Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656423 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1170 : 21.08.2011 10:29:15 »

http://www.iltalehti.fi/perhe/2011082014231774_pr.shtml

Ihan oikeesti, tää saa mun veren kiehumaan tickedoff Ihan kun media ei jo tarpeeksi altistais nuoria/lapsia syömishäiriöille ni sitte vielä tämmönen!! Siis hyi hlvetti! Tää on jo aivan sairasta  Angry
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1171 : 21.08.2011 10:58:22 »

No sen vielä voin ymmärtää, että joku tekee ja julkasee tuommosen. Mutta mikä hiivatti niitä vanhempia vaivaa jokka tuommosen ostaa?!?!
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1172 : 21.08.2011 14:25:47 »

Tohon kirjaan liittyen muuten on myynnissä myös paitoja, joihin on painettuna teksti "Nothing taste as good as thin feels", eli "mikään ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu". Edellä lause on erittäin suosittu thispiraatio lause pro-ana -piireissä.
(*Pro-ana = anorektiseen "elämäntapaan" kannustava netti-ilmiö)
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1173 : 21.08.2011 14:44:44 »

 Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1174 : 21.08.2011 14:57:30 »

Joo ja määkin puran!
Mulle rupes nouseen joku ihmeen herne  huuleen! Se oli ensin tuolla ylempänä...ylähuulessa, nenän likimmäisellä reunalla..mutta nyt se on siirtyny tohon ylähuulen keskelle alaosaan...olikohan se menossa nenään mutta eksy? 2funny Kihelmöi ja painaa...ja kasvaa!
Herpestä ei oo ikuna ollu, mutta voisko tää olla?
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1175 : 22.08.2011 21:02:47 »

Ääh, tarkoitus oli pistää tänään (vihdoin!) kynnet uusiksi ja sitä varten revin vanhat timantit ja lakat veks, että olis pakko laittaa nämä. Joo arvatkaa vaan oonko näille mitään tehnyt, muutamassa kynnessä vielä vanhat lakat. Ärsyttää tämä oma aikaansaamattomuus!  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1176 : 24.08.2011 17:04:38 »

Lääkärin mukaan homeoireet kestää ainakin 3 kk vaikka asuis puhtaassa uudes kodissa.
Eilen touhusin vanhassa asunnossa, pyyhin, pesin, roudasin tavaroita, pesin pyykkiä pesutuvassa ja nyt taas oireilen.
Hitto mulla oli kaikki ikkunat ja partsin ovi auki koko ajan mutta tänään on aamusta asti poskionteloista valunut ällöttävän makuista limaa nieluun, oksettaa, silmäluomet on turvoksissa, viiltävää päänsärkyä silloin tällöin ym kivaa.
Vittumaisin muutto ikinä!!!!!!!!!!!!!!
Olen joutunut heittää monta monta jätesäkillistä tavaraa pois. Ens viikolla lähtee sohva, patjat, muutama matto.
Tällainen homeelle altistuminen ei pelkästään vaikuta terveyteen, vaan on myös suuri taloudellinen menoerä.
Uuden kalusteet, varsinkin sänky, matot. Kaik uusiks.
Herranjestas, mitä tekis jos rahaa ei olis tarpeeksi kaikkeen?Huh!!!
Sellasia tapauksia on että ihmiset nukkuu autossaan tai parvekkeella ettei altistuis homeitiöille omassa kodissaan. Aivan järkyttävää!!!
Oma koti sairastuttaa ja joskus jopa loppuiäks. Googlaa homepakolaiset.
Kauheinta on se miten useilla työpaikoilla, sairaaloissa, päiväkodeissa ym niitä paskaitiöitä ja kosteusvaurioita kuitenkin on.
Olen ihmetellytkin miksi lapset tarvitsee niin paljon antibioottikuureja nykyisin. Jopa monia vuodessa. Syy on HENGITYSILMASSA, kosteusvaurioituneissa hoitopaikoissa, kouluissa.
Tästä ongelmasta on tiedossa niiiiiiiiin kovin vähän sen takia ettei haluta paljastaa sen laajuutta. Onneks pääsin karkuun ja julistan vaikka loppuiän tästä aiheesta sillä niin sairaaks HOME ihmisen tekee
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1177 : 24.08.2011 17:26:51 »

Pikkari,
valitettavasti tunnen muutaman vuosia sitten homelle altistuneen, joista on tullut kelpoja homemittareita. Pari tuntia hometalossa riittää laukaisemaan oireet.  Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1178 : 24.08.2011 19:03:37 »

Olen kans nykyisin "homekoira"  buck2
Kaksi päivää ilman altistusta ja oireet helpottuu miltei täysin, mutta olepa pari tuntia esim tekstiilien kans touhuilemasa niin oireet on taatut ja jatkuu seuraavana päivänäkin. Fuck!
Tosin on tässä tilanteessa valoisampikin puoli  Smiley
Olen nimittäin syönyt, levännyt ja liikkunut enemmän kuin aikoihin sekä käyttänyt kaik mahdolliset vitamiinit, kalaöljyt, yrttiuutteet ym  saadakseni itseni kuntoon
Oli minul jo sairaassa kodissa aikamoinen arsenaali droppeja että "olen-taas-kipeenä-kierre"loppuis
Hulluinta on se, että ystävät sanovat mua terveemmän ja kauniimman näköiseksi kun olen lihonut pari kiloa ja ollut kaksi vuotta putkeen koko ajan kipee  crazy2
 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1179 : 25.08.2011 19:57:09 »

Tänään taas lääkärissä. Poskiontelontulehdus ja keuhkot rahisee eli jyry antibioottikuuri päälle. Lääkäri katsoi mua epäuskoisena ja kysyi kuka sulle on määrännyt tällaisen kilpirauhaslääkeannoksen. Vastasin et tämän saman tk:n lekuri. Nuori naislääkäri pyöritteli päätään et ei ihmekään jos ole voinut huonosti koska aloitusdose oli sama mitä käytetään ihmisillä joiden kilpirauhanen ei toimi lainkaan, minul on vaan lievä vajaatoiminta kilpparissa.
Sekin tod näk homeen takia.
Olen itse vajaa annostellut thyroksiinia just sen takia kun tuntuu et sydän tulee rinnasta ulos lääkärin annostuksella.
Mutsi ja faija ei edelleenkään usko koko homejuttua. Saavatpa yllättyä. Ilman "omahoitojani" olisin tod paskassa kunnossa. Oma apu paras apu, ainakin joskus. Ilman OMAA tutkimustani, tiedonhakua ja ystäväni kokemuksia homealtistuksesta asuisin siinä myrkkyluolassa edelleen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1180 : 28.08.2011 12:59:08 »

Mulla on ongelma. Mua muutenkin ärsyttää naapurin hemmoteltu tyttö hiukan liikaa hiukan liian usein, ja nyt se on ruvennu olemaan parasta kaveria mun lapsen parhaan kaverin kanssa. Aina sama juttu, että meidän lasten kaverit on kohta sen luona. Ja sitten se on ihan lällälläää. Ärsyttävä pentu Angry

Oikeasti eijjoo  mitään ongelmaa...mua itseäni vain jurppii..liekkö jotkut omat tyttökaverikuviot nousee mieleen, samanmoista sekin oli.
Huh, jo helpotti.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1181 : 28.08.2011 17:04:57 »

Ukko on kiukutellut koko viikon. Mä en pysty menee auttaa muuttojutuissa koska sain eilen jo niin vahvat oireet taas että täytyy pitää muutama välipäivä homekämpäs touhuilusta.
Ärsyttää ja isosti  tickedoff
Tässä muutossa menee hermot ja terveys !!!!!!!!!!!!!
Huoltoyhtiö hidastelee kosteusvaurio/hometutkimuksissa ja tähän on vedettävä terveystarkastaja mukaan heti alkuviikosta.
Päänahkaa on kutittanut koko vkl:n kun ostin jotain paskashampoota ja ällöttävät pitkäjalkaiset lukit tunkee koko ajan sisälle. Siedän niiden olemassa olon, en ihokosketusta.
Tähän listaan voisin lisätä sata muutakin juttua.
Luojan kiitos mulla on keskiviikkona aika meediolle ja saan hieman tukea.
Lapsuuden kaverikin kuolla kupsahti täl viikolla mut alan olee pikkuhiljaa jo niin turta näille vastoinkäymisille ettei mikään muu merkitse kuin oma olo ja hetki kerrallaan.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1182 : 29.08.2011 08:54:36 »

Aaargh!  buck2
Hitto, että elämä kyllä pistää mua välillä ihan 6-0.. tänään yksi sellainen päivä jälleen. Tällä kyseisellä asialla on pitkät juuret, ne mitä muistin ennen tätä päivää ulottui noin 11 vuoden taakse, siihen hetkeen kun tiesin unohtaneeni jotain.. ja se asia on vaivannut, ei nyt ihan koko aikaa sata lasissa, mut hyvin aktiivisesti viimeiset pari vuotta. Noh, nyt mut sit ilmeisesti armahdettiin, aamu neljältä mulle "annettiin" muistini takaisin ihan sinne h-hetkeen asti, mutta kappas kehveliä, eipä se helpottanut oikeastaan yhtään. Toki ymmärrän nyt syyt ja seuraukset, luulen ymmärtäväni jopa senkin miksi unohdin, mutta mikään ei poista tätä häpeää ja syyllisyyttä  Embarrassed Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla ja kuinka julmia nuoret ovat toisilleen.. ehkäpä tästä pitää sitten ammentaa vaan jotain kokemuksen syvää rintaääntä ja koittaa opettaa omille lapsille suvaitsevaisuutta  Huh

 Shocked Kyllikki
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1183 : 02.09.2011 15:05:03 »

Kiire kohta kaverin juhliin ja poltin lahjakeksit uuniin..  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1184 : 03.09.2011 10:11:06 »

Elämäni kusipäät ovat just nyt samaan aikaan niin äärimmäisen perseestä, että ei paremmin sieltä vois olla Angry knuppel2 tickedoff
Oma vika, kun oon semmosia ympärilleni haalinu, mutta sehän siinä juuri kaikkein eniten päähän ottaakin!!!!

Tulis joku ja räjäyttäs.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: