Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1655780 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1185 : 04.09.2011 13:02:25 »

Alkaa näyttää tosi pahalta, että tytär reagoi elämäänsä ruoan kautta. Koulussa lieviä oppimisvaikeuksia, jotka pudottavat jo vissiin ennestän kohtuullisen heikkoa itsetuntoa. Tytär on alkanut piilotella ruokaa. Ja opettajakin kertoi jotain huomaanneensa näiden kolmen viikon aikana, mitä koulua on käyty, ettei tytär syö ihan niin kuin pitäisi. Ja sain tyttären kiinni sokerin syömisestä kotona.

Solar Plexus ihan vinksallaan.  tickedoff


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Kuka kettu keksi tuoda laihdutus/painonhallinta asiat jo päiväkotiin ja alakouluun!!!!!

Sitten tämmönen hoikka pikkutyttö vetää kaiken tiedon itseensä ja alkaa kuvitella olemattomia.

 knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1186 : 05.09.2011 19:03:06 »

Alkaa näyttää tosi pahalta, että tytär reagoi elämäänsä ruoan kautta. Koulussa lieviä oppimisvaikeuksia, jotka pudottavat jo vissiin ennestän kohtuullisen heikkoa itsetuntoa. Tytär on alkanut piilotella ruokaa. Ja opettajakin kertoi jotain huomaanneensa näiden kolmen viikon aikana, mitä koulua on käyty, ettei tytär syö ihan niin kuin pitäisi. Ja sain tyttären kiinni sokerin syömisestä kotona.

Solar Plexus ihan vinksallaan.  tickedoff


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Kuka kettu keksi tuoda laihdutus/painonhallinta asiat jo päiväkotiin ja alakouluun!!!!!

Sitten tämmönen hoikka pikkutyttö vetää kaiken tiedon itseensä ja alkaa kuvitella olemattomia.

 knuppel2

Noihin syömisongelmiin kannattaa puuttua kyllä mahdollisimman heti. Alle kouluikäistenkin syömishäiriöt senkun lisääntyy ja usein nuo alkaa juuri ihan pikkujutuista. Nimim. liian monta vuotta anoreksiahelvetissä taistellut.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1187 : 05.09.2011 19:06:22 »

Kauhee alemmuuskompleksi kaikkia ja kaikkea kohtaan. Ihan täysi luuseri olo. Mikä mussa on kun ei kukaan vastaa viesteihin tai puhu mulle? En mä oo muuttunu ja ennen mua sentään kohdeltiin kuin ketä tahansa. Niin tai siis elävässä elämässä asiat on ihan okei, mutta netissä lähinnä kurjaa.. Tosin puolielämää vietänkin netissä. En osaa tänään kirjoittaa.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1188 : 06.09.2011 08:40:00 »

Mua jurppii auto!!!!!!!!!!!!!!!!! tuntuu että KAIKKI on nyt jumissa siinä. Pitää päästä vanhasta eroon ja saada uusi. Rahaa ei oikein ole. Vihaan autojen kanssa sekoilua, ja tuntuu että tämä saamarin asia seisoo nyt elämän eteenpäin menemisen tiellä, ja mitään sen suhteen ei tapahdu. Jumii, jumii, jumii.
Aaargh! Se peltiromu oikein vetää mua taaksepäin tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1189 : 06.09.2011 19:53:53 »

Vituttaa tän talon putkiremontti vaikkei se tässä rappukäytävässä enää ole mutta kaikki ovet on auki alatasossa ja pommisuojasta tulee niin vahva homeen/kellarin haju et meinaan pyörtyä kun juoksentelen edestakas vanhan ja uuden kodin välillä. Iho kutisee, silmiä kirvelee, tulee tunne että happi loppuu kun kurkkua kuristaa  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Eikö sitä saatanan hometta pääse minnekään karkuun?HuhHuh?
Mä voisin telottaa ne mulkut jotka rakentaa tällasia paskataloja jossa ihmiset sairastuu tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Vanhan kodin ongelma on pelkästään kylpyhuoneessa. Uudessa talossa on rakenteellisia ongelmia ja sitä perkeleen hometta myös.
Niille "ihanille" mikrobeille altistuminen aiheuttaa fyysisten oireiden lisäks myös ÄRTYNEISYYTTÄ ja kiukkukohtauksia/mielialanailahtelua, muisti- ja keskittymishäiriöitä ym joka näkyy tässäkin kirjoituksessa


tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1190 : 06.09.2011 21:21:18 »

Eikä!? Shocked
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1191 : 07.09.2011 13:30:50 »

Tässä asunnossa ei ole hometta mutta pommisuojassa on sata varmasti ja kun sen ovea pidetään auki putkirempan takia, ne paskaitiöt lentelee pitkin rappukäytävää.
Pesin eilen pari koneellista pyykkiä jotka toin homekämpästä ja enköhän ole taas kipeenä. Vesinuha, aivastelua, silmät vuotaa ja kaulaan on tullut kummallista ihottumaa jota ei o ikinä aiemmin ollut.
Parin tunnin kuluttua olis taas pyykkivuoro mut ahdistaa ajatuskin pestä niitä homekodin kledjuja. Pitäisköhän suosiolla heittää kaikki menemään?
Eihän ne vaatteet toki näkyvässä homeessa ole mutta niissä on itiöitä jotka sairastuttaa.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1192 : 07.09.2011 17:24:03 »

Onhan mulla täällä toisessa kodissa jonkin verran vaatteita mutta heti kun kosken niihin "saastuneisiin" vaatteisiin vanhassa kodissa, oireet on takuuvarmat.
Kysyin just pesulasta mitä tulis maksamaan koko helahoito kaikille tekstiileille mitä mukaan vaan pystyn ottaa ja he pesisivät ne. Noin hinta tulis olemaan n 500 euroa vähintään ja remonttiin menee näillä näkymin 10 000 egee
Nää homejutut on aika järkyttäviä ja tää mun tapaus on vielä siitä helpoimmasta päästä.
Tätä sanomaa julistan siksi ettei KENENKÄÄN toivoisi kokevan samaa ja ihmiset muuttaessaan uuteen kotiin vaatisivat varsinkin vanhoihin omakotitaloihin kunnon kosteusmittaukset ja tutkimukset ennen ostopäätöstä
Minä asun kerrostalossa ja näissäkin rakennuksissa on k-vaurioita, mitäs sit puurakenteiset, vanhat ok-talot.
Niissä on PALJON häikkää ympäri Suomen .
Vakuutusyhtiö korvaa äkillisen putkivuodon ym mutta tässä tapauksessa ei korvauksia tule kun haitta on pikkuhiljaa muodostunut.
Näin mulle sanoi isännöitsijä.
Vanhempani ostivat mulle sen asunnon ja isäni teki kylpyhuoneremontin 8 vuotta sitten eli jos isännöitsijää on uskominen, kaikki maksut/kulut ym tässä tapauksessa on maksettava itse.
Olen lukenut paljon hometapauksista netistä ja kyllä on surullisia kohtaloita 
On ihmisiä jotka ovat päätyneet jopa itsemurhaan homevaurioden ja sen seurausten takia.
Pahimmissa tapauksissa kun menee terveys,työkyky, asunto, kaikki irtaimisto, siis sananmukaisesti KAIKKI mitä omistat etkä voi olla enää koskaan tilassa jossa on pienikin vaara altistua niille mikrobeille, tulee varmasti trauma tai ainakin epätoivoisuus.
Itse olen mm pitänyt pakastimessa vuorokauden kaikkia tärkeitä papereita, kirjoja ym ennen tuomista uuteen kotiin. Pakastaminen/kuumuus tappaa homeitiöt kunhan ne ovat tarpeeksi kauan niissä olosuhteissa.
Olen kieltänyt isännöitsijää soittamasta isälleni koska yritän edelleenkin itse selittää tätä ongelmaa jonka hän kieltää koko ajan ja huutaen mulle.
Pahimmas tapauksessa saa vielä sydärin koska verenpaine- ja sydänongelmia on hänellä jo  ja stressinsietokyky miinus sata
Äiti ei usko myöskään ja kumpikin valittaa että tupakanpoltto aikaansaa kaiken.
Haloo!!!!! Kaks vuotta räkätaudissa, kipuisena, väsyneenä pelkästään röökistä just joo
Vituttaa vähättely tilanteessa jossa olen läpikäymässä vieläkin elämäni raskainta aikaa
Tulipas pitkä itkuvirsi mut helepotti  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1193 : 07.09.2011 19:15:27 »

Hyvä kun helpotti!!
Homehommiin tutustuin jonkun verran kun talon ostin aikoinaan ja sitten kun epäilin tässä nykyisessä asunoossa olevan hometta. ONNEKSi ei ollut!!
Mites, eikö le semmoista hengityssuojainta, joka auttaisi sinua pyykinpesussa? Tai voisiko joku ystäväsi auttaa niiden pyykkien kanssa? Joku Ei homeallergikko.
Ei tunnu hyvältä ajatukselta heittää kaikkia vaatteita mäellekkään  Sad
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1194 : 08.09.2011 13:15:22 »

Uhmasin eilen illalla ja menin vanhalle kämpälle käymään hakeakseni astioita.
Olin siellä n. vartin ja tänään heräsin siihen että kasvoja kutitti aivan älyttömästi ja huulet on turvonneet. Näytän pusukalalta  Cheesy
En mä pysty mitenkään koskee mihinkään tekstiiliin siellä.
Tuijottelin vaatekasoja vaan.
Mun ystävä on lupautunut auttamaan pesurumbassa. Kiltti  smitten
Home on PELOTTAVA oikeesti, vaarallinen
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1195 : 09.09.2011 19:32:49 »

Stressaa. Ihan hitosti stressaa.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1196 : 10.09.2011 14:30:30 »

Kutiseva ihottuma tekee hulluksi!!!!!
Zyrtec eikä hydrocortison auta yhtään ja lääkäriaika on vasta maanantaina.
Pitää varmaan lähtee päivystykseen vielä viikonlopun aikana jos ei tää hellitä yhtään
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1197 : 10.09.2011 14:35:08 »

pikkari
Mulla auttoi/auttaa tuohon jääkaapikylmä A-derma voide ja jos menee oikein pahaksi niin puolikas allergialääke ja sitten voide.
Toi rasva on auttanut loistavasti myös eräällä pienellä joka saa ärhäköitä ruoasta johtuvia kutinoita.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1198 : 10.09.2011 14:35:40 »

Hitto, että on maha kipee, hapot vissiin riehaantunu!
Oikealla kyljellä just ja just pystyy olemaan, muuten ihan tuskaa.
Helkkari sentään, kun just tänään piti lähtee pitkästä aikaa bilettämään  tickedoff
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #1199 : 11.09.2011 13:42:29 »

No voi, soma Sad
Älä siitä NWOsta, ne on kovia pelottelemaan, se on niiden tarkotus. Minä oon itteni banannu tuommosilta sivuilta ihan täysin, samaten kun valikoin uutiseni hyvin tarkalleen. Mieluummin luen ne netistä kun katson töllöstä, että saan itse päättää mitä luen ja mitä jätän pois.

Oiskos sulla elämän tarkotus vähän hukassa nyt...? Jotenkin tuntuu siltä että sun kroppakin jo pistää vastan kun oot menossa ihan väärään suuntaan? Ootko uskaltanu lähteä tavottelemaan unelmias? Vai jotain ihan muuta?
Minä en tietenkään tiedä mitään tilanteestasi, höpöttelen tässä vain.

Minä tekisin tuommosessa tilanteessa silleen että tosiaan ottaisin sen pari päivää omaa mökötyslomaa maailmasta. Olisin vaan peiton alla ja lukisin jtn. rakkausromaania jota lukiessani tietenkin poraisin silmät päästäni yhyyyyy, ja lohdutukseksi söisin sairaasti suklaata. Vaihtoehtoisesti voisin tuijottaa töllöstä jotain oikein melodramaattista itkuhermojen kiristys leffaa, ja poraisin niin maan perusteellisesti, että kaikki kököt tulee ulos. Tehköön maailma sen aikaa mitä huvittaa, minä otan maailman vastaan vasta sitten kun se minulle sopii!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: