Sivuja: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656266 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1215 : 29.09.2011 10:19:43 »

Kissa herätti yöllä kaks kertaa, nukuin huonosti ja näin ikäviä unia. Opiskelut ei etene, pakastin hajos, tietokone temppuilee ja aamulla onnistuin käräyttään sulakkeen. AARRRGGG

 tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1216 : 29.09.2011 19:33:40 »

Uusi pesukone meni rikki  tickedoff
Muutaman päivän käyttö takana ja yli 400 euron masina muka paskana. Korjaaja tulee huomenna iltapäivällä. Onneks on takuu eikä käytettynä ostettu
Nukuin pitkään enkä saanut meediomundoa kiinni enää iltapäivästä. Helikobakteeri oireilee  Angry
Eikö sellaseen paskapöpöön osata keksiä kunnon hoitoa?
Tänään on vituttanut jo het aamusta ihankaikki ja megariita puolisoni kanssa. Mä haluun paukut ja relax olon.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1217 : 30.09.2011 03:30:12 »

Kissa herätti täälläkin ja nyt en saa enää unta...  tickedoff
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1218 : 30.09.2011 08:33:22 »

Mullakin kissasta huolta...jalka mäsänä sillä Sad varmaan auto tönäissyt sitä. Kylklä siitä vielä kalu tulee, se on kissa kuitenkin. Mutta kipeä se on. Annoin sille eilen särkylääkettä, joka silminnähden helpotti sen oloa. Reppana kun ei pääse loikkaamaan ruokapöydälleenkään vaan pitää nostaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1219 : 30.09.2011 09:17:57 »

Kuuhildan maukuselle paranemisenergiaa lähetän PIM!
Anteeks vaan huvitukseni mutta minuu naurattaa noi "kissa herätti" jutut. Mä rakastan kissoja  smitten smitten
Harmi vaan etten voi kattilaista ottaa kun allerginen olen
Faijalta läks kaikki yliherkkyydet homeopatialla ja mä tulin vielä kipeemmäks mut silloin ei tiedetty että olen homeelle altistunut.
Kisut  smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1220 : 30.09.2011 13:01:39 »

Kuuhildan maukuselle paranemisenergiaa lähetän PIM!
Anteeks vaan huvitukseni mutta minuu naurattaa noi "kissa herätti" jutut. Mä rakastan kissoja  smitten smitten
Harmi vaan etten voi kattilaista ottaa kun allerginen olen
Faijalta läks kaikki yliherkkyydet homeopatialla ja mä tulin vielä kipeemmäks mut silloin ei tiedetty että olen homeelle altistunut.
Kisut  smitten smitten

Grin Onhan ne niin ihania, mutta tuo herättäminen ei kyllä ole mukavaa kun sille päälle sattuvat...  knuppel2  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1221 : 30.09.2011 13:03:12 »

Mullakin kissasta huolta...jalka mäsänä sillä Sad varmaan auto tönäissyt sitä. Kylklä siitä vielä kalu tulee, se on kissa kuitenkin. Mutta kipeä se on. Annoin sille eilen särkylääkettä, joka silminnähden helpotti sen oloa. Reppana kun ei pääse loikkaamaan ruokapöydälleenkään vaan pitää nostaa.

Parannusta kissallesi.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1222 : 30.09.2011 16:20:08 »

Voi kiitos Pikkari ja Rakkauden Valo smitten smitten
Misu kovasti ainakin yrittää parantua tuolla. Se tiedättekö ihan selvästi valittaa kipujaan kun lääkkeen vaikutus lakkaa ja se tulee tähän hortoilemaan. Surkea karvareppana hän.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1223 : 02.10.2011 15:01:57 »

Purnaus! Olen menossa Helsinkiin ja kaipaan kimppakyytiä. Sain kyydin tarjoajan, jonka kanssa mietittiin mistä voisin hypätä kyytiin. Hän ehdotti moottoritien varressa olevaa huoltoasemaa. Joo, muuten hyvä, mutta jos minä haluan päästä siihen, minun pitäisi kävellä 2km tai mennä siihen taksilla. Julkiset eivät sinne kulje eikä tällä paikkakunnalla asu kirjaimellisesti ketään, joka heittäisi minut sinne. Ehdotin toista paikkaa, joka sijaitsee ihan moottoritien läheisyydessä ja johon pääsisin. Se olisi helppo paikka myös kuskille.

Sain vihaisen vastausviestin, jossa kuski manasi, että Helsinkiin on pitkä matka eikä hän ole mikään taksi, joka poimii porukkaa kyytiin kotiovelta. Saisin luvan etsiä uuden kyydin.

Anteeksi MITÄ?
Siis minun pitäisi kävellä kantamuksineni 2km koska kyytiläinen ei halua, että hänen Helsinkiin saapumisaikansa pitenee 2 minuutilla, jonka aikana hän koukkaa minut autolla kyytiin ehdottomastani paikasta?

Pistin pahoitteluviestin takaisin. Katsotaan miten käy. Ehkä siellä oli huono päivä. Tuntuu vaan oudolle, että elämä kaatuu siihen, että matka pitenee 2 minuuttia. Ovatko ihmiset oikeasti noin itsekkäitä ja kiireisiä?

Jos ei muuta, niin sitten junalla matkaan! Mieluummin maksaisin sen 20e kuskille bensarahaa mutta jos ei raha kelpaa ja on niin vastenmielistä tehdä pieni koukkaus, istun mieluummin junassa kaikessa rauhassa.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2011 15:04:37 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1224 : 03.10.2011 19:21:06 »

Ahdistaaa  Sad
Tuttavapariskunnan kodista löytyi hometta. Molemmat on kipeenä koko ajan eikä muuttomahdollisuutta ole vielä.
Ystävältäni leikataan molemmat rinnat rintasyövän takia ja rankat hoidot edessä.
Sain toissa päivänä tietää lisää parhaan ystäväni itsemurhasta ja voi herraisä mitä kaikkee muuta pahaa se perhe saakaan kestää sairastelun muodossa.
Tää on ihan kamalaa aikaa! Kun itse alan olee paremmassa kunnossa, on ympärillä sairautta sitäkin enemmän
Ihan turta olo  
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #1225 : 04.10.2011 11:20:23 »

AthaMaarit, olen miettinyt samaa, miksi monet ihmiset ovat niin kireitä ja kiireisiä.

Minulla on ystäviä jotka ovat sairastelleet paljon, kilttejä ja huomaavaisia eivätkä kaada
toisten niskaan jatkuvasti moskaa.

Olen paljon itsekseni ja tuntuu että niin on paras kun joka paikassa kuulee vain valitusta.
Onkohan tässä ajassa jotakin outoa, en vaan jaksa ihmisiä joilla asiat on kunnossa
mutta silti ollaan tyytymättömiä kun niin monilla kuitenkin on todella vaikea ja raskas
elämäntilanne.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1226 : 04.10.2011 15:02:24 »

Soma, sorry utelu mut miks tyroksiinitauko?
Kiinostaa siksi että itsekin sitä otan ja joudun titrailee ite annosta ja tekee välipäiviä koska saan joskus aivan kauheita sydäntykytyksiä. Pitäis mennä täl viikolla taas labraan tutkituttaa kilpiäisarvot.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1227 : 04.10.2011 17:17:15 »

Tätä karvakatoa stressaan itsekin ja kummallista oli kun lääkäri kysyi haluatko syödä tyroksiinia. Olin taas vaihteeks  Shocked Kai nyt lääkäri tietäis kannattaako lääkettä ottaa vai ei.
Nyt en ymmärrä  idiot2 Miten tyroksiini liittyy tähän hiuskatoon?
Eikö sen pitäis juuri auttaa siihen kun kilppariarvot korjaantuu?
Mulla tosin valtava stressi aiheuttanee vaikka mitä oireita mutta olen tosiaan ollut siinä uskossa että lääke palauttaa tukan entiselleen.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1228 : 04.10.2011 20:03:58 »

Stressiä veikkaan itelläki isoksi osasyyksi, ku tässä on nyt kaikenlaista menossa ja tulossa. Voisko sulla johtua homeesta jotenki se hiustenlähtö? Jos se sitte altistuksen jälkeen alkais pukata taas uutta tukkaa ku keho voi käyttää energiaansa muuhunki ku hometta vastaan taisteluun? Näin mutu-tuntumalla mietiskellen.

Kroppa käyttää stressihormoni kortisolin neutralointiin sinkkiä. Sinkki on myös olennainen hiusjuurelle ja sinkinpuute yksin riittää aiheuttamaan tolkuttoman hiustenlähdön ilman että kilpirauhasessa olisi mitään häikkää. Minulle kävi niin, 20 vuotta kasvissyöntiä ei sopinut, vaikka söinkin kalaa, maitotuotteita ja munia. Muutama liha-annos viikossa oikeaa punaista lihaa ja vot, tukka tuuheutui kummasti.

Koska kortisoliarvojen pitkäaikainen kohollaolo ennen pitkää kutistaa aivoja (!) ja kortisoli on myös immunosuppressantti, eli heikentää vastustuskykyä, priorisoi kroppa homman niin että saa ennemmin tukka lähteä päästä kuin aivot ja immuunijärjestelmä kärsiä. Kaikki liian vähäinen sinkki menee siis kortisolin neutralointiin ja silloin ei tukalle riitä mitään.

Kasvikunnan sinkki imeytyy huonosti, ellei syö jotain eläinproteiinia ja kasvikunnasta on muutenkin hankala saada riittävästi sinkkiä. Minulla tukanlähtöön auttoi tosiaan punaisen lihan syöntiin palaaminen ja sen lisäksi vedin vielä sinkkiä purkista. Vedän edelleen yhden sinkkinapin niinä päivinä jolloin en syö lihaa (joka päivä en sitä syö).

Immunotyyppi (=veriryhmä) B erittää kortisolia kaikkein eniten, todella hurjiakin määriä. Tunnistan itse ns. kortisolivärinän: Tuntuu kuin kropassa sisällä värisisi kevyesti. Silloin pitää vetää henkeä ja rauhoittua. Nukkumattomuus ja aterioiden väliinjättäminen lisää kortisolineritystä entisestään, eli jos niitä esiintyy voi olla takuuvarma että kortisolia erittyy ja sinkkiä kuluu.

Jos liha ei maistu - kala, kana, maitotuotteet & munat eivät ainakaan minulle tuoneet riittävästi sinkkiä, sitä on parhaiten punaisessa lihassa ja maksassa - niin sitten täytyy syödä sinkkiä purkista jos on kova stressi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #1229 : 05.10.2011 12:52:27 »

Minulla on kilpirauhaslääkitys, olen huomannut että useamman kilon (tahaton) laihtuminen aiheuttaa liikatoimintaa mikäli thyroxinannosta ei pienennä. Tarkkailen itse tilannetta ja kun hiuksia lähtee kiinnitän erityistä huomiota asiaan. Kontrollikokeet on kerran vuodessa, pitäisi mielestäni olla useammin mutta julkisen terveydenhuollon palveluihin on vaikea päästä.

Hienoa kun Soma puhuit sinkistä, siispä purkkia hankkimaan.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: