Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656270 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1230 : 05.10.2011 22:15:25 »

Voi halvatun räksyttävä rakki! Alakerrassa yks koira saa ihme räksytyskohtauksia aina silloin tällöin ja nyt on jo hiljaisuus tässä talossa. Oon muutenkin jo nukkunut huonosti 3 yötä peräkkäin ja hermostunut tuota toista viikkoa jatkuneesta silloin tällöin räksyttämisestä.

Ei mun hermo kohta piä! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Mä tarviin ne kunnolliset yöunet!
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1231 : 05.10.2011 22:29:43 »

Elisa/Saunalahti on yks helveltin paskafirma  tickedoff
Nyt jostain ihmesyystä mun puhelin näyttää "ei yhteyttä verkkoon" eli luuri ei toimi lainkaan.
Mun vanhemmilta oli nettiyhteys kaksi kuukautta poikki vaikka vika piti korjata kolmessa päivässä. Toissapäivänä heidän netti alkoi toimia ja tänä iltana mun puhelinliittymä suljettiin.
Kaikki liittymät on faijan nimissä joten mä en voi mennä huomenna raivoamaan Elisa-kauppaan vaikka mieli todellakin tekisi  tickedoff
Paskapulju tod. Yäk!!!!
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1232 : 06.10.2011 12:07:23 »

Mulla tippui 10 kiloa parissa kuukaudessa tuossa kesällä, ja sen jälkeenpä se hiustenlähtö paheni, mutta lääkäri ei ollut sitä mieltä, että se painonpudotus ois tässä avainasemassa.. mutta näköjään se voi vaikuttaa? Minun laihtuminen ei tosin ollut tahatonta. Toivotaan, että keho nyt tajuais rauhottua vähän.

Lääkärit ei ymmärrä mitään hiustenlähdöstä.  knuppel2

Tietenkin KAIKKI vaikuttaa. Mutta ennen kaikkea henkiset/tunnepuolen asiat.

Nim. Ei enää koskaan ihotautilääkärille.  tickedoff

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1233 : 07.10.2011 16:42:51 »

Taas kipeenä  buck2
Äitini toi eilen seinäkalenterin vanhasta kodista joka on siis nyt remontissa. Tuijottelin kalenteria epäuskoisena että uskaltaako ton laittaa seinälle vai heitänkö menee. Seinälle laitoin eikä olis kannattanut.
Noin pienestä objektista voin näköjään sairastua. Silmät ihan punaiset, poskionteloissa on turvotusta, nenä vuotaa, kumpaankin käteen tuli ihottumaa. Nämä oireet vaikka äiti oli tuulettanut ja pyyhkinyt sitä kalenteria.
Muutossa me pakastettiin kaikki kirjat, lehdet, paperit vuorokaudeks pakastimessa jotta kaikesta kuolis homeitiöt eikä ne aiheuta mulle oireita mutta se halvatun kalenteri aiheutti. PRKL!!!  tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1234 : 13.10.2011 00:41:16 »

Mies tuhennen jurrissa raflassa joten en päästä kotiin  tickedoff
Mutsi joka jankuttaa omana totuutenaan täyttä paskaa  tickedoff
PMS joka jatkuu jatkuu. Menkat kaks viikkoa myöhässä  buck2
Rahat jotka piti tulla mun tilille on jossain matkalla  Tongue
Alakerran dobermannit jotka HAISEE paskalle koska niiden idiootti omistaja ei pidä huolta ja haju tulee mun kotiin
Fuck the world fiilis tod
Eikä tässä vielä kaikki.... crazy2
Kun tarpeeks menee vinoon joka ikinen asia, alkaa jo huvittaa  laugh
Mä poltan blossit nyt
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1235 : 13.10.2011 19:23:41 »

DNA:ssa mitään muuta olekaan kuin vikaa  tickedoff
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1236 : 13.10.2011 21:38:37 »

Mä saan kohta allergista ihottumaa lasten- ja äitiysneuvolasta. Koko paikka ahistaa voimakkaasti.....  buck2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1237 : 17.10.2011 22:48:38 »

Lyrica?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1238 : 17.10.2011 22:55:26 »

Mä saan kohta allergista ihottumaa lasten- ja äitiysneuvolasta. Koko paikka ahistaa voimakkaasti.....  buck2

Mitäs tällä kertaa?  Cheesy Ei sillä että olisin koskaan sinun angstejasi lukenut ko. "firmaa" ja sen fiksuutta kohtaan, on vaan omakohtaista kokemusta..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1239 : 18.10.2011 10:40:03 »

On kyl vastuutonta, että noista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista ei juuri potilaille kerrota.

Esim. me saatiin vauvalle Ataraxia mahdollisiin allergiakohtauksiin, niin luin vaan sit myöhemmin et tuolla lääkkeellä myös hyvin rauhoittava vaikutus, siskoni joka ottaa joskus Ataraxia allergiaoireeseen, sanoi että menee siitä ihan tajuttomaan tokkuraan ja voi olla krapulainen olo seuraavana päivänä, vaikka ottaa suositeltua pienemmän annoksen. Jouduin kerran antaan vauvalle sitä, kun sai sellasen kutiavan laajan ihottuman ruoka-kokeilun jälkeen ja hinkkasi itseään ja silmiään ja oli kauhean itkuinen, annoin puolet suositellusta annoksesta ja vauva nukahti 4 tunnin päikkäreille.  crazy2 Nukkuu yleensä max. puolentoista tunnin päiväunia...

Luin myös et sitä lääkettä ei saa antaa yhdessä lääkkeiden kanssa jotka altistaa rytmihäiriöille, no meillä on päivittäisessä käytössä Prepulsid, jonka takia vauvaa pitää käyttää säännöllisin väliajoin EKG:ssä, koska se voi vaikuttaa jotenkin kammioiden johtumisaikaan... Huh Tarvinnee ens kerralla kysyy lääkäriltä, en onko näillä oikeesti vaarallinen yhteisvaikutus!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1240 : 18.10.2011 16:07:11 »

Ukko neljättä päivää kipeenä ja tosi pahan tuulinen. Lääkkeitä tms ei tietenkään voi ottaa kun "Niistä mitään apua kuitenkaan ole  tickedoff" , joten kitinää ja kiukuttelua on tänäänkin luvassa  Tongue.
Joskus musta tuntuu että miehen sairastuessa ne taantuu välittömästi sinne lapsuuteen ja odottaa toisen olevan joku hemmetin palvelija- tai sitten se on vaan mun kokemus ukoista.

Onneksi pääsen lenkille ystävän kanssa- alkaa hermo kiristyä.
(No joo, ei se IHAN mahdoton ole. En vaan just nyt jaksais mitään täysin turhaa valitusta, kun perjantaina sain suru-uutisen entisen rakkaan työkaverin/ystävän tapaturmaisesta poismenosta enkä ole päässyt sitä kunnolla suremaan kun tuo "lapsi" vie/vaatii huomiota  buck2.)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1241 : 18.10.2011 18:00:53 »

Eilen alkoi kauhee iskiaskipu ja tänään menkat eli sattuu niin etu- kuin takapuolellekin ja säteilee jalkaan. Onpas taas vaihteeks tosi kivaa  Angry
Kumpaankin kipuun auttaa liikkuminen yleisohjeistuksen mukaan mutta lenkillekö pitäis tästä hilpasta kun askeleen pituus on n. 10 cm. Olen kuin köpömummo. ONNEKSI löysin kipulääkerespan joka on vielä voimassa ja ukkokulta kipasee kohta apteekkiin.
Tulis nopeesti terve aika. Oon jo aika kyllästynyt olee koko ajan kipeenä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1242 : 18.10.2011 19:36:30 »

Köpömummo jatkaa hieman paremmassa olossa  Smiley
Pitäkää ihmiset hyvät selkälihakset ja myös se masupuoli balanssissa. Mä aloitan kuntokuurin heti kun pystyn liikkuu täysin normaalisti. Painoa ei tarvitse pudottaa mutta lihasvahvistusta tarvitaan tod.
Tein muutaman joogaliikkeen tositosi varovasti muutamaan otteeseen nyt illalla ja olo helpottui.
Joka päivä on hyvä venytellä, avata kroppa kuunnolla. Laiskiainen sai nyt palkkansa mutta kyllä pyhä yrtti auttaa kipuun parhaiten  Cheesy

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1243 : 18.10.2011 19:41:21 »

Köpömummo jatkaa hieman paremmassa olossa  Smiley
Pitäkää ihmiset hyvät selkälihakset ja myös se masupuoli balanssissa. Mä aloitan kuntokuurin heti kun pystyn liikkuu täysin normaalisti. Painoa ei tarvitse pudottaa mutta lihasvahvistusta tarvitaan tod.
Tein muutaman joogaliikkeen tositosi varovasti muutamaan otteeseen nyt illalla ja olo helpottui.
Joka päivä on hyvä venytellä, avata kroppa kuunnolla. Laiskiainen sai nyt palkkansa mutta kyllä pyhä yrtti auttaa kipuun parhaiten  Cheesy




                                             

                                                              Smiley  :Smiley Tongue   smitten angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1244 : 18.10.2011 20:50:05 »

Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet? Cry

Yksinäisyys mörkö tänään taas kiusaa. Kaipuu ja ikävä ja bläää. Univelalla varmaan osuutta asiaan, mutta voi äh kun tää on kurja olo sillon kun yllättää!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: