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1213 : 30.09.2011 12:03:12 »

Mullakin kissasta huolta...jalka mäsänä sillä Sad varmaan auto tönäissyt sitä. Kylklä siitä vielä kalu tulee, se on kissa kuitenkin. Mutta kipeä se on. Annoin sille eilen särkylääkettä, joka silminnähden helpotti sen oloa. Reppana kun ei pääse loikkaamaan ruokapöydälleenkään vaan pitää nostaa.

Parannusta kissallesi.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1214 : 30.09.2011 15:20:08 »

Voi kiitos Pikkari ja Rakkauden Valo smitten smitten
Misu kovasti ainakin yrittää parantua tuolla. Se tiedättekö ihan selvästi valittaa kipujaan kun lääkkeen vaikutus lakkaa ja se tulee tähän hortoilemaan. Surkea karvareppana hän.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: