Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3113853 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1170 : 24.08.2011 18:03:37 »

Olen kans nykyisin "homekoira"  buck2
Kaksi päivää ilman altistusta ja oireet helpottuu miltei täysin, mutta olepa pari tuntia esim tekstiilien kans touhuilemasa niin oireet on taatut ja jatkuu seuraavana päivänäkin. Fuck!
Tosin on tässä tilanteessa valoisampikin puoli  Smiley
Olen nimittäin syönyt, levännyt ja liikkunut enemmän kuin aikoihin sekä käyttänyt kaik mahdolliset vitamiinit, kalaöljyt, yrttiuutteet ym  saadakseni itseni kuntoon
Oli minul jo sairaassa kodissa aikamoinen arsenaali droppeja että "olen-taas-kipeenä-kierre"loppuis
Hulluinta on se, että ystävät sanovat mua terveemmän ja kauniimman näköiseksi kun olen lihonut pari kiloa ja ollut kaksi vuotta putkeen koko ajan kipee  crazy2

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1171 : 25.08.2011 18:57:09 »

Tänään taas lääkärissä. Poskiontelontulehdus ja keuhkot rahisee eli jyry antibioottikuuri päälle. Lääkäri katsoi mua epäuskoisena ja kysyi kuka sulle on määrännyt tällaisen kilpirauhaslääkeannoksen. Vastasin et tämän saman tk:n lekuri. Nuori naislääkäri pyöritteli päätään et ei ihmekään jos ole voinut huonosti koska aloitusdose oli sama mitä käytetään ihmisillä joiden kilpirauhanen ei toimi lainkaan, minul on vaan lievä vajaatoiminta kilpparissa.
Sekin tod näk homeen takia.
Olen itse vajaa annostellut thyroksiinia just sen takia kun tuntuu et sydän tulee rinnasta ulos lääkärin annostuksella.
Mutsi ja faija ei edelleenkään usko koko homejuttua. Saavatpa yllättyä. Ilman "omahoitojani" olisin tod paskassa kunnossa. Oma apu paras apu, ainakin joskus. Ilman OMAA tutkimustani, tiedonhakua ja ystäväni kokemuksia homealtistuksesta asuisin siinä myrkkyluolassa edelleen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1172 : 28.08.2011 11:59:08 »

Mulla on ongelma. Mua muutenkin ärsyttää naapurin hemmoteltu tyttö hiukan liikaa hiukan liian usein, ja nyt se on ruvennu olemaan parasta kaveria mun lapsen parhaan kaverin kanssa. Aina sama juttu, että meidän lasten kaverit on kohta sen luona. Ja sitten se on ihan lällälläää. Ärsyttävä pentu Angry

Oikeasti eijjoo  mitään ongelmaa...mua itseäni vain jurppii..liekkö jotkut omat tyttökaverikuviot nousee mieleen, samanmoista sekin oli.
Huh, jo helpotti.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1173 : 28.08.2011 16:04:57 »

Ukko on kiukutellut koko viikon. Mä en pysty menee auttaa muuttojutuissa koska sain eilen jo niin vahvat oireet taas että täytyy pitää muutama välipäivä homekämpäs touhuilusta.
Ärsyttää ja isosti  tickedoff
Tässä muutossa menee hermot ja terveys !!!!!!!!!!!!!
Huoltoyhtiö hidastelee kosteusvaurio/hometutkimuksissa ja tähän on vedettävä terveystarkastaja mukaan heti alkuviikosta.
Päänahkaa on kutittanut koko vkl:n kun ostin jotain paskashampoota ja ällöttävät pitkäjalkaiset lukit tunkee koko ajan sisälle. Siedän niiden olemassa olon, en ihokosketusta.
Tähän listaan voisin lisätä sata muutakin juttua.
Luojan kiitos mulla on keskiviikkona aika meediolle ja saan hieman tukea.
Lapsuuden kaverikin kuolla kupsahti täl viikolla mut alan olee pikkuhiljaa jo niin turta näille vastoinkäymisille ettei mikään muu merkitse kuin oma olo ja hetki kerrallaan.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1174 : 29.08.2011 07:54:36 »

Aaargh!  buck2
Hitto, että elämä kyllä pistää mua välillä ihan 6-0.. tänään yksi sellainen päivä jälleen. Tällä kyseisellä asialla on pitkät juuret, ne mitä muistin ennen tätä päivää ulottui noin 11 vuoden taakse, siihen hetkeen kun tiesin unohtaneeni jotain.. ja se asia on vaivannut, ei nyt ihan koko aikaa sata lasissa, mut hyvin aktiivisesti viimeiset pari vuotta. Noh, nyt mut sit ilmeisesti armahdettiin, aamu neljältä mulle "annettiin" muistini takaisin ihan sinne h-hetkeen asti, mutta kappas kehveliä, eipä se helpottanut oikeastaan yhtään. Toki ymmärrän nyt syyt ja seuraukset, luulen ymmärtäväni jopa senkin miksi unohdin, mutta mikään ei poista tätä häpeää ja syyllisyyttä  Embarrassed Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla ja kuinka julmia nuoret ovat toisilleen.. ehkäpä tästä pitää sitten ammentaa vaan jotain kokemuksen syvää rintaääntä ja koittaa opettaa omille lapsille suvaitsevaisuutta  Huh

Shocked Kyllikki
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1175 : 02.09.2011 14:05:03 »

Kiire kohta kaverin juhliin ja poltin lahjakeksit uuniin..  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1176 : 03.09.2011 09:11:06 »

Elämäni kusipäät ovat just nyt samaan aikaan niin äärimmäisen perseestä, että ei paremmin sieltä vois olla Angry knuppel2 tickedoff
Oma vika, kun oon semmosia ympärilleni haalinu, mutta sehän siinä juuri kaikkein eniten päähän ottaakin!!!!

Tulis joku ja räjäyttäs.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1177 : 04.09.2011 12:02:25 »

Alkaa näyttää tosi pahalta, että tytär reagoi elämäänsä ruoan kautta. Koulussa lieviä oppimisvaikeuksia, jotka pudottavat jo vissiin ennestän kohtuullisen heikkoa itsetuntoa. Tytär on alkanut piilotella ruokaa. Ja opettajakin kertoi jotain huomaanneensa näiden kolmen viikon aikana, mitä koulua on käyty, ettei tytär syö ihan niin kuin pitäisi. Ja sain tyttären kiinni sokerin syömisestä kotona.

Solar Plexus ihan vinksallaan.  tickedoff

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Kuka kettu keksi tuoda laihdutus/painonhallinta asiat jo päiväkotiin ja alakouluun!!!!!

Sitten tämmönen hoikka pikkutyttö vetää kaiken tiedon itseensä ja alkaa kuvitella olemattomia.

knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1178 : 05.09.2011 18:03:06 »

Alkaa näyttää tosi pahalta, että tytär reagoi elämäänsä ruoan kautta. Koulussa lieviä oppimisvaikeuksia, jotka pudottavat jo vissiin ennestän kohtuullisen heikkoa itsetuntoa. Tytär on alkanut piilotella ruokaa. Ja opettajakin kertoi jotain huomaanneensa näiden kolmen viikon aikana, mitä koulua on käyty, ettei tytär syö ihan niin kuin pitäisi. Ja sain tyttären kiinni sokerin syömisestä kotona.

Solar Plexus ihan vinksallaan.  tickedoff

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Kuka kettu keksi tuoda laihdutus/painonhallinta asiat jo päiväkotiin ja alakouluun!!!!!

Sitten tämmönen hoikka pikkutyttö vetää kaiken tiedon itseensä ja alkaa kuvitella olemattomia.

knuppel2

Noihin syömisongelmiin kannattaa puuttua kyllä mahdollisimman heti. Alle kouluikäistenkin syömishäiriöt senkun lisääntyy ja usein nuo alkaa juuri ihan pikkujutuista. Nimim. liian monta vuotta anoreksiahelvetissä taistellut.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1179 : 05.09.2011 18:06:22 »

Kauhee alemmuuskompleksi kaikkia ja kaikkea kohtaan. Ihan täysi luuseri olo. Mikä mussa on kun ei kukaan vastaa viesteihin tai puhu mulle? En mä oo muuttunu ja ennen mua sentään kohdeltiin kuin ketä tahansa. Niin tai siis elävässä elämässä asiat on ihan okei, mutta netissä lähinnä kurjaa.. Tosin puolielämää vietänkin netissä. En osaa tänään kirjoittaa.
tallennettu

-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1180 : 06.09.2011 07:40:00 »

Mua jurppii auto!!!!!!!!!!!!!!!!! tuntuu että KAIKKI on nyt jumissa siinä. Pitää päästä vanhasta eroon ja saada uusi. Rahaa ei oikein ole. Vihaan autojen kanssa sekoilua, ja tuntuu että tämä saamarin asia seisoo nyt elämän eteenpäin menemisen tiellä, ja mitään sen suhteen ei tapahdu. Jumii, jumii, jumii.
Aaargh! Se peltiromu oikein vetää mua taaksepäin tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1181 : 06.09.2011 18:53:53 »

Vituttaa tän talon putkiremontti vaikkei se tässä rappukäytävässä enää ole mutta kaikki ovet on auki alatasossa ja pommisuojasta tulee niin vahva homeen/kellarin haju et meinaan pyörtyä kun juoksentelen edestakas vanhan ja uuden kodin välillä. Iho kutisee, silmiä kirvelee, tulee tunne että happi loppuu kun kurkkua kuristaa  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Eikö sitä saatanan hometta pääse minnekään karkuun?HuhHuh?
Mä voisin telottaa ne mulkut jotka rakentaa tällasia paskataloja jossa ihmiset sairastuu tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Vanhan kodin ongelma on pelkästään kylpyhuoneessa. Uudessa talossa on rakenteellisia ongelmia ja sitä perkeleen hometta myös.
Niille "ihanille" mikrobeille altistuminen aiheuttaa fyysisten oireiden lisäks myös ÄRTYNEISYYTTÄ ja kiukkukohtauksia/mielialanailahtelua, muisti- ja keskittymishäiriöitä ym joka näkyy tässäkin kirjoituksessa

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1182 : 06.09.2011 20:21:18 »

Eikä!? Shocked
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1183 : 07.09.2011 12:30:50 »

Tässä asunnossa ei ole hometta mutta pommisuojassa on sata varmasti ja kun sen ovea pidetään auki putkirempan takia, ne paskaitiöt lentelee pitkin rappukäytävää.
Pesin eilen pari koneellista pyykkiä jotka toin homekämpästä ja enköhän ole taas kipeenä. Vesinuha, aivastelua, silmät vuotaa ja kaulaan on tullut kummallista ihottumaa jota ei o ikinä aiemmin ollut.
Parin tunnin kuluttua olis taas pyykkivuoro mut ahdistaa ajatuskin pestä niitä homekodin kledjuja. Pitäisköhän suosiolla heittää kaikki menemään?
Eihän ne vaatteet toki näkyvässä homeessa ole mutta niissä on itiöitä jotka sairastuttaa.

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1184 : 07.09.2011 16:24:03 »

Onhan mulla täällä toisessa kodissa jonkin verran vaatteita mutta heti kun kosken niihin "saastuneisiin" vaatteisiin vanhassa kodissa, oireet on takuuvarmat.
Kysyin just pesulasta mitä tulis maksamaan koko helahoito kaikille tekstiileille mitä mukaan vaan pystyn ottaa ja he pesisivät ne. Noin hinta tulis olemaan n 500 euroa vähintään ja remonttiin menee näillä näkymin 10 000 egee
Nää homejutut on aika järkyttäviä ja tää mun tapaus on vielä siitä helpoimmasta päästä.
Tätä sanomaa julistan siksi ettei KENENKÄÄN toivoisi kokevan samaa ja ihmiset muuttaessaan uuteen kotiin vaatisivat varsinkin vanhoihin omakotitaloihin kunnon kosteusmittaukset ja tutkimukset ennen ostopäätöstä
Minä asun kerrostalossa ja näissäkin rakennuksissa on k-vaurioita, mitäs sit puurakenteiset, vanhat ok-talot.
Niissä on PALJON häikkää ympäri Suomen .
Vakuutusyhtiö korvaa äkillisen putkivuodon ym mutta tässä tapauksessa ei korvauksia tule kun haitta on pikkuhiljaa muodostunut.
Näin mulle sanoi isännöitsijä.
Vanhempani ostivat mulle sen asunnon ja isäni teki kylpyhuoneremontin 8 vuotta sitten eli jos isännöitsijää on uskominen, kaikki maksut/kulut ym tässä tapauksessa on maksettava itse.
Olen lukenut paljon hometapauksista netistä ja kyllä on surullisia kohtaloita 
On ihmisiä jotka ovat päätyneet jopa itsemurhaan homevaurioden ja sen seurausten takia.
Pahimmissa tapauksissa kun menee terveys,työkyky, asunto, kaikki irtaimisto, siis sananmukaisesti KAIKKI mitä omistat etkä voi olla enää koskaan tilassa jossa on pienikin vaara altistua niille mikrobeille, tulee varmasti trauma tai ainakin epätoivoisuus.
Itse olen mm pitänyt pakastimessa vuorokauden kaikkia tärkeitä papereita, kirjoja ym ennen tuomista uuteen kotiin. Pakastaminen/kuumuus tappaa homeitiöt kunhan ne ovat tarpeeksi kauan niissä olosuhteissa.
Olen kieltänyt isännöitsijää soittamasta isälleni koska yritän edelleenkin itse selittää tätä ongelmaa jonka hän kieltää koko ajan ja huutaen mulle.
Pahimmas tapauksessa saa vielä sydärin koska verenpaine- ja sydänongelmia on hänellä jo  ja stressinsietokyky miinus sata
Äiti ei usko myöskään ja kumpikin valittaa että tupakanpoltto aikaansaa kaiken.
Haloo!!!!! Kaks vuotta räkätaudissa, kipuisena, väsyneenä pelkästään röökistä just joo
Vituttaa vähättely tilanteessa jossa olen läpikäymässä vieläkin elämäni raskainta aikaa
Tulipas pitkä itkuvirsi mut helepotti  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: